Zeltweg 1971 GP eredmények

John Surtees Kupa, Zeltweg 1971, 2010. 10. 26.


részletes nézet

A 2010. 10. 26.-n rendezett Zeltweg 1971-i viadal győztese Kis Richard lett. A „John Surtees Kupa” versenyén a második helyet Krajsek Milán, a harmadikat Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (26 kör, 154 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 45:30.564s
2. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 +12.742s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +19.429s
4. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 +51.785s
5. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +57.075s
6. Posta János / sPower Brabham BT24 +57.704s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +1:08.642s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 +1:33.858s
9. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 +1:54.878s
10. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 2 kör
11. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2 kör
Brixel László / Fácán Lotus 49 4 kör
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 14 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 24 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:43.998s
2. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:44.098s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:44.279s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:44.937s
5. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:45.109s
6. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:45.164s
7. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:45.417s
8. Posta János / sPower Brabham BT24 1:45.477s
9. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:45.783s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:45.891s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:48.687s
12. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 1:48.769s
13. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:50.697s
14. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 1:50.909s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:44.060s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:44.113s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:44.672s
4. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:44.708s
5. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:45.010s
6. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:45.398s
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:45.530s
8. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:45.899s
9. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:45.951s
10. Posta János / sPower Brabham BT24 1:46.021s
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:47.359s
12. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 1:48.556s
13. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:50.757s
14. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 1:53.165s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Maximálisan elégedett vagyok az eredménnyel, mostanában nem sikerült versenyem ilyen jól. Gyakorolni természetesen most sem volt időm, ezért a felkészülő futam tapasztalatai alapján vakon lőttem készre a setupot... edzésre. Valamit betalálhattam, mert szinte körönként újabb pb.-k jöttek. Ennek ellenére a 2. hely borítékolva volt. A rajtom jobban sikerült mint Ricsié de nem mertem erőszakoskodni T1-ben. Viszont jó elálltuk az utat a többiek elől. Az első 3-4 kör azzal telt, hogy megszokjam a nehéz vasat, mire ráéreztem, Ricsi már pont elég messze volt ahhoz, hogy ne tudjam ijesztgetni. Fél táv körül megpróbáltam robbantani de Ricsinél több volt a puskapor. Kicsit még tovább forszíroztam a tempót, amitől az autó a szokásos piros számokkal válaszolt és Ricsi távolodott. A túlzott Izgalmak elkerülése érdekében és a 115°-os olaj miatt, inkább visszavettem. Convar szerencsére nem volt lőtávolban, különben eléggé megizzadtam volna. Az utolsó két körben lehűtöttem a gumikat is és ráhajtottam a FL-ra, nem sokon múlt, de a mi kis külön versenyünket legalább megnyertem. Kösz a versenyt és Grat mindenkinek!

Oláh Gábor
Nem volt egy rossz verseny, bár azért most is volt pár kisebb baki... Edzés: nem érdekel mit hisztek. Leptem már meg magamat, de ennyire még soha Totál görcsből csináltam ugyanis...eleve késve léptem fel a serverre, aztán az első 45,6 után egyre csak a valamiért eldobott körök jöttek. Közben az idő vészesen telt...szóval annál az utolsó körnél már igencsak remegett a lábam Na mindegy, szóval belülről nagyon gáznak éreztem. Verseny: jó rajt, dehát itt annyira aláz a Lotus hogy BxL csak ott volt a T1-ben a belső íven. Aztán meg ott is maradt, igazából nem is tudtam mit akar, paráztam is hogy nehogy ütközés legyen belőle, gondoltam eleve szélesen fordulok...Szóval hogy ez az ő csapdája volt-e, vagy a sajátoméba estem bele, azt nem tudom, mindenesetre besokallt a T2-ben, az biztos Ez 2 pozíciómba került, mert közvetlen ezután Sziszkának is meg kellett adnom magam 2 körig ment is vonat, aztán fél kör alatt megváltozott minden: először BxLnek besokkalt a T4, az utolsó kanyarban meg ráijesztettem Sziszkára ami az én szempontomból nagyon jól sült el és újra a 3. helyen mehettem. És kb. ennyi volt az esemény, mert Milánék közbe elhúztak. Milánt azért próbáltam tartani (ill. igazából utolérni és leelőzni ), de kevés voltam ahhoz, hogy igazán komolyan kelljen vennie. Mindenesetre asszem még ilyen közel sosem voltam az alienekhez Kreditrendszertől és gyakorlás mennyiségétől függetlenül, bár mint Ricsitől megtudtam, még én sem gyakorlok eleget És a végére még a táblás emberem is megtanult számolni

Petra Gergely
Várakozáson felüli végeredmény született az én szemszögemből. Az edzés 1xűen nem ment. Nem sikerült ráhangolódni még akkor a vezetésre, elidegeskedtem, pedig offline ment, mint a szél a loti. A versenyre sikerült összeszednem magam, másoknak meg “szétesni“, így sikerült szépen-lassan fejjebb jönni. Nagyon izgalmas és szép pillanatokat okozott egy-két előzés. Leo előzésénét megelőzően bevallom, azt hittem, hogy vagy bevár, mert már unatkozott egyedül, vagy pedig gond van a kocsijával, mert tényleg elég könyedén utólértem, Egy idei követtem, aztán sikerült előznöm, bár utána még jó ideig a nyomomban volt, nem kis stresszt okozva ezzel nekem. Rendesen megizzadtam, de megérte. Köszönöm!

Soós Gyula
Hát-hát, vegyesek az érzelmeim az 5. hellyel kapcsolatban. Az edzésen kiautóztam amit tudtam (45.1), az azért meglepett, hogy ez csak a 6. helyre volt elég, röpködtek a 44-ek rendesen. De számítottam rá, hogy a verseny más lesz, és lehet majd előrelépni. Az eleje izgalmas volt, T1-T2-ben is többen egymás mellett fordultunk, a T2-ben picit fűre is mentem, szóval hátraestem 1-2 helyet. Aztán csatlakoztam ahhoz a vonathoz, amiben Convar, Jani, BxL, Sziszka és Gergő volt, nagy volt a mozgolódás előttem, éreztem, hogy tudnék gyorsabban menni, de az űrhajók ellen esélyem sem volt az egyenesben, kivártam. Meg is lett az 5. hely elég hamar, Janit kezdtem támadni éppen, amikor BxL megtorpedózott hátulról... Nem jött jól, pláne, hogy beszorultam megint a torpedók mögé. Szerencsére pár kör után újra magam maradtam, és megkezdtem a nagy hajrát, Jani olyan 12 mp-re volt előttem, őt vettem célba. Pár körrel a vége előtt Gergő megelőzte, ennek nem örültem, mert eddig legalább tartották egymást. Sőt, ahogy néztem, Gergő elkezdte lerázni Janit, itt már láttam, hogy a 4. hely elment. Végül az 5. is neccesen lett meg, csak a legutolsó körre értem fel Janira. Szerencsére lassabban csinálta a T2-őt mint én, a Bosch előtti szakaszon mellé értem, és együtt fordultunk. Nem tudom pontosan hogy volt, még nem láttam repit, de a következő balos előtt már én voltam előrébb.

Posta János
Az időmérőn kihoztam magaból a maximumot (valahol a pb környékén), de mindez csak a nyolcadik helyre volt elég. Egy jó rajt után az első néhány kör igen izgalmasan alakult, aztán kicsit nyugalmasabb körözgetés következett. Azt azért láttam, hogy nem fogok csak úgy becsorogni a negyedik helyen, mert Gergő nagyon jött a Lotival -- be is fogott, meg is előzött. Aztán még Gyula is megnyomta a végét, és az utolsó körben kiutalta nekem a hatodik helyet. Nem volt valami fényes futam részemről, de azért örülök annak a néhány nagy mentésnek, amit véghez vittem, és a helyezést tekintve is legalább az elvárt minimumot elértem...

Soós Gábor
Ahhoz képest hogy az előfutamra csak nagyon keveset tudtam készülni, most inkább teljesen ki is hagytam a gyakorlást a bajnokira, múlt hét óta az edzésen mentem először, hoztam is a kis 45-ös körömet, bár sokra nem mentem vele. Ilyen előzmények mellett még az is közrejátszott hogy nemigazán kedvelem a pályát, a setupom se olyan volt amilyet én szeretek, edzésen 1 kör után elpukkant a motorom, jöhetett megint a spórolós üzemmód, szóval úgy éreztem ez lesz nekem a tökéletes alibi futam, ahol csak végig kell mennem, hál égnek nem növeltetek körszámot. Végülis ez meg is valósult volna, gyakorlatilag hiba nélkül végigmentem, “sifterezni“ mégis kellett ugyanis BxL engem is megtorpedózott, később ugyan nagyon sportszerűen visszaengedett, de attól tartok meg kell óvnom az esetet, mert úgy érzem itt ment el a hetedik helyem.

Szabó Szilárd
szép reményekkel vágtam neki, egy kis ideig még a 3. helyen is autóztam, aztán jött pár hiba és visszaestem, majd 2x elsötétült a monitorom és “No signal“ nézett velem farkasszemet. Nem értem...így asszem elégedett lehetek a 9. helyemmel...

Brixel László
Sajnálom, azt hittem a látótávolság módosításával működni fog ez a pálya, de nem így lett. Időmérőn még reménykedtem, bár nagyon beszaggatott a Bosch kanyarban, hiába volt levéve 500 méterre a látótáv A verseny még rosszabb volt. Ki is ütöttem egy-két autót, hiába nyomtam teljes erőből a féket, se fékezni, se kormányozni nem sikerült. Sajnálom, ha valaki emiatt veszített értékes helyeket. Aztán a végére még a pontoktól is megfosztott a gpl. 3-4 kör lehetett, amikor egy falhoz ütközésnél kidobott a game. Erről ennyit. Szép pálya ez, csak sajnos nem működik a gépemen. Gondolom még büntetést is kapok, szóval f@sza, jobb lett volna, ha kihagyom.

Babinszki Gábor
Az edzésen semmi nyoma nem volt a lagnak, ellenben már a rajtnál villogott mindenki körülöttem. T1 után mivel senkit nem láttam körülöttem csak néha pillanatokra, lehúzódtam a pálya szélére ahol valaki eltrafált hátulról. Gondoltam hátha elmúlik ez az egész, megpróbálom még utolérni a népet ami sikerült is, de a következő lagnál én vertem telibe valakit féktávon hátulról szóval kiléptem. A körülöttem lévők mit láttak? Nem szoktam lagolni, szóval nem tudom mi lehetett


http://hgplm.gtr-masters.hu/