Spa GP – „10 éves a HGPLM” eredmények

Köztes hetek 1967, Spa, 2011. 01. 04.


részletes nézet

Oláh Gábor (Eagle T1G) nyerte Spa nagydíját. Oláh Gábor a 1. helyről rajtolva Fejes Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2011. 01. 04.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Soós Gyula állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Oláh Gábor futotta.


logo


Verseny (15 kör, 212 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 49:37.580s
2. Fejes Gábor Eagle T1G +36.693s
3. Soós Gyula Eagle T1G +42.192s
4. Posta János Eagle T1G +1:17.327s
5. Majer Tamás Ferrari 312 +1:21.927s
6. Soós Gábor Lotus 49 +1:42.092s
7. Varga Ádám Ferrari 312 +1:45.442s
8. Brixel László Lotus 49 +2:09.405s
9. Porczió László Eagle T1G +2:46.227s
10. Szabó Szilárd Honda RA300 +2:47.134s
Csomor Benö Eagle T1G 5 kör
Tarr Dávid Ferrari 312 7 kör
Kis Richard BRM P115 9 kör
Petra Gergely Eagle T1G 11 kör
Vörös Tamás Lotus 49 15 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:14.616s
2. Soós Gyula Eagle T1G 3:16.734s
3. Vörös Tamás Lotus 49 3:17.185s
4. Fejes Gábor Eagle T1G 3:17.909s
5. Posta János Eagle T1G 3:18.035s
6. Brixel László Lotus 49 3:18.350s
7. Varga Ádám Ferrari 312 3:18.469s
8. Soós Gábor Lotus 49 3:19.804s
9. Kis Richard BRM P115 3:20.586s
10. Petra Gergely Eagle T1G 3:20.639s
11. Majer Tamás Ferrari 312 3:23.145s
12. Csomor Benö Eagle T1G 3:24.587s
13. Szabó Szilárd Honda RA300 3:24.925s
14. Porczió László Eagle T1G 3:25.443s
15. Tarr Dávid Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:15.505s
2. Soós Gyula Eagle T1G 3:16.364s
3. Brixel László Lotus 49 3:16.713s
4. Posta János Eagle T1G 3:17.477s
5. Fejes Gábor Eagle T1G 3:17.801s
6. Kis Richard BRM P115 3:19.589s
7. Varga Ádám Ferrari 312 3:20.010s
8. Soós Gábor Lotus 49 3:20.623s
9. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.321s
10. Porczió László Eagle T1G 3:21.800s
11. Szabó Szilárd Honda RA300 3:22.179s
12. Csomor Benö Eagle T1G 3:23.477s
13. Tarr Dávid Ferrari 312 3:25.006s
14. Petra Gergely Eagle T1G 3:27.426s
Vörös Tamás Lotus 49 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Az én versenyemről: elismerem, tudtam, hogy erős leszek (dehogy ennyire...). Még akkor is ha most az ünnepek miatt csak 3 nap volt felkészre :-D Vasárnap meglett az edzéssetup (wg eagle spa evo2, próbáljátok ki 1x), hétfőn meg a versenysetup (wg eagle spa halfGP, ezt is). Az edzésen a 2. körben meg lett a 14, és bár most meg a Burnenville - Malmedyt rontottam el úgy ahogy van (a RA szerint majd 3 tized ment ott el), azért tudtam hogy ennek elégnek kell lennie. A rajtnál nagyon zavarban voltam, mert annyira bent volt a helyem hogy attól féltem nem 3 hely/1 soros-e a grid. Persze így meg nem értettem miért nem látok senkit se balról se jobbról :-) Plusz a rajt sem sikerült vmi fényesen, bebicsaklott a kocsi, és így amikor az órúzsban láttam magam mögött a crashelő Lotit arra gondoltam lehet hogy én voltam, mert rácsuktam a kaput, mert mivan ha azért nem láttam eddig mert laggolt. A verseny így lényegében el is dőlt, mögöttem Majer Tomi máris fényévekre, bár a kör 2/3ánál majdnem utolért mert átváltottam felvezető kör stílusra, mert azt hittem restart lesz mivel vki beírta a chatre :-D A kör végén a La Sourceból kijövet még volt egy nagy mentésem aztán ennyik is voltak az izgalmak. Féltáv körül többször is gondoltam rá, hogy bevárom Ricsit aztán meg hogy Gabót, de nem tettem meg mert 1. mindenképpen nyerni akartam, és így volt a biztos :-D 2. nem akartam vmiféle eolc server vagy közös gyak komolysági szintjére ledegradálni a 10 éves a HGPLM, Spa-t, úgy gondoltam inkább megadom neki azt a tiszteletet hogy nem csinálok funracet belőle 3. annyira úgysem volt unalmas, hiszen sem Spat, sem magát a GPL-t sztem képtelenség unni :-) Tul.képpen így is élveztem végig a futamot, minden percét, fantasztikus ez a GPL fizika no, imádom :-) Boldog szülinapot, HGPLM! :-) Grat mindenkinek, főleg azoknak akik végigértek, főleg a visszatérőknek, és még főleg Varga Ádámnak. Ennyi kihagyás után sztem derekasan helytálltál. De nagyon örültem Portionnak ill. Vörös Tominak is, hogy jelenlétükkel ők is emelték az est fényét :-)

Posta János
Nem éppen így terveztem a versenyemet. Az ötödik helyről meg pláne nem gondoltam, hogy belekeveredek valami rajtbalesetbe. De így legalább mindenkinek jutott a jóból. : ) Az Eau Rouge-ból kifelé 14. voltam, de reméltem, hogy ezt meg tudom felezni a táv végére. Minden klappolt és szerencsére az autó is bírta, így aztán szépen csipegettem a pozíciókat. Az Eagle-lel persze nem volt olyan nagy kunszt, de azért észnél kellett lenni. A grafikont elnézve a negyedik hely volt a maximum, amit kihozhattam ebből a helyzetből, úgyhogy teljesen elégedett vagyok. Grat a győztesnek és a dobogósoknak, és köszi mindenkinek a részvételt!

Varga Ádám
Na akkor én is nyilatkoznék, hogyan is telt nekem a HGPLM 10. évfordulójára rendezett emlékverseny: A felkészülés: Nagy dirrel-durral nekikezdtem a setupolásnak default-ból, mondván a 10. évforduló tiszteletére saját autót “építek“. Olvasgattam, böngészgettem a telemetriát, próbálgattam, aztán ahogy jöttek az ünnepek a GPL C-vágányra került és a verseny napjáig elő se lett véve onnan. (Sajnos túl sok hobbim van! A verseny előtt pár órával kiegészítettem a kezdetleges házi setupomat a Fast01-ből és egy hibrid szörnyel vágtam neki a versenynek. Az időmérő jól sikerült, bár szomorúan vettem tudomásul a Sasok és Lotusok tömegét. Én ugyebár örök Ferrarisként, természetesen az emlékfutamon is azzal tettem tiszteletemet, de tudtam, hogy az egyenesekben sok jóra nem számíthatok. Az 3:18.469 így is a legjobb idő volt, amit a saját kocsival rövid tesztpályafutása alatt sikerült futnom. Nagyon örültem az időnek, és hitetlenkedve merengtem azon, hogy én régen 3:16.9-et tudtam itt Ferrarival. Na de összességében elégedett voltam. A rajt nem volt egy nagy szám, én is belekeveredtem a balesetbe, ahogy mindenki. Majer Tominak ez a repülő kocsik alatti továbbhaladása haláli volt, Youtube-on a helye, pont olyan volt mint a Felpörgetve című filmben az utolsó versenyen, király volt!!! A versenyen a mellettem ülő öcsémmel beszélgettem, tudtam hogy nem sok esélyem lesz fogni a Sasokat. Az első körben sikerült megelőznöm Csomor Benőt, Tarr Dávidot és a kicsúszó Petra Gergelyt. Ezután csak körözgettem. A 4. körben utolért Gyula, én meg csak estem-keltem előtte. Elszoktam már a tükör kuksolásától verseny közben. Simán megelőzött, aztán a Malmedy-nél túlvállaltam magam, hogy szélárnyékban tudjak maradni, de sok volt, szerencsére nem pördültem meg. Megpördülnöm a La Carriére kanyarban sikerült. Rögtön a következő körben, megint kicsúsztam a Les Combes-ben és kitörtem a jobb hátsót, Shift-R. A 9. körben utolért Jani, jelzés értékkel mindig lefoglaltam a belső ívet, de ő az egyik kanyarban a külső íven simán körbeautózott. Innentől kezdve volt még egy töltésre felmászós megpördülésem, aztán Soós Gabit szerettem volna elkapni, de nem bírtam csökkenteni a távolságot. Hát én így éltem meg az emlékversenyt. Gratulálok a Papyrusnak a GPL létrehozásáért, Wéber Gabinak a HGPLM megalapításáért, Nektek pedig azért, hogy életben tartjátok ezt a nagyszerű szimulátort és a bajnokságot. Gratulálálok Nektek! u.i.: Köszönöm Oláh Gabinak az elismerést, megmondom őszintén meglepett és nagyon jól esett. Köszönöm szépen!

Porczió László
Hosszú kihagyás és zéró gyakorlás után kezdtem az időmérőnek ahol sikeresen összejött az utolsó előtti rajthely. A rajtot a körülöttem lévőkhöz képest jól elkaptam, aztán láttam hogy balhé van az Eau Rouge-ban de hiába vettem vissza, csak nem tudtam kimanőverezni egy keresztben álló Lotit. Ezután elkezdtem újra tanulni a pályát, persze mire elfogadható köröket tudtam menni a vége felé -akkor is leginkább Sziszka hathatós motiválásának köszönhetően- addigra mindenki leelőzött, vagy a kicsúszásaimnak is köszönhetően elérhetetlen távolságba került. A végére a 9. hely jött össze, de azért nagyon jó volt ismét a GPL-ezni.

Szabó Szilárd
Az egész úgy kezdődött hogy 20:40 körül Ricsi 4-est mondott.... Nem igazán készültem sőőt el se nagyon akartam indulni a futamon, de csak benéztem este pár körre a sassal de nem éreztem magam benne túl jól...így hát fogalmam se volt mivel menjek...aztán arra gondoltam hogy azt csinálom amit mindenki más, olyan kocsival kellene mennem amivel “Éles“ futamon nem nagyon lesz esélyem - már ha épeszű vagyok ugye... - így hozzápárosítottam 1-5-ig a számokat a kocsikhoz - 1.Ferka, 2. Barbi, 3 Coop. 4. Honda, 5. BRM aztán rábíztam a döntést a sorsra, akit Ricsi személyesített meg és mondott 1-5-ig egy egész számot...4-est és ezzel a Hondát választotta nekem a futamra. Gyorsan egy Ali setet lerántottam hozzá, 3 köre még futotta 9 előtt hogy megnézzem mennyit eszik, aztán hajts. Mondhatom hogy igen jót tett velem Ricsi ezzel az autóval. Mikor láttam hogy csupa sas meg loti a mezőny na mondom, a jó célkitűzés a siker titka, legyen a cél TOP10, hosszú verseny bármi megtörténhet...Aztán láttam hogy Dávid is itt van úgyhogy gyorsan még hozzátettem magamban hogy “Dávidot meg kell előzni Sajnos a rúzsban a balhét nem sikerült elkerülni, pedig szép lassan jöttem el, de egy autó a fejemre esett pont Aztán a kör végén még 1x kellett shift-r-eznem mert felmásztam a falra, de aztán már nagy baki nem volt, kaján vigyorral az arcomon mentem el Dávid elpöffenő kocsija mellett - secondary objective comlpete - aztán Porczió Lacival kergetőztünk egy nagyot, és végül azt láttma hogy 10. vagyok - primary objective complete - nagyon szeretem volna még Lacit megfogni de az 1mp csak nem akart elfogyni, akkor gondoltam egy merészet és kicsit lemaradtam 4 mp környékére, hátha hogy elmúlik a nyomás valahol elkönnyelműsködi és akkor lecsaphatok, majdnem bejött de nem hibázott elég nagyot így megint csak az 1mp különbségre futotta. Utolsó kört még megnyomtam - sikerült is egy 21.9-es PB - de hát nem volt elég. Nagyon élveztem annak ellenére hogy utolsó lettem azok közül akik beértek, de hát egy ilyen mezőnyben ezzel az autóval ez kiváló eredmény - főleg hogy a 125-130 fok között ingázó motort nem robbantottam fel. Happy Birthday HGPLM (már 2 pálya van amin bármikor elindulok)

Tarr Dávid
pf Taktikus rajtvétel után nevetve kocogok el a mezőny mellett és élvezem a szabad pályát, majd 2 motordurr és uccsó hely na szép.Egész idény alatt nem durrant el a moci ennyiszer aztán bénáztam még pár kört, s jobbnak láttam visszavonulni.Na sebaj, legalább jót nevettem az első körben, már ezért megérte


http://hgplm.gtr-masters.hu/