Versenyzői nyilatkozatok
SoĂłs Gyula
Jó verseny lehetett volna, ha nem csak 2 autóval találkozom a 15 kör alatt...
Az edzésen sikerült magam meglepni egy brutál körrel: 2:50.7-et mentem hétvégén, a pribi szerint már ekkor tudtam 50.3-at. Ehhez képest a 49.9 egész jó volt.
A rajtrács persze meglepett, de amennyire láttam a tükörben, nem volt gondja senkinek.
A 3-4. körre már volt valami 15 sec előnyöm, mondom ez Ăgy nem lesz jĂł, bevártam a 2. MTomit. Őt ĂĽldöztem pár körig, meglepően gyors volt ahhoz kĂ©pest, hogy milyen ĂĽtemben nőtt az előnyöm a verseny elejĂ©n. Aztán megpördĂĽlt előttem a T1-ben, orral eltaláltam, de hogy Sziszkának ellent mondjak, a gĂ©pem meg sem Ă©rezte, robogtam tovább.
Aztán utolért Gabó!
Ahogy az F1-esekkel szoktuk, hajtott rendesen. Már-már ott tartottam lĂ©lekben, hogy megadom magam, ugyanis hiába autĂłztam edzĂ©stempĂłt, egyre csak közeledett, a futam után láttam, hogy fĂ©l mp-et is rám vert a legjobb körĂ©ben. Aztán lehet ebben bőven benne volt a szĂ©lárnyĂ©k, a repyt mĂ©g nem láttam, de ott Ă©lőben elĂ©g sokkolĂł volt.
Az utolsĂł körre teljesen egyĂĽtt mentĂĽnk, de sikerĂĽlt előtte maradnom, Ăgy meglett a győzelem.
Sajnálom, hogy sorra kilĂ©pkedtetek, ettől azĂ©rt jobb ez a mod, Ă©n egĂ©sz megbarátkoztam vele a vĂ©gĂ©re. Tetszik ez a Lola, asszem ez lesz a GT-kedvenc. Bár Monzán nagy hátrányom volt az egyenesekben.
Fejes Gábor
Bocs Gergo, mindket sikanban oldalba kaptalak egyszer egyszer. A masodik sikan eleg tre, a lathatatlan fal sunyin bedobja a palyara a hibazo pilotat.
Meg nem gyozott meg tulsagosan a mod, az latszik, hogy a GPL nem zart kasztnis autokhoz van kitalalva, jopar furcsasagot lehet tapasztalni.
Petra Gergely
Hááát volt pár shift-r-em!
A rajtot elbambultam, vagyis nem láttam a zászlĂłs emberkĂ©t. Aztán utánaeredtem első egy-kĂ©t embernek, elĂ©g hamar utĂłl is Ă©rtem őket, aztán...pontosan már nem emlĂ©xem - mĂ©g a repyt nem láttam - de vagy 3x kiĂĽtöttek, 1x hátulrĂłl elkaptam Bixel KollĂ©ga Chapiját. Az első sikán kijáratánál már nem tudtam kikerĂĽlni, Ăgy Ă©rintőlegesen nekiĂĽtköztem, mint a Titanic a jĂ©ghegynek. Aztán annál a balesetĂ©nl, ahol Gyuláék az 1. kanyarban koccantak, telibekaptam egy Ferkát, Ă©s nem használt a vasnak. Ugyxan folytatni tudtam, de alig gyorsult, semmi erő, s akarat, Ăgy Ăşjabb shift-r. Eddigre már talán 4-en maradtunk. Aztán prĂłbáltam faragni a hátrányombĂłl az első kettővel szemben, amig valamelyest sikerĂĽlt is a következő elrontott fĂ©ktvávig. Innentől kezdve már csak becsorogtam.
Brixel László
Nagyon igyekeztem, de ezen a pályán két problémás rész van, a két sikán...
Ezekben nem tudtam követni, ki hogy fĂ©kez, ebből lett pár ĂĽtközĂ©s, Ă©s folyamatos borulások a láthatatlan falon.
Hiába mentem időmĂ©rőn PB-közeli időt, utána nem volt időm a versenysetuppal gyakorolni, Ă©s a sok benzin, meg a hideg gumit körönkĂ©nt +6 másodpercet adott
Nem is bĂrtam ki a vĂ©gĂ©ig, hogy egyedĂĽl körözgessek a negyedik helyen, Ă©s folyamatosan ĂĽtközzek a falakon, Ăşgyhogy kilĂ©ptem.
Szabó Szilárd
verseny setup nem volt beállĂtva. no comment.
Posta János
RĂ©szemről a verseny már a rajtprocedĂşra alatt vĂ©get Ă©rt. A visszaszámlálás közben (-15 mp körĂĽl) összeveszett a velem egy háztartásban Ă©lő kĂ©t szemĂ©ly. Sejtettem, hogy ebből Ă©n fogok a legrosszabbul kijönni, Ăşgyhogy inkább el sem indultam...