Watkins Glen GP eredmények

Graham Hill Kupa, Watkins Glen, 2011. 04. 19.


részletes nézet

A 2011. 04. 19.-n rendezett Watkins Glen-i viadal győztese Fejes Gábor lett. A „Graham Hill Kupa” versenyén a második helyet Petra Gergely, a harmadikat Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (56 kör, 207 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 61:32.755s
2. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 +35.819s
3. Posta János / sPower Cooper T81B +39.459s
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +52.165s
5. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +1:03.193s
6. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1 kör
7. Majer Tamás / Ferrari 312 1 kör
Csomor Benö / sPower Ferrari 312 31 kör
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 39 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 49 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:04.725s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:04.906s
3. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:05.023s
4. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:05.329s
5. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:05.509s
6. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:05.689s
7. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:05.871s
8. Posta János / sPower Cooper T81B 1:05.960s
9. Majer Tamás / Ferrari 312 1:06.347s
10. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:07.208s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:05.062s
2. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:05.474s
3. Posta János / sPower Cooper T81B 1:05.701s
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:05.736s
5. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:05.911s
6. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:06.181s
7. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:06.193s
8. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:06.311s
9. Majer Tamás / Ferrari 312 1:06.708s
10. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:07.134s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Fejes Gábor
Ez most furcsan fog hangzani, de nem vagyom tovabbi hasonlo gyozelmekre. Start utan jo csata volt kibontakozoban Ricsivel, de sajnos a 6. korben Ricsi megcsuszott, es lemaradt. Ezutan a hatralevo 50 kor teljes unalomban telt, csak arra figyeltem, hogy ne veszitsem el a koncentralo keszsegemet, nehezen turom az egyedul autozast. Azt hiszem, a kovetkezo 3 versenyen nem lesz ilyesmi

Petra Gergely
Végre sikerült nem bukni pozíciót a dekoncentráltságom miatt, de majdnem! Az egész verseny várakozásaimon felül alakult. Edzésen sikerült egy 3. rajtpozícióra elegendő időt összehoznom. A rajt sima volt, csapattársam szorongatott pár kör erejéig, majd egyedül maradtam. Gabó és Ricsi számomra utolérhetetlenek voltak, mint mindig, így próbáltam saját tempót menni. Sikerült hibázni egyet a Big Bendnél, árok. A kormányom eddig is rosszul volt bekariblálva, melyen ez az incidens sem segített. Kb. balra 25 fokos szögbe kellett tartanom a kormányt, hogy 1enesen menjen az autó. Az utolsó izgalom kb. 4 körrel a vége előtt volt, amikor is világos lett, hogy a benya ki fog fognyi. Ucssó kanyarba shift + r, Jani így majdnem a nyakamra ért, de végre sikerült megtartanom a pozíciómat. Köszönöm a versenyt és grat Mindenkinek! Nem volt rövid verseny...

Posta János
Ez most végre ismét egy remek futam volt. Az első részében (nagyjából 20 körön keresztül) Gyulával küzdöttem, leginkább az ezredekért, de végül csak összejött a helycsere. Aztán a következő 25 körben sziszifuszi munkával sikerült 8 mp-ről 2 mp-re megközelíteni Convart. Sajnos a küzdelem elmaradt, viszont lett egy nyugodt harmadik helyem. A végén még látótávolba került Gergő, de aztán elfogyott a versenytáv, maradt a harmadik hely. A múlt tavaszi versenyeket idézte ez a tegnapi, végig koncentrált voltam, a kisebb/nagyobb hibákat is higgadtan oldottam meg. Jó lenne ha a szezon további futamaira is állna mindez. Grat Gabónak a győzelemhez, Gergőnek a második helyhez, és a köszönöm mindenkinek a versenyt!

Soós Gyula
Én is remek futamról számolhatok be. Pedig az előzmények nem ezt ígérték számomra. Nem találtam megfelelő setupot, és egyszerűen kitanultam a pályából is, szenvedtem. (valószínűleg egyébként a gyakorlás hiányzott, mert a versenyen belejöttem). Az edzésen épp csak befértem 06.0 alá, de ebben a mezőnyben ez csak a 7. helyre volt elég. Én sem indultam jól, de előttem még inkább lassúak voltak a kollégák, így Jani már ekkor vészesen közel volt. A Loopban tesóm kipörgött előlem, majd a kör végén Jani megelőzött. Őt üldöztem addig, míg egyszercsak hibázott a Loopban, és elmentem, de csak pár mp-el volt lemaradva, és jó 20 körig kergetett, én meg nyomtam, ahogy bírtam. Közben Ricsi és Sziszka is kiszállt, így a 4. helyet próbáltam őrizgetni. De egyszercsak úgy esett, hogy visszaadtam a Loop-os szívességet Janinak: épp csak bekukkantott féktávon, sejtettem, hogy messze van ahhoz, hogy bejöjjön, de az első körben is azt hittem többször, hogy elveszi, mégis fél kört mentünk egymás mellett. Szóval úgy döntöttem helyet hagyok neki, de elbénáztam, és lesodródtam. Elment kábé 9 sec-re. Azt már ekkor is megfigyeltem, hogy számomra érthetetlen módon zárkóztunk fel Convarra, pedig az edzésen, egy körön 4 tizeddel is jobb volt. Szóval nem adtam fel, ezután méginkább nyomtam. Janival beállt a fix 10 mp különbség, Convar pedig egyre közelebb volt hozzá (tőlem azért messze). Sorra jöttek a 6.0-ás körök, sőt egy PB közeli 05.7 is volt, majd láttam az álló Coopert a T1-ben, megörököltem ismét a 4. helyet. Gondoltam, hogy Convar nem lesz gyors a reset után, de azért figyeltem rá: Jani üldözését ekkor már feladtam. A nagy figyelésben pedig észrevettem, hogy 8 körre van 15L benzinem, ami picit kevésnek tűnt. Szóval elkezdtem spórolni, kanyarokban nem nyomtam gázt, stb., így végül kitartott, bár az utolsó kört már csökkenő benzinnyomással kezdtem. Grat mindenkinek aki végigjött, nem kis táv volt.

Oláh Gábor
Remek egykörös tempó, sz.r versenytempó. Am nem volt az edzés- és a versenysetup között semmi különbség, talán ez sem volt egy szerencsés dolog. Dehát 2009 őszén bevált, gondoltam most is be fog Hát most kevés volt. Komolyan mondom, feldolgozni se tudtam az előttem-mögöttem menők tempóját. Gergővel csak pár kör erejéig tudtam keménykedni, aztán már-már megalázóan lelépett Volt hogy 1 secet adott körönként. Jani volt a második sokk. Bár egy darabig vele kapcs. is úgy éreztem hogy tudom tartani, aztán 1xcsak “elindult“. De hogy! Pedig a végén már én is határon mentem, edzésstílusban, de hiába. Megmondom az őszintét, elég lélekromboló volt De nem ez volt a legnagyobb baj, merthát ha utol is ér, meg is kellett volna előznie. Ha meg is teszi, még mindig bőven Gyula előtt vagyok. A Cooper csodamasina ismét nem volt partner, ismét a motor. Nem értem, miért haragszik rám ennyire (Vagy vmelyikőtök vuduzik? ) De még ez sem a legrosszabb volt ami történt. A legnagyobb baj az amikor az ember legnagyobb ellensége saját maga. Reset után annyira kapkodtam, hogy véletlenül lükvercbe raktam Így elment a Gyula is. Azért az 5. helyet köszönöm hogy megítéltétek és grat Gabónak! (Akármennyire untad )


http://hgplm.gtr-masters.hu/