Versenyzői nyilatkozatok
Posta János
Nem tudtam annyit edzeni a Ferrarival, mint amennyit szerettem volna, tĂ©nyleg csak pár kört sikerĂĽlt menni. Viszont jĂł volt a setup, a pálya kritikus pontjait pedig már jĂłl ismertem a cooperes körökből. ĂŤgy aztán elĂ©gedetten vettem tudomásul az időmĂ©rőn futott Ăşj egyĂ©ni csĂşcsot, Ă©s vĂ©gső soron a rajtrácson elfoglalt harmadik helyem is teljesen jĂł volt.
A verseny első körei hozták a szokásos izgalmakat, volt nĂ©hány igen forrĂł pillanat, ami megĂ©rett legalábbis egy screenshotra. Aztán a harmadik körben az Ă©lre kerĂĽltem, mögöttem Ricsi Ă©s Convar marakodtak egy kicsit, vĂ©gĂĽl Convar maradt a nyakamon. Bő egy másodperccel jött mögöttem, hátra volt mĂ©g 26-7 kör. Tudtam, hogy gyorsabb egy teljes körön, viszont az előzĂ©s az ugye megint más dolog. Nem volt más dolgom, mint hogy ne hibázzak a verseny hátralĂ©vő rĂ©szĂ©ben. Ezt nagyjábĂłl sikerĂĽlt is kivitelezni, csak az utolsĂł öt körre lett forrĂł a pite. Volt ugyan kĂ©t-három gyors pozĂciĂłváltás, de vĂ©gĂĽl Ă©n maradtam elöl.
Ferrari ide vagy oda, de kellett már ez a győzelem. BĂzom benne, hogy a Watkins Glen-i harmadik hellyel egy jĂł sorozatom kezdődött, Ă©s hogy Spában is sikerĂĽl a dobogĂłn vĂ©geznem. Aztán meg Ăşgyis kifogy lassan alĂłlam a Ferrari : )
Convarnak (és Ricsinek) köszi az érett versenyzést! Sokszor igen szoros volt, de sikerült megoldanunk kontakt nélkül. Köszi!
Oláh Gábor
Már le sem Ărom hogy milyen meglepetĂ©st okozott a keddi versenykĂ©pessĂ©gem, mert Ăşgysem hiszitek el Pedig tĂ©nyleg, talán most lőttem mellĂ© a legjobban az esĂ©lylatolgatásokat illetően. 2,00,5nĂ©l soha nem volt jobb köröm, miközben láttam hogy Gyula 2,00,2t megy Ă©s mĂ©g van benne. Aztán gondoltam ha Gyulának megy akkor GabĂłnak is Aztán ott volt Jani aki Ferkával indul. Aztán ott volt Gergő aki 59eket ment egy hĂ©ttel előtte. Aztán Ricsi ugye alap Szal tĂ©nyleg azt hittem hogy ebből most csak a lepattanĂłkra futhatja. Mondjuk szinte az utolsĂł pillanatban kiprĂłbáltam Jani GH2 mexikĂłját, pár tizedet hozott (ezzel ment a 2,00,5) Ă©s azzal stabilabban is ment.
Eredetileg Hondát gondoltam ide, mert a Coopra nagyon megharagudtam Watkins után De aztán Ăşgy voltam vele hogy a Honda itt csak Ăşgyis kĂnlĂłdás volna, akkor már inkább Coop. Legfeljebb robban megint Ă©s akkor biztos a Brabi utána
IdőmĂ©rő: amikor megfutottam az 59,8at Ă©reztem hogy talán csak van keresnivalĂłm itt
Verseny: hát ez aztán az volt, csupa nagybetűvel. A rajtot megint elbuktam Gergővel szemben, aztán a balos hajtűben egy pillanatra megbicsaklott a kocsi Ă©s már nyakamon is volt Jani is Ă©s Ricsi is. 3wide, amelyből persze Ă©n jöttem ki a legrosszabbul ĂŤgy lettem egy kör alatt 1.ből 4.
Aztán Gergő megperdĂĽlt, 3. Aztán Ricsi is hibázott, vĂ©gĂĽl nagy nehezen elĂ© kerĂĽltem. 2. Aztán pár körrel kĂ©sőbb visszatámadott amit kivĂ©dtem, sőt ő fel is adta a kĂĽzdelmet (mi volt Ricsi?).
Aztán usgyi Jani után, akitől azt hittem le fogok maradni, de pár kör után tudtam hogy nem Micsoda kĂĽzdelem volt...a maradĂ©k 20-35 körben folyamatosan a nyakán voltam, más hĂján prĂłbáltam nyomás alatt tartani, de hát tudhattam volna hogy Jani jĂłl viseli az ilyesmit 2 lehetősĂ©gem adĂłdott egĂ©sz verseny alatt, de vĂ©gĂĽl nem sikerĂĽlt Ă©lni velĂĽk. ĂŤgy ezĂşttal (is) egy 2. hely jutott, ami azĂ©rt pontokban elĂ©g szĂ©pen hozott a konyhára
SzĂłval fantasztikus verseny volt, az ilyen pillanatokĂ©rt Ă©rdemes csinálni az egĂ©szet. GPL rulez, Városliget rulez És grat Jani! Én azt hiszem kĂ©ptelen lettem volna Ăgy kitartani
SoĂłs Gyula
Az előfutamot lenyomtam mĂşlt hĂ©ten egy borzalmas setuppal.
Aztán másnap kiprĂłbáltam a Gabóét, amivel 6 kört futva másfĂ©l másodpercet javĂtottam a PB-men.
Majd 6 nap szĂĽnet...
ĂŤgy aztán nem csoda, hogy az időmĂ©rőn jĂłcskán elmaradtam attĂłl a 2:00.2-es körtől, Ă©s csak a mezőny 2. felĂ©ből rajtoltam. Az első kĂ©t kör nagy káosz volt, majd Ăşgy látszott, hogy maradok a 4. helyen. Pár kanyarig szorosan ĂĽldöztem Convar CooperjĂ©t, majd addig figyeltem a pribit, hogy mi is törtĂ©nik, hogy a Hősök tere utáni jobbosnál elmulasztottam a fĂ©kezĂ©si pontot Ă©s a kĂĽlső Ăven a járdán landoltam, 2 kerĂ©kkel a szalmában. Nem volt kiĂşt, resettel folytattam az utolsĂł helyről.
ĂŤgy lett is rögtön kábĂ© 20 mp hátrányom, amitől teljes apátiába estem.
Pár kör után kialakult a vĂ©gső sorrend, GabĂł előttem 20 mp-re, a mögöttem jövők mĂ©g messzebb.
Annyival dobtam fel a versenyem, hogy amikor betaláltam az első szektorban, akkor megnyomtam a kört, Ăgy sikerĂĽlt 2-3 Ăşj PB-t (Ă©s FL-t) futnom, de ennyi. Alig vártam a vĂ©gĂ©t, Ă©s persze drukkoltam nagyon Janinak.
Azért vagyok dühös magamra, mert a gyorsaságom meglett volna, ha kicsit is készülök, az élen csatázhattam volna én is.
Petra Gergely
CsalĂłdott vagyok a tegnap versennyel kapcsolatban. Nem a vĂ©geredmĂ©nyre gondolok, hanem arra, hogy a gyakorlás hiánya szörnyen megbosszulta magát, rossz setup, semmi tapadás, hideg gumik, szaggatás, Ă©s mĂ©g kormányhiba is, mely kĂ©nyszerparkolásra is kĂ©ztetett vmelyik kanyarbĂłl kijövet. SzinesĂtette a versenyemet egy-kĂ©t shift + r, palánkozás, koccanás.
Ami pozitĂvum az az egĂ©sz jĂłl sikerĂĽlt rajt - bár mĂ©g a repyt nem lĂ©ttam, s remĂ©lem vĂ©ráldozatokat nem követelt - s az, hogy a következő “viszonylag gyors“ pályán, ha szeretnĂ©k, akkor mehetek Sassal. RendkĂvĂĽl vonzĂł a Ferrari hagyománya, de azĂ©rt elgondolkodom a váltáson.
Jajj, és gratulákok Janinak, és persze a dobogósoknak is, sztem még azok is megérdemlik, akik végigmentek, sztem kemény verseny volt. GoGo IMAS!
Szabó Szilárd
hát, mit is mondhatnék...
setupolni nem tudok, az alapkĂ©nt használt Alison - Kyalami kis váltĂłhangolással Ă©ppensĂ©ggel elfpgadhatĂł volt, de fĂ©ktávon vagy blokkolt az eleje vagy kiment a hátulja, kanyarba meg vagy tolta az orrát vagy kidobta a seggĂ©t, szĂłval nagyon kĂ©nyelmetlen volt vele menni. Előfutamon 2:00.2 körĂĽl mentem a legjobbat - 58-as elmĂ©leti legjobbal amit nem tudtam megfutni - de gondoltam lesz egy hetem normálisan felkĂ©szĂĽlni. Sajnos a Tankok közbeszĂłltak, Ăgy a gyakorlás elmaradt, Ă©s messze kerĂĽltem az egy hĂ©ttel korábbi teljesĂtmĂ©nyemtől is.
Rajt után a Hősök tere körĂĽl valaki becsĂşszott keresztbe, lassĂtottam, erre hátulrĂłl tolt meg valaki, utána kicsit fĂ©lreállt a kormány, nem sokáig tartott mert hamar shift-r szĂĽksĂ©g lĂ©pett fel, páran potyogtak előlem, majd beállt az 5. hely, esĂ©lyem előrĂ©bb kerĂĽlni nem volt, veszĂteni se nagyon, ebbe kicsit belelustultam Ă©s egyre több shift-r-es megoldást hoztam, vĂ©gĂĽl besokalltam Ă©s kilĂ©ptem. De legalább Spara marad a SAS. Oda setup is meg nĂ©mi pályarutin is van már
Kis Richard
háááát, nem tom hol kezdjem, kb. 20kört mentem összesen a pályán, ennyi volt a felkĂ©szĂĽlĂ©s... hĂ©tvĂ©gĂ©n Ăşjratettem a win7-et, meg kidobtam az Ati 4670HD kártyám (60fps/win7/Opengl/Pribi miatt) Geforcera váltottam. Kedden 6-tĂłl 9-ig prĂłbáltam beállĂtani 36fps-re a vga-t, persze mĂ©g időmĂ©rőn is akadt a jĂ©tĂ©k, sőt kĂĽlön megnĂ©ztem 60fps-ben is offba, ott is szar volt...
VĂ©gĂĽlis Ăşgy rajtoltam el hogy volt 3db kanyar ahol cefetĂĽl szaggatott. 10 perccel a rajt után meg beköszönt a win7 energiagazdálkodás fekete kĂ©pernyője, satu, egĂ©rcibálás, kocsi egyben viszont már messzire járt a nĂ©p... szal kedvetlenĂĽl mentem onnĂ©t tovább, vĂ©gĂĽl is kilĂ©ptem a francba... CsĂĽtörtökön ugyanĂgy jártam Eolcon, csak Ă©pp a 60fps-el, darabos volt a játĂ©k, nem lehetett mit csinálni. PĂ©nteken egĂ©sz este drivereket teszteltem, most már egĂ©sz jĂł 36-60fps-ben is. Szal Spa-t majd megnyomjuk!