Nürburgring GP eredmények

60fps kupa, Nürburgring, 2011. 11. 22.


részletes nézet

A 2011. 11. 22.-n rendezett Nürburgring-i viadal győztese Kis Richard lett. A „60fps kupa” versenyén a második helyet Posta János, a harmadikat Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (5 kör, 114 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / Zsír Brabham BT24 41:05.845s
2. Posta János / SLP Ferrari 312 +36.526s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Eagle T1G +36.763s
4. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +55.454s
5. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +1:17.152s
6. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G +1:18.366s
Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 8:06.736s
2. Kis Richard / Zsír Brabham BT24 8:07.439s
3. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 8:12.352s
4. Posta János / SLP Ferrari 312 8:15.683s
5. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 8:36.962s
6. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G köridő nélkül
7. Fejes Gábor / 2 Laps Eagle T1G köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / Zsír Brabham BT24 7:59.808s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Eagle T1G 8:11.700s
3. Posta János / SLP Ferrari 312 8:14.095s
4. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 8:16.430s
5. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 8:18.772s
6. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G 8:19.027s
Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
A szabadedzésen mentem két kört, és már éreztem, hogy jó passzban vagyok, mert az elrontott (sőt, elbaltázott!) utolsó kanyarral együtt is 15-ös kört futottam. Az időmérőn jött ugyanez az eredmény, amivel teljesen elégedett is voltam. Kicsit frusztrált ugyan Convar és Ricsi 8 perc közeli ideje, illetve az hogy Tomi és Gabó nem futott mért kört és így nem tudtam mit várhatok tőlük. Megnyugtató volt viszont, hogy Gyula foghatónak látszott. Miután a lelki dolgokat így lerendeztem (haha!), nekivágtunk a versenynek. Az első kör eseményeit követően a második helyen találtam magam, és valóban partiban tudtam lenni Gyulával. Nagyon szorongatni mondjuk nem tudtam, de nem is akartam az első körben, illetve viszonylag a nyakamban Tomival illetve Gabóval. Az egyik szakaszon nyílt egy pici rés köztünk, talán nem is ártott a tempómnak. Viszont Ricsi nagyon felért a kör végére, a hosszú egyenesben már előzési pozícióban is volt. Ezt az első próbálkozást végül megúsztam (köszönet a Ring kertészeinek!), de aztán a második körben, az első szakasz végén csak a füvön sikerült elfordulni, így már nem volt mit tenni. A harmadik hely azért még megvolt, de Gabó nagyon közel ért, erősen kellett koncentrálnom. Ez olyan jól sikerült, hogy a nagy üldözés/menekülés közepette egyre jobb harmadik szektorokat futottam. Közben Gyula hibázott kisebbeket-nagyobbakat és mindketten elmentünk mellette. Ezután már a második hely volt a tét. És az utolsó körünk olyan is volt, néhány alkalommal igencsak megizzadtam. Az látszott, hogy ha ennyire egymáson fordulunk az egyenesre, akkor nem sok esélyem lesz megtartani a pozíciót. A jószerencsét azonban úgy látszik kiérdemeltem, mert ahogy korábban Ricsinek úgy Gabónak sem sikerült az előzés. A híd alatt én fordultam elől, azután pedig már csak az utolsó kombinációra kellett figyelni. Nem is tudom, azt hiszem ez az eddig legjobb eredményem a ringen. Helyezésileg biztosan, a versenyidőt még ellenőríznem kell. Nagyon örülük, hogy végig bírtam a tempót. Voltak ugyan hibáim, de mindet meg tudtam úgy oldani, hogy sokat nem vesztettem. Grat Ricsinek a győzelemhez és a leggyorsabb körhöz! (Convarnak a pole-hoz!) Köszi a versenyt! Gabónak külön!

Soós Gyula
A negyedik hely amolyan jó is, meg nem is. Ilyen kevés indulóval nem jó, de nem készültem semmit, emiatt örülhetnék. Vezettem a versenyt, tehát nem jó, de rengeteg hibám volt, szóval vegyük reálisnak. Az edzésen megleptem magam egy stabil 8:12-vel, jó lett tőle a kedvem. A rajt után pláne: én is elfékeztem picit, majdnem lecsúsztam, de pont ezért láttam, hogy előttem baj lesz. Sikerült kikerülni a két Brabhamet és az élen találtam magam. Tudtam, hogy nem lesz sétagalopp, mert Jani köre az edzésen is közel volt (a hibájáról nem is tudtam!), és a versenyre mindig felszívja magát. Azért az első kört sikerült odatenni, volt is 3-4 sec előnyöm. Amit tovább növeltem, majd jött Ricsi, és nem kérdezett. Na jó, épp a füvön hűtöttem a kerekeket, de nem tudtam volna tartani. A tempó miatt nem agódtam, Jani már 6 sec körül volt mögöttem, amikor bámm, az utolsó sikánban nagyon csúnyán beleszálltam az acélkorlátba, oda lett a jobb első. Nem volt idő holmi reseten gondolkodni, mentem tovább, de innentől a lehető legváratlanabb helyeken nem akart elfordulni velem az autó, ami körönként 3-4 apróbb hibát, netán megforgást eredményezett. Janiék el is mentek úgy 20 másodpercre, de szerencsémre Convar sem lehetett topon, mert a hibák ellenére sem ért fel rám, maradt a 4. hely.

Oláh Gábor
Ritka sz.r verseny volt Minden volt ami csak lehetett a netszakadást és a fagyást leszámítva. Többx is nagy lélekjelenlét kellett ahhoz hogy ne lépjek ki, 1x el is gurult a gyógyszer. Pipából adtam neki egy kövéret. Persze egyből megforogtam A kormányom meg mostmár végleg egy nagy rakás kula. Többx is elment a középpontosság, volt hogy már annyira hogy inkább megálltam újrakalibrálni Node sebaj, elvileg szerdán megérkezik a vadonatúj G27-em Ja, a T1: na az még 100%ban az én saram volt Elmértem. Amatőr hiba volt, dehát ez van. Mindenesetre remélem, ezzel le is tudtam a “kötelező“ egy kudarcot, már ami a szezont illeti


http://hgplm.gtr-masters.hu/