Silverstone GP eredmények

John Surtees Kupa, Silverstone, 2010. 12. 14.


részletes nézet

Soós Gyula bizonyult a legjobbnak a „John Surtees Kupa” sorozat 2010. 12. 14.-n rendezett Silverstone-i futamán. A második helyen Soós Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Soós Gábor futotta.


logo


Verseny (40 kör, 188 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 59:09.285s
2. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 +7.116s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +40.671s
4. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 +51.327s
5. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 +1:01.111s
6. Posta János / sPower Brabham BT24 1 kör
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 2 kör
8. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 2 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 29 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.049s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:27.090s
3. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:27.225s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:27.844s
5. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:28.297s
6. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:28.300s
7. Posta János / sPower Brabham BT24 1:28.503s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:29.020s
9. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:31.292s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.184s
2. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:27.782s
3. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:27.810s
4. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:27.927s
5. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:27.991s
6. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:28.335s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:28.359s
8. Posta János / sPower Brabham BT24 1:28.612s
9. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:30.658s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Múlt héten igen bántott, hogy eldobtam az 1. helyet. Az elmúlt szezonokban azért szinte mindig összejön egy bajnoki győzelem, és úgy éreztem, hogy idén ősszel Mexikó az enyém. Silre és Nürbire nem úgy tekintettem, mint hazai pálya. Így is indult a verseny: egész jól rajtoltam, de nem sikerült előrébb kerülni a 3. helyről, Ricsi fogta a belső ívet a T1-ben. 1-2 körig szorosan követtem az élen álló duót, majd volt pár apró megcsúszásom, és lett 2 mp hátrányom, ahonnan úgy láttam nem nagyon van előre, iszonyat tempót ment tesóm és Ricsi. Aztán tesóm megforgott a T1-ben, láttam Ricsit a pálya közepén szinte állóra fékezve, tesóm már a pálya mellett. Volt hely, és egy pillanatig gondolkodtam, hogy illik-e előzni, de végül a gázra léptem és elmentem Ricsi mellett. Hogy aztán jól megnehezítsem a dolgom. A saját autómat nem hallottam úgy hörgött mögöttem a kazán, pont mire már igen meleg lett volna a szitu, Ricsi lemaradt, tönkrement a kuplungja. Tesóm ekkor 8 mp-re volt, kíváncsian vártam meddig elég az előny. Hát sokáig nem volt. Próbáltam becélozni a 28.0-át tempónak, de egyrészt nem sikerült, másrészt tesóm ettől jóval gyorsabban jött. Így utolért hamar, és még durvábban elkezdett szorongatni. Egy taktikám volt: a Hangár egyenesre szerezzek 6 tized előnyt, akkor pont nem ér fel, marad 4 tized a féktávra. Ezt csináltam körökön keresztül, olyannyira, hogy emiatt a pálya más részein is be-benézett a Loti orra. Egyszer nagyon megijedtem, elbambultam a balost és szélárnyékot fogott a Lotus, az egyenes végén olyan rövidet fékeztem, amilyet szerintem sose, sikerült ezt is visszaverni. Aztán a T3-nál láttam a tükörben a pörgő Lotust, ekkor nyugodtam meg kicsit. Kemény menet volt, ha még Milán is jött volna, igazi tüzijátékot rendezhettünk volna. És nem gyengén izgis lesz megint a finálé!

Oláh Gábor
Hát, én még tán soha éreztem ilyen szánalmasnak egy versenyemet sem. Tegnap igazi losernek éreztem magam. Nagyon lassú voltam egész “hétvégén“ (főleg a versenytempóm volt nagy csalódás, persze idővel beletörődtem a sorsomba ), plusz az edzésen még a kormányom is elállítódott (úgy értem crash nélkül és úgy, hogy a reset sem segített rajta, na ilyen se volt még), a futamon minden csatából vesztesen jöttem ki (igaz, legalább voltak ), és most még a motorhiba is összejött...azt hiszem Silver sem lesz nagy kedvencem ezután sem. De Nürbitől máris fel vagyok dobva, megint egy rohadt nagyot akarok menni ott

Posta János
Edzésen új pb. Persze jócskán elmaradva az elvárt szinttől, úgyhogy csak a hetedik rajthely jutott. A verseny jól indult, megelőztem Convart, kinézett egy dolgos ötödik hely. Aztán a nyolcadik körben megállt a Repco... Vesztettem három helyet, de Lacitól rögtön vissza is kaptam. Később Ricsi kiállt, így 'feljöttem' hatodiknak. Gergő Lotijával próbáltam lépést tartani. Nem nagyon ment. Úgy féltávnál elkezdtem rohadtul unni az egészet. Előttem-mögöttem senki, és még pribi sem volt, hogy nézegessem legalább a szektorokat... Gondolkoztam, hogy Long távra rövidítem a versenyemet, de aztán felsejlett előttem a csapattársam fenyegető tekintete és inkább folytattam. A vége előtt 4-5 körrel meg is kaptam kitartásomért a jutalmat: Convar termett előttem. Shift-r után lehetett, mert meglehetősen könnyedén el tudtam menni mellette. Aztán két körrel később Gergő is látótávolságba került. Összeszedtem magam, gondoltam egy nagy hajrával hátha ki tudom zökkenteni. Az utolsó kör elején aztán megint a Repco zökkent ki. Convar elment, a többiek körhátrányban követtek, így aztán nem erőltettem a személyes befutót... Gratulálok a ZORRO csapatnak!

Brixel László
Én időben érkeztem, de asszem így is sikerült szétbarmolnom egyesek versenyét. Sajnálom. Hiába mentem PB-t, 40 körön nem bírtam a Lotus-szal, volt vagy 4 motorhiba, egy fejreállás, ilyesmi. Nürbit várom én is, hátha tudok pár konstans kört menni, GT miatt elég sokat gyakorlok ott mostanában.

Kis Richard
Bakker, tököm is leizzadt, ennyire nem volt meleg a pite mostanában, brümi is szétesett alattam úgy küldtem mégsem voltam gyorsabb!! Soosék nagyon mentek, előző Silveren sem voltam ettől gyorsabb, nemsoká kitúrtok brümiből


http://hgplm.gtr-masters.hu/