Monza GP eredmnyek

Jim Clark Kupa, Monza, 2010. 05. 04.


rszletes nzet

Kis Richard (BRM P115) nyerte Monza nagydjt. Kis Richard a 1. helyrl rajtolva Fejes Gábor eltt rt clba a „Jim Clark Kupa” 2010. 05. 04.-i futamn. A dobog harmadik fokra Szegletes Gábor llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (35 kr, 201 km)


# versenyz aut versenyid
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 52:30.339s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +0.341s
3. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 +12.076s
4. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 +12.584s
5. Posta János / S/Power Honda RA300 +21.191s
6. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 +34.740s
7. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 +39.502s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +47.437s
9. Porczió László / Tireburner Lotus 49 +48.048s
10. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 +55.368s
11. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G +58.744s
12. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 +1:08.427s
13. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +1:26.494s
14. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1 kr
Görömbei Lajos / RRR Honda RA300 21 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.337s
2. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:28.521s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:28.655s
4. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:28.771s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:28.902s
6. Posta János / S/Power Honda RA300 1:29.192s
7. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 1:29.303s
8. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:29.583s
9. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:29.614s
10. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:29.947s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:30.201s
12. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 1:30.638s
13. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:32.099s
14. Görömbei Lajos / RRR Honda RA300 1:32.622s
15. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 krid nlkl


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:28.609s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:29.101s
3. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:29.102s
4. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 1:29.183s
5. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:29.195s
6. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:29.301s
7. Posta János / S/Power Honda RA300 1:29.383s
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:29.442s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.505s
10. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:29.673s
11. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:29.828s
12. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:29.976s
13. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 1:30.090s
14. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:31.000s
15. Görömbei Lajos / RRR Honda RA300 1:34.753s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Fejes Gábor
5. helyrol startoltam, tegnap Convarral futamokat teszteltunk, pechere kifigyeltem, hogy startnal ott tudom hagyni a nehez Hondat, es igy is lett Par kor mulva Milant ostromoltam, szinten a Convarral folytatott teszt hatasara tudtam, hogy a Brabham nagyon jol vislekedik T1-ben, igy eselyes az elozesre ott. Elozesnel talan egy kicsit raijesztettem Milanra, hogy kicsuszom a kulso ivre, belulrol en nem ereztem ennek veszelyet. Szeglet es Ricsi ment elottem kb 3 mp-re, ugy a 23-25. korre utolertem oket. Addig meg voltam elegedeve a teljesitmenyemmel, viszont amikor a ket BRM-el viaskodtam, kisse kenyelmetlenul ereztem magam Sajnos egyszer a Lesmo1-ben meg is billentem Szeglet elott, bocs erte. Ezutan Ricsi konnyen megelozott, Szeglettel kuzdottunk, de valamiert par korrel kesobb eltunt mogulem. Az utolso koroket megint megnyomtam, sajnos vege lett a futamnak, amikor ismet tamadhattam volna Ricsit. 2. hely, vege a Brabhamos kirandulasnak, johet megin a Cooper.

Szegletes Gábor
Ejj, szuper volt! Kicsivel 8 után ültem neki, Lesmók jól mentek egyből, T1 és a Parabolica már kevésbé... aztán edzésre kicsit javult mindkettő, meglett a második rajthely, egyértelmű volt, hogy futamon Ricsi gyorsabb lesz. A rajt tényleg hirtelen volt, de azért az élmezőny jól elkapta, én meg Ricsi mögé bementem hamar a szélárnyékba, és mivel nem kakaskodott, a T1-ben meg is előztem. Aztán csak jött békésen mögöttem vagy 20 körig, nem akart előzni, mindig elvette, ha szélárnyékba jutott. Talán 3-4 köröm volt, amikor tisztán gyorsabb tudtam lenni nála. Valószínűleg arra várt, hogy Gabó és a többiek kicsit jobban leszakadjanak, de nem tudtam olyan tempót diktálni, sőt Gabó utol is ért minket, volt pár igen jó kör, igazi balhé nélkül. Egyszer (28. kör?) a Lesmo1 kijáratán megpöcköltem Gabót, láttam, hogy korrigál és necces lesz, de tapadni akartam, majd jelentem. Ricsivel lassítottunk és szerencsére Gabó is csak pörgött egyet. A legjobb jelenet szerintem az volt, mikor ketten jöttetek mögöttem, én meg áthúztam jobbra a boxba, és mögétek érkeztem ki : ) Aztán mikor Ricsi és Gabó is áthámozták magukat rajtam (31-32. kör), úgy gondoltam nem rontom tovább a versenyüket, mert gyorsabbak és rendezzék le maguk között az első helyet. Bevártam Milánt, és a 35. kör pont jó is lehetett volna, csak kicsit Milán a T1 kijáraton leakasztotta a bokorban a gépet. Kör végére megint bevártam, éppen a boxon át haladtunk, aztán egyszercsak elmentem Ricsi és Gabó álló autója mellett, felnéztem pribire, hát vége van??? Teljesen 40 körre számítottam, a box miatt meg a kockást se láttam... Na mindegy, így is szuper volt! Milánnak meg edzésen 40 körös üza szintet diktáltam be, ezért is bocs! Kösz mindenkinek, grat a gyorsaknak!

Krajsek Milán
A “kedvenc“ pályám, a “kedvenc“ autómmal. Ebben a futamban az volt a legjobb, hogy túl vagyok rajta.

Posta János
Első alkalommal vezettem WG-setupos autót, de itt muszáj volt valamit újítani, mert Hondára csak GH-t találtam, azzal pedig megrekedtem egy szinten... Úgyhogy jött a WG Q és sikerült is egy tetszetős helyet foglalni a rajtrácson, a 29.19-es idő pedig teljesen korrekt volt. A rajt jól sikerült, az első körben pedig nagyon odatettem magam, mert Convart nem szerettem volna futni hagyni. Sikerült is fej-fej mellett teljesíteni a kört, egészen a T1-ig, ahol Convar végre hibázott kicsit és lemaradt. Nem sokat lazíthattam ezután sem, mert Gyula érkezett mögém. Szerencsére ebből nem lett nagy csata, néhány kör múlva lemaradt a Parabolicánál. Lett egy kis űr mögöttem, próbáltam hát lazítani, és stabil köröket futni. A stabilitás ugyan összejött, csak a köridők maradtak el a várttől, így Convar felért rám a verseny közepére. Volt két-három necces kör, de sikerült magam mögött tartani. A határon autózás viszont oda vezetett, hogy egyszer kicsit bőven vettem a Parabolicát és a füvön eldobtam 3 mp-et... Convar persze dobbantott, cserébe megkaptam Majer Tomit a Ferrarival... Tíz kellemetlen kört kellett ismét a határon autózzak, majdnem el is dobtam megint a Parabolicában, de végül csak leszakadt Tomi. Közben megelőztük a motorral bíbelődő Convart, így a végére sima lett az ötödik hely. Teljesen mértékben elégedett vagyok az eredménnyel. Az előttem haladókhoz ugyan nem sokat tudtam szólni, de talán majd Monacóban : )

Soós Gábor
Well, végre egy sima futam, már rám fért a sok zűr után, legnagyobb meglepődésemre a brabham-em egy darabban beért a célba, sőt nagyon stabilnak bizonyult egész futamon, pedig nem tudtam rá vigyázni ahogy terveztem. Edzésen hoztam a 29.6-ot amit tudok ezzel a vassal, nem tudom Gabó honnan szedi a többi tizedeket, de ez már legyen az én bajom. Rajtnál Gergőt lehagytam, majd Papdi Tomi leelőzött az első körben, Convar hibázott az elején, majd később kifékezett a parabolicában. Ekkor egy ideig szorosan követtem, de nem mertem bemenni a szélárnyékába, féltem hogy rögtön szétugrana a repco akkora sebességnél, így kerültem az ideális ívet. Tesóm hibázott, Majer Tomi is lehagyott, majd Benő követett szorosan 1 sec körül sokáig, végül a benzin fogyásával sikerült pár tizedet rávernem körönként, így 3-4 secre lemaradt, végül eltűnt. Convar megint hibázott, Majer Tomival is történt valami így hatodik helyen értem célba. A csapat pontversenyt végül egálra hoztuk a futamon, pedig menet közben volt olyan rész mikor igen gyatrán álltunk volna, izgi lesz a maradék két futam. Stratégiát jól elszúrtam, sikerült végig plussz 17 litert benzint cipelnem.

Oláh Gábor
Na, ez most nem jött össze. Először a saját hibámból. másodszor az autó hibájából. Ámbár ha jobban meggondolom, az első nem is igaz, merthát visszajutottam az 5. pozícióba...de a motorhiba 3 helyembe került, pedig nem húzattam ki végig, 11000-nél mindig elváltottam, s.s. semigen volt...dehát ez van, ilyen a versenyzés. Ez mindig bennevan. Már az edzés sem ment úgy, ahogy szerettem volna (egy körömet sem mondanám hibátlannak). Aztán a rajt se, de az is igaz, hogy tudtam, nagyon el kellene kapni ahhoz, hogy Gabó ne rajtoljon le. Aztán elég gyatrán jöttem ki a Lesmo 2-ből (nekem ez a mumuskanyarom itt), Jani mellém jött úgy egy fél körre, az nagyon best of feeling volt. Aminek a Curva (szószerint ) Grandeban vetettem véget, hétfőn Gabóval számtalanszor megcsináltam, most rittig nem. Csak annak örültem, hogy nem kaszált(am) el senki(t). No, elment a fél mezőny, sebaj, úgyis funolni akartam, minden rosszban van vmi jó. Előzgettem is szépen egy párat, egészen addig, amíg Janira fel nem értem. Érdekes, Janiba vhogy mindig beletörik a bicskám. Amíg utolértem, volt hogy 1 mp-t hoztam rajta, de amikor már a közelben volt, meg nem tudtam szélárnyékot fogni. Kicsit később Jani rontott a Parában, elmentem. Láttam, hogy a Milán sincs messze, mondom próbaszerencse. Tehát nagy lelkesedéssel usgyi utána, de ezek szerint nagyot akart a szarka, mert nem bírta a farka, reset, teli tank. Soós Gabit azért próbáltam utolérni, de esély sem volt rá, végül becsorogtam 7.-nek. Grat mindenkinek, de dobogósoknak külön is. Hát skacok, én már néztem a repit, hogy mik voltak ott... Összességében: alakulhattak volna jobban is dolgok, de azért jó verseny volt, élveztem. Én imádom Monzát. Viszont amilyen hullámzó lett a teljesítményem idén, fogalmam sincs mit várjak Monaco-tól...

Porczió László
Teljesen abban a hitben voltam, hogy ez előfutam lesz, erreföl bajnoki 9 óra előtt 20 perccel kezdtem meg a felkészülést, az időmérőn ennek megfelelően csak a 10. rajthely jött össze tovább nem is próbálkoztam inkább a verseny setupot kezdtem behangolni. A rajtot nem igazán kaptam el de az előttem lévő Lotusos még annyira sem így előzgetésre esély sem volt, a verseny első negyedét nagyon óvatosra vettem ezért sorra mentek el mellettem a többiek, de mivel előlről is hullottak néhányan ezért poziciót alig vesztettem. Aztán Gyula kezdett el támadni és jópár körön át üldözött. Amikor láttam, hogy nem tudom már tartani próbáltam baj nélkül elengedni, de pont abban a kanyarban tünt fel egy balesetet szenvedett versenyzőtársunk és a sárga zászlós, Gyula még befért elém de egyből lassított is amire én sajnos nem számítottam így megpöcköltem a bal hátsó kerekét, ez ügyben kérem a versenybíróság véleményét, és bocs Gyula. Ez után kezdtem összeszedni magamat és egyre jobb időket hoztam, Benő hibázott előttem, lelassult és pár kör múlva meg is előztem, majd Májer Tomi is hasonlóan járhatott el mert az utolsó körre majdnem sikerült utól érnem. A végére a 9. hely lett meg, talán ha az elején nem óvatoskodok annyira jobb is összejöhetett volna vagy lehet már akkor eldobom, így viszont zsinórban a 4. versenyem ahol nem használtam a resetet.

Soós Gyula
Én a Milán által alapított klubhoz csatlakozom, jó hogy vége! Próbálom én kedvelni Monzát, de mióta Ferrarival nem mehetek, azóta valahogy még szerencsém sincs. Jó helyen voltam (6.?) Jani mögött, erre azt a hülye pribit kémleltem az Ascari után, majd nézem jobb oldalt a táblákat, naná, hogy elszámoltam, és eggyel később fékeztem. Orral bele a palánkba, még jó, hogy a kocsi kibírta. Csaknem utolsónak tértem vissza, ekkor még azzal a gondolattal, hogy visszaszerzem a helyem. Tesóm volt kábé 15 sec-re, de hamar ráeszméltem, hogy még a közvetlen előttem autózó (Lotusos) kollégáktól is alig vagyok gyorsabb. Portion rendesen kemény dió volt, sajnos volt valami gigszerünk a T1-ben, megint visszaestem. A végén Benővel csatáztam, itt is verve éreztem magam a Zöld dög ellen, de T1 előtt elvette, így sikerült beférnem. Monacoban jobban bízom.

Petra Gergely
Először is le kell szögezzem, hogy ismét nagyon élveztem a futamot a végeredmény ellenére. Rajtot sikerült elbambulnom, vhogy elfelejtettem 1-esbe rakni, így páram elmentek mellettem. Aztán az első Parabolicánál nagy volt a tumultus előttem, lassúnak is tüntek a többiek, így merészen megpróbáltam, illetve megpróbáltam volna kívülről előzni, de bal hátsó füvet ért, berántott a sövénybe, ahova sikeresen be is ragadtam. Természetesen shift+r, uccsó hely. Aztán gondoltam már úgyis mind1, így arra akartam beállni, hogy csak körözgetek, hiszen tán életembe másodszor futok itt. Meglepetésemre utolértem elsőként Lalit, majd Totot - akikkel nagyon élvezetesen körözgettünk 1ütt - majd Gyulával történt vmi, meg még pár emberrel aztán, rajtpozíciónál járhattam Tirburner és Gyula között jó pár körön keresztül, egymástól alig 100 méterre, amikor is Parának a kijáratát túl szélesre vettem, így +int Shift+r. Azt hittem csak kicsit súrolom majd, és tovaszáguldok padlógázzal, ehelyett bal hátsó kerék leszakadt, és sikerült fel is borulnom, tán méág ki si gyulladtam. Innentől kezdve már csak körözgettem és annak örültem, hogy végre nem kaptam kört. Monaco folytköv. Na, ott még soha nem jártam. Kiváncsi vagyok, hogy ott mi lesz!

Szeredi Norbert
Érdekes volt az utolsó helyről indulni, mert semmit sem láttam a zászlóból. Valakit mégis megelőztem a rajtnál, majd követtem az előttem lévőket. Papdi Tomival többször is jókat csatáztam, nem volt gond, csak néhol nagyon nagy volt a sebességkülönbség és nagyokat kellett fékeznem, emiatt kétszer is megpördültem. Verseny végén hibázhatott a parabolicában így sikerült elmennem mellette. Kicsit előrébb vártam magam, de nagyon jó volt ma a mezőny

Papdi Tamás
Nem volt ez olyan rossz, mint ahogy vártam... Időmérőn egy tisztes utolsó előtti hely, a rajt meg annyira hirtelen ért mindenkit, hogy a közepes rajtommal is előreléptem párat. Aztán megelőztem Gergőt az Ascariban, majd kikerültem Convar megpördülő Hondáját a Curva Grandéban. Utána megelőztem Gyulát, majd elfékeztem a Parabolicát, vissza majdnem a mezőny végére. Ezután szórakoztam Gergővel, majd Norbival is, ő kétszer kipördült mögülem, ha hibáztam, akkor feltétlen óvj! 6 körrel a vége előtt már kezdtem örülni, hogy meglesz körhátrány nélkül a futam, erre láttam, hogy záros határidőn belül kiürül a tank “Tankolás“ a Parabolica előtt, de hideg gumi-teletankkal esélyem se volt megtartani a pozíciómat, úgyhogy utolsó hely lett a végre, körhátrányban. Ettől függetlenül jó futam volt.

Görömbei Lajos
Akarom akarom mégsem megy pedig tudom ismerem és nem és nem eolcon megy az 1:30.1 hondával akármivel most meg mint egy teve. Elfogyott a gumi vagy mi de 8 kör után nem tapadt sehol és nyekk lett a vége. Lassan 1év után majdnem ott vagyok ahol kezdtem Haragszom magamra.


http://hgplm.gtr-masters.hu/