Brands Hatch GP eredmények

17. kupa, Brands Hatch, 2008. 11. 04.


részletes nézet

Szegletes Gábor (BRM P115) nyerte Brands Hatch nagydíját. Szegletes Gábor a 1. helyről rajtolva SoĂłs Gyula előtt ért célba a „17. kupa” 2008. 11. 04.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Kis Richard állhatott. A leggyorsabb versenykört Krajsek Milán futotta.



Verseny (24 kör, 102 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 37:48.862s
2. SoĂłs Gyula / ZORRO Ferrari 312 +9.856s
3. Kis Richard / ZSĂŤR BRM P115 +22.081s
4. Krajsek Milán / Stardust Ferrari 312 +22.542s
5. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 +32.529s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +37.702s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B +44.654s
8. Posta János / Dinoco Cooper T81B +45.313s
9. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B +1:12.307s
10. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:19.165s
11. PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Ferrari 312 1 kör
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1 kör
Sárai RĂłbert / Buxum Brabham BT24 11 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:32.669s
2. SoĂłs Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:32.957s
3. Kis Richard / ZSĂŤR BRM P115 1:33.059s
4. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:33.591s
5. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:33.685s
6. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:34.470s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:34.622s
8. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:34.733s
9. Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 1:34.936s
10. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:36.093s
11. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:37.914s
12. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B köridő nélkül
13. Krajsek Milán / Stardust Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Ferrari 312 1:31.995s
2. Kis Richard / ZSĂŤR BRM P115 1:32.906s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:33.105s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:33.150s
5. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:33.423s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:34.120s
7. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:34.165s
8. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:34.459s
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:34.505s
10. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B 1:34.568s
11. Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 1:35.757s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:36.498s
13. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:37.252s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
EdzĂ©s: itt mĂ©g jĂłl ment, 32,67 nem egy űber idő, de legalább viszonylag normálisan körbetaláltam. Futam: rajtnál nagyon megforgattam a kerekeket, majdnem Ricsi be is vágĂłdott mellĂ©m a T2 fĂ©ktávján. 3. körig minden nagyon jĂłl ment, 33,42 elĂ©g jĂł időnek számĂ­tott. Aztán... ez is maradt a vĂ©gĂ©ig a leggyorsabb köröm. Valahogy teljesen rossz volt, 10. körtől már a kezem is fájt, minden utolĂ©rt... Ricsit szabályosan feltartottam, de ő meg nem mert előzni, futam vĂ©gĂ©n közölte, hogy nagyon lagos voltam. Nekem nem voltatok azok, de a netem az őszi szĂĽnet vĂ©ge Ăłta tĂ©nyszerűen gyengĂ©bb. FĂ©ltáv után a T2 fĂ©ktávján Ricsi belĂ©mjött hátulrĂłl, lehet, hogy Ă©n fĂ©keztem korább, de bentről nem Ă©reztem Ăşgy. Kiforgott, nyertem vagy 10 mp előnyt, innentől csak becsorogtam. Talán mĂ©g fűre is mentem egyszer az utolsĂł kanyarban, de nem számĂ­tott. Ebben a bajnokságban ez volt a legszĂ­nvonaltalanabb futamom, pedig Mco, Zandvoort sem volt egy őrĂĽlet... Ja, annyi a legnagyobb pozitĂ­vum, hogy nyertem egy sört, mivel Ricsivel fogadtam, hogy Milán felĂ©r valamelyikőnkre 2 mp-en belĂĽl. Ricsinek robbant a BRM, Ă©s Ă­gy meglett.

SoĂłs Gyula
Nekem Janival ellentĂ©tben pozitĂ­v csalĂłdás lett a futam. MĂşlt hĂ©ten jöttek itt a szĂ©p idők többektől, 33 alja Cooperrel, Ă©satöbbi, hát rendesen aggĂłdtam, mert Ă©n meg valahogy nem találtam meg a kiskapukat a pályán. VĂ©gĂĽl Ăşgy döntöttem, hogy nem is Cooper, hanem Ferrari lesz ez, ha akarok pár Ă©rtĂ©kes pontot szerezni. Aztán persze edzĂ©sen már elmaradtak a csodaidők, Ă©s sikerĂĽlt befurakodnom Szeglet Ă©s Ricsi közĂ© a 2. helyre. A rajtot illetően nem voltak elvárásaim, Ă­gy Ricsi szĂ©pen el is ment a belső Ă­ven. Követtem őket, de az első körben picit lecsĂşsztam egy kanyarban a fűre, elmentek mĂ©g hárman. Ha jĂłl emlĂ©kszem GabĂł Ă©s Tomi hibáztak előttem, Norbit befogtam, de ismĂ©t szembesĂĽltem a tĂ©nnyel, hogy bitang nehĂ©z előzni a pályán. Pár szoros kör után a “nagy“ egyenesre jobban gyorsĂ­tottam ki, fĂ©ktávra egyĂĽtt Ă©rkeztĂĽnk, Ă©n belĂĽl, gondoltam megprĂłbálom. (RemĂ©lem nem voltam tĂşl erőszakos Norbi.) SzĂłval az előzĂ©s megvolt, de aztán nem voltam annyival gyorsabb amennyire számĂ­tottam, lassacskán araszoltam Jani után. Itt is lehetett volna csata, de a Maserati motor nem bĂ­rta... Visszakaptam a 3. helyet, RicsiĂ©k messze, autĂłkáztam hát. Aztán Ricsi előttem termett (motor?), majd 1-2 kör mĂşlva szerencsĂ©tlenĂĽl jött ki neki egy lekörözĂ©s, megörököltem a 2. helyet is. Mentem kĂ©nyelmesen, vĂ©gĂ©n kicsit kellett gyorsĂ­tani, hogy Ricsi ne Ă©rjen fel. SzĂłval vĂ©gĂĽl kreditpocsĂ©kolás lett.

Posta János
Nagy pofon volt nekem ez a verseny. Az időmĂ©rő mĂ©g remekĂĽl ment, aztán a rajt is jĂłl alakult (megelőztem MTomit), sőt mĂ©g az első körben sikerĂĽlt további egy helyet előrelĂ©pni (Gyula). Ezután jött pár nyugisabb kör, majd ahogy Gyula kiszabadult Norbi mögĂĽl, egĂ©sz hamar felĂ©rt hozzám. Már Ă©ppen kibontakozott volna valami kis csata, amikor a hosszĂş egyenesben felrobbant a Maserati... A felkĂ©szĂĽlĂ©s során egyetlen egyszer sem törtĂ©nt ilyesmi, nagyon bosszĂşs is lettem hirtelen. LehĂşzĂłdtam, de a javĂ­tással várnom kellett amĂ­g elment a Norbi-VTomi-MTomi triĂł... KissĂ© kedvetlenĂĽl folytattam ezután. Láttam, hogy Milán jön fel mint a talajvĂ­z. Közben VTominak is volt valami problĂ©mája Ă­gy egy helyet előre tudtam lĂ©pni. Előttem Norbi Ă©s MTomi csatázott Ă©s Ă©ppen akkor Ă©rtem utol őket, amikor Milán befogott... Bő egy kör alatt meg is törtĂ©nt a helycsere, Ă©n pedig igyekeztem hasznot hĂşzni a helyzetből -- a Ferrari-rakĂ©ta mögött szerettem volna megelőzni TomiĂ©kat. Ebből semmi nem lett, mert annyira belefeledkeztem az előttem folyĂł csatába, hogy benĂ©ztem a T4-et... Nem volt mit tenni, továbbengedtem, ki a fűre, aztán bele a hĂ­dlábba. Közel volt már VTomi, ezĂ©rt egy gyors Shift-r mellett döntöttem. Sajnos a hideg gumikon a nehezebb autĂłval nem tudtam kellően vĂ©dekezni, Tomi előzött Ă©n pedig prĂłbáltam nem leszakadni rĂłla. Ez elĂ©g jĂłl sikerĂĽlt, de a hetedik helyet már nem tudtam visszaszerezni. DobogĂłközelbe vártam magam, erre kreditfutam lett a versenyből... Hát, nem örĂĽlök. Várom NĂĽrbit.

Köszegi Tamás
Az utolsĂł helyről indulva egy jĂł rajtal feljöttem a 10. hely környĂ©kĂ©re Ă©s Lacit prĂłbáltam kivetni. T1-ben hibázott prĂłbáltam mellette elfĂ©rni de jött felĂ©m Ă©s összeĂ©rtĂĽnk. Bocsi. Utána csak kĂ­nlĂłdtam, nem jöttek a körök Ă©s 9. lettem. ŐsszesĂ©gĂ©ben egĂ©sz jĂł lett a futam de soha rosszabbat.

Fejes Gábor
Ugy rendesen megereztem azt a kozel 4 honap kihagyast. Egyetlen elvarast tamasztottam magammal szemben, lassu lehetek, de ne hibazzak. Ezt egyaltalan nem sikerult megvalositani, lassu voltam, es hibaztam is. Sokat. A startom jol sikerult, Janival ugyahogy tartottam is a tempot, de tulsagosan kellett taposnom hozza a gazt, ez meg is bosszulta magat, mar a 2. kor vegen kicsusztam egy artatlan szituacioban. Ezutan foleg egyedul autoztam hatul, probaltam rahangolodni a versenyzesre. Nurburgringen szeretnek stabilan menni, ott legalabb mar lesz jol bejaratott sajat setupom is.

Porczió László
Ez a pálya nem nagyon fekszik nekem. EzĂşttal Ferrarival prĂłbálkoztam amivel sikerĂĽlt is időt javĂ­tani, bár Ă­gy sem voltam valami versenykĂ©pes. A 10. helyről rajtoltam de a zászlĂłst egyáltalán nem láttam Ă­gy volt egy kis fáziskĂ©sĂ©sem. Ezután haladtam előre ketten is kiforogtak az előttem lĂ©vők közĂĽl, Ă­gy már a 8. helyen voltam amikor ezek szerint Kőszegi Tomival találkoztam a bukkanĂłnál, igazábĂłl nemtom mi törtĂ©nt, ha Ă©n hibáztam bocs. Mindenesetre ezután resetelnem kellett Ă©s Benő Ă©s Robi is eltűztek. Robi kicsĂşszott valahol Benőt meg sikerĂĽlt megelőznöm Ă­gy a 11. helyig jutottam ennĂ©l jobbra az idők alapján esĂ©lytelen voltam, Ă­gy körözgettem az esĂ©lytelenek nyugalmával Aztán jöttek a lekörözők Ă­gyekeztem Ăşgy lehĂşzĂłdni ahogy csak lehet, Gyula valamiĂ©rt mĂ©gis kicsusszant -bocs ha miattam- de ment tovább. Többre nem emlĂ©xek, aztán beĂ©rtem 11.-nek.


http://hgplm.gtr-masters.hu/