Le Mans GP eredmények

Köztes hetek 1967, Le Mans, 2010. 11. 16.


részletes nézet

A 2010. 11. 16.-n rendezett Le Mans-i viadal győztese Soós Gyula lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Oláh Gábor, a harmadikat Petra Gergely szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Soós Gyula futotta.



Verseny (10 kör, 135 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula Eagle T1G 33:05.730s
2. Oláh Gábor Eagle T1G +36.162s
3. Petra Gergely Lotus 49 +40.404s
4. Majer Tamás Ferrari 312 +53.080s
5. Brixel László Lotus 49 +1:25.626s
6. Csomor Benö Eagle T1G +2:06.200s
7. Fejes Gábor Honda RA300 +2:46.295s
Szabó Szilárd Eagle T1G 2 kör
Posta János Honda RA300 10 kör
Soós Gábor Ferrari 312 10 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:16.644s
2. Soós Gyula Eagle T1G 3:17.103s
3. Petra Gergely Lotus 49 3:21.111s
4. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.961s
5. Brixel László Lotus 49 3:22.185s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:23.290s
7. Csomor Benö Eagle T1G 3:26.704s
8. Fejes Gábor Honda RA300 3:32.503s
9. Posta János Honda RA300 3:35.133s
10. Soós Gábor Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gyula Eagle T1G 3:15.863s
2. Oláh Gábor Eagle T1G 3:17.739s
3. Petra Gergely Lotus 49 3:20.411s
4. Majer Tamás Ferrari 312 3:20.954s
5. Brixel László Lotus 49 3:21.369s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:22.494s
7. Fejes Gábor Honda RA300 3:24.367s
8. Csomor Benö Eagle T1G 3:24.814s
Posta János Honda RA300 köridő nélkül
Soós Gábor Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Sajnos a tegnapi verseny igazolta a korábbi tapasztalataimat: hiába tűnik úgy a hosszú egyenes(ek) miatt, hogy itt nagy csaták várhatóak, hát nem. Az 1. körben Convar kollégával együtt fordultunk, ez időben 0.5 sec-et jelentett. És egy méternyit nem kerültem hozzá közelebb, megtettük a teljes nagy egyenest 0.5 secre egymástól. A végén majdnem bevitt a málnásba, saját kútfőből már fékeztem volna, ő csak nem, csak nem, végül picit hamarabb kezdtem nála fékezni, így ő a homokbucka után fordult el, én meg 4 keréken csúszva, de még a pályán. Így megvolt a helycsere, 2-3 mp-re követett engem, majd a verseny második felében rákapcsoltam, hogy hátha kijön a pribin feltűnő 15-ös kör. Szerencsére meglett. Veszett egy gép az az Eagle, be kéne tiltani...

Posta János
Sűrű volt az estém, így az időmérőn csak egy karikát tudtam megtenni (meglehetősen gyatra eredménnyel), majd amikor a verseny első körében csattantam az út középre visszapattanó Sziszkával és leszakadtam a kerekem, nem haboztam kilépni. Nem lesz egyszerű a jövő heti bajnoki futam. Remélhetőleg sikerül egyben tartani a Hondát. Vagy BRM-met. Még mindig nem döntöttem...


http://hgplm.gtr-masters.hu/