Monaco GP eredmények

Köztes hetek 1967, Monaco, 2011. 05. 24.


részletes nézet

Kis Richard (BRM P115) nyerte Monaco nagydíját. Kis Richard a 1. helyről rajtolva Szegletes Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2011. 05. 24.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (30 kör, 94 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard BRM P115 43:21.736s
2. Szegletes Gábor BRM P115 +34.919s
3. Fejes Gábor Brabham BT24 +37.288s
4. Posta János Brabham BT24 +47.609s
5. Soós Gyula Brabham BT24 +1:20.556s
6. Soós Gábor Lotus 49 1 kör
Ulrich Tamás Ferrari 312 25 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:24.931s
2. Szegletes Gábor BRM P115 1:25.533s
3. Fejes Gábor Brabham BT24 1:27.106s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:27.159s
5. Posta János Brabham BT24 1:27.427s
6. Soós Gyula Brabham BT24 1:27.539s
7. Ulrich Tamás Ferrari 312 1:29.304s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:25.276s
2. Szegletes Gábor BRM P115 1:25.786s
3. Fejes Gábor Brabham BT24 1:26.398s
4. Posta János Brabham BT24 1:26.921s
5. Soós Gyula Brabham BT24 1:27.620s
6. Soós Gábor Lotus 49 1:27.771s
7. Ulrich Tamás Ferrari 312 1:28.773s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Qual: Ricsi gyakorlatilag megfutotta a PB-met (grat!), úgyhogy egyszerű volt mérni, hogy mit jelent egy fél év kihagyás után 30-40 kör felkészülés. A végére egészen belejöttem, megvannak a tizedek 25.0-ig. Futam: semmi izgalom, 2-3 korláttal végigmentem, Ricsi más kategória volt, viszont Gabó szépen jött mögöttem, nem eshettem szét : ). Jóval nagyobb falat volt, mint az edzés, nem is sikerült folyamatosan következetes köröket menni, a végére pedig teljesen össze-vissza mentem, mondjuk lehet, hogy a futómű sem volt az igazi már. Hasonló volt, mint régen, amikor kezdett jobban kifogyni az üza, azt nem tudtam érvényesíteni a köridőkben, hanem elkezdtem egyre nagyobb szórással menni. Köszi mindenkinek a futamot!

Posta János
Ej, ez durva volt. A PB nem akart jönni edzésen. (Mondjuk csodálkoztam is volna, haha!) A rajtot elszúrtam, kitört a hátulja, elment mindenki. Aztán Tomi és Gyula koccant előttem, Tomi lemaradt. Gyulát követtem, aztán az első hibánál bepróbálkoztam. Hajszállal de összejött. : ) Gabi volt a következő nehéz falat, de ő is hibázott az alagútból kifelé, és máris Gabó után vethettem magam. A 8-9 mp hátrányt nagy nehezen levittem 5-re, aztán eldobtam hármat, aztán már nem volt esélyem. Jó volt ez a gyakorlás. Jövő héten kicsit rá kell pihenjek az eseményre, mert most nagyon kipurcantam a végére...

Soós Gyula
Az úgy volt, hogy 21:10-kor még nem volt kormányom. Ez volt a gépem legújabb meglepetése: hiába dugtam be, nem forgott körbe, nem ismerte fel. Végigpróbáltam az összes usb-t, de amelyikben meg még nem volt, oda telepítette, restart kellett. Nem írom le az egészet, végül úgy 25 perc szenvedés után tudtam elindítani a GPL-t, lement kábé negyed óra az edzésből. Zaklatott lelkiállapotom miatt nem is tudtam jól menni, gondoltam majd a futamra helyrejövök. A rajtot jól fogtam meg, de nem volt hely, nem tudtam előzni. Egy Ferrari mellé (Tomi?) mentem az emelkedőn, én még nem láttam a replayt, szerintem nem sejtette hogy ott vagyok, mert összeakadtak a kerekek, én tovább tudtam menni. Az első meglepetés ezután az volt, hogy a 48 literrel megspékelt Brabhamen nem tudtam felmelegíteni a gumikat: a hátsók sötétkékek voltak, az elsők meg 150 fokosak. Mi lesz bajnokin 80 literrel? Borzasztó volt így vezetni, kanyarban csúszkált, féktávok rettenetesek. Jani végül megelőzött, ekkor vállaltam be, hogy lehűtöm az elsőket, és ezzel együtt valamit sikerült alakítani a hátsókon is, beállt egy kábé ideális csupa világoskék állapot. Sokat ettől sem gyorsultam, bőven lesz itt munka, ha nem akarok szégyenben maradni a döntőn.

Soós Gábor
Edzésen 26-os kört nem sikerült összerakni, de mondjuk a 27.1 azért nem olyan rossz nekem. Futam elején szorosan tapadtam Gabóra aki nagyon csúszkált, a célegyenes ráfordítót többször driftelve vette be. Szóval itt még tartottam magam, aztán egy kisebb hibával lemaradtam Gabóról, majd egy nagyobbal elütöttem a futóművet, megpróbáltam továbbmenni de irányíthatatlan lett az autó, végül az alagút után padka, megforgás, korlátnak csapódás kombinációval sikerült teljesen menetképtelenné tenni. Ezután még 2 resetet sikerült összehozni, végül körhátránnyal értem be. Jövő hétre valamit ki kell találni, az a baj a legapróbb hibát is rögtön bünteti a pálya, aminek ugye korlát a vége, azt meg a futómű nem szereti.


http://hgplm.gtr-masters.hu/