Városliget GP eredmények

Graham Hill Kupa, Városliget, 2011. 05. 03.


részletes nézet

Posta János (Ferrari 312) nyerte Városliget nagydíját. Posta János a 3. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Graham Hill Kupa” 2011. 05. 03.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört Soós Gyula futotta.


logo


Verseny (30 kör, 169 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Posta János / sPower Ferrari 312 60:55.092s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +0.403s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +15.003s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +59.953s
5. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1 kör
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 11 kör
Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 14 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 25 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:59.833s
2. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 2:00.104s
3. Posta János / sPower Ferrari 312 2:00.374s
4. Kis Richard / BRM Only BRM P115 2:00.385s
5. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 2:00.851s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 2:01.017s
7. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 2:01.048s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 2:02.138s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:59.960s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 2:00.400s
3. Posta János / sPower Ferrari 312 2:00.401s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 2:00.543s
5. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 2:01.043s
6. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 2:01.109s
7. Kis Richard / BRM Only BRM P115 2:02.022s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 2:03.833s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
Nem tudtam annyit edzeni a Ferrarival, mint amennyit szerettem volna, tényleg csak pár kört sikerült menni. Viszont jó volt a setup, a pálya kritikus pontjait pedig már jól ismertem a cooperes körökből. Így aztán elégedetten vettem tudomásul az időmérőn futott új egyéni csúcsot, és végső soron a rajtrácson elfoglalt harmadik helyem is teljesen jó volt. A verseny első körei hozták a szokásos izgalmakat, volt néhány igen forró pillanat, ami megérett legalábbis egy screenshotra. Aztán a harmadik körben az élre kerültem, mögöttem Ricsi és Convar marakodtak egy kicsit, végül Convar maradt a nyakamon. Bő egy másodperccel jött mögöttem, hátra volt még 26-7 kör. Tudtam, hogy gyorsabb egy teljes körön, viszont az előzés az ugye megint más dolog. Nem volt más dolgom, mint hogy ne hibázzak a verseny hátralévő részében. Ezt nagyjából sikerült is kivitelezni, csak az utolsó öt körre lett forró a pite. Volt ugyan két-három gyors pozícióváltás, de végül én maradtam elöl. Ferrari ide vagy oda, de kellett már ez a győzelem. Bízom benne, hogy a Watkins Glen-i harmadik hellyel egy jó sorozatom kezdődött, és hogy Spában is sikerül a dobogón végeznem. Aztán meg úgyis kifogy lassan alólam a Ferrari : ) Convarnak (és Ricsinek) köszi az érett versenyzést! Sokszor igen szoros volt, de sikerült megoldanunk kontakt nélkül. Köszi!

Oláh Gábor
Már le sem írom hogy milyen meglepetést okozott a keddi versenyképességem, mert úgysem hiszitek el Pedig tényleg, talán most lőttem mellé a legjobban az esélylatolgatásokat illetően. 2,00,5nél soha nem volt jobb köröm, miközben láttam hogy Gyula 2,00,2t megy és még van benne. Aztán gondoltam ha Gyulának megy akkor Gabónak is Aztán ott volt Jani aki Ferkával indul. Aztán ott volt Gergő aki 59eket ment egy héttel előtte. Aztán Ricsi ugye alap Szal tényleg azt hittem hogy ebből most csak a lepattanókra futhatja. Mondjuk szinte az utolsó pillanatban kipróbáltam Jani GH2 mexikóját, pár tizedet hozott (ezzel ment a 2,00,5) és azzal stabilabban is ment. Eredetileg Hondát gondoltam ide, mert a Coopra nagyon megharagudtam Watkins után De aztán úgy voltam vele hogy a Honda itt csak úgyis kínlódás volna, akkor már inkább Coop. Legfeljebb robban megint és akkor biztos a Brabi utána Időmérő: amikor megfutottam az 59,8at éreztem hogy talán csak van keresnivalóm itt Verseny: hát ez aztán az volt, csupa nagybetűvel. A rajtot megint elbuktam Gergővel szemben, aztán a balos hajtűben egy pillanatra megbicsaklott a kocsi és már nyakamon is volt Jani is és Ricsi is. 3wide, amelyből persze én jöttem ki a legrosszabbul Így lettem egy kör alatt 1.ből 4. Aztán Gergő megperdült, 3. Aztán Ricsi is hibázott, végül nagy nehezen elé kerültem. 2. Aztán pár körrel később visszatámadott amit kivédtem, sőt ő fel is adta a küzdelmet (mi volt Ricsi?). Aztán usgyi Jani után, akitől azt hittem le fogok maradni, de pár kör után tudtam hogy nem Micsoda küzdelem volt...a maradék 20-35 körben folyamatosan a nyakán voltam, más híján próbáltam nyomás alatt tartani, de hát tudhattam volna hogy Jani jól viseli az ilyesmit 2 lehetőségem adódott egész verseny alatt, de végül nem sikerült élni velük. Így ezúttal (is) egy 2. hely jutott, ami azért pontokban elég szépen hozott a konyhára Szóval fantasztikus verseny volt, az ilyen pillanatokért érdemes csinálni az egészet. GPL rulez, Városliget rulez És grat Jani! Én azt hiszem képtelen lettem volna így kitartani

Soós Gyula
Az előfutamot lenyomtam múlt héten egy borzalmas setuppal. Aztán másnap kipróbáltam a Gabóét, amivel 6 kört futva másfél másodpercet javítottam a PB-men. Majd 6 nap szünet... Így aztán nem csoda, hogy az időmérőn jócskán elmaradtam attól a 2:00.2-es körtől, és csak a mezőny 2. feléből rajtoltam. Az első két kör nagy káosz volt, majd úgy látszott, hogy maradok a 4. helyen. Pár kanyarig szorosan üldöztem Convar Cooperjét, majd addig figyeltem a pribit, hogy mi is történik, hogy a Hősök tere utáni jobbosnál elmulasztottam a fékezési pontot és a külső íven a járdán landoltam, 2 kerékkel a szalmában. Nem volt kiút, resettel folytattam az utolsó helyről. Így lett is rögtön kábé 20 mp hátrányom, amitől teljes apátiába estem. Pár kör után kialakult a végső sorrend, Gabó előttem 20 mp-re, a mögöttem jövők még messzebb. Annyival dobtam fel a versenyem, hogy amikor betaláltam az első szektorban, akkor megnyomtam a kört, így sikerült 2-3 új PB-t (és FL-t) futnom, de ennyi. Alig vártam a végét, és persze drukkoltam nagyon Janinak. Azért vagyok dühös magamra, mert a gyorsaságom meglett volna, ha kicsit is készülök, az élen csatázhattam volna én is.

Petra Gergely
Csalódott vagyok a tegnap versennyel kapcsolatban. Nem a végeredményre gondolok, hanem arra, hogy a gyakorlás hiánya szörnyen megbosszulta magát, rossz setup, semmi tapadás, hideg gumik, szaggatás, és még kormányhiba is, mely kényszerparkolásra is kéztetett vmelyik kanyarból kijövet. Szinesítette a versenyemet egy-két shift + r, palánkozás, koccanás. Ami pozitívum az az egész jól sikerült rajt - bár még a repyt nem léttam, s remélem véráldozatokat nem követelt - s az, hogy a következő “viszonylag gyors“ pályán, ha szeretnék, akkor mehetek Sassal. Rendkívül vonzó a Ferrari hagyománya, de azért elgondolkodom a váltáson. Jajj, és gratulákok Janinak, és persze a dobogósoknak is, sztem még azok is megérdemlik, akik végigmentek, sztem kemény verseny volt. GoGo IMAS!

Szabó Szilárd
hát, mit is mondhatnék... setupolni nem tudok, az alapként használt Alison - Kyalami kis váltóhangolással éppenséggel elfpgadható volt, de féktávon vagy blokkolt az eleje vagy kiment a hátulja, kanyarba meg vagy tolta az orrát vagy kidobta a seggét, szóval nagyon kényelmetlen volt vele menni. Előfutamon 2:00.2 körül mentem a legjobbat - 58-as elméleti legjobbal amit nem tudtam megfutni - de gondoltam lesz egy hetem normálisan felkészülni. Sajnos a Tankok közbeszóltak, így a gyakorlás elmaradt, és messze kerültem az egy héttel korábbi teljesítményemtől is. Rajt után a Hősök tere körül valaki becsúszott keresztbe, lassítottam, erre hátulról tolt meg valaki, utána kicsit félreállt a kormány, nem sokáig tartott mert hamar shift-r szükség lépett fel, páran potyogtak előlem, majd beállt az 5. hely, esélyem előrébb kerülni nem volt, veszíteni se nagyon, ebbe kicsit belelustultam és egyre több shift-r-es megoldást hoztam, végül besokalltam és kiléptem. De legalább Spara marad a SAS. Oda setup is meg némi pályarutin is van már

Kis Richard
háááát, nem tom hol kezdjem, kb. 20kört mentem összesen a pályán, ennyi volt a felkészülés... hétvégén újratettem a win7-et, meg kidobtam az Ati 4670HD kártyám (60fps/win7/Opengl/Pribi miatt) Geforcera váltottam. Kedden 6-tól 9-ig próbáltam beállítani 36fps-re a vga-t, persze még időmérőn is akadt a jéték, sőt külön megnéztem 60fps-ben is offba, ott is szar volt... Végülis úgy rajtoltam el hogy volt 3db kanyar ahol cefetül szaggatott. 10 perccel a rajt után meg beköszönt a win7 energiagazdálkodás fekete képernyője, satu, egércibálás, kocsi egyben viszont már messzire járt a nép... szal kedvetlenül mentem onnét tovább, végül is kiléptem a francba... Csütörtökön ugyanígy jártam Eolcon, csak épp a 60fps-el, darabos volt a játék, nem lehetett mit csinálni. Pénteken egész este drivereket teszteltem, most már egész jó 36-60fps-ben is. Szal Spa-t majd megnyomjuk!


http://hgplm.gtr-masters.hu/