Zeltweg 1971 GP eredmények

John Surtees Kupa, Zeltweg 1971, 2010. 10. 26.


részletes nézet

A 2010. 10. 26.-n rendezett Zeltweg 1971-i viadal győztese Kis Richard lett. A „John Surtees Kupa” versenyén a második helyet Krajsek Milán, a harmadikat Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (26 kör, 154 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 45:30.564s
2. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 +12.742s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +19.429s
4. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 +51.785s
5. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 +57.075s
6. Posta János / sPower Brabham BT24 +57.704s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +1:08.642s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 +1:33.858s
9. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 +1:54.878s
10. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 2 kör
11. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2 kör
Brixel LászlĂł / Fácán Lotus 49 4 kör
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 14 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 24 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:43.998s
2. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:44.098s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:44.279s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:44.937s
5. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:45.109s
6. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:45.164s
7. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:45.417s
8. Posta János / sPower Brabham BT24 1:45.477s
9. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:45.783s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:45.891s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:48.687s
12. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 1:48.769s
13. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:50.697s
14. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 1:50.909s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:44.060s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:44.113s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:44.672s
4. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:44.708s
5. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:45.010s
6. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:45.398s
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:45.530s
8. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:45.899s
9. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:45.951s
10. Posta János / sPower Brabham BT24 1:46.021s
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:47.359s
12. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 1:48.556s
13. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:50.757s
14. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 1:53.165s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Maximálisan elĂ©gedett vagyok az eredmĂ©nnyel, mostanában nem sikerĂĽlt versenyem ilyen jĂłl. Gyakorolni termĂ©szetesen most sem volt időm, ezĂ©rt a felkĂ©szĂĽlő futam tapasztalatai alapján vakon lőttem kĂ©szre a setupot... edzĂ©sre. Valamit betalálhattam, mert szinte körönkĂ©nt Ăşjabb pb.-k jöttek. Ennek ellenĂ©re a 2. hely borĂ­tĂ©kolva volt. A rajtom jobban sikerĂĽlt mint RicsiĂ© de nem mertem erőszakoskodni T1-ben. Viszont jĂł elálltuk az utat a többiek elől. Az első 3-4 kör azzal telt, hogy megszokjam a nehĂ©z vasat, mire ráéreztem, Ricsi már pont elĂ©g messze volt ahhoz, hogy ne tudjam ijesztgetni. FĂ©l táv körĂĽl megprĂłbáltam robbantani de RicsinĂ©l több volt a puskapor. Kicsit mĂ©g tovább forszĂ­roztam a tempĂłt, amitől az autĂł a szokásos piros számokkal válaszolt Ă©s Ricsi távolodott. A tĂşlzott Izgalmak elkerĂĽlĂ©se Ă©rdekĂ©ben Ă©s a 115°-os olaj miatt, inkább visszavettem. Convar szerencsĂ©re nem volt lőtávolban, kĂĽlönben elĂ©ggĂ© megizzadtam volna. Az utolsĂł kĂ©t körben lehűtöttem a gumikat is Ă©s ráhajtottam a FL-ra, nem sokon mĂşlt, de a mi kis kĂĽlön versenyĂĽnket legalább megnyertem. Kösz a versenyt Ă©s Grat mindenkinek!

Oláh Gábor
Nem volt egy rossz verseny, bár azĂ©rt most is volt pár kisebb baki... EdzĂ©s: nem Ă©rdekel mit hisztek. Leptem már meg magamat, de ennyire mĂ©g soha Totál görcsből csináltam ugyanis...eleve kĂ©sve lĂ©ptem fel a serverre, aztán az első 45,6 után egyre csak a valamiĂ©rt eldobott körök jöttek. Közben az idő vĂ©szesen telt...szĂłval annál az utolsĂł körnĂ©l már igencsak remegett a lábam Na mindegy, szĂłval belĂĽlről nagyon gáznak Ă©reztem. Verseny: jĂł rajt, dehát itt annyira aláz a Lotus hogy BxL csak ott volt a T1-ben a belső Ă­ven. Aztán meg ott is maradt, igazábĂłl nem is tudtam mit akar, paráztam is hogy nehogy ĂĽtközĂ©s legyen belőle, gondoltam eleve szĂ©lesen fordulok...SzĂłval hogy ez az ő csapdája volt-e, vagy a sajátomĂ©ba estem bele, azt nem tudom, mindenesetre besokallt a T2-ben, az biztos Ez 2 pozĂ­ciĂłmba kerĂĽlt, mert közvetlen ezután Sziszkának is meg kellett adnom magam 2 körig ment is vonat, aztán fĂ©l kör alatt megváltozott minden: először BxLnek besokkalt a T4, az utolsĂł kanyarban meg ráijesztettem Sziszkára ami az Ă©n szempontombĂłl nagyon jĂłl sĂĽlt el Ă©s Ăşjra a 3. helyen mehettem. És kb. ennyi volt az esemĂ©ny, mert MilánĂ©k közbe elhĂşztak. Milánt azĂ©rt prĂłbáltam tartani (ill. igazábĂłl utolĂ©rni Ă©s leelőzni ), de kevĂ©s voltam ahhoz, hogy igazán komolyan kelljen vennie. Mindenesetre asszem mĂ©g ilyen közel sosem voltam az alienekhez Kreditrendszertől Ă©s gyakorlás mennyisĂ©gĂ©től fĂĽggetlenĂĽl, bár mint Ricsitől megtudtam, mĂ©g Ă©n sem gyakorlok eleget És a vĂ©gĂ©re mĂ©g a táblás emberem is megtanult számolni

Petra Gergely
Várakozáson felĂĽli vĂ©geredmĂ©ny szĂĽletett az Ă©n szemszögemből. Az edzĂ©s 1xűen nem ment. Nem sikerĂĽlt ráhangolĂłdni mĂ©g akkor a vezetĂ©sre, elidegeskedtem, pedig offline ment, mint a szĂ©l a loti. A versenyre sikerĂĽlt összeszednem magam, másoknak meg “szĂ©tesni“, Ă­gy sikerĂĽlt szĂ©pen-lassan fejjebb jönni. Nagyon izgalmas Ă©s szĂ©p pillanatokat okozott egy-kĂ©t előzĂ©s. Leo előzĂ©sĂ©nĂ©t megelőzően bevallom, azt hittem, hogy vagy bevár, mert már unatkozott egyedĂĽl, vagy pedig gond van a kocsijával, mert tĂ©nyleg elĂ©g könyedĂ©n utĂłlĂ©rtem, Egy idei követtem, aztán sikerĂĽlt előznöm, bár utána mĂ©g jĂł ideig a nyomomban volt, nem kis stresszt okozva ezzel nekem. Rendesen megizzadtam, de megĂ©rte. Köszönöm!

SoĂłs Gyula
Hát-hát, vegyesek az Ă©rzelmeim az 5. hellyel kapcsolatban. Az edzĂ©sen kiautĂłztam amit tudtam (45.1), az azĂ©rt meglepett, hogy ez csak a 6. helyre volt elĂ©g, röpködtek a 44-ek rendesen. De számĂ­tottam rá, hogy a verseny más lesz, Ă©s lehet majd előrelĂ©pni. Az eleje izgalmas volt, T1-T2-ben is többen egymás mellett fordultunk, a T2-ben picit fűre is mentem, szĂłval hátraestem 1-2 helyet. Aztán csatlakoztam ahhoz a vonathoz, amiben Convar, Jani, BxL, Sziszka Ă©s Gergő volt, nagy volt a mozgolĂłdás előttem, Ă©reztem, hogy tudnĂ©k gyorsabban menni, de az űrhajĂłk ellen esĂ©lyem sem volt az egyenesben, kivártam. Meg is lett az 5. hely elĂ©g hamar, Janit kezdtem támadni Ă©ppen, amikor BxL megtorpedĂłzott hátulrĂłl... Nem jött jĂłl, pláne, hogy beszorultam megint a torpedĂłk mögĂ©. SzerencsĂ©re pár kör után Ăşjra magam maradtam, Ă©s megkezdtem a nagy hajrát, Jani olyan 12 mp-re volt előttem, őt vettem cĂ©lba. Pár körrel a vĂ©ge előtt Gergő megelőzte, ennek nem örĂĽltem, mert eddig legalább tartották egymást. Sőt, ahogy nĂ©ztem, Gergő elkezdte lerázni Janit, itt már láttam, hogy a 4. hely elment. VĂ©gĂĽl az 5. is neccesen lett meg, csak a legutolsĂł körre Ă©rtem fel Janira. SzerencsĂ©re lassabban csinálta a T2-őt mint Ă©n, a Bosch előtti szakaszon mellĂ© Ă©rtem, Ă©s egyĂĽtt fordultunk. Nem tudom pontosan hogy volt, mĂ©g nem láttam repit, de a következő balos előtt már Ă©n voltam előrĂ©bb.

Posta János
Az időmĂ©rőn kihoztam magabĂłl a maximumot (valahol a pb környĂ©kĂ©n), de mindez csak a nyolcadik helyre volt elĂ©g. Egy jĂł rajt után az első nĂ©hány kör igen izgalmasan alakult, aztán kicsit nyugalmasabb körözgetĂ©s következett. Azt azĂ©rt láttam, hogy nem fogok csak Ăşgy becsorogni a negyedik helyen, mert Gergő nagyon jött a Lotival -- be is fogott, meg is előzött. Aztán mĂ©g Gyula is megnyomta a vĂ©gĂ©t, Ă©s az utolsĂł körben kiutalta nekem a hatodik helyet. Nem volt valami fĂ©nyes futam rĂ©szemről, de azĂ©rt örĂĽlök annak a nĂ©hány nagy mentĂ©snek, amit vĂ©ghez vittem, Ă©s a helyezĂ©st tekintve is legalább az elvárt minimumot elĂ©rtem...

Soós Gábor
Ahhoz kĂ©pest hogy az előfutamra csak nagyon keveset tudtam kĂ©szĂĽlni, most inkább teljesen ki is hagytam a gyakorlást a bajnokira, mĂşlt hĂ©t Ăłta az edzĂ©sen mentem először, hoztam is a kis 45-ös körömet, bár sokra nem mentem vele. Ilyen előzmĂ©nyek mellett mĂ©g az is közrejátszott hogy nemigazán kedvelem a pályát, a setupom se olyan volt amilyet Ă©n szeretek, edzĂ©sen 1 kör után elpukkant a motorom, jöhetett megint a spĂłrolĂłs ĂĽzemmĂłd, szĂłval Ăşgy Ă©reztem ez lesz nekem a tökĂ©letes alibi futam, ahol csak vĂ©gig kell mennem, hál Ă©gnek nem növeltetek körszámot. VĂ©gĂĽlis ez meg is valĂłsult volna, gyakorlatilag hiba nĂ©lkĂĽl vĂ©gigmentem, “sifterezni“ mĂ©gis kellett ugyanis BxL engem is megtorpedĂłzott, kĂ©sőbb ugyan nagyon sportszerűen visszaengedett, de attĂłl tartok meg kell Ăłvnom az esetet, mert Ăşgy Ă©rzem itt ment el a hetedik helyem.

Szabó Szilárd
szĂ©p remĂ©nyekkel vágtam neki, egy kis ideig mĂ©g a 3. helyen is autĂłztam, aztán jött pár hiba Ă©s visszaestem, majd 2x elsötĂ©tĂĽlt a monitorom Ă©s “No signal“ nĂ©zett velem farkasszemet. Nem Ă©rtem...Ă­gy asszem elĂ©gedett lehetek a 9. helyemmel...

Brixel László
Sajnálom, azt hittem a látĂłtávolság mĂłdosĂ­tásával működni fog ez a pálya, de nem Ă­gy lett. IdőmĂ©rőn mĂ©g remĂ©nykedtem, bár nagyon beszaggatott a Bosch kanyarban, hiába volt levĂ©ve 500 mĂ©terre a látĂłtáv A verseny mĂ©g rosszabb volt. Ki is ĂĽtöttem egy-kĂ©t autĂłt, hiába nyomtam teljes erőből a fĂ©ket, se fĂ©kezni, se kormányozni nem sikerĂĽlt. Sajnálom, ha valaki emiatt veszĂ­tett Ă©rtĂ©kes helyeket. Aztán a vĂ©gĂ©re mĂ©g a pontoktĂłl is megfosztott a gpl. 3-4 kör lehetett, amikor egy falhoz ĂĽtközĂ©snĂ©l kidobott a game. Erről ennyit. SzĂ©p pálya ez, csak sajnos nem működik a gĂ©pemen. Gondolom mĂ©g bĂĽntetĂ©st is kapok, szĂłval f@sza, jobb lett volna, ha kihagyom.

Babinszki Gábor
Az edzĂ©sen semmi nyoma nem volt a lagnak, ellenben már a rajtnál villogott mindenki körĂĽlöttem. T1 után mivel senkit nem láttam körĂĽlöttem csak nĂ©ha pillanatokra, lehĂşzĂłdtam a pálya szĂ©lĂ©re ahol valaki eltrafált hátulrĂłl. Gondoltam hátha elmĂşlik ez az egĂ©sz, megprĂłbálom mĂ©g utolĂ©rni a nĂ©pet ami sikerĂĽlt is, de a következő lagnál Ă©n vertem telibe valakit fĂ©ktávon hátulrĂłl szĂłval kilĂ©ptem. A körĂĽlöttem lĂ©vők mit láttak? Nem szoktam lagolni, szĂłval nem tudom mi lehetett


http://hgplm.gtr-masters.hu/