Versenyzõi nyilatkozatok
Babinszki Gábor
Hoztam amit tudok Monzán Lotussal, 28,5 az időmérőn, 4.rajthely. Kicsit kiment a segge az autónak a rajtnál, korrigálni kellett, de Milán is beragadhatott, mert el tudtam menni mellette. Tibi meg szerintem beszereltette a KERS-t a Ferkába, mert nagyon állva hagyott mindkettőnket 3-4. körben megpróbáltam szélárnyékból előzni Tibit a Parabolica féktávon, ami sikerült is, de Milán mindkettőnket átugrott ott, szóval maradtam 4. Próbáltam nem lemaradni Milántól, Tibi elmaradt mögöttem. Aztán egyszer csak Milán eldurrantotta a Hondát, Ãgy örököltem a 3. helyet, majd láttam Ricsit pörögni a Lesmo 1 után, gyorsan kikerültem. Ekkor azt hittem hogy 2. vagyok és Ricsi mindjárt bedarál, a kör végén Ãrja a pribi hogy első vagyok... Mi van??? Ricsi 1-2 mp hátrányból üldöz, de nem támad, (ezt nem értettem miért) én meg megpróbáltam a hátralévő tÃz kört hiba nélkül teljesÃteni. Sikerült.
Kis Richard
Szeglet, én nem láttam mi történt veled, parában falra tettem, azt hittem jönnél belül, elméretem, sok volt... (ott meg is nyerhetted volna, mert vagy 200m-en keresztül poliroztam a korlátot), utána meg azon elmélkedtem hogy hogyan is mehettem neked hogy kiestél, ugyhogy nemsokkal később Lesmo1-ben megforogtam, és beelöztek...
Soós Gyula
Az edzés nagyon jól ment, új PB-t futottam. A rajt is jó volt, sikerült csapattársat megelőzni.
Aztán kiestek előlem, 4. voltam, de nem találtam a jó formámat, sorra léptek le az ellenfelek. Az 5. hely több mint korrekt, ezzel is egyre távolodik a Brabham...
Ja és köszönet a Hondának a remek autóért!
Fejes Gábor
Startot jol kaptam el, tulsagosan is, azt hittem, hogy kiugrottam, ezert egy pillanatra elvettem a gazt, es mar suhantak is el mellettem a versenyzotarsak (ahogy olvasom, tobbunket is megzavart a gyorsan lecsapodo zaszlo). Ascariban azt hittem, hogy ugy jarok mint elozo Hondas monzai futamomon, szettort orral, nulla vegsebesseggel kell vigigcsinalnom a futamot, miutan elkaptam egy lotust az elottem utkozok kozul. Robi elment mellettem, a szelarnyekaban mar ereztem, szerencsere meguszta az auto kisebb serulesekkel. Robi apro hibaja utan visszavettem a poziciomat, majd gyakorlatilag az utolso korig nem hagyott ellogni, mindig ott jot mogottem 1 - 1.5 mp-re. Elorebb nem tudtam volna kerulni onerobol, igy a vegen elegedett voltam a 6. hellyel.
Grat Captainnak a gyozelemhez!
Soós Gábor
Edzés egy kÃnszenvedés volt, végig kint voltam, de csak egy 29.5-re futotta. Itt már éreztem hogy ez egy melós verseny lesz, nagyon formán kÃvül voltam, hiába ilyen a hangulatemberek sorsa. Viszont olyan rajtot fogtam mint még sose, 4 autót átugrottam, féltem is hogy nem-e ugrottam be, volt egy-két kieső, egész a hatodik helyig kúsztam előre, gondoltam itt már jól el leszek, erre persze hibáztam a lesmo1-ben, de a korlát segÃtségével összeszedtem a vasat. Kaptam viszont egy Gabót a nyakamba, megpróbáltam újra kiépÃteni pár sec előnyt, erre beforogtam a lesmo2-ben. Gabó, Robi el, Janival meg össze-akasztottuk a bajszunkat. Egy kis erőfitogtatás után meggyőztem jó lesz nekünk ha ilyen sorrendben futunk be. Robival még vmi történt el-eltűnt a pályáról, aztán feltünt a korlátban, alig tudtam kikerülni. Végülis az edzés után nem olyan rossz ez, meg a -R-esek között is egész jól állok
Posta János
Az időmérőn nem sok jóra számÃtottam és ez be is igazolódott: pb-körrel is maximum egy hellyel lettem volna előrébb, Ãgy a 14. pozÃcióból vághattam neki a futamnak. A rajt az elég felemás volt, mivel a zászlóból nem láttam semmit. De végső soron ez nem volt nagy probléma, mert a Hondával nem hiszem, hogy nagyot tudtam volna rajtolni.
Az első körben sajnos sokat vesztettem az Ascariban történt baleset miatt - még a család is felszisszent mögöttem, ahogy kerülgettem a roncsokat... Aztán a verseny kétharmadáig azon görcsöltem, hogy valamivel közelebb kerüljek a Gabó-Robi duóhoz. Már éppen kezdtem bizakodni, amikor a 14. körben Gabi (még eggyel előrébb) hibázott a Lesmo 2 kijáratában, és éppen elém érkezett vissza. Próbáltam ütni a vasat, amÃg meleg volt, de Gabi hamar összeszedte magát, és köt kör alatt meg is lett köztünk a biztonságos 1-2 mp. BÃztam benne, hogy együtt utolérjük Robit, aztán hátha jut még valami “pozÃciómorzsa“. Végül nem pontosan ez történt, de mégiscsak sikerült Robi elé kerülnöm.
A 8. hely (mezőny első fele) volt a célom a verseny előtt, ez össze is jött. Meg egy új PB is az utolsó körben, ami külön öröm. : )
Grat Captainnek az első bajnoki győzelemhez!
Szabó Szilárd
Nem volt magas az elvárásom, éppen ezért elégedett is lehetek akár. Az már biztos hogy Spa ehhez képes sétagalopp volt
Kvalin sikerült egy PB-t hasÃtanom ami az előkelő 15. rajthelyhez volt elég. A rajtot szépen komótosan vettem, mivel nem láttam pontosan hogy már integet vagy csak tartja a zászlót a csóka, csak akkor indultam el mikor már elindultak előttem. Az első körben pár karambolt kikerültem - Ascari - Para között kissé hajmeresztő volt ahogy elmentem a lassabb autók között. Kb a 7. körben sikerült először jól bevenni a Parabolicát, addig minden volt ott, még egyszer szemben is álltam a forgalommal. Aztán ráéreztem a ritmusra de már késő volt, esélyem se volt felzárkózni. Érdekes módon 2 körben egymás után is sikerült felrobbanni, úgyhogy a lekörözést se tudtam elkerülni..anélkül megúsztam volna, de legalább beértem. Hamarosan véget vetek a “Sziszka szindrómának“.
Szegletes Gábor
Szuper, elment a net, nulla pont. + Na kicsit bővebben. Ricsi bement a 27-be, úgyhogy pole-ban nem is gondolkodhattam, na meg nem is gyakoroltam. 28,3 ennek megfelelően nem rossz, sőt azt hiszem kétszer is megfutottam ezredre ugyanazt az időt, GPL-ben legalább is egyszerre mindkettő piros volt. Második hellyel elégedett lettem volna, de Milán bejött másodiknak közénk, szóval már aggódtam. Ha Tibi vagy Gabó is befért volna, akkor lehet ki is lépek : )
Rajtot közepesen kaptam el, ennek ellenére Milán lemaradt, és Ricsi sem tudott elhúzni. Tibi viszont a Ferrarival nagyot ugrott, majdnem engem is megelőzött. Ricsit agresszÃvan támadtam, mivel úgy éreztem, másképp meglóg. Elé is kerültem, ő viszont engem békén hagyott, nem akart megelőzni, hogy lógjunk kicsit el e többiektől. Én meg úgy mentem, hogy a motorral meg a BH-val biztosan ne legyen gond. Gyakorláson már a 3. köben is ment a 28-as idő, 15. körben pedig már a 28,3 is, szóval úgy éreztem, menni fog az erősÃtés, csak az alkalom kellett volna, hogy Ricsi egy aprót hibázik és kiesik a szélárnyékból. 4 mp volt Milán előtt már az előnyünk, amikor elkezdtem volna nyomni neki, de ekkor már RIcsi is kezdett nézelődni. Aztán Milán közeledett hozzánk, és elment a net, pont abban a T1-ben, amikor Ricsi elrontotta azt hiszem. Szóval úgy néz ki első helyet vette el a net, persze annyi kör alatt én is hibázhattam volna még, stb... De azért rossz, Ricsi+H személyében idén minden eddiginél nehezebb ellenfelet kaptam, ilyen helyzeteket nem kéne kihagyni.
Köszi a versenyt mindenkinek, Captainnek nagy grat a győzelemhez!
Krajsek Milán
Az edzésen nem tudtam hibátlan kört menni, kellett egy restart is, mert valami nem klappolt és az eső 10 percben, össze-vissza törtem zúztam mindent. A maradék időt aztán végig görcsöltem, hátha sikerül egy 27-es, persze nem. A végeredmény pont az amit leginkább nem akartam, hús lettem a BRM darálóban. Sokáig nem kellett ebben a kellemetlen pozÃcióban tartózkodnom, mert ahogy többen észrevették elég rosszul sikerült a rajt. Egyrészt féltettem a Honda érzékeny lelkét, másrészt nem csináltam egy darab rajtpróbát se, sőt megtankolva sem volt az autó a start előttig. T1-ig visszaestem 5.-nek, és pár körig követtem Captain-éket. Nézegettem hol tudok majd kezdeni velük valamit, de alapvetően jól elvoltam, Gyula szerencsére a Lesmokban lemaradozott. Tibiék összecsaptak az Ascariból kifelé, kaptam tőlük egy kis szélárnyékot, majd amikor Parabolica féktávját elsokallták, egyszerre tudtam megelőzni őket. Igaz Captain majdnem fölkent a palánkra, de nem vagyok ijedős . Szegleték elkezdték közben püfölni egymást, és tudtam hogy ez nekem csak jót jelent, közepesen gumi kÃmélős tempóban tizedenként közeledtem. 7. körben messziről is látszott, hogy a T1 húzós lesz a fiúknak, felnéztem a pribire és mire kapcsoltam, Ricsi előttem polÃrozta a korlátot. Kezdtem magamban mosolyogni, erre 5 másodperc múlva 4. padlón felrobbant a Honda , pedig az olajhőfokra végig figyeltem. 129-130 között ingadozott, és volt már olyan Spa futam amit 134 fokkal teljesÃtettem. Pech...
Cserébe kaptam egy Brabhamet, amit szerintem soha sem fogok felhasználni...
Grat Captainnak a győzelemhez!!
Porczió László
Már az első körben eldöntötték a versenyem miután az ascariban szépen keresztbeálltak előttem majd ebből egy jó kis tömegbaleset kerekedett és egyből utolsó lettem, még pár körön át próbálkoztam hasonló sikerrel, Ãgy inkább kiszálltam a versenyből.
Papdi Tamás
Miután a LesmoII és az Ascari közötti távot többszöri próbálkozásra sem tudtam sikeresen abszolválni, úgy Ãtéltem meg, hogy ezt az estét talán hanyagolni kéne. Jön Snetterton, arra talán készülni is sikerül.