Bathurst GP eredmények

Köztes hetek 1967, Bathurst, 2010. 09. 21.


részletes nézet

Oláh Gábor (Lotus 49) nyerte Bathurst nagydíját. Oláh Gábor a 2. helyről rajtolva Krajsek Milán előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2010. 09. 21.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (9 kör, 57 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Lotus 49 18:19.881s
2. Krajsek Milán BRM P115 +13.320s
3. Fejes Gábor Brabham BT24 +23.195s
4. Papdi Tamás Eagle T1G +1:01.215s
5. Szabó Szilárd Lotus 49 +1:36.349s
6. Petra Gergely Ferrari 312 +1:44.630s
Brixel László Lotus 49 1 kör
Majer Tamás Ferrari 312 4 kör
Posta János Brabham BT24 5 kör
Soós Gyula Brabham BT24 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 2:00.434s
2. Oláh Gábor Lotus 49 2:01.664s
3. Soós Gyula Brabham BT24 2:02.078s
4. Majer Tamás Ferrari 312 2:02.219s
5. Fejes Gábor Brabham BT24 2:03.158s
6. Posta János Brabham BT24 2:03.664s
7. Papdi Tamás Eagle T1G 2:04.504s
8. Petra Gergely Ferrari 312 2:05.446s
9. Szabó Szilárd Lotus 49 2:05.817s
10. Brixel László Lotus 49 2:09.185s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 2:00.616s
2. Oláh Gábor Lotus 49 2:01.193s
3. Fejes Gábor Brabham BT24 2:02.553s
4. Posta János Brabham BT24 2:02.743s
5. Soós Gyula Brabham BT24 2:03.286s
6. Majer Tamás Ferrari 312 2:03.541s
7. Papdi Tamás Eagle T1G 2:05.126s
8. Petra Gergely Ferrari 312 2:06.357s
9. Szabó Szilárd Lotus 49 2:07.346s
10. Brixel László Lotus 49 2:09.395s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Tényleg jó kocsi ez a Loti Az első verseny rajtjánál magam is meglepődtem, hogy Milán elé tudtam kerülni, az meg még jobban, hogy nem darált be mindjárt az első körben. Sőt, kialakult egy 3 mp távolság köztünk, persze féltávtól elkezdte lefaragni, pont az uccsó körre épp befogott volna amikor bedöglött a motorja. Pedig micsoda befutó lehetett volna A 2. verseny felvezetőjén nekem is sikerült mind2 galibába belekeveredni, aztán a T2ben eldobtam a vasat, megint legszívesebben esc-t nyomtam volna de mondom itt másoknak is lesz még problémájuk nameg úgyis kell a versenytapasztalat. Utána a hátsó egyenesben volt a köv. szitu, Laci - Milán - én - Jani sorrendben értünk az uccsó kanyarhoz. Nagy lendületben voltam, gondoltam beszúrok féktávon Igen ám, csak ezután Milán is bejött a belső ívre, én próbáltam még beljebb húzódni, egy pillanatig 3wide is volt, össze is értünk, de nagy baj nem lett belőle. Közben a vezető négyes nagyon elment, de aztán gyorsan felértem rájuk. Papdi Tomi el is engedett (???), utána Gyulánál volt egy meredek pillanat, term. a hátsó egyenesben, kivágtam, de túlzottan is, füvet fogott a kocsi bal oldala, alig bírtam összeszedni a kocsit Viszont ő meg elmérte a féktávot tehát 2. hely. Mivel Gabó sem volt messze és még volt hátra 2 kör, eldöntöttem, egy életem egy halálom Nagyon erőltettem, néha túlzottan is, de a végére pont meglett a megfelelő távolság, hogy a többit már a Cosworth motor magától elvégezze Már csak be kellett venni az uccsó kanyart, sikerült, királyság Nagy versenyek voltak, legalábbis számomra biztosan emlékezetesek maradnak. Egyet sajnálok, hogy 1x sem sikerült bemenni 2,00 alá, és ez Brabivel mostmár nem is fog Ahogy néztem úgy 1,5 sec különbség van a 2 autó közt, ezért jövő hét keddig a 2,01, versenyen 2,02 a cél. De persze konstans módon, talán mondanom sem kell

Papdi Tamás
Elengedésről szó sem volt, valószínűleg rontottam Részemről egy negyedik és egy ötödik helyet hozott a futam - viszonylag hibamentes autókázással. Első futamon repültem egyet a T1-ben, aztán Brixel Laci és Sziszka megelőzésével előreléptem negyediknek. Aztán Tomi és Gyula utolért, előbbi hibázott, utóbbi ugyan elkocogott mellettünk, de egy disconnect miatt ő is kilépett, így maradtam negyedik. Második futamon sikerült a bajokból kimaradni (csak pofonokat kaptam), majd az egyenesben lenyomtam Sziszkát. Innentől viszonylag hibamentes futamon meglehetett volna mégegy negyedik hely, ám az utolsó körben hibáztam, Milán pedig elment mellettem.

Posta János
Voltak azért jó pillanatok is. Az első versenyen Gabóval küzdöttünk a tizedekért – köztünk egy egészséges másodperccel. Sajnos fel kellett adjam a pozíciómat (és a versenyt) a fokozódó családi háttérzaj miatt. A második futamon Milánnal volt egy-két szoros pillanatunk, bizonyítékot nyert, hogy a második szektorban is lehet egymás mellett autózni :D Miután Milán ott hagyott, MTomi akadt rám. Ez a kibontakozó csata sajnos egy motorhibába torkollot, így a második futamot is kénytelen voltam feladni...

Soós Gyula
Ez egy kicsit (tragi)komikus volt! Az első versenyen megtorpedóztak hátulról a T1 előtt, többedmagammal, majd miután értékelhető pozícióba küzdöttem magam, jött egy disconnect. A második versenyen pedig mire elrajtoltunk volna kétszer kellett resetelnem a tömegbalesetek miatt. Na jó, itt legalább én is elbambultam a rajtot, és nyomtam egy éles indulást. Szóval melegen ajánlom mindenkinek, hogy gyakoroljon! Pláne aki nem volt ma. 30 kör egyben az a minimum, különben súlyos bajaink lesznek a bajnokin...


http://hgplm.gtr-masters.hu/