Monza GP eredmnyek

Köztes hetek 1967, Monza, 2006. 12. 20.


rszletes nzet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2006. 12. 20.-n rendezett Monza-i futamn. A msodik helyen Vörös Tamás futott be, mg a harmadik pozcit Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Kis Richard futotta.


logo


Verseny (21 kr, 121 km)


# versenyz aut versenyid
1. Kis Richard Lotus 49 31:45.054s
2. Vörös Tamás Lotus 49 +8.718s
3. Posta János Eagle T1G +19.964s
4. Kiss Zoltán Honda RA300 +24.751s
5. Soós Gyula Ferrari 312 +47.304s
6. Brixel László Eagle T1G +1:00.322s
7. Soós Gábor Lotus 49 +1:00.708s
8. Tyukodi Zoltán Lotus 49 +1:00.934s
Porczió László Eagle T1G 7 kr
Ulrich Tamás Brabham BT24 15 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Kis Richard Lotus 49 1:27.567s
2. Ulrich Tamás Brabham BT24 1:28.446s
3. Vörös Tamás Lotus 49 1:28.494s
4. Kiss Zoltán Honda RA300 1:28.857s
5. Posta János Eagle T1G 1:29.363s
6. Brixel László Eagle T1G 1:29.473s
7. Tyukodi Zoltán Lotus 49 1:30.420s
8. Soós Gábor Lotus 49 1:30.674s
9. Soós Gyula Ferrari 312 1:30.826s
10. Porczió László Eagle T1G 1:31.187s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Kis Richard Lotus 49 1:27.324s
2. Vörös Tamás Lotus 49 1:28.644s
3. Kiss Zoltán Honda RA300 1:28.778s
4. Ulrich Tamás Brabham BT24 1:29.202s
5. Posta János Eagle T1G 1:29.221s
6. Brixel László Eagle T1G 1:29.910s
7. Tyukodi Zoltán Lotus 49 1:30.130s
8. Soós Gyula Ferrari 312 1:30.359s
9. Soós Gábor Lotus 49 1:30.813s
10. Porczió László Eagle T1G 1:31.320s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Posta János
Annak ellenére, hogy voltak problémáim, meglepően jól alakult a versenyem. Nem jött ugyan össze az 1:28-as kör, de azért elégedett voltam a rajtpozíciómmal. A rajt jól sikerült, az első kör is rendben volt, csak aztán a másodikban (Lesmo 1) koccoltam K.Zolit és a mezőny nagy része elment mellettem... B.Lacitól hamar visszavettem egy helyet, aztán Ty.Zolitól is és megint K.Zoli mögött voltam, aki olyan furmányosan pördült meg később a C.Grande kijáratánál, hogy sehogyan sem tudtam kikerülni. Némi sövényt bedaráltam az utastérbe majd Gabi után vetettem magam. Amikor a nyakára értem, ő is eljétszotta velem a megpördüléses-beleakadós jelenetet, ezúttal a Parabolica kijáratánál K.Zoli ekkor elsuhant mellettünk, én pedig a verseny második felében próbáltam nem túlzottan leszakadni. Esélyem nem sok volt, de a végén csak összejött egy kis mák, így harmadik lettem. Jó lenne ezt az eredményt Ferrarival megismételni jövő héten.

Kiss Zoltán
Jól toltam a Hondával .. 28-as kör is megvolt , de a versenyen pechem volt. 21 körös versenyre feltankoltam 25 körre elegendő benyát, de az UCCSÓ kör elején elkezdett dadogni ,.,. szal nem lett elég a benga, így az utolsó körben visszaestem 1 helyet. De edzésnek jó race volt. Jövő héten 28 körre tankolok

Brixel László
Jó kis futam volt, bár nekem elég pechesre sikerült. Rögtön az elején T1-ben összeakadtunk Gyulával, lehet hogy túl óvatosan érkeztem a kanyarba, és ezt nem tudta lekövetni. Aztán kisebb hibákkal, de egész jó tempóban haladtam, de majdnem végig egyedül róttam a köröket. A vége felé behoztam pár versenyzőt, és már éreztem a stabil ötödik helyet, amikor utolsó körben kifogyott a benya Igy elég meleg lett a befutó, de a hatodik hely éppen hogy, de összejött. Jövőhéten újra Eagle, de én is legalább 28 körre fogom tankolni

Tyukodi Zoltán
Nekem elég lett volna féltávra tankolni, mert az első 10 kör majd mindegyikében használnom kellett a Shift+R-t. Féktávon nagyon instabil volt a Lotus, sorozatban eldobáltam. De lehet, hogy a forgalom zavart. Az utolsó 10-11 körben viszont kizárólag 1:30.xx időket mentem. A végére utól is értem két sporttársat, de szerencsére jött a befutó, mert nem mertem volna beléjük kötni.


http://hgplm.gtr-masters.hu/