Le Mans GP eredmények

John Surtees Kupa, Le Mans, 2010. 11. 23.


részletes nézet

Oláh Gábor bizonyult a legjobbnak a „John Surtees Kupa” sorozat 2010. 11. 23.-n rendezett Le Mans-i futamán. A második helyen Babinszki Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört Soós Gyula futotta.


logo


Verseny (17 kör, 229 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 57:36.131s
2. Babinszki Gábor / 2 Laps Eagle T1G +17.644s
3. Posta János / sPower BRM P115 +40.359s
4. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 +47.107s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +56.685s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 +1:17.991s
7. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 +1:26.361s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 +1:32.804s
9. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G +1:43.881s
10. Csomor Benö / sPower Eagle T1G +2:26.332s
Kis Richard / BRM Only BRM P115 9 kör
Brixel László / Fácán Lotus 49 17 kör
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 17 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 3:17.278s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:18.784s
3. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 3:19.026s
4. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 3:19.116s
5. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 3:19.121s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Eagle T1G 3:20.580s
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:21.349s
8. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:21.814s
9. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:22.445s
10. Posta János / sPower BRM P115 3:23.946s
11. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:24.954s
12. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 3:27.867s
13. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 3:20.073s
2. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 3:20.242s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.663s
4. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 3:21.230s
5. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:21.452s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Eagle T1G 3:21.551s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 3:22.524s
8. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:23.693s
9. Posta János / sPower BRM P115 3:23.727s
10. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:23.912s
11. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:24.503s
Brixel László / Fácán Lotus 49 köridő nélkül
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Röviden: jó futam volt Bővebben: az edzésen azért nem erre számítottam Eleve rittig az 1. gyors körömön az utolsó kanyarban szúrtam el. És már el is ment az edzés fele, mondom fedezze meg. Aztán azon is meglepődtem, hogy a 19 eleje mire is elég, hát semmire. Aztán amikor megláttam Gergő 17es körét, már csak pislogtam (grat ám ez első polehoz ). Azért még akkor is reménykedtem hogy a 2. rajthely csak meglesz. Erre persze Ricsi is robbantott egy 18at, bár ez volt a legkevésbé meglepő. A végére azért a 3. kocka csak összejött. A rajtom egész jó lett, de Gergő nem kérdezett a T2ben, mondom, oké De a T4 kigyorsot elrontotta, épphogy kikerültem (mondjuk ez még semmi, a Gyula szemszögéből még durvább volt a szitu ). Aztán a Gyula kifékezett a Mulsanneban. Aztán a köv. körben szerepcsere, most én mentem a belső ívre, de Gyula túlcsúszott, én meg mehettem Ricsi után. Nem is volt messze, 1-2 km után éreztem is, hogy most kivételesen lehet keresnivalóm ellene. Na be is lelkesültem, hajtottam is a Hondát mint Singer a varrógépet Néha egész közel is voltam már, de persze olyankor mindig jött vmi kisebb hiba, ami miatt kezdhettem újra az egészet. Aztán a verseny közepe táján Ricsi is rontott, onnantól lebiztonságiztam az egészet. A diszkósokat nagyon sajnálom Sajnos, vhogy nekünk ez a pálya sem működik, lehet hogy ezt is tiltólistára kellene tennünk, bármennyire is amúgy a szívem csücske... Az azért érdekes, hogy a 2. is francia földön jött össze, nemtom hogy van ez, de szal azért érdekes (Reimsbe mikor megyünk? Na jó, lehet Clermont is ) És gyerekek! A Honda! Egyetlen egy motorhibám sem volt egész hét alatt! Miközben Eaglelel volt egypár...Ez is akkor most hogy van?

Babinszki Gábor
Jó kis verseny volt, bár a lényegi dolgok részemről az első 5 körben lefutottak, onnantól egyedül kocsikáztam. Az első körben én voltam a T4-ben akinek nem sikerült kikerülnie a repülő Sas-t, de nem volt vészes kocc egy pördüléssel megúsztam viszont visszaestem a mezőny végére. A nagy féktávon megint volt egy kocc, valaki figyelmetlenül jött vissza a pályára így itt megint elment pár sec. Janival vonatoztunk egy jót, bejött a setupom, jobb féktáv, jobb kigyorsok (jobb autó) így ellensúlyozva lett a gyengébb versenyző és el tudtam lógni. T2-ben elmértem a féktávot, bebicsaklott az autó ezért Jani megkoccolt, de nem volt vészes és az egyenesben megint visszaelőztem. Innentől biztonsági vezetést csináltam, Ricsiék már fényévekre voltak, csak arra törekedtem hogy ne hibázzak. Örököltem egy második helyet, és még van Lotus-om Mexico-ra Ez az egyetlen piros pályám asszem...

Posta János
Az ég világon semmit nem vártam a versenytől. BRM-mel harmadik helyet végképp nem. Talán éppen ez a sétakocsikázós hangulat kellett ahhoz hogy mindez összejöjjön. A szűk egy óra alatt egyszer sem erőltettem semmit. Az első kör izgalmas hátsóegyenesbeli jeleneteit leszámítva Soós Gabival és Captainnel találkoztam csak. Kb. két-két kör jutott mindkettőjüknek (Gabi hibázott, Captain elhúzott), a többit egyedül töltöttem. Mögöttem szerencsére nagy küzdelmek voltak, így az előnyöm mindvégig biztonságos maradt. Azzal együtt is, hogy az utolsó négy-öt körben Gyula irtózatos tempóban zárkózott rám. Grat a győztesnek! Várom Mexikót.

Soós Gyula
Edzés: azt hiszem Gergő mindannyiunkat meglepett, még egyszer grat a pole-hoz! A saját körömmel elégedett voltam, hiszen PB-t futottam, valamint tudtam, hogy Convarhoz úgyis kevés leszek, mivel ismét szénné gyakta magát, meghát ugye Ricsi. Szóval a 4. hely jó volt. 1. kör: hát ahogy a kolléga már célzott rá, a 4-es kanyarban lepergett előttem egy rövidfilm, de úgy tűnt sikerült sérülés nélkül átszáguldani az Eagle alatt... Az egyenesben oda-vissza előztük egymást Convarral, majd a végén sikerült kifékeznem. 2. kör: ezúttal fordított volt a szereposztás. Ráadásul a bal oldali kerekeim fűre mentek, nem bírtam megállni, és egy óriásit kerültem a homokbuckák mögött, 10 sec eldobva. 3. kör: mivel az előzőben nem tudtam normálisat fékezni, nem tudtam hol tartok a fékpontot illetőleg. Ismét elmértem, rácsúsztam arra a mocsok homokbuckára, és beleragadtam. Jött vagy 2 autó, vártam, majd elkezdtem a reset gombot nyomogatni a kormányon. Nem történt semmi. Mondom biztos jönnek, de egy idő után arra lettem figyelmes, hogy nincs track is not clear felirat, egyszerűen csak nem működött a reset!!! Ilyet még nem láttam. Billentyűzet persze félretéve valahol a gép mellett, mire sikerült végre shift+r-t nyomnom, elment a teljes mezőny, volt 1 perc hátrányom. Innen próbáltam menteni amit lehet, volt még pár apró malőr, de a többiek hibáiból kifolyólag előrekeveredtem a 4. helyig. Összességében tiltólistára ezzel a pályával, rengeteg baj van vele.

Soós Gábor
Ezen a futamon igazából egyvalaminek tudtam örülni, hogy vége lett. De most komolyan tankcsapdának is megfelelő homokbuckák, miért könyörgöm, egy egyszerű kicsúszás, normál pályán pár másodperc veszteség, itt meg az egész mezőny elment mire visszakerültem a pályára. Persze ehhez az is kellett hogy a reset gombom valamiért nem működött, miután szétvertem a kormányt, végül bill.-ről sikerült. Első kör kalandos volt, hosszú egyenesben volt egy kis improvizatív vonatozás is, szerencsére a motor kibírta.

Petra Gergely
A tegnapi versenyen a mennyet és a poklot is megjártam. Ahhoz képest, hogy a rajtpozíciómat még a középmezőnybe történő célba érésre sem tudtam váltani, nem vagyok csalódott. Picit dühös voltam magamra, de már kialudtam. Először is a pole-on magam lepődtem meg leginkább, ez is megvan, persze szerencse is kellett hozzá, no meg az, hogy végre – csapattársamnak is köszönhetően – kipróbáltam az uleeeeeeee steupokat, továbbá a sas picit gyorsabb, főleg ezen a pályán a többi vastól. És akkor itt vége is van a pozitívumoknak. Rajt pocsékra sikeredett, aztán a T4-ből kijövet elba****tam. Elnézését kérem azoknak, akik belém rongyoltak Pont egy fa és szalmabála akadályozta meg a sima landolásomat, s a fűbe harapást, s így sikerült a pályán landolnom. Még egy bocsánatkéréssel tartozom, talán Soós Gabinak (még nem láttam a repyt), nagy loholásba 1x magammal sodortam. Bocs Gábor vészfékeztem,s a segge védhetetlenül elindult, ráadásul a kanyarív is ellenünk dolgozott. Jelenteni fogom az eseteket. Mentségemre szóljon, hogy még az időmérőn elba****ódott a hang, nem tom mitől, egyik pillanatról a másikra. Nem hallottam semmit sem a motorhangból, sem az effektekből, egész verseny alatt csipogott, mint vmi madárkórus a szoprántól a tenorig, vagy hogy. Majd elkezdett szaggatni is a kép. Eléggé zavaró és idegölő volt. Asszem újratelepítés, majd egy picit szünet. Az az érzésem, hogy a következő versenyen az időmérőn nem lesz gond. Grt mindenkinek, különösen a csapattársamnak az újabb győzelemnek!

Kis Richard
Keddi verseny fényében jelenthetem hogy a hosszú egyenesektől kiráz a hideg, talán a pálya legkönnyebb kanyarjában sikerült eldobni most, paráztam, hogy nem lesz elég a benzin és azt számolgattam, mikorra felnéztem késő volt, bal eleje fát fogott.... Rajt meglepi volt, Gergő EAG-al beragadt, pedig ha ott elmegy talán már sosem látjuk végéig, időmérőn 17,2-es ideje elég meggyőző volt. Következő versenyre sztem 20-30 rajtgyak mondjuk csak teletankkal az AI ellen simán megoldhatja az ilyen problémákat. Szal jó verseny lett volna ez, nagy bukásig egész jó meccs volt köztünk Convarral, picit gyorsabb volt már nálam vége felé, kár hogy így lett vége, sebaj Mexico nagy kedvencem..


http://hgplm.gtr-masters.hu/