Albi GP eredmények

Köztes hetek 1967, Albi, 2008. 04. 01.


részletes nézet

Soós Gyula (Ferrari 312) nyerte Albi nagydíját. Soós Gyula a 1. helyről rajtolva Babinszki Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2008. 04. 01.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört Posta János futotta.


logo


Verseny (24 kör, 87 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula Ferrari 312 28:56.398s
2. Babinszki Gábor Ferrari 312 +5.784s
3. Fejes Gábor Cooper T81B +6.458s
4. Posta János Ferrari 312 +6.805s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 +43.605s
6. Soós Gábor Lotus 49 +50.523s
7. Porczió László Lotus 49 1 kör
8. Sárai Róbert Brabham BT24 1 kör
9. Csomor Benö Ferrari 312 1 kör
Pechnig Rezsö Ferrari 312 10 kör
Szegletes Gábor BRM P115 16 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gyula Ferrari 312 1:10.894s
2. Posta János Ferrari 312 1:10.915s
3. Szegletes Gábor BRM P115 1:10.986s
4. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:11.199s
5. Soós Gábor Lotus 49 1:11.310s
6. Pechnig Rezsö Ferrari 312 1:11.468s
7. Porczió László Lotus 49 1:11.650s
8. Fejes Gábor Cooper T81B 1:11.750s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:12.105s
10. Sárai Róbert Brabham BT24 1:12.159s
11. Csomor Benö Ferrari 312 1:13.932s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Posta János Ferrari 312 1:10.728s
2. Soós Gyula Ferrari 312 1:10.908s
3. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:11.137s
4. Fejes Gábor Cooper T81B 1:11.435s
5. Porczió László Lotus 49 1:11.485s
6. Szegletes Gábor BRM P115 1:11.532s
7. Sárai Róbert Brabham BT24 1:11.576s
8. Soós Gábor Lotus 49 1:11.834s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:12.225s
10. Csomor Benö Ferrari 312 1:13.067s
11. Pechnig Rezsö Ferrari 312 1:13.744s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Bevallom a megszerzett infók brtokában úgy készültem, hogy ott lehetek az eleje felé. Edzésre kicsit később mentem, hogy ne kelljen unatkoznom a végén, aztán majdnem kevés lett az idő. Ráadásul kétszer is elkalibrálta magát a kormányom, féltem baj lesz, de a rajtra csak összekapta magát. Végül csak lett egy normális köröm, és egy hihetetlen szoros végeredményben megszereztem a pole-t. A rajt sima volt, legalábbis nekem, Jani és Szeglet kiválásával Captain követett, és nem nagyon tudtam elhúzni, néha pár tizeddel nőtt a távolság. Azért féltávra összekuporgattam egy 5-6 mp-es előnyt, már kezdtem elkényelmesedni, erre jött a krach. Ha jól emlékszem Rezsesz tűnt fel előttem, elrontotta a T1-et, és ahogy lenni szokott, nem tudtam kikerülni, pont a pálya közepére csapódott vissza. Gábor elhúzott, én reseteltem, csaknem Gabó is utolért. Próbáltam nagyon erőltetni a teletankkal a hideg gumikon, és szinte valamennyi szektorban tudtam javítani, mindegyik körben volt hiba is. Azért valamelyest hoztam Gáboron, de már csak 3 kör volt hátra, amikor egy lassú Ferrari mellett elhúztam. Azt gondoltam egy lekörözött volt, majd fél kör múlva nézek a pribire, hát akkor látom, hogy újra vezetek. Nem gondoltam, hogy benzin miatt volt, inkább hogy Captain a fair play díjra megy. Innen már nem volt nehéz dolgom, behoztam a Ferrarit az 1. helyre. A szoros edzés ellenére azért a versenyen eléggé szétrázódott a mezőny a sok baleset miatt, bajnokin tessék jobban vigyázni.

Babinszki Gábor
Jó kis verseny volt, sajnos elnéztem a benzint Ez az előfutam remekül előhozta a setupom gyengeségeit, szóval jövő hétig javulni fogok, és remélem hasonló remek versenyt futunk

Posta János
T1-től eltekintve (elnézést minden érintettől) pompás versenyem volt. Nagyon jól ment az autó időmérőn és “élesben“ is. Szeglettel remélem találkozunk jövő héten is És remélem, hogy akkor nem indulok hendikeppel és nem tud meglógni az eleje. Köszi mindenkinek!

Pechnig Rezsö
Ez egy rémálom volt! A setupot elmenti a GPL magátol az aktuális setupra.... Küzdök,mint hangya a nejlonzacskoba a setup megmaradásáért,kész is a dolog,mire verseny jön. A versenyre a setupot külön ki kell jelölni,amit tökéletesen elfelejtettem,illetve fogalmam sem volt rola. Rajt-alap setup,500 liter benya,idétlen váltoáttétel. A T1 ben nemláttam,csak 2-3 autot,mire elémteleportál még vagy kettő,ami már régen ottvolt,csak én nemláttam. Naná hogy baleset. Aztán a válto volt hosszu,igy rendszeresen azthittem hogy 5 ben vagyok,igy 1 ben pörögtem a kanyarokban. Aztán balesetek,összeakadtam 2-3 alkalommal más versenyzövel,majd inkább kiléptem. Ha ezt igy csinálom a bajnokságban,akkor nemsokáig vállalom a szereplést. Azért van egy szint,ami alá nemadom. Lehetek lassu,de nem hibázhatok ennyit semmiféle képpen.

Szegletes Gábor
Á, nem fogjátok elhinni, megint levágott ez a k......tt net. Jani, bocs a T1-ért, bár én belülről úgy éreztem, hogy melletted vagyok, és te nem hagytál helyt, lehető legszűkebben fordultam. Lehet, hogy lagos volt már a netem akkor is... : S Majd megnézem a repyt. Utolsó előtti helyről folytattam a futamot az első kanyar után, volt egykét meleg helyzet, pl. mikor Benő, Rezsesz és még valaki 3-an mentek, egymást olyan szinten lassítva, hogy ha nem érek hozzá Benő autójához a szlalom közben, akkor lehet, hogy megvannak mindhárman egy egyenesben. Benőtől elnézést kérek, ez az én hibám volt. Jani üldözött és gyorsabb volt, mikor beelőzött a visszafordító előtt, a féktáv alatt jöttem rá, hogy nem tudom majd berántani a kocsit, mert ott van belül, és így nem is tudok elfordulni, mert nem volt honnan “kiesni“. : ) Kicsúsztam egyenesen, gyógyi. Egyébként jobban mentem, mint vártam, kár, hogy megszakadt a kapcsolatom a világgal. Idő kérdése, hogy tétfutamon menjen el.


http://hgplm.gtr-masters.hu/