Monza 1000km GP eredmények

GT kupa, Monza 1000km, 2011. 01. 11.


részletes nézet

SoĂłs Gyula bizonyult a legjobbnak a „GT kupa” sorozat 2011. 01. 11.-n rendezett Monza 1000km-i futamán. A második helyen Fejes Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Petra Gergely szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (15 kör, 151 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Lola T70 MkIII 43:31.930s
2. Fejes Gábor Ferrari 330 P4 +8.227s
3. Petra Gergely Ferrari 330 P4 +44.006s
Brixel LászlĂł Chaparral Mk2F 4 kör
Majer Tamás Ferrari 330 P4 10 kör
SzabĂł Szilárd Ford GT40 MkIIb 15 kör
Posta János Lola T70 MkIII 15 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula Lola T70 MkIII 2:49.926s
2. Fejes Gábor Ferrari 330 P4 2:50.680s
3. Brixel László Chaparral Mk2F 2:50.816s
4. Petra Gergely Ferrari 330 P4 2:50.827s
5. Szabó Szilárd Ford GT40 MkIIb 2:52.272s
6. Posta János Lola T70 MkIII 2:53.035s
7. Majer Tamás Ferrari 330 P4 2:54.263s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor Ferrari 330 P4 2:49.570s
2. SoĂłs Gyula Lola T70 MkIII 2:50.063s
3. Petra Gergely Ferrari 330 P4 2:50.659s
4. Majer Tamás Ferrari 330 P4 2:53.026s
5. Brixel László Chaparral Mk2F 2:56.884s
SzabĂł Szilárd Ford GT40 MkIIb köridő nélkül
Posta János Lola T70 MkIII köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
JĂł verseny lehetett volna, ha nem csak 2 autĂłval találkozom a 15 kör alatt... Az edzĂ©sen sikerĂĽlt magam meglepni egy brutál körrel: 2:50.7-et mentem hĂ©tvĂ©gĂ©n, a pribi szerint már ekkor tudtam 50.3-at. Ehhez kĂ©pest a 49.9 egĂ©sz jĂł volt. A rajtrács persze meglepett, de amennyire láttam a tĂĽkörben, nem volt gondja senkinek. A 3-4. körre már volt valami 15 sec előnyöm, mondom ez Ă­gy nem lesz jĂł, bevártam a 2. MTomit. Őt ĂĽldöztem pár körig, meglepően gyors volt ahhoz kĂ©pest, hogy milyen ĂĽtemben nőtt az előnyöm a verseny elejĂ©n. Aztán megpördĂĽlt előttem a T1-ben, orral eltaláltam, de hogy Sziszkának ellent mondjak, a gĂ©pem meg sem Ă©rezte, robogtam tovább. Aztán utolĂ©rt GabĂł! Ahogy az F1-esekkel szoktuk, hajtott rendesen. Már-már ott tartottam lĂ©lekben, hogy megadom magam, ugyanis hiába autĂłztam edzĂ©stempĂłt, egyre csak közeledett, a futam után láttam, hogy fĂ©l mp-et is rám vert a legjobb körĂ©ben. Aztán lehet ebben bőven benne volt a szĂ©lárnyĂ©k, a repyt mĂ©g nem láttam, de ott Ă©lőben elĂ©g sokkolĂł volt. Az utolsĂł körre teljesen egyĂĽtt mentĂĽnk, de sikerĂĽlt előtte maradnom, Ă­gy meglett a győzelem. Sajnálom, hogy sorra kilĂ©pkedtetek, ettől azĂ©rt jobb ez a mod, Ă©n egĂ©sz megbarátkoztam vele a vĂ©gĂ©re. Tetszik ez a Lola, asszem ez lesz a GT-kedvenc. Bár Monzán nagy hátrányom volt az egyenesekben.

Fejes Gábor
Bocs Gergo, mindket sikanban oldalba kaptalak egyszer egyszer. A masodik sikan eleg tre, a lathatatlan fal sunyin bedobja a palyara a hibazo pilotat. Meg nem gyozott meg tulsagosan a mod, az latszik, hogy a GPL nem zart kasztnis autokhoz van kitalalva, jopar furcsasagot lehet tapasztalni.

Petra Gergely
Hááát volt pár shift-r-em! A rajtot elbambultam, vagyis nem láttam a zászlĂłs emberkĂ©t. Aztán utánaeredtem első egy-kĂ©t embernek, elĂ©g hamar utĂłl is Ă©rtem őket, aztán...pontosan már nem emlĂ©xem - mĂ©g a repyt nem láttam - de vagy 3x kiĂĽtöttek, 1x hátulrĂłl elkaptam Bixel KollĂ©ga Chapiját. Az első sikán kijáratánál már nem tudtam kikerĂĽlni, Ă­gy Ă©rintőlegesen nekiĂĽtköztem, mint a Titanic a jĂ©ghegynek. Aztán annál a balesetĂ©nl, ahol Gyuláék az 1. kanyarban koccantak, telibekaptam egy Ferkát, Ă©s nem használt a vasnak. Ugyxan folytatni tudtam, de alig gyorsult, semmi erő, s akarat, Ă­gy Ăşjabb shift-r. Eddigre már talán 4-en maradtunk. Aztán prĂłbáltam faragni a hátrányombĂłl az első kettővel szemben, amig valamelyest sikerĂĽlt is a következő elrontott fĂ©ktvávig. Innentől kezdve már csak becsorogtam.

Brixel László
Nagyon igyekeztem, de ezen a pályán kĂ©t problĂ©más rĂ©sz van, a kĂ©t sikán... Ezekben nem tudtam követni, ki hogy fĂ©kez, ebből lett pár ĂĽtközĂ©s, Ă©s folyamatos borulások a láthatatlan falon. Hiába mentem időmĂ©rőn PB-közeli időt, utána nem volt időm a versenysetuppal gyakorolni, Ă©s a sok benzin, meg a hideg gumit körönkĂ©nt +6 másodpercet adott Nem is bĂ­rtam ki a vĂ©gĂ©ig, hogy egyedĂĽl körözgessek a negyedik helyen, Ă©s folyamatosan ĂĽtközzek a falakon, Ăşgyhogy kilĂ©ptem.

Szabó Szilárd
verseny setup nem volt beállítva. no comment.

Posta János
RĂ©szemről a verseny már a rajtprocedĂşra alatt vĂ©get Ă©rt. A visszaszámlálás közben (-15 mp körĂĽl) összeveszett a velem egy háztartásban Ă©lő kĂ©t szemĂ©ly. Sejtettem, hogy ebből Ă©n fogok a legrosszabbul kijönni, Ăşgyhogy inkább el sem indultam...


http://hgplm.gtr-masters.hu/