Nürburgring GP eredmények

John Surtees Kupa, Nürburgring, 2010. 12. 28.


részletes nézet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „John Surtees Kupa” sorozat 2010. 12. 28.-n rendezett Nürburgring-i futamán. A második helyen Oláh Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (8 kör, 183 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 65:13.129s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +1:18.287s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +1:22.692s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +2:02.719s
5. Brixel László / Fácán Lotus 49 +3:23.549s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +3:36.304s
7. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 +4:51.019s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 +5:22.480s
Posta János / sPower Brabham BT24 7 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 8:09.270s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 8:13.053s
3. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 8:13.213s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 8:15.797s
5. Posta János / sPower Brabham BT24 8:17.908s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:22.742s
7. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 8:29.079s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 8:31.968s
9. Brixel László / Fácán Lotus 49 9:07.961s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 8:05.782s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 8:11.150s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 8:12.289s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 8:13.444s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:22.071s
6. Brixel László / Fácán Lotus 49 8:25.746s
7. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 8:29.700s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 8:38.189s
9. Posta János / sPower Brabham BT24 8:54.980s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Az én versenyemet elsősorban 2 technikai probléma teszi emlékezetessé. Csak azért nem esz a kefe különösebben miatta, mert reálisan nézve Ricsivel ígysem-úgysem tudtam volna mit kezdeni, a versenyen való legjobb köröm épphogy jobb lett mint az ő leggyengébbje, a 2. hely meg így is meglett. Az egyik az edzésen ért, 2x is, 2 körömben is elfüstölt a motor. Ez azért is volt probléma, mert felvezetőt spórolván 4 körre tankoltam. És ugye reset - benya vissza. Pedig ha fogyhatott volna az üza a végére 10 alá sztem le tudtam volna menni, gyakokon 8-9 is volt, na mind1. Igaz, én tehettem róluk, mert miért kell nyomni az ugrató tetején is? De csak bosszantott, elvégre nemcsak törés nélkül teszteltem, akkor se vettem el a gázt, mégse volt gond. Mind1, végülis csak egy pozíciót jelentett. A rajt sima volt, és el is kezdtem gyötörni Gabót amennyire csak tőlem tellett. Éreztem, hogy gyorsabbb lehetnék, dehát előzni itt nemigen lehet, főleg nem egy Cooppal egy Brabit. Szal tapadtam, vártam. A 2. kör elején aztán hibázott és zöld lett az út. A 3. kör legelején, az U visszafordítóban jött a másik probléma, de ez már hardveres hiba volt. Elállítódott a kormányom, a középállása kb. 5 percnél lett, pont úgy mint Silveren az edzésen. Az volt a szerencsém, hogy már volt elég előnyőm ahhoz, hogy reseteljek. Biztosra mentem, megnyomtam 3x is És akkor kapott el az ideg, amikor szembesültem azzal hogy ez hardverhiba, mert sajnos nem oldotta meg a problámámat. Viszont cserébe kaptam egy teletankolt autót Mondjuk tartottam tőle, hogy ez lesz, mert nem követtem el semmi olyasmit ami elállíthatta volna a futóművet...mondjuk nem akarom túlfényezni a dolgot, igazából gyorsan megszoktam az új helyzetet, és talán csak pár kanyarban éreztem igazán hátrányát. Mondjuk a Gabó többet már nem akart lemaradni, sőt az utolsó körre hozta a szokásos formáját és a vége felé robbantott, úgyhogy éreztem, nincs mese rá kell tenni még1 lapáttal. Nagyon nem akartam, hogy a hátsó egyenesre rám tudjon gyorsulni Na ennyi, összességében elégedett lehetek. Megvolt a 8 kör hiba nélkül, és ez nekem mindig egy fontos dolog Én igazából még legszívesebben vezettem volna, de tényleg, úgy éreztem szinte elrepült az a 8 kör. A 2. felét már kifejezetten élveztem, teljesen ráálltam a pályára. Imádom ezt a hullámvasút pályát Ricsinek gratulálok! Kétségtelenül az nyerte meg a bajnokságot aki a leginkább megérdemelte De azért Ricsi, csak jelzem, tavasszal sztem ne lépj ki egyből egy motor vagy vezetői hiba után mert én nem fogok És csapattársamnak köszönök mindent, nélküled nem lehettünk volna 2.ak

Soós Gyula
Mindenek előtt gratulálok Ricsinek a győzelemhez, és természetesen a bajnoki címhez! A saját versenyemet illetően pedig: az edzéssel elégedett voltam, tudtam menni egy egész tiszta kört, de Gabó és Convar 13-a elérhetetlen volt számomra. A rajt sima volt, eléggé rágyorsultam a lassabban gyorsuló Cooper-BRM duóra, de nem akartam bajt az elején, visszasoroltam a 4. helyre. Ricsi persze hamar elszakadt, viszont a hármas vonatunk már az első körben összeállt. Előbb aztán Gabó forgott meg, majd a 2. kör elején nekem kellett resetelni, mivel a 2. szektor elején lévő nagy lejtős száguldást lezáró balos után a fán landoltam. Aztán Convar is hibázhatott, mert Gabóval újra utolértük. Sokat megint nem mentünk így, mert ugyanaz a hely megint kitolt velem, ezúttal az alja ért be a lejtő alján, és már repültem is, megint reset. Innen már gond nélkül tudtam menni, de Gabóék már 20 mp-re voltak előttem, és nem hibáztak többet. Még az utolsó körben lett volna esélyem egy PB-re 3 jó szektor után, de az utolsó ugratót elbarmoltam, annyira kihúzódtam, hogy a JE beleért a sövénybe. Gratula még Gabónak és Convarnak, hiszen igen keményen nyomták egész szezonban. Voltak azért jó versenyeim nekem is, meg ilyenek is, mint tegnap.

Petra Gergely
Először is gratulálok a Ricsinek, továbbá a ZORRO csapatnak is, majd a Csapattársamnak s végül de nem utolsó sorban mindenkinek, aki részt vett a bajnokságban! Azt hiszem sikerült fejlődnöm, gyorsulnom, köszönet érte. Nürbi kemény volt, örülök, hogy sikerült végigmennem! Nekem ez most komoly fizikai igénybevételt is jelentett.

Posta János
A formaidőzítés totális kudarca. Egyrészt a téli szünet teljesen kirántott a GPL feelingből, másrészt az időmérős négy kör után csak bő 10 mp-em maradt megmozgatni elgémberedett izmaimat, és máris kezdődött a verseny... Az első kör azért jól indult, de már az első szektorban pozíciót vesztettem egy Ferrarival szemben. Aztán a sövényes-dombololdalas cikkcakkos lejtőn sikerült fejre állnom... Ezzel megnyertem az utolsó helyet. Egy ideig úgy tűnt megtaláltam a tempómat is, de aztán a második körben a rókalyuk után máris kizökkentem. Kerékleszakadás, esc. Számomra nem volt ez egy sikeres évad. Bízom benne, hogy a tavasz jobban alakul. Gratulálok a bajnoknak és a dobogósoknak! Köszi mindenkinek a részvételt!


http://hgplm.gtr-masters.hu/