Monza GP eredmnyek

Kiss Zoltán Emlékkupa, Monza, 2007. 06. 05.


rszletes nzet

A 2007. 06. 05.-n rendezett Monza-i viadal gyztese Szegletes Gábor lett. A „Kiss Zoltán Emlékkupa” versenyn a msodik helyet Balog Szabolcs, a harmadikat Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (21 kr, 121 km)


# versenyz aut versenyid
1. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 31:12.800s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 +9.085s
3. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 +10.843s
4. Fejes Gábor / Eagle T1G +18.566s
5. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 +31.532s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 +32.772s
7. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 +40.732s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 +41.571s
9. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 +1:06.607s
10. Brixel Balázs / ZSÍR Ferrari 312 1 kr
11. Porczió László / Historic Eagle T1G 1 kr
Vörös Tamás / Ferrari 312 18 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Fejes Gábor / Eagle T1G 1:27.825s
2. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:27.937s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:28.024s
4. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:28.261s
5. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:28.632s
6. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 1:29.065s
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:29.078s
8. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 1:29.143s
9. Posta János / Historic Ferrari 312 1:29.216s
10. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:29.465s
11. Porczió László / Historic Eagle T1G 1:30.348s
12. Brixel Balázs / ZSÍR Ferrari 312 1:32.612s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Fejes Gábor / Eagle T1G 1:28.192s
2. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:28.479s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:28.700s
4. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:28.788s
5. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 1:28.998s
6. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 1:29.292s
7. Posta János / Historic Ferrari 312 1:29.365s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:29.556s
9. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:29.787s
10. Porczió László / Historic Eagle T1G 1:30.994s
11. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:31.236s
12. Brixel Balázs / ZSÍR Ferrari 312 1:32.478s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Na végre volt egy jó futamom, nem mellékesen szoros a bajnokság.

Balog Szabolcs
Nagy verseny volt. Az időmérőn nem jött a 27.XX de nem aggódtam mert Szeglet nem volt sokkal előttem biztam egy jó versenyben. Aztán a rajt utáni első két kör nagyon izgalmas volt ám sajna a második kör végén a Parabolica kijárata kicsit sok lett és megütöttem Gabót. Nem volt szándékos abszolut nem egyszerűen hibáztam ha ezért büntetést kapok akkor a Versenybiróság ki fogja jelenteni hogy nem lehet hibázni amivel én nagyon nem fogok egyetérteni.Természetesen Gabótól ezúton is elnézést kérek! Ricsivel volt még egy teljesen fair szabályos csatánk ami GPL faneknek kötelező. Köszönettel tartozom a szünetmentesemnek ami segitette a folyamatos áramellátást ezáltal a célbaérkezésemet is. Izgalmas verseny volt Szeglettel nagy csata lesz a második helyért és ha Ricsi hibázik egy nagyot akkor 3unk közül még bárki nyerhet!

Fejes Gábor
Szokasomhoz hiven (tul)ovatosan kezdtem az elso korokben, igy Szeglet rogton elment mellettem a startnal, Szabi pedig egy kor kuzdelem utan lepett elem. Amikor elkezdtek melegedni a gumik, elkezdtem tamadni Szabit, a kuzdelem sajnos azzal vegzodott, hogy a Parabolica kijaratanal Szabi megpoccintett, en meg egyenesen mentem a susnyasba, majd nehany porges utan megalltam a Parabolica kozepen. Nem tehettem mast, megvartam, amig a mezony elmegy mellettem, bizva abban, hogy nem kap el senki (ahogy olvasom, Gyulanak sajnos ez nem sikerult). Ezutan jott a felzarkozas, a futam vege elott 10 korrel a 4. voltam, Ricsitol 10-12mp volt a lemaradasom, igy feljebb mar nem juthattam. Sajnalom, hogy igy alakult, mert ugy erzem, talan lett volna eselyem Szegletet is megszorongatni az elejen.

Babinszki Gábor
Az utolsó pillanatig halogattam a döntést hogy Lotival, vagy Ferrarival menjek. Lotussal egy körben vagy fél mp-el gyorsabb voltam, de hosszú etapokon nem tudtam stabilan gyorsan menni vele ezért maradt a jó öreg megbízható Ferrari. A qualon nekem sem ment, de bíztam egy jó rajtban, amiből most nem lett semmi, ráadásul a Lesmo1 előtt elfékeztem magam, és hogy ne legyen galiba a kanyarban inkább lementem a fűre, és elbuktam 2 helyet. Lacit üldöztem, de az egyenesekben az Eagle állva hagyott, aztán egyszer csak Laci elengedett A mezőny nyomába eredtem, majd az ismert balesetek miatt Gabó, Jani, a két Lot(t)i is mögém került. Gabó a Parabolca előtt kifékezett, gondoltam megrángatom a bajuszát és belülről visszatámadok, de állva hagyott Aztán féltávtól megkaptam a nyakamba Janit, nyomtam mint süket a csengőt nehogy szélárnyékba kerüljön. Sok apró hiba volt, kicsit ideges is voltam, de szerencsére nem tudott 1mp-en belülre kerülni. Amikor megnyugodtam már mentek az 1.29-es körök stabilan, állandósult a távolság és befutottam 5.-nek. Számomra ez volt a szezon legkeményebb versenye, egy pillanatra sem lehetett lazítani.

Posta János
Az időmérőn rendesen elmaradtam az egyéni csúcsomtól, a kilencedik rajthely kisebb csalódás volt számomra. Mivel külső ívről indultam, a rajtom olyan kis óvatos-közepesre sikerült. Sajnos Soós Gabi elém került, így a verseny első szakaszában belecsöppentem egy nem várt küzdelembe. Amikor végre áthámoztam magam a Lotuson, már negyedik helyen voltam és volt egy kis nyugi, tudtam autózni a magam tempóját. Aztán megjelent mögöttem (a pribludán) Gabó, én meg elkezdtem azon gondolkozni, hogy biztos simán utolér és simán megelőz. Amatőr hiba, rögtön el is dobtam a Curva Grande kijáratánál... Szerencsére nem sérült az autó, viszont Gabó, Captain és Gabi is megelőzött... Volt olyan szerencsém, hogy Gabit rögtön vissza is tudtam előzni. Ezután Babinszki kapitányt vettem célba, de azt a kis hátrányomat (1.4-1.7 mp) sehogy sem tudtam lefaragni. Egyik körben hoztam 2-3 tizedet, a másikban ugyanannyit buktam. Egyszerűen nem tudtam olyan közel férkőzni, hogy csatáig fajuljon a dolog. Ez elég hamar kiderült számomra, de azért nyomtam neki becsülettel, hátha történik vmi váratlan előrébb és pottyan egy-két helyezés. Természetesen semmi ilyesmi nem történt, úgyhogy maradtam hatodik.

Soós Gábor
Ebben a szezonban eddig ez volt a legjobb futamom, és jól is szórakoztam végig. Edzésen futottam egy számomra átlagos kört, aztán majdnem utolsó lettem vele, na mondom nem baj, nem lesz ez ilyen sima futam. Mivel tipikusan rossz rajtoló vagyok ezért eléggé meglepődtem, hogy 2 embert is lerajtoltam, ahogy megindult a 2 oszlop, a Janiéké egy picit megtorpant, így t1 előtt befurakodtam elé. Aztán elég keskenynek találhattam a Lotusomat, mert elkezdtem kiszélesíteni. Mint kiderült számomra elég jól védhető pálya ez, csak a belső ívre kell vigyázni, ezzel a taktikával jó 6 körön keresztül tartottam magam mögött az egyébként gyorsabb Janit. Végül kifegyelhette a gyenge pontomat, és szégyenszemre kívülről körbeautózott. 12. körben hibáztam a parabolicában, és megint elmentek 2-en. 13. kör elején a t1ben rámásztam a padkára, ami továbbdobott egyenesen a korlátba, akkorát zakkant a kocsim azt hittem szétesik, végülis úgy döntöttem továbbmegyek sérült autóval, úgyhogy a futam jelentős részén, bibis bal oldali szerkezettel küzdöttem. Nem is volt más válsztásom hiszen közeledett Brixel Laci a rivális Fácán csapat versenyzője. Futam előtt egyértelmű utasítást kaptam, a csapat bajnoki címre való tekintettel nem fordulhat elő, hogy előttem végezzen, úgyhogy foggal-körömmel ragaszkodtam a 7. helyhez, de sajnos így is tovább csökkent az előnyünk. Ki tudja mi lett volna ha nem amortizálom le az autó bal oldalát? Ja és szerencsére a moci is kibírta.

Soós Gyula
Hát nem gondoltam volna, hogy legelső Lotus-os versenyem a rettenetes csalódás miatt marad emlékezetes. Pedig jó lehetőségeim voltak... Így azonban sajnos 3 körig tartott a versenyem, utána 18 kör idegbaj következett. Nem mondom, hogy jól rajtoltam, de megtartottam a 6. helyet. A 2. körben sikerült legyűrnöm Tomi Ferrariját, a 3.-ra pedig teljesen utólértem a 2. helyért csatázó hármast. Ugyanakkor lett 1,5-2 mp előnyöm, nagyon jó kilátásaim voltak. Ekkor mint derült égből a villám, amikor harmadszor próbáltam abszolválni a Parabolicát, megjelent egy pörgő Eagle a belső íven. Próbáltam nem a palánkba rántani az én autómat, és bíztam abban, hogy nem áll meg középen a Sas, de nem fértem el mellette, a palánk pedig leszakította a bal elsőt. Megfékeztem az autót, de egyszerűen el kellett engednem az egész mezőnyt, ráadásul resetelnem is csak nekem kellett. Mire elindultam végre, volt egy fél célegyenes hátrányom BxB-hez is. Meg egy 800/600-as vérnyomásom. Innen nem igazán tudom mi volt, roló le, és azt szugeráltam magamnak, hogy azért az 1-2 pontért is végig kell menni, BxL-éket esélyem sem volt elcsípni. (Iszonyat erős ez a Lotus, hogy én ezt eddig nem próbáltam.)

Porczió László
Ismét egy nagyon rossz verseny volt ez számomra. Időmérőn se tudtam versenyképes időt hozni. A verseny elején azért még küzdöttem, Babinszkivel csatázgattunk egy jót, de aztán kigyengültek a gumijaim és éreztem, hogy nem bírom tartani, ezután sorra estem hátra és el is szálltam jópárszor így utolsó helyre kerültem, aztán le is köröztek, Monzát is utálom!

Vörös Tamás
Hát több oka is volt, hogy nem tudtam megint célbaérni a futamon. Az időmérőn sikerült egy 1:28.63-as kört mennem, ami lényegesen jobb, mint a tavalyi időm, de ez most csak az 5. helyre volt elég. Aztán a verseny előtt kb 10 percel elég vészjóslóan kezdett közeledni a vihar, de gondoltam elindulok, aztán majd valami lesz. A rajt jól sikerült, Ricsit sikerült egyből magam mögé utasítani, de aztán a Lesmo előtt visszaelőzött, majd Gyula Lotusa közeledett mögöttem nagy tempóban, aztán a célegyenesben le is hagyott. Majd a 3. körben a Parabolicában többen is összementek előttem, de sikeresen kikerültem a roncsokat, és feljöttem a 4. helyre. Aztán a következő körben a Parabolica előtt a féktávon egy kicsit elméláztam, és úgy beleálltam a sövénybe, hogy mozdulni sem bírtam, csak miután elment az egész mezőny, úgy tudtam resetelni. Innen már sok értelme nem volt folytatni, főleg ,hogy közben a vihar is ideért, úgyhogy kikapcsoltam mindent, de jól is tettem, mert pár perc múlva zuhé, villámlás, minden. Később még az áram is elment. Elég balszerencsésen alakul ez a bajnokság számomra, jó lenne már kijutni ebből a hullámvölgyből.


http://hgplm.gtr-masters.hu/