Le Mans GP eredmények

Köztes hetek 1967, Le Mans, 2010. 11. 16.


részletes nézet

SoĂłs Gyula (Eagle T1G) nyerte Le Mans nagydíját. SoĂłs Gyula a 2. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2010. 11. 16.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Petra Gergely állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén SoĂłs Gyula futotta.



Verseny (10 kör, 135 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Eagle T1G 33:05.730s
2. Oláh Gábor Eagle T1G +36.162s
3. Petra Gergely Lotus 49 +40.404s
4. Majer Tamás Ferrari 312 +53.080s
5. Brixel László Lotus 49 +1:25.626s
6. Csomor Benö Eagle T1G +2:06.200s
7. Fejes Gábor Honda RA300 +2:46.295s
SzabĂł Szilárd Eagle T1G 2 kör
Posta János Honda RA300 10 kör
SoĂłs Gábor Ferrari 312 10 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:16.644s
2. SoĂłs Gyula Eagle T1G 3:17.103s
3. Petra Gergely Lotus 49 3:21.111s
4. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.961s
5. Brixel László Lotus 49 3:22.185s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:23.290s
7. Csomor Benö Eagle T1G 3:26.704s
8. Fejes Gábor Honda RA300 3:32.503s
9. Posta János Honda RA300 3:35.133s
10. SoĂłs Gábor Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula Eagle T1G 3:15.863s
2. Oláh Gábor Eagle T1G 3:17.739s
3. Petra Gergely Lotus 49 3:20.411s
4. Majer Tamás Ferrari 312 3:20.954s
5. Brixel László Lotus 49 3:21.369s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:22.494s
7. Fejes Gábor Honda RA300 3:24.367s
8. Csomor Benö Eagle T1G 3:24.814s
Posta János Honda RA300 köridő nélkül
SoĂłs Gábor Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
Sajnos a tegnapi verseny igazolta a korábbi tapasztalataimat: hiába tűnik Ăşgy a hosszĂş egyenes(ek) miatt, hogy itt nagy csaták várhatĂłak, hát nem. Az 1. körben Convar kollĂ©gával egyĂĽtt fordultunk, ez időben 0.5 sec-et jelentett. És egy mĂ©ternyit nem kerĂĽltem hozzá közelebb, megtettĂĽk a teljes nagy egyenest 0.5 secre egymástĂłl. A vĂ©gĂ©n majdnem bevitt a málnásba, saját kĂştfőből már fĂ©keztem volna, ő csak nem, csak nem, vĂ©gĂĽl picit hamarabb kezdtem nála fĂ©kezni, Ă­gy ő a homokbucka után fordult el, Ă©n meg 4 kerĂ©ken csĂşszva, de mĂ©g a pályán. ĂŤgy megvolt a helycsere, 2-3 mp-re követett engem, majd a verseny második felĂ©ben rákapcsoltam, hogy hátha kijön a pribin feltűnő 15-ös kör. SzerencsĂ©re meglett. Veszett egy gĂ©p az az Eagle, be kĂ©ne tiltani...

Posta János
Sűrű volt az estĂ©m, Ă­gy az időmĂ©rőn csak egy karikát tudtam megtenni (meglehetősen gyatra eredmĂ©nnyel), majd amikor a verseny első körĂ©ben csattantam az Ăşt közĂ©pre visszapattanĂł Sziszkával Ă©s leszakadtam a kerekem, nem haboztam kilĂ©pni. Nem lesz egyszerű a jövő heti bajnoki futam. RemĂ©lhetőleg sikerĂĽl egyben tartani a Hondát. Vagy BRM-met. MĂ©g mindig nem döntöttem...


http://hgplm.gtr-masters.hu/