Monza GP eredmények

Junior liga 2010, Monza, 2010. 08. 17.


részletes nézet

Leitner Norbert (Ferrari 312) nyerte Monza nagydíját. Leitner Norbert a 1. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Junior liga 2010” 2010. 08. 17.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Domán Ariel állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Leitner Norbert futotta.


logo


Verseny (11 kör, 63 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Leitner Norbert Ferrari 312 16:29.575s
2. Oláh Gábor Eagle T1G +22.831s
3. Domán Ariel Eagle T1G +34.387s
4. SoĂłs Gyula Eagle T1G +36.082s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 +46.904s
6. Fejes Gábor Brabham BT24 +47.586s
7. Soós Gábor Lotus 49 +58.328s
8. Brixel László Lotus 49 +1:03.644s
9. Majer Tamás Ferrari 312 +1:09.287s
10. Berecz Albert Ferrari 312 +1:14.874s
11. Csányi Tamás Eagle T1G +1:22.577s
12. Szabó Szilárd Honda RA300 +1:30.725s
Posta János Brabham BT24 2 kör
Papdi Tamás Ferrari 312 8 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Leitner Norbert Ferrari 312 1:28.416s
2. Domán Ariel Eagle T1G 1:28.691s
3. Csányi Tamás Eagle T1G 1:29.458s
4. Berecz Albert Ferrari 312 1:30.825s
5. Oláh Gábor Eagle T1G köridő nélkül
6. Posta János Brabham BT24 köridő nélkül
7. SoĂłs Gábor Lotus 49 köridő nélkül
8. Szeredi Norbert Ferrari 312 köridő nélkül
9. Papdi Tamás Ferrari 312 köridő nélkül
10. SzabĂł Szilárd Honda RA300 köridő nélkül
11. Fejes Gábor Brabham BT24 köridő nélkül
12. Brixel LászlĂł Lotus 49 köridő nélkül
13. SoĂłs Gyula Eagle T1G köridő nélkül
14. Majer Tamás Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Leitner Norbert Ferrari 312 1:28.580s
2. Csányi Tamás Eagle T1G 1:29.651s
3. SoĂłs Gyula Eagle T1G 1:29.735s
4. Oláh Gábor Eagle T1G 1:29.753s
5. Domán Ariel Eagle T1G 1:29.784s
6. Soós Gábor Lotus 49 1:29.925s
7. Fejes Gábor Brabham BT24 1:30.362s
8. Berecz Albert Ferrari 312 1:31.070s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:31.146s
10. Majer Tamás Ferrari 312 1:31.256s
11. Brixel László Lotus 49 1:31.617s
12. Posta János Brabham BT24 1:31.862s
13. Szabó Szilárd Honda RA300 1:32.357s
14. Papdi Tamás Ferrari 312 1:36.698s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Leitner Norbert
Nagyon jĂł ezekkel a kocsikkal menni Ă©s WĂ©ber Gabi setupja is nagyon jĂł Egy csomĂł időt spĂłrolok, hogy nem kell setuppal is szenvedni Ă©s csak a pályákat kell megtanulni A futam kicsit rövid volt, mentem volna mĂ©g legalább ugyanennyit

Domán Ariel
Grat Norbi! IsmĂ©t Ferrari győzelem ,versenyen nagyon safety ĂĽzem mĂłdban mentem,de a lesmo 2-ben sikerĂĽlt megforognomsokkal lassab voltam mint Norbi,vele nem tudtam tartani a lĂ©pĂ©st,de legalább ismĂ©t cĂ©lba Ă©rtem....

SoĂłs Gyula
JĂł lett volna a futamom, ha nincs a 2 ĂĽtközĂ©s. Az elsőnĂ©l nagy volt a zsufi a T1-ben, majd jött mĂ©g egy Ăłvatlan Eagle hátulrĂłl, Ă©s borult minden. Aztán rögtön a 2. körben a Lesmo2-nĂ©l volt valami buli, kĂ­vĂĽl prĂłbáltam kerĂĽlni, de ott meg egy kocsi volt a sövĂ©nyben, megint csatt. Eztán előztem párat, innen Ă©lveztem a versenyt.

Szabó Szilárd
Tegnapi verseny annyira már nem sikerült jól mint a múltkori, nem gondoltam hogy a Honda ennyire lassú az egyenesekben, legalábbis magamhoz képest más autóval se voltam olyan sokkal gyorsabb mint ahogy mindenki állva hagyott, bármivel is került mögém De végülis tökmindegy. Tapasztalatnak jó volt...Silvert kihagyom mert más elfoglaltságom lesz..de majd élesben a SAS leszáll!!!

Posta János
Közepesen sikerĂĽlt a versenyem. A Brabham tele tankkal sem ideális Monzára, ráadásul a gpl-installeres monzai grafika miatt mĂ©g kĂĽlön problĂ©máim voltak a Parabolica fĂ©ktávján, de összessĂ©gĂ©ben jĂł kis felkĂ©szĂĽlĂ©si verseny volt számomra. Sajnos megint elment a Profiler program az utolsĂł körökre, de legalább most derĂĽlnek ki a problĂ©mák Ă©s nem Ă©lesben. Grat a győztesnek Ă©s minden juniornak! Teljesen korrekt köröket hoztok.

Papdi Tamás
MĂ©ly elnĂ©zĂ©s SoĂłs Gabitől Ă©s a többi Ă©rintettől Nem vettem el elĂ©ggĂ© a gázt az egyenesben, utána a knyarban pedig már egy pici kontakt is elĂ©g volt a kocchoz... AmĂşgy a verseny egyetlen Ă©rtĂ©kelhető momentuma számomra a rajt volt, aztán a baleset után elvesztettem a fonalat, inkább kilĂ©ptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/