Monza GP eredmények

Graham Hill Kupa, Monza, 2011. 02. 22.


részletes nézet

Petra Gergely (Eagle T1G) nyerte Monza nagydíját. Petra Gergely a 3. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Graham Hill Kupa” 2011. 02. 22.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Szabó Szilárd állhatott. A leggyorsabb versenykört Soós Gábor futotta.



Verseny (35 kör, 201 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 52:13.526s
2. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 +29.533s
3. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +42.027s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +44.671s
5. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 +1:02.134s
6. Csomor Benö / sPower Eagle T1G +1:17.148s
7. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +1:18.396s
8. Brixel László / LF BRM P115 1 kör
Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 9 kör
Posta János / sPower Ferrari 312 19 kör
Majer Tamás / Ferrari 312 21 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 24 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:28.025s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:28.380s
3. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 1:28.518s
4. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:28.574s
5. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.676s
6. Posta János / sPower Ferrari 312 1:28.828s
7. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:28.862s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:28.949s
9. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:28.983s
10. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:29.525s
11. Majer Tamás / Ferrari 312 1:30.472s
12. Brixel László / LF BRM P115 1:30.884s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:28.526s
2. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 1:28.529s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:28.986s
4. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:29.058s
5. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:29.200s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:29.248s
7. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:29.391s
8. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:29.529s
9. Posta János / sPower Ferrari 312 1:29.583s
10. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:29.768s
11. Majer Tamás / Ferrari 312 1:30.191s
12. Brixel László / LF BRM P115 1:30.786s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Petra Gergely
Erre az eredményre abszolút nem számítottam! “Sikerült“ 1,5 órát gyakorolnom, azonban már az első körök megtétele után éreztem, hogy ennek ellenére gyorsabb vagyok, mint valaha ezen a pályán, s ezt az időeredmények is igazolták. Egyszerűen most minden összejött, összeállt a kép. Nem szaggatott a pálya, nem volt műszaki baki, volt egy jól beállított kocsi, a rajtot is jól elkaptam, s elidegeskedni sem sikerült, mentem, mintha gyakorolnék. Bár lehet, hogy az is szerepet játszott a győzelemben, hogy plusz egy fő, bár még pici, de Ő is szorított nekem. Aki még biztos, hogy segített ebben az idők folyamán, Ő a Csapattársam, így egyben ismételten megköszönöm neki és gratulálok is az újabb nagyszerű eredményéhez, s persze király, hogy kettős lett ez a győzelem. Szeretem ezt a játékot, s ezt a „virtuális” közösséget, bár kevésbé vagyok aktív, azért igyekszem “fülelni“. Mindezek ellenére azért még mindig mazsolának érzem magam.

Oláh Gábor
Tegnap megint jó versenyem volt. Pedig most én sem gyaktam agyon magam, vasárnap mentem először, nem is setupoltam, kisebb módosításokkal tul.képpen a tavaszi monzai setupot vettem elő hogy “jó lesz az“ Persze ide nem is kell nagy felkészülés, én is ismerem már minden méterét a pályának és 2 kör alatt akklimatizálódik rá az ember. Az edzés most nem jött úgy össze ahogy szokott (Monzában is nehéz a jó kört összerakni), így kicsit az esélytelenek nyugalmával vártam a rajtot. Ami fantasztikus volt (asszem Hondával is ráéreztem mostmár, még BRMmel kéne megtanulni ) és a T1ből már a 2. helyen jöttem ki (igaz, ehhez közrejátszott Gáborék kocca is). Amit meg is tartottam végig. És az első körig úgy éreztem még talán Gergőt is be tudom darálni, de aztán a sas kibontotta szárnyait és ágyő Ezután világossá vált hogy csak akkor kerülhetek eléje, ha ő vagy a gépe hibázik. Az eleje am tiszta Hockenheim volt: Gergő elöl, Ricsi pedig feljövőben Már éppen kezdett volna meleg lenni a pite, amikor feladta. Aztán látom, hogy mögöttem Sziszka már tizenakárhány mp-re van, tehát nyugi, ezért ismét elgondolkodtam hogy mi volna ha megpróbálnám Gergőt befogni Na persze Így megint nem erőltettetem, mégis jött egy x-akta: a motorom bedadogott úgy 5 körrel a vége előtt. De ami fura volt benne, hogy nem füstölt. De akkor meg kifogyhatott volna a benzin? De mivel ezt meg kizártnak tartottam, így továbbra sem tudtam hova tenni a dolgot Mind1, az időbe belefért a reset. Majd végigcsorogtam a hátralévő köröket. Nagy grat csapattárs! Szép volt! Vhogy így kell ezt csinálni Am Hockenheim után már tudtam, hogy 1x képes leszel rá. És egyben ez a következőt is jelenti: IMAS egy kettő! Történelmünk első kettős győzelme. 2. 3. 2. most megint jól indult a szezon. Legalább ilyen folytatásban reménykedem, ill. még abban, hogy legalább egy alkalommal megint fel sikerül tenni az i-re a pontot

Szabó Szilárd
tavaly: q5v3 most: q4v3 edzésben kimutatható a fejlődés ha csak a számokat nézzük, de ennél azért több volt. Rajtot bealudtam, de az első balhét szerencsésen elkerültem így arra gondoltam most már csak be kell hozni a vasat, hehhe... 4. helyen kocsikáztam Ricsi mögött és Jani előtt. Igen élveztem, mert láttam hogy tudok közeledni Ricsire ha nagyon akarok - nyilván ez a SAS érdeme és nem az enyém, de akkor is jó volt - viszont annyira nem “akartam“ mert Janira kellett figyelnem mögöttem. Valahogy mostanában megtaláljuk egymást és most elég sokáig el is szórakoztunk. Első felvonásban a célegyenesben szélárnyékból hagytam belülre menni a Grande-ban, kicsit be is kakkantottam, mert szélesen nem voltam olyan magabiztos, de gond nélkül megoldottuk, és elém került. Aztán nem sokkal később visszaelőztem, majd ismét hasított mögöttem szélárnyékban a célegyenesbe és gondolom Ő nem látta Ricsi “palánkozását“ a Grandéba, amitől én egy kissé óvatosabbat fékeztem, így megkoccantott hátulról, SHIFT-R lett a vége de helyet nem veszítettem, és Jani is megvárt hogy tovább mókázzunk Mivel a nehézgépkezelői vizsgámon szerzett tapasztalatomat kellett elővennem a SHIFT-R után, annyira nem volt parázs a meccs már, de aztán pár kör után roppant gentlemanly módon eccer csak maga elé engedett. Ezután sajnos ismét a Grandénál találkoztunk össze azonban már nem sikerült megérteni egymást, én az első esethez hasonlóan kívülre akartam húzódni hadd menjen ha tud belül, de ez most nem annyira jött össze, bocsi Jani ha összezavartalak. Innentől magányosan körözgettem párat a 3. helyen majd Gyula érkezett meg és próbált letaszítani a dobogóról, de nem adtam magam - ismét csak a SAS miatt na, de akkor se Köszi a jó versenyt mindenkinek, főleg Janinak. Remélem talizunk még. Most úgy tűnik majd csak Zandvortban, de ki tudja.... hajjaj..már csak bő 5%-ra vagyok attól hogy búcsút mondjak kedvenc madárkámnak

Soós Gyula
Hát kérem, volt ma itt minden. Az őszi futam után az edzéstől nem vártam sokat, az erőgépek mögött a 9. hely jutott. A rajt jól sikerült, ám a T1-ben sikerült belekeverednem a balhéba, reset. Valahol a 11. hely környékén kezdtem újra, és jópár körbe került, mire tiszta lett előttem a pálya, és saját tempót mehettem. Az eleje ekkor elérhetetlennek tűnt, de aztán szép sorban megérkeztek. Előbb tesóm, majd Gabó, így máris 7. voltam. Benőt üldöztem, és lassan faragva a hátrányt, már látótávolságba kerültem, mikor újabb balhé lehetett, megjött Jani és Sziszka. Végül utóbbi maradt, a két Poweres kolléga ütközött. Ez viszont - Ricsi kiválásával - már a 4. helyet jelentette számomra, ami igen feldobott, és teljes erőből ráhajtottam a dobogóra. Amikor legközelebb jártam Sziszkához, gyorsan eldobtam 2 mp-et, és visszaállt a különbség. Innentől esélyem sem maradt, behoztam a 4. helyre a gépet. Nagy grat Gergőnek, aki 35 körön keresztül tartotta magát, bár én csak pribiről, a távolból figyeltem ezt.

Soós Gábor
Well, mit is mondhatnék, rengeteg esemény fért ebbe a futamba számomra, tempó és köridők alapján, akár egy sima mester hármas is lehetett volna nekem, ehhez csak el kellett volna rajtolnom elsőnek, persze ilyenkor nem sikerült. Egyébként edzés nagyon jól sikerült, első kifutásra meglett a kapitális pb, éreztem hogy ennél, jobbat senki nem fut majd. Szóval t1 meg sűrű lett a rontott rajtom után, belső ívről átcsúsztam külsőre, ha jól emlékszem ott viszont már Gabó volt, forgás közben még tesómat is levadásztam, remélem nagyobb károkat nem okoztam a mezőnyben. Mezőny vége, előretörés lelkesen, előzések, majd Gabót megint megtaláltam egy gyors csattanó erejééig lesmo1-ben, bevártam, viszont nem reseteltem, így a 9.-től a 27-ig körig sérült futóművel mentem, többek között az lk.-t is így futottam. Szóval tovább lelkesedés, újabb előretörés, ötödik helyig, esély a dobogóra, már-már támadási pozícióban a 3.-4. Sziszka-tesóm pároshoz, de nem parában elpukkan a motor, újabb reset, becsorgás ötödiknek, csalódottság, megint nem sikerült, harmadik esély is elszalasztva. Legközelebb még nem tudom mikor tudok bajnokira jönni.

Babinszki Gábor
Nagyon elb*sztam a versenysetupot, utolsó pillanatban változtattam rajta, hát nem kellett volna. Szinte végig gumimelegedéssel küzdöttem. Tudtam gyorsan menni, jöttek a 29-es körök de azonnal melegedett a bal hátsó, és nem tudtam mit kezdeni a T1-el és a két Lesmo-val. Egyszerűen nem tudtam kanyarodni csak kínlódva. Egy ilyen szituációban beálltam a sövénybe a Lesmo 2-ben, a csapattársam meg eltrafált hátulról. Nagyon sajnálom Gabó!

Brixel László
A büntetés miatt mindegy volt, melyik autót választom a maradékból, hát a BRM mellett döntöttem. Egy előnye volt, hogy az elszenvedett T1 utáni ütközést shiftR nélkül kibírta, de a benchmark köridőt nem tudtam megközelíteni, így körözgettem tét nélkül az utolsó helyért. Az meg is lett.

Fejes Gábor
A rajtot meg nem neztem, nem tudom mi tortent, de a masodik utkozesrol egyatalan nem tehettel, ott inkabb szenvedoje voltal a dolognak (es ezert is sajnalom, hogy bevartal, es ezert is vagyok azon, hogy a bevarast kivegyuk a szabalybol). Egyszeruen menet kozben besz*rt a kormanyom, elment a gaz, illetve fekezes kozben kanyarodott (?). Nem tudom pontosan, hogy mi lehetett, de abban a korben nalam igazi kaosz volt. A gaz mar maskor is csinalt ilyet, megrugdosom kicsit, es gondolom arreb megy ettol a koszmacska, es megint mukodik, de hogy miert volt iranyithatatlan kozben az auto, azt nem ertem. Mostmar nem uszom meg, hogy szetszedjem, es elkezdjek gondolkodni egy uj kormany vasarlasan. Szoval azert az esetert inkabb en kerek elnezest, muszaki nehezsegeim voltak eppen. 3 futam, ket nullazas, mit mondjak, nem indul valami fenyesen ez a bajnoksag szamomra O_o

Posta János
Korrekt időmérő, közepes rajt, egész remek verseny Sziszkával, aztán egy kocc Sziszkával, aztán remek verseny Sziszkával, aztán majdnem kocc Sziszkával, kocc a palánkkal, Benő megelőz, kínlódás Benővel, kocc Benővel, esc, enter...

Kis Richard
hűha, ennek már fele sem tréfa, a dobogóért is le kell majd izzadnom, nyerni meg csak nagy szerencsével lehetne....


http://hgplm.gtr-masters.hu/