Hockenheim GP eredmények

Graham Hill Kupa, Hockenheim, 2011. 02. 15.


részletes nézet

Kis Richard (BRM P115) nyerte Hockenheim nagydíját. Kis Richard a 1. helyről rajtolva Majer Tamás előtt ért célba a „Graham Hill Kupa” 2011. 02. 15.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Oláh Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (35 kör, 239 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 66:01.870s
2. Majer Tamás / Eagle T1G +11.770s
3. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 +18.086s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +18.729s
5. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G +35.653s
6. Posta János / sPower Ferrari 312 +1:13.582s
7. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +1:14.814s
8. Brixel László / LF Lotus 49 +1:38.408s
9. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 2 kör
Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 23 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 34 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:51.141s
2. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:51.748s
3. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 1:51.807s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:52.383s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:52.464s
6. Majer Tamás / Eagle T1G 1:52.769s
7. Brixel László / LF Lotus 49 1:52.859s
8. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:53.292s
9. Posta János / sPower Ferrari 312 1:53.365s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:53.962s
11. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:55.602s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:51.841s
2. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:52.222s
3. Majer Tamás / Eagle T1G 1:52.463s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:52.660s
5. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 1:52.689s
6. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:52.811s
7. Posta János / sPower Ferrari 312 1:53.078s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:53.091s
9. Brixel László / LF Lotus 49 1:53.326s
10. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:55.134s
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:56.162s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Kis Richard
Időmérő: WR, váltig állítom, hogy 1:50,xxx sima csak kell hozzá néhány ráfekvős nap. Verseny: 1-est is elfelejtettem kapcsolni a rajt előtt, ciki.... zöld zászló belengett, mögöttem Gergő Eaggal szépen kikerült kívülről. T1-hez érve már 4. helyen voltam viszont belül, mellettem kívül Gyula Bibével, hagyott elfordulni, egyenesbe érve egyből belűre húztam, Gyula így kívülről is megette a brümit. T2-nél picit előrébb volt kívül, fékeztem egy mélyet belül maradva, egymás mellett fordultunk, kijáraton már Tomi volt mögöttem Eagle-vel, Gyulát ő is lenyomta, belülről jött mögöttem, kanyarkijáraton már kitöltötte a tükröket. T3-ban picit többet bevállal elmegy, így stadionba fordulva már megint 3. voltam. Convart csak néhány körrel később értem utol, T1-nél sikerült szélárnyék közelbe érnem, ekkor meglepett, kívül maradat, mondhatjuk elengedett... Gergő kezdtem üldözni, néhány kör múlva stadionban hibázott, első voltam. Pár kör múlva én csesztem el T1-et, Gergő elég közel volt bejött elém, beálltam szélárnyékba mögé, ha nincs 6. fokozatom (amit sose lehet használni, mert 5. sem forog teljesen le), akkor elmegy, így viszont T2-nél kívülről visszaelőztem kívülről, mélyebb fékezéssel sikerült magam mögött tartanom T3-ban is. Aztán már csak be kellett gurulni...

Oláh Gábor
Végülis be is jött amire számítottam meg nem is. Bejött atekintetben, hogy az elején úgy hagytak ott ahogy akartak (mondjuk én előre megfogadtam hogy csak semmi hirtelen mozdulat, semmi keménykedés ), bár szerencsére Gyula már azért fennakadt rajtam Nem jött be atekintetben, hogy mivel a mezőny egy része korán lemorzsolódott ill. magamhoz képest azért jól és hiba nélkül mentem, nem estem sokat vissza. Az edzés “szokásosan“ jól sikerült, persze hogy aznap mentem először 52 alá, szuper, első sor. A rajt is okés lett, elsőnek fordultam, de Gergő gyorsan “letudott“, 2. hely. Azért az király érzés volt hogy a 2 IMAS kocsi vezette a mezőnyt De Ricsi is ripsz-ropsz utolért és lehagyott, de mivel pont abban a körben Gergő eldobta, maradtam 2. Aztán jött Tomi és az se sokat kérdezett Ő is elhúzott, de unatkozni továbbra sem kellett mert jött a köv. játszópajtás Gyula személyében és kezdődhetett a harc a 3. helyért. Na, vele szemben már sokat segített a Honda egyenesbeli előnye, 1x fogott szélárnyékot, akkor volt is egy ütésváltás, de mákom volt, az Ostkurve kijáratán füvet fogott így maradt mindenki a helyén. Így ezzel ismét szereztem egy dobogós helyet

Posta János
Sajnos az előfutam óta nem tudtam gyakorolni. Csodát tehát nem vártam magamtól, így az edzésen futott 53.3-mal elégedett is voltam. Az 52 közepéért kár lett volna görcsölni, inkább pihentem kicsit a verseny előtt. A rajtom jó volt. T1 után elmentem Gabó és Laci mellett, aztán még az első körben megelőztem Sziszkát is. Mögöttem hamar csend lett, előttem Gyula haladt viszonylag közel, de aztán szép lassan lemaradoztam. A hatodik-hetedik körben Gergő csöppent elém, de nem volt esélyem komolyan megszorongatni. Hátulról viszont felért rám Gabó. Volt két birkózós jelenetünk --főleg a stadionban--, aztán a 12. körben a balos féktávján belecsúsztam. Gabó rontott a következő körben az Ostkurve külső ívén, aztán feladta. Közben Laci egyre közelebb ért, de mire igazán szoros lett volna, ismét lemaradt. Következett tizenvalahány magányos kör. Előttem senki, mögöttem senki. Aztán jöttek a szokásos problémáim, úgyhogy eldobtam pár mp-et. Sziszka így a végére nagyon közel került, de megelőzni már nem tudott. Látom elől nagy csaták voltak. Grat Ricsinek a győzelemhez, a dobogósoknak és minden célbaérőnek. Gabótól még egyszer bocs.

Szabó Szilárd
kvalin kb azt nyújtottam amit múltkor, aztán rajtnál elkerültem a problémával küzdő kollégákat - keresztbe álló kék barbitól kicsit megállt bennem az ütő, de elslisszoltam előtte. Aztán a mumus keleti kunkorban füvet fogtam megforogtam, jópáran elmentek, majd Brixel Laci mögé érkeztem meg a stadionban és kicsit úgy éreztem belülről hogy - elnézést a fogalmazásért - gólyafosként kóvályog előttem, majd T1-ben füvet fogott és próbáltam megelőzni, de szépen nekiterelt a hídnak (nyilván mindketten mást láttunk/éreztünk belülről, ha lesz időm meg kedvem akkor a VB-re bízom a döntést) ekkor igen kicsi választott el attól hogy kilépjek, mindenesetre a harcosságom elszállt és csak körözgettem. Benővel lett volna egy kis fight de aztán túlzott előzékenységgel félreállt, majd a vége felé kezdtem megint felvenni a ritmust, futottam a jobbnál jobb köröket - valahol 52 elejénél volt a legjobb és pribi szerint 51 is ment volna - majd újra utolértem Lacit, és sikerült is megelőznöm a stadionban, na az már fincsi menet volt - ha előbb észhez térek még Jani is meglehetett volna. Mindegy, Monzán igyekszem majd javítani a tavalyin. A fel(nem)készülés és a történtek fényében elégedett lehetek a 7. hellyel.

Brixel László
Sajnos a rajt utáni kerülgetésben kitört a jobb első kerekem, pedig már majdnem átértem a roncsokon, persze ezután track not clear miatt nem tudtam egy darabig resetelni. Ezután már semmi esélyem nem volt egy normális versenyre, igazából azt vártam, ki mikor hibázik az Ostkurvéban, hátha közelebb jutok a mezőnyhöz. Azért a 70 perces futam erőpróbának jó volt.

Fejes Gábor
Bocs a start miatt, rogton az elso kanyar kijarataban eldurrant a motorom, es beforogtam a palyara, nem tudtam mit tenni...

Babinszki Gábor
Az est lámája díj az enyém. Erőlködtem quali alatt, nem jöttek az idők, erre 3 perccel a vége előtt észreveszem hogy elb*sztam a setup nevét és a versenysetuppal körözgetek. no comment. Rajtnál benntragadok a boxban, természetesen körhátránnyal rajtolok. A kedvem elment az egésztől ezért kiszálltam.


http://hgplm.gtr-masters.hu/