Zandvoort GP eredmények

Graham Hill Kupa, Zandvoort, 2011. 03. 22.


részletes nézet

A 2011. 03. 22.-n rendezett Zandvoort-i viadal győztese Oláh Gábor lett. A „Graham Hill Kupa” versenyén a második helyet Posta János, a harmadikat Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (45 kör, 189 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 64:56.577s
2. Posta János / sPower Brabham BT24 +0.029s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +41.751s
4. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1 kör
5. Brixel László / LF Lotus 49 2 kör
Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 25 kör
Csomor Benö / sPower Brabham BT24 33 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 45 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:24.827s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:25.065s
3. Posta János / sPower Brabham BT24 1:25.181s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:25.710s
5. Brixel László / LF Lotus 49 1:26.559s
6. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:27.775s
7. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 1:32.571s
8. Kis Richard / BRM Only BRM P115 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:25.437s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:25.736s
3. Posta János / sPower Brabham BT24 1:25.752s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:26.315s
5. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:26.403s
6. Brixel László / LF Lotus 49 1:27.050s
7. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 1:31.075s
Kis Richard / BRM Only BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Felkészülés: most nem volt kedvem új setupokat próbálgatni, úgyhogy elővettem a tavalyi GH-t hogy ha akkor jó volt most is jó lesz. Annyit találtam csak ki, hogy mi lenne ha a balos hajtűben nem kellene visszaváltani egyig, ezzel is megkönnyítve a kigyorsítást belőle. Szal módosítottam az áttételeken, oszt kalap. Ja, és a kormányzár. Kipróbáltam azt amit Szeglet írt vhol, hogy hogyan kapom meg azt a kormányszöget Momoval amit ő használ. Nálam 12 jött ki, és úgy érzem bejött. Edzés: megint bejött a 4 tized Verseny: jó rajt, jó első körök, de aztán úgy éreztem hogy már megint kezd elmászni az a rohadt squashlabda a helyéről. Innentől kezdve 5 körön keresztül minden egyenesben lenyúltam a fékpedál alá és próbáltam addig birizgálni amíg újra jó nem lesz. De kár volt hozzányúlni! Mert csak egyre rosszabb lett, és a fékhatás ill. az adagolhatósága is emiatt folyamatosan romlott! Kezdtek vészjóslóan besokallni a T1ek, meg a Scheivlakban 2x is majdnem keresztbe álltam. Jani is feljött rám, mondom, egyre jobb. Nem voltam ám kicsit sem ideges Így úgy döntöttem akkor hagyjuk, majd beáll magától vhogy, majd akklimatizálódom. Rendeződtek is a dolgok szép lassan, vagy csak megszoktam az új helyzetet? Vmelyik a kettő közül A verseny további részében igazi esemény nem volt (persze meló volt bőven, hiszen Janit ezután is nagyon nehéz volt tartani), legalábbis a 44. kör végéig. Gondoltam kicsit rámegyek már a FL-re, olyanom úgysincs még (nem is lett). De csak kicsit, olyan óvatos duhajjal, mert nekem vmiért a Cooper a Honda, pl. hétfőn is elfüstölt nem is egy motorom. Nadeszal a Coopnak még ennyire se volt kedve hozzá, és ezt egy újabb motorhiba keretében értésemre is adta Hú, volt ám kapkodás hogy Jani előtt maradhassak! Majd nézzétek meg milyen gyorsan leparkoltam majd restartoltam a pukk után! Egyedül azt nem értem miért csinálom mindig azt hogy felbőgetem a motort mint a barom ahelyett hogy azzal kezdeném hogy sebességbe rakom. Amilyen szerencsém (szerencsétlenségem) van ezzel a Cooperrel, lehet hogy ezt is külön kellene gyakorolni? Az utolsó kör pedig máris történelem, legalábbis nekem biztos Ezt még az unokáimnak is el fogom mesélni Am persze szörnyű volt, semmi tempó, semmi sebesség, teletank, hideg gumik...igazából ha Janinak összejön minden nem tehettem volna semmit.

Posta János
Kellemes meglepetésként ért az időmérőn futott új Brabham PB, főleg hogy viszonylag lazán jött a harmadik mért körben. A pole messze volt, a második rajthely karnyújtásnyira, de a harmadik kocka talán jobb is volt. A rajt sima volt, tartottam a belső ívet, Gabó maradt előttem, Gyula mögöttem. Gabót nagyon szorítottam az első körökben, aminek meg is lett az eredménye, átvettem a második helyet. Rövid csata volt, de arra elég, hogy Convar összeszedjen 3 mp előnyt. A következő tíz körben tizedről tizedre dolgoztuk ezt le Gabóval, aki árnyékként követett 2 mp-cel. Aztán Gabó lemaradt, és így megszűnt a nyomás. Nem sikerült tovább fokozni a tempót, szép lassan nőni kezdett a távolság Convarhoz képest. Amikor 5-6 mp volt köztünk, kezdtem elfogadni a második helyet. Közben a család is beköltözött mellém, majd a lekörözötteknél is elment 2-3 mp, így a végén már 10 mp volt a hátrányom. Az utolsó kör kezdetén aztán látom, hogy nagyon közel van a Cooper. Sejtettem, hogy motorhiba történt, próbáltam támadó pozícióba kerülni. A pulzusom persze megduplázódott, nem is sikerült egészen úgy a köröm ahogy szerettem volna, de az utolsó kanyarból azért jól jöttem ki és lett egy szép befutónk. Grat a győztesnek, és köszi a versenyt mindenkinek!

Fejes Gábor
Kar ezert a futamert, a tempommal minden rendben volt (a leggyorsabb kort 50 liter benzinnel ertem el), viszont a koncentracio keszsegem nulla volt tegnap este. Ketszer is fejrealltam, resetelni kellet, egyszer azert, mert azt figyeltem, hogy Beno hogyan kozlekedik a domboldalban, masodszor pedig azert, mert azt neztem, milyen furcsa rajzolata van a kereknyomoknak az aszfalton Nem voltam teljesen elegedett a Brabi beallitasaimmal, Rouenben viszont mar egy jol bejaratott setupom lesz, remelem ott majd jobban osszejonnek a dolgok.

Brixel László
A versenyen próbáltam koncentrálni, hogy lassan de biztosan körbeérjek, igyekeztem nem feltartani a mezőnyt. Pár bukfenc volt, de végül 2 kör hátránnyal csak betoltam a Lotust, értékes pontokat szerezve.


http://hgplm.gtr-masters.hu/