Monza 1000km GP eredmények

GT kupa, Monza 1000km, 2011. 01. 11.


részletes nézet

Soós Gyula (Lola T70 MkIII) nyerte Monza 1000km nagydíját. Soós Gyula a 1. helyről rajtolva Fejes Gábor előtt ért célba a „GT kupa” 2011. 01. 11.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Petra Gergely állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (15 kör, 151 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula Lola T70 MkIII 43:31.930s
2. Fejes Gábor Ferrari 330 P4 +8.227s
3. Petra Gergely Ferrari 330 P4 +44.006s
Brixel László Chaparral Mk2F 4 kör
Majer Tamás Ferrari 330 P4 10 kör
Szabó Szilárd Ford GT40 MkIIb 15 kör
Posta János Lola T70 MkIII 15 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gyula Lola T70 MkIII 2:49.926s
2. Fejes Gábor Ferrari 330 P4 2:50.680s
3. Brixel László Chaparral Mk2F 2:50.816s
4. Petra Gergely Ferrari 330 P4 2:50.827s
5. Szabó Szilárd Ford GT40 MkIIb 2:52.272s
6. Posta János Lola T70 MkIII 2:53.035s
7. Majer Tamás Ferrari 330 P4 2:54.263s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor Ferrari 330 P4 2:49.570s
2. Soós Gyula Lola T70 MkIII 2:50.063s
3. Petra Gergely Ferrari 330 P4 2:50.659s
4. Majer Tamás Ferrari 330 P4 2:53.026s
5. Brixel László Chaparral Mk2F 2:56.884s
Szabó Szilárd Ford GT40 MkIIb köridő nélkül
Posta János Lola T70 MkIII köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Jó verseny lehetett volna, ha nem csak 2 autóval találkozom a 15 kör alatt... Az edzésen sikerült magam meglepni egy brutál körrel: 2:50.7-et mentem hétvégén, a pribi szerint már ekkor tudtam 50.3-at. Ehhez képest a 49.9 egész jó volt. A rajtrács persze meglepett, de amennyire láttam a tükörben, nem volt gondja senkinek. A 3-4. körre már volt valami 15 sec előnyöm, mondom ez így nem lesz jó, bevártam a 2. MTomit. Őt üldöztem pár körig, meglepően gyors volt ahhoz képest, hogy milyen ütemben nőtt az előnyöm a verseny elején. Aztán megpördült előttem a T1-ben, orral eltaláltam, de hogy Sziszkának ellent mondjak, a gépem meg sem érezte, robogtam tovább. Aztán utolért Gabó! Ahogy az F1-esekkel szoktuk, hajtott rendesen. Már-már ott tartottam lélekben, hogy megadom magam, ugyanis hiába autóztam edzéstempót, egyre csak közeledett, a futam után láttam, hogy fél mp-et is rám vert a legjobb körében. Aztán lehet ebben bőven benne volt a szélárnyék, a repyt még nem láttam, de ott élőben elég sokkoló volt. Az utolsó körre teljesen együtt mentünk, de sikerült előtte maradnom, így meglett a győzelem. Sajnálom, hogy sorra kilépkedtetek, ettől azért jobb ez a mod, én egész megbarátkoztam vele a végére. Tetszik ez a Lola, asszem ez lesz a GT-kedvenc. Bár Monzán nagy hátrányom volt az egyenesekben.

Fejes Gábor
Bocs Gergo, mindket sikanban oldalba kaptalak egyszer egyszer. A masodik sikan eleg tre, a lathatatlan fal sunyin bedobja a palyara a hibazo pilotat. Meg nem gyozott meg tulsagosan a mod, az latszik, hogy a GPL nem zart kasztnis autokhoz van kitalalva, jopar furcsasagot lehet tapasztalni.

Petra Gergely
Hááát volt pár shift-r-em! A rajtot elbambultam, vagyis nem láttam a zászlós emberkét. Aztán utánaeredtem első egy-két embernek, elég hamar utól is értem őket, aztán...pontosan már nem emléxem - még a repyt nem láttam - de vagy 3x kiütöttek, 1x hátulról elkaptam Bixel Kolléga Chapiját. Az első sikán kijáratánál már nem tudtam kikerülni, így érintőlegesen nekiütköztem, mint a Titanic a jéghegynek. Aztán annál a baleseténl, ahol Gyuláék az 1. kanyarban koccantak, telibekaptam egy Ferkát, és nem használt a vasnak. Ugyxan folytatni tudtam, de alig gyorsult, semmi erő, s akarat, így újabb shift-r. Eddigre már talán 4-en maradtunk. Aztán próbáltam faragni a hátrányomból az első kettővel szemben, amig valamelyest sikerült is a következő elrontott féktvávig. Innentől kezdve már csak becsorogtam.

Brixel László
Nagyon igyekeztem, de ezen a pályán két problémás rész van, a két sikán... Ezekben nem tudtam követni, ki hogy fékez, ebből lett pár ütközés, és folyamatos borulások a láthatatlan falon. Hiába mentem időmérőn PB-közeli időt, utána nem volt időm a versenysetuppal gyakorolni, és a sok benzin, meg a hideg gumit körönként +6 másodpercet adott Nem is bírtam ki a végéig, hogy egyedül körözgessek a negyedik helyen, és folyamatosan ütközzek a falakon, úgyhogy kiléptem.

Szabó Szilárd
verseny setup nem volt beállítva. no comment.

Posta János
Részemről a verseny már a rajtprocedúra alatt véget ért. A visszaszámlálás közben (-15 mp körül) összeveszett a velem egy háztartásban élő két személy. Sejtettem, hogy ebből én fogok a legrosszabbul kijönni, úgyhogy inkább el sem indultam...


http://hgplm.gtr-masters.hu/