Bathurst GP eredmények

John Surtees Kupa, Bathurst, 2010. 09. 28.


részletes nézet

A 2010. 09. 28.-n rendezett Bathurst-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „John Surtees Kupa” versenyén a második helyet Oláh Gábor, a harmadikat Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (30 kör, 189 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 61:13.110s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +16.796s
3. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +22.851s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +24.293s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +31.984s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +57.233s
7. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1 kör
8. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1 kör
9. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1 kör
10. Brixel László / Fácán Lotus 49 1 kör
11. Tarr Dávid / PiRaTe Brabham BT24 2 kör
12. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2 kör
13. Posta János / sPower Brabham BT24 3 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 7 kör
Papdi Tamás / Stardust Eagle T1G 27 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 28 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:59.519s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:59.606s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 2:00.035s
4. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 2:00.750s
5. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 2:01.759s
6. Posta János / sPower Brabham BT24 2:01.803s
7. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 2:02.002s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 2:02.242s
9. Brixel László / Fácán Lotus 49 2:03.039s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 2:03.128s
11. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 2:03.440s
12. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 2:03.666s
13. Papdi Tamás / Stardust Eagle T1G 2:04.616s
14. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2:11.040s
15. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 2:51.646s
16. Tarr Dávid / PiRaTe Brabham BT24 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 2:00.563s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 2:01.016s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 2:01.116s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 2:01.123s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 2:01.468s
6. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 2:01.826s
7. Posta János / sPower Brabham BT24 2:01.928s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 2:02.338s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 2:02.842s
10. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 2:02.981s
11. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 2:04.369s
12. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 2:04.637s
13. Tarr Dávid / PiRaTe Brabham BT24 2:05.377s
14. Papdi Tamás / Stardust Eagle T1G 2:07.408s
15. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2:08.061s
16. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 2:22.489s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Elég sokat tudtam gyakorolni erre a futamra a többiekhez képest, mentem vagy 80-100 kört szerintem. Múlt héten megvolt már az 59,2-es idő, hétfőn meg lazán jött az 59,1, no meg az 58,7 körüli pribi... Ehhez képest a qualt elizgultam, de szűken még így is meglett a pole. A futamra is kipróbált setupom volt, bár 15 körnél többet sosem mentem egyben. A lényeg, hogy tudtam mi fér bele a gumik szempontjából. Igyekeztem az első pár kört megnyomni, aztán pedig az volt a terv, hogy beállok 01,7 - 02 körüli tempóra. Ezt sikerült is megvalósítani. Ricsi hibázott mögöttem, onnantól már a motorra is tudtam figyelni (komoly kérdés volt amúgy, hogy a BRM bírni fogja-e a 2-3 üres kipörgést körönként). A 10. körben volt egy ütközésem lekörözés közben, ekkor feljött Ricsi még 5 mp köré, de aztán hibázott még és megint lemaradt. Futam végéig motor- és gumikímélő tempóval mentem és becsorogtam a célba. Nagyon nehéz ez a pálya, majdnem Solitude “magasság“, ráadásul itt előzni sem nagyon lehet, és hely sincs a meneküléshez. Offline nagyon nagy fun, tuti a hegy is, csak nagyon rutinos és felkészült mezőnyt kíván itt egy igazi komoly futam. Köszi a futamot, grat mindenkinek, aki végigért, vagy majdnem végigért!

Oláh Gábor
Ez végre egy jó verseny volt egy nemtomhanyadik ezüsttel, egy fantasztikus pályával (igen, ezt akartam írni ), edzésen egy új pb-vel. Pedig az uccsó féktávot egy picit elfékeztem, na mindegy, azért jó kör volt. Egyszer ki kellet már jönnie, hétvégén már többször belenyaltam a 2,01 végébe, tegnap meg az elejébe, de vmi mindig közbejött A verseny maga a túlélésről szólt. Azt éreztem, hogy Gyulát tudom tartani, de a BRM-es brigáddal nem is foglalkoztam. De Milánt egy hiba után megelőztem, Ricsit meg az Essesnél kerültem el, de mindkét eset után úgy éreztem hogy csak bérlem a helyet. De csak ottmaradtam, mentem a saját tempómat, hibák nélkül. Egyszer persze azért csak sikerült falat kaparni az Esses utáni részen, de még belefért, ennyi gondoltam hogy lesz, ezzel a kanyarkombinációval volt a felkész alatt a legtöbb bajom. A T3-T4 kombóval ekkora hálistennek sikerült összebarátkozni Grat a győztesnek, ismét más dimenzióban versenyzett U.i.: de ha hiszitek ha nem, a T2-t még mindig nem értem, az az érzésem 1x sem sikerült 100%-osra, de lehet hogy ahogy én szeretném bevenni úgy nem is lehet?

Soós Gyula
Futamok közi online gyakokra nekem nincs időm, így derült égből a villám hatással volt rám az, hogy mit mennek Szegleték a BRM-el. Nyilván nem reménykedtem pole-ban, de azt gondoltam, versenyen hátha lehet valami keresnivalóm a dobogó környékén. Erre fel első edzéskörre megjelentek a pribimen az 59-es körök, kampó. Én hoztam amit elterveztem, a 2:01.7 nem volt messze a PB-mtől, és meglepetésemre hozott egy 5. rajthelyet. Elrajtoltunk, szerencsére a környékemen nem volt semmi gubanc, így mentünk szépen rajtsorrendben. Már az első körben felvette mindenki a tempóját - értsd elkezdtünk szétszakadni. Hamar rájöttem, hogy nem tudom követni Gábort, mögöttem meg cserélődtek a nevek, de szép lassan nőtt az előnyöm. Így az első 20 körben nem sok izgalom volt (Milán került csak mögém), 1-2 apróbb hibát vétettem, fő szempont a stabilitás volt. Ezzel valszeg kicsit elaltattam magam, ugyanis megint nem vettem észre, hogy a fogyó benzin okán lehetne gyorsulni. Erre a mögöttem jövő Jani illetve Gabó hátrányának rohamos csökkenése ébresztett rá. Nosza, odapörköltem Barbinak és pár körön belül jött is egy PB, 2:01.5. Na mondom most jól megadtam Gabónak! Erre fel tovább csökkent az előny, már alig volt 3mp! Előttem pedig Ricsi tűnt fel néha, így már-már olyan érzésem lehetett, hogy üldözöm őt. Innen nem volt mese, gyakorlatilag PB körökkel fejeztem be a futamot, mentem egy újabb 01.5-öt, majd 01.4 és végül az utolsóban jött a lecsapás: 01.1! Köszi mégegyszer Gabónak, hogy ezt előhoztad belőlem, magamtól elautókáztam volna a 02.5-ökkel!

Soós Gábor
Nos megtört végre a jég, elkezdtem én is a pontgyűjtést ebben a szezonban, mégha enyhe fázis késéssel is, befejeztem egy futamot, mégha nem is teljesen, és reset nélkül végigértem, ahogy szeretem. Enyhén kaotikus körülmények között történt mindez, a tempóm borzalmasan lassú volt, ennek ellenére sikerült ráállni a pálya ritmusára és végignyomni a távot(majdnem). Nem hittem hogy valaha ilyet mondok de most már jobban szeretem a lassabb, technikás pályákat, mint az erőgépeknek való gyorsakat. Edzésen hoztam amire számítottam, nem túl fényes 11. helyre volt elég. Rajtom lehetett volna jobb is, t1 után Papdi Tomival akadtunk össze, szerencsénkre mindketten tovább tudtunk menni, komolyabb sérülés, és időveszteség nélkül, t3-4 környékén túl optimista voltam az első körhöz képest, a gumifal próbált a realitások felé terelni. Innen ütköző autók kerülgetése, autókázás, egyszer kirepültem az esses után, bóklászás a mezőn, végére utól ért Gergő aki gyorsabb volt nálam. Elnézést ha én tévesztettem meg, de kajakra azt hittem vége a futamnak, mivel ő is elvette, azért gondolom neki is ez jött le, tudat alatt már nagyon várhattam a futam végét. Ja sikerült végig 20 liter többlet benzint cipelnem, és évek óta újra lotiba ülhetek bajnoki futamon.

Petra Gergely
Végre teljesítettem a bajnokságban az első versenyemet teljes távon! Összességében nagyon élveztem, számomra embert próbáló futam volt. Edzésen meglepetés pb-t sikerült összehoznom! a rajtot picit elbambultam, de azért sikerült megőriznem a pozíciómat, sőt előztem is egyet, így voltam 6. Aztán hibáztam, hibáztam, hibáztam, s a gumik annyira túlmelegedtek, hogy kellett pár kör, amíg újra megfelelően tapadtak, persze közben nekem is úgy ahogy, de sikerült lehiggadnom. A futam végét rendkívűl élveztem, főleg, mikor láttam, hogy még van keresnivalóm, de aztán jött a kockás zászló, vagy mégsem..... Még egy dolog, ami pici hátráltatott, mégpedi az, hogy néha elkezdett akadni az uccsú kanyar és a T2 között, illetve a S-nél. Picit zavaró volt Dióhéjban ennyi!

Tarr Dávid
Végig sétakocsikáztam a egészet, melyből kisült egy 05-ös kör is ami tök jó, annak fényében, hogy a pályán eddig max10-15 kört mehettem na mer gyakorolni minek azzal csak az idő megy jó kis kocsi ez a barbi kokkás zászló után mentem egy kört, kipróbáltam, hogyan is kellett volna mennem

Papdi Tamás
Na ez pocsék volt. Időmérőn az igazán gyors körömön fejreálltam, így a tizensokadik helyről indultam. T1-ben már volt egy kisebb koccom kigyorson, T2-ben féktávon füvet fogott az autó, érintő irányába távoztam a pályáról. Shift+r, fél kör múlva megint kicsúszás. Nagy nehezen összeszedem magam, utolsó féktávon persze kettőből kétszer keresztbeállok... Ezt pár körig bírtam, aztán amikor az erdő könyökénél már irányba se sikerült állítani az autót, inkább kiléptem. Pedig Tanár úr, én készültem, járogattam gyakorlásokra, mentem offline... Sajnálom, hogy ennyi sült ki belőle, nagyon vártam ezt a versenyt


http://hgplm.gtr-masters.hu/