Silverstone GP – „Pro” eredmények

60fps kupa, Silverstone, 2011. 10. 25.


részletes nézet

Oláh Gábor (Lotus 49) nyerte Silverstone nagydíját. Oláh Gábor a 2. helyről rajtolva Soós Gyula előtt ért célba a „60fps kupa” 2011. 10. 25.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Posta János állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Oláh Gábor futotta.


logo


Verseny (24 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor / IMAS Lotus 49 34:54.850s
2. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +14.574s
3. Posta János / SLP Lotus 49 +16.953s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Lotus 49 +33.969s
5. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G +1:18.724s
6. Kis Richard / Zsír Cooper T81B 1 kör
7. Csomor Benö / SLP Ferrari 312 1 kör
Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 12 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / Zsír Cooper T81B 1:26.598s
2. Oláh Gábor / IMAS Lotus 49 1:26.617s
3. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:27.014s
4. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.063s
5. Posta János / SLP Lotus 49 1:27.123s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:28.008s
7. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G 1:29.034s
8. Csomor Benö / SLP Ferrari 312 1:31.006s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Oláh Gábor / IMAS Lotus 49 1:26.486s
2. Kis Richard / Zsír Cooper T81B 1:26.896s
3. Posta János / SLP Lotus 49 1:26.952s
4. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:26.971s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:27.409s
6. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.930s
7. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G 1:28.972s
8. Csomor Benö / SLP Ferrari 312 1:30.558s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Nekem jó döntésnek bizonyult a Lotus Persze tartottam tőle, de mivel az Eagle kevésnek tűnt az előfutam alapján (igaz, az előfutamra 0 gyakkal mentem, nyilván már csak azért sem volt olyan acélos az a teljesítmény), a Ferrarit meg alapból annak tartottam, így gondoltam egy életem egy halálom. WR repik és saját kútfőből való filózás után arra jutottam, hogy mi lenne ha nem használnék 2es fokozatot, a Lotiban úgyis annyi a nyomaték címszóval. A tempóm végülis így is megvolt és nyilván kevesebb váltás --> kevesebbet van a motor maxhoz közeli fordulatszámtartományban ill. kevesebb a speedshiftre való lehetőség, szal azt hiszem tényleg jó ötlet volt. És miután az int long teszten sem volt gubanc, kezdtem elhinni hogy igenis kibírhatja. Az időmérő nem úgy alakult ahogy elképzeltem. Márcsak azért sem mert késtem a meló miatt, de ami ennél is nagyobb baj volt az az volt hogy az utolsó nekirugaszkodásnál az Avast feldobott egy ablakot hogy ugyan tegyem már fel a Google Chromeot. Ami egyébként fent van No, ez levitte az fpst úgy 10-15re, vagyis dia, és akármit nyomkodtam csak nem akart eltűnni. Csak miután visszaléptem a boxba. És már hiába futottam volna neki újra, az orrom előtt csapták le a kockás zászlót. Lejárt az idő. Mindez nem kicsit bosszantott, egyrészt mert majdnem bizonyos vagyok benne hogy különben meglett volna a pole (gyakon 26,1 is volt). Másrészt meg parázhattam végig, hogy nehogy versenyen is előjöjjön. A versenyen aztán hálistennek nem jött elő. Amely a tavaly decemberi hondás vergődésnek homlokegyenest az ellenkezőjét hozta. A rajt után máris Ricsi elé kerültem, sztem a Coop vs. Loti miatt. Egyből el is kezdtem szakadni tőle, majd idővel kialakult egy 4-5 secnyi távolság, de aztán azt már tartotta És kb. ennyi. 1x azért majdnem bajba kerültem, a szívem is majd megállt amikor a Becketts bejáratán, féktávon bekapott az eleje. Hú, voltak ám vészmanőverek, épphogy nem csúsztam le a pályáról Tehát minden összejött végül, pedig Silverstone nem éppen a kedvenc pályám, itt annyix szívtam már... ami pedig a poén, hogy miután kiléptem a serverről és visszaléptem az xpbe mi fogadott? Az “ugyanteddmárfelakrómot“ ablak Végig jelen volt sztem, csak utána már nem szólt bele a játékba.

Soós Gyula
Pro futam ide, fogadkozás oda, egyetlen kört nem sikerült futnom múlt kedd óta. Így maradt is az edzésidőmben, de nem voltam elégedetlen. Igen szoros volt az állás, amíg Ricsi és Convar nem szállították az űridőket, addig öten voltunk 1 tizeden belül! A rajtot jól elkaptam, jobban indultam az első sornál, de nem volt helyem elslisszolni, fordultam harmadiknak mögöttük. Eleinte úgy tűnt, nagyjából tudom tartani Ricsiék tempóját, aztán 1-2 rosszul sikerült kanyarral 1,5 secre nőtt a különbség, és innen már nem volt visszaút, egyre nyílt az olló. Nem úgy Janival, aki piócamód követett végig! Néha sikerült pár erős körrel 2 secre növelni a távolságot, de annyira határon mentem, hogy be-bejött egy elnézett féktáv, ekkor rendre vissza zárkózott. Szerencsére nagyon komoly előzési helyzet nem adódott, egyszer szúrt be belső ívre a hangár egyenes végén, de a kanyarban sikerült mellette fordulni, és a kigyorsítás jobb volt nekem, a következő kanyarban már nem támadott. Mondjuk a tükrömet gyakran kitöltötte. 5-6 körrel a vége előtt megnyomtam, hogy kényelmes legyen a befutó, volt is már az előnyöm 4 másodperc is, de aztán újra elkótyavetyéltem az előnyt, így a befutóig üldözött, jöttek szépen a zöld szektorok a pályán, a legjobb köröm is a 24. lett. Lesz ez még fordítva, ha úgy alakul majd, hogy Convar meg én (és persze Ricsi) eldobálunk 1-2 autót, míg a többiek Lotussal flangálnak!

Posta János
Az időmérőn nem jött új PB, de a tempóval elégedett voltam, így nem bántott az ötödik rajthely. A rajt is jól sikerült, rögtön Gabi elé kerültem. És rögtön Gyula mögé. Akit aztán a célig 1-2 mp távolságból követtem. Amikor a füstölgő Ricsit leelőztük, felvillant a helycsere lehetősége, de nem mertem túlzottan erőltetni a dolgot. Lehet, hogy jobb lett volna, mert a hátralévő 5-6 körben már nem volt több lehetőségem... Maradt a harmadik hely.


http://hgplm.gtr-masters.hu/