Mosport GP eredmények

Jim Clark Kupa, Mosport, 2010. 03. 30.


részletes nézet

Krajsek Milán bizonyult a legjobbnak a „Jim Clark Kupa” sorozat 2010. 03. 30.-n rendezett Mosport-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (45 kör, 178 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 61:30.781s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +12.132s
3. Posta János / S/Power Cooper T81B +1:11.182s
4. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +1:16.468s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kör
6. SoĂłs Gábor / ZORRO Brabham BT24 1 kör
7. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 2 kör
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 2 kör
9. PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Ferrari 312 3 kör
10. Csomor Benö / S/Power Cooper T81B 3 kör
11. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 4 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 14 kör
SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 26 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 30 kör
Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 33 kör
SzabĂł Szilárd / RRR Eagle T1G 41 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:20.694s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:20.729s
3. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:21.668s
4. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:21.768s
5. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:21.904s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:22.190s
7. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:22.369s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:22.469s
9. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:22.670s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.870s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.487s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:24.940s
13. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:25.555s
14. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:25.817s
15. Csomor Benö / S/Power Cooper T81B 1:26.095s
16. PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:20.944s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:21.061s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.110s
4. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:22.205s
5. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:22.361s
6. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:22.454s
7. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:22.518s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:22.556s
9. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:22.754s
10. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:22.957s
11. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:23.087s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:23.814s
13. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:24.516s
14. Csomor Benö / S/Power Cooper T81B 1:25.419s
15. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:26.189s
16. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:34.951s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Az edzĂ©s izgalmas volt, a pb-m ellenĂ©re Ricsi majdnem bedarált. A rajt közepesen sikerĂĽlt, a T1-ben egymás mellett fordultunk, aztán a T2 már nekem kedvezett, ezĂ©rt elől maradhattam. Nem tartott sokáig, mert annak setupnak amit többször leprĂłbáltam a hajtű előtti dombon, Ă©les helyzetben első dolga volt jĂłl odaverni az autĂł alját. Mentettem a helyzetet, de az egyenes vĂ©gre már második voltam. A 6. körben megint beĂĽtött, de Szeglet addigra nem volt lőtávolban. Ricsi majdnem összeakasztotta a bajszát egy lehĂşzĂłdĂł ferrarival, ezt kihasználva sikerĂĽlt pár másodperc előnyt szereznem, amit a vĂ©gĂ©ig sikerĂĽlt megtartani. KĂ©t kisebb pálya szĂ©lesĂ­tĂ©st kivĂ©ve, hiba nĂ©lkĂĽl mentem vĂ©gig. Pedig nem add-on volt, nem is Ă©rtem... A lekörözĂ©sek nagy rĂ©szĂ©rt a hajtűben voltam kĂ©nytelen elkövetni, ami a legalkalmatlanabb hely a feladatra. Mindenki nagyon ĂĽgyes volt, hiba nĂ©lkĂĽl megoldottuk a helyzeteket. Az utolsĂł kör, utolsĂł kanyarkombináciĂłja előtt viszont levert a vĂ­z, amikor Portion kikecmergett elĂ©m a dombok közĂĽl. ElkerĂĽlni ott esĂ©lyem sem volt, kicsit tudtam csak lassĂ­tani. SzerencsĂ©re egyszerűen kipöcköltem a pályárĂłl, az autĂłnak nem lett baja. Persze ha kellett volna, azt a kĂ©t kanyart már három kerĂ©kkel, fĂ©llábbal tolva is megcsinálom. Egy bánatom van csak, hogy a vĂ©gĂ©re vissza kellett kicsit venni a tempĂłbĂłl, mert a motor kezdte Ă©getni a hátam, Ă©s Ricsi megint elvitte a leggyorsabb kört. AzĂ©rt majdcsak tĂşlĂ©lem valahogy... Grat mindenkinek, aki vĂ©gigĂ©rt!

Posta János
Nagyon kellett a pb-közeli kör az időmĂ©rőn, Ă©s sikerĂĽlt is megfutnom, de mĂ©g Ă­gy is a sűrűjĂ©ből indultam. A rajt kiválĂłan sikerĂĽlt, T1-ig simán befĂ©rtem a beragadĂł Norbi elĂ©. A hajtűig azonban lazán visszaĂ©rt, a hatsĂł egyenesben pedig a Ferrari fölĂ©nyĂ©t kihasználva kĂ­mĂ©letlenĂĽl visszaszerezte a pozĂ­ciĂłját. SzerencsĂ©mre a hideg gumikon, nehĂ©z autĂłban elĂ©g bizonytalan volt, Ă­gy már a második körben Ăşjra elĂ© kerĂĽltem. GabĂł jött mögöttem egy-kĂ©t körig, aztán megĂ©rkezett Convar. Aki ezután jĂł hĂşsz kört töltött mögöttem max 1 mp-re. Igyekeztem hiba nĂ©lkĂĽl haladni, Ă©s ez azt hiszem össze is jött -- talán kĂ©t-három alkalom volt, amikor kicsit izgalmasabbra fordult a dolog. Aztán az utolsĂł ilyennĂ©l Convar kiszállt a bukkanĂłnál, Ă©n pedig már csak arra figyeltem, hogy a kapott 12 mp előny ne fogyjon el a vĂ©gĂ©ig. A kĂ©t hatodik hely után nagyon kellett már ez a dobogĂł. A szezon felĂ©nĂ©l pedig mĂ©g mindig (bruttĂł) második vagyok a pontversenyben, ami kĂĽlön öröm.

Oláh Gábor
Hát, nem is tudom sĂ­rjak vagy nevessek 4. hely Ăşgy, hogy 2x is elszálltam (hihetetlen megint mit bĂ­rt ki a Coop), amĂşgy nem volna rossz...Verseny előtt simán ki is egyeztem volna egy ilyennel, de Ă­gy, visszatekintve inkább elĂ©gedetlen vagyok magammal. A rajt mĂ©g okĂ©, simán 4. voltam, aztán a kör vĂ©gĂ©re el is intĂ©ztem az egĂ©szet. Egy komplett boly elment, na usgyi utánuk, kard ki kard. A hajtűben 1x alig tudtam kikerĂĽlni a Ferkákat, aztán GabĂłt hamar utolĂ©rtem Ă©s lehagytam, láthatĂłan biztonságit ment, mert nem nagyon ellenkezett. Aztán Janit is utolĂ©rtem hamar, de ő már kicsit máshogy állt hozzá(m), bele is tört a bicskám. Pedig nĂ©ha nagyon ott toporzĂ©koltam mögötte, de sztem a szeme se rebbent. Holott idővel már a dobogóért ment a dolog, de hiába, kĂ©ptelensĂ©g volt fogást találni rajta. NĂ©ha oda-odaĂ©rtem a ugratĂłnál, de ennĂ©l többre nem futotta, ennyiben mindig ki is merĂĽlt a tudományom. Na ez addig tartott, amĂ­g az egyik ilyennĂ©l rosszul Ă©rtem földet, ekkor találkoztam másodszorra a kerĂ­tĂ©ssel. Ezzel vĂ©get is Ă©rtek az izgalmak, a vĂ©gĂ©t azĂ©r mĂ©g megnyomtam a rend kedvĂ©Ă©rt. Grat mindenkinek, aki vĂ©gigĂ©rt, Milánnak (ha egyszer beindul az ĂĽzlet, nem igaz?) Ă©s csapattársam első (nem is kevĂ©s) pontjaihoz kĂĽlön is. Jön Rouen, maradt a Cooper. Sokat várok tőle, itt nincs dobbantĂł viszont lehet előzni.

Fejes Gábor
A felkeszules alatt tapasztalt rendszeres motorleolvadas miatt a futamon a “lassan jarj, tovabb ersz“ taktikat valasztottam, ami valljuk be, nem hangzik a legjobban egy gyorsasagi autos futamon A motor kibirta a 45 kort, az 5. hely elfogadhato szamomra. A futam alatt figyeltem a viz homersekletet, egyszer sem ment 87 fok fole, tehat meg a normalis uzemi hofokot sem erte el 15 liter benzin maradt a vegen... Remelem nem kell tul sok ilyen versenyt futni az ev hatralevo reszeben, nem tudom, miert ette annyira Mosport a Cooper motort, nem emlekszem, hogy mas autoval lett volna itt ilyen problemam.

Soós Gábor
Na ez Ă©rdekes volt, pályafutásom egyik legmelĂłsabb futama, itt most nem volt alibizĂ©s, nyomtam neki mint a meszes. Honnan jöttem vissza, utolsĂł helyről hámoztam át magam a mezőnyön, mondjuk egy u.r.-t összegyűjtöttem közeben. EdzĂ©sen brabham pb közeli idő, 2-3 tized mĂ©g benne maradt, de nem nagyon erőltettem, hosszĂş az 45 kör gondoltam, bár sejtettem hogy előzni nagyon nehĂ©z lesz. Futam elejĂ©n jĂłl mentek a dolgaim, Jani mögĂ© kerĂĽltem, Ă©s Ăşgy láttam gyorsabb vagyok, legalábbis a kĂĽlönbsĂ©g csökkent, ezen Ăşgy belelkesĂĽltem hogy el is dobtam az ugratĂł után. JĂł pár pozĂ­ciĂłt vesztettem, Papdi Tomi mögĂ© kerĂĽltem, itt indultak rossz irányba a dolgok, akkora tempĂł kĂĽlönbsĂ©g volt köztĂĽnk amire nem számĂ­tottam, egy kör alatt 3x-or kellett vĂ©szfĂ©keznem hogy elkerĂĽljem az ĂĽtközĂ©st, vĂ©gĂĽl a negyedik annyira váratlanul Ă©rt hogy letoltam Tomit a pályárĂłl, megvártam mĂ­g összeszedi magát aztán folytattuk. Ekkor másodszor is elrontottam az ugratĂł utáni fĂ©ktávot, keresztben csĂşszva letaroltam Tomit, rosszkor volt rossz helyen. Reset után meg egymásra pakolt minket a drága progi. Itt kicsit elborult az agyam, ami a csövön kifĂ©rt, vĂ©gĂĽl meg sem álltam a hatodik helyig. Közben Majer Tomival volt egy kb. 10 körös magánszámunk, de ezĂşttal tĂşl szĂ©les volt neki a brabham-em, nem tudott megelőzni. VĂ©gĂĽlis nem rossz a hatodik hely, mĂłkás egy pálya ez, garantált az izgalmas futam.

Petra Gergely
45 körös futamon meglepetĂ©s 8. hely, kb. 3 shift-r. ZanzásĂ­tva ennyi. Az időmĂ©rőn remĂ©lem senkit sem akadályoztam, egy picit nehezen találtam a ritmust, 9 körből kĂ©t elfogadhatĂłt sikerĂĽlt mennem, ami fĂ©l mp-re volt a legjobbamtĂłl. Versenyen elfogadhatĂł rajt után, 4. kanyar rotty. Mindenki el mellettem. Aztán kis szerencsĂ©vel, rengeteg hibával, derĂ©k- Ă©s hátfájással, “elcsĂşszĂł pedálokkal, meg elmozdulĂł asztallal“ sikerĂĽlt feljebb jönnöm. Verseny előtt a 10. hely volt a cĂ©l - már amennyiben indultak volna ennyien -, ezĂ©rt kĂĽlön öröm, hogy vĂ©gre nĂ©pesebb mezőnyben 8. lettem, Ă©s szereztem nĂ©mi pontot az IMAS rĂ©szĂ©re. Köszönöm, Ă©lveztem jövök legközelebb is.

Porczió László
Sajnos ezen a versenyen is tĂşl sok minden összejött Ă©s nem Ă©ppen jĂł dolgok, utolsĂł rajthelyes bĂĽntiből indultam, megspĂ©cizve egy reset tiltással. A verseny elejĂ©n nem volt semmi gond, nyugisan mentem egĂ©szen a 11. körig amikor is kicsĂşsztam Ă©s a visszatĂ©rĂ©s alkalmábĂłl valakit megpöcköltem, ezután mĂ©g párszot hibáztam a zavarodottság miatt, Ă©s a visszatĂ©rĂ©seim alkalmábĂłl rendre valakivel találkoztam, nemtudom hogy törtĂ©nhetett, prĂłbáltam a legĂłvatosabban, a pribit figyelve visszamászni, eleve a kicsĂşszásokat is prĂłbáltam minĂ©l kissebb sĂ©rĂĽlĂ©ssel abszolválni mivel nem volt reset lehetősĂ©gem Ă©s mĂ©gis. Ezek után nagy nehezen összeszedtem magam Ă©s jĂł ideig hiba nĂ©lkĂĽl mentem de az utolsĂł körökben ismĂ©t elszálltam itt már a tĂşlvállalások miatt Ă©s az utolsĂł körben Milánnal csak sikerĂĽlt mĂ©g találkoznom, szerencsĂ©re nagyobb baj nĂ©lkĂĽl. Mindenkitől bocs az Ăşjabb ámokfutásomĂ©rt, elgondolkoztatĂł.

Papdi Tamás
Az első meglepetĂ©s a rajtnál Ă©rt: valahonnal a pálya tĂşlsĂł vĂ©gĂ©ből indulhattam, jĂłl rajtolni esĂ©lyem se volt. Aztán a hajtűben valakit megpöcköltem, elnĂ©zĂ©st tőle. Utána egyszercsak mögĂ©m kerĂĽlt SoĂłs Gabi, Ă©s előadtunk valami egĂ©szen elkĂ©pesztőt. A T2-őt elfĂ©kezte, kipöckölt, mondom ez van, versenybaleset. Kicsit azavrt, hogy elment mindenki, Ă©s egyedĂĽl tölthettem a verseny maradĂ©k nĂ©gyötödĂ©t, de tĂşltettem magam rajta. Gabi megvárt, elindultunk. A hosszĂş egyenes után a bukkanĂłrĂłl lerĂ©kezvĂ©n belepillantottam a tĂĽkörbe, Ă©s láttam a rakĂ©takĂ©nt száguldĂł Brabhamet, de az agyamig már nem jutott el a kĂ©pe, szĂ©pen elkaszálta a jobbelsőt. Mondom ilyen nincs, egy körben kĂ©tszer akadunk össze. Nyomok egy shift+r-t, megkapom a vadonatĂşj nullkilomĂ©teres Ferkát. Ebben a pillanatban nyomott ő is egyet, megkapta saját nullkilomĂ©teres BrabhamjĂ©t. A gond az volt, hogy a kĂ©t autĂł egyes pontjai azonos helyen helyezkedtek el, Ă­gy Ă©n csak fejreálltam, ő viszont elrepĂĽlt valamerre a messzesĂ©gbe A következő körben inkább elengedtem, jobb a bĂ©kessĂ©g alapon Pár körrel kĂ©sőbb kis hĂ­ján Ricsi tarolt le lekröözĂ©s közben, innentől viszont monoton, de egĂ©szen Ă©lvezetes futam volt.

Szeredi Norbert
Sajnos időhiány miatt egy kiprĂłbálalatlan versenysetuppal álltam rajthoz, Ă©s a második v. 3. körben leĂ©rt az alja a hajtű előtti dombon Ă©s azonnal pörögtem. ElnĂ©zĂ©st Majer TomitĂłl, akit pont eltaláltam. Ezután jĂłcskán lemaradtam de prĂłbáltam erőltetni aminek csak Ăşjabb pörgĂ©sek Ă©s shift-R-ek lettek az eredmĂ©nyei. A sokadik után aztán meguntam Ă©s inkább kilĂ©ptem...

SoĂłs Gyula
Minden klappol, stabilan megyek jĂł köröket, sima a dobogĂł, erre előbb Portion kollĂ©ga meghĂ­vott egy futĂłmű (el)állĂ­tásra, majd levágott ez a kib@szott net. VĂ©gĂĽlis miĂ©rt ne azon a versenyen, ahol legjobban szerepelnĂ©k a szezonban???


http://hgplm.gtr-masters.hu/