Salzburgring (1976) GP – „Karácsony Kupa” eredmények

Köztes hetek 1967, Salzburgring (1976), 2007. 12. 25.


részletes nézet

Posta János bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2007. 12. 25.-n rendezett Salzburgring (1976)-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (22 kör, 93 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Posta János Ferrari 312 28:10.714s
2. Kis Richard BRM P115 +34.564s
3. Szegletes Gábor BRM P115 +57.720s
4. Szeredi Norbert Ferrari 312 +1:03.063s
5. Soós Gábor Lotus 49 +1:08.624s
PorcziĂł LászlĂł Ferrari 312 5 kör
Csomor Benö Ferrari 312 11 kör
Krajsek Milán BRM P115 19 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:15.163s
2. Szegletes Gábor BRM P115 1:15.231s
3. Posta János Ferrari 312 1:15.611s
4. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:16.885s
5. Soós Gábor Lotus 49 1:17.017s
6. Porczió László Ferrari 312 1:17.136s
7. Csomor Benö Ferrari 312 1:19.821s
8. Krajsek Milán BRM P115 1:29.028s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:15.462s
2. Szegletes Gábor BRM P115 1:15.832s
3. Posta János Ferrari 312 1:15.899s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:16.988s
5. Krajsek Milán BRM P115 1:17.182s
6. Porczió László Ferrari 312 1:17.577s
7. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:17.706s
8. Csomor Benö Ferrari 312 1:20.416s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
Az időmĂ©rőn nagy nehezen összejött egy Ăşj PB, de mĂ©giscsak a második sorba szorultam. A rajtot jĂłl kaptam el, Ă©s bár maradtam a pozĂ­ciĂłmban, az első három kör a vártaknak megfelelően alakult. Aztán Ricsi Ă©s Szeglet egyszerre dobták el az autĂłt T1-ben, Ă©s összeszedtek kb. 10 mp hátrányt. Ezután csak arra kellett vigyázzak, hogy ne vĂ©tsek nagy hibát Ă©s hozzam a 16 alja köröket.

Szegletes Gábor
EdzĂ©sen hamar jött egy 15,4, Ă©s mivel Ricsi Ă©s Jani jĂłval fentebb voltak, illetve állĂ­tották, hogy csak pár tized van benne, már a verseny beállĂ­tással köröztem, amikor Ricsi megelőzött. Visszapattantam a qualba, Ă©s mentem egy pole-t Ă©rő 15,2-t, de Ricsi megint ment egy gyorsat az utolsĂł pillanatban, Ă©s elĂ©m tette. Futam is hasonlĂł bohĂłkásan alakult, a pálya nagyon alkalmas szerintem az izgalmas csatákra. Csakhát... Második kör T1-hez Ă©rkezve valahogy 4-esben maradt az autĂł, Ă©s nem volt elĂ©g motorfĂ©k, hogy lelassĂ­tsak ill. befordĂ­tsam. Ez mĂ©g nem lett volna baj, Janival jőt kĂĽzdöttĂĽnk a második helyĂ©rt. Amikor aztán Ricsi kiforgott a T1-ben, Ă©n nagy rutinnal utána forogtam, de elengedett, mert az hitte, miatta törtĂ©nt. Második helyen haladtam, JanitĂłl kb. 10 mp-re, Ă©s kezdett 3-4 tizedenkĂ©nt csökkenni a hátrány, amikor elnĂ©ztem a T1-et megint, lecsĂşsztam az Ă­vről, Ă©s Ă­gy pont telibe kaptam az engem elengedni szándĂ©kozĂł Benőt . Innentől elment a komolyság, de azĂ©rt Ă©lveztem a versenyt. Jövő karácsonykor mostmár tĂ©nyleg felkĂ©szĂĽlök. : )


http://hgplm.gtr-masters.hu/