Spa GP eredmények

Köztes hetek 1967, Spa, 2010. 08. 31.


részletes nézet

Oláh Gábor (Eagle T1G) nyerte Spa nagydíját. Oláh Gábor a 1. helyről rajtolva Kis Richard előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2010. 08. 31.-i futamán. A dobogó harmadik fokára SoĂłs Gyula állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Oláh Gábor futotta.


logo


Verseny (5 kör, 71 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 16:30.657s
2. Kis Richard BRM P115 +6.199s
3. SoĂłs Gyula Brabham BT24 +16.411s
4. Fejes Gábor Brabham BT24 +18.776s
5. Posta János Brabham BT24 +25.912s
6. Soós Gábor Ferrari 312 +31.507s
7. Brixel László Lotus 49 +48.337s
8. Majer Tamás Ferrari 312 +55.296s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 +56.708s
10. Domán Ariel Ferrari 312 +1:09.464s
11. Csomor Benö Eagle T1G +1:23.960s
12. Sárai Róbert Ferrari 312 +1:24.165s
13. Szabó Szilárd Eagle T1G +1:47.551s
14. Csányi Tamás Ferrari 312 +2:12.802s
Leitner Norbert Eagle T1G 1 kör
Tarr Dávid Cooper T81B 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:16.793s
2. Kis Richard BRM P115 3:17.221s
3. Leitner Norbert Eagle T1G 3:18.289s
4. Brixel László Lotus 49 3:18.318s
5. SoĂłs Gyula Brabham BT24 3:18.753s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:19.270s
7. Fejes Gábor Brabham BT24 3:19.363s
8. Posta János Brabham BT24 3:19.853s
9. Domán Ariel Ferrari 312 3:20.899s
10. Sárai Róbert Ferrari 312 3:21.023s
11. Soós Gábor Ferrari 312 3:21.277s
12. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.887s
13. Csomor Benö Eagle T1G 3:23.163s
14. Szeredi Norbert Ferrari 312 3:23.489s
15. Csányi Tamás Ferrari 312 3:23.539s
16. Tarr Dávid Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:17.008s
2. Kis Richard BRM P115 3:17.718s
3. SoĂłs Gyula Brabham BT24 3:18.532s
4. Fejes Gábor Brabham BT24 3:18.755s
5. Posta János Brabham BT24 3:19.674s
6. Sárai Róbert Ferrari 312 3:21.240s
7. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.293s
8. Brixel László Lotus 49 3:21.361s
9. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:21.452s
10. Leitner Norbert Eagle T1G 3:21.477s
11. Soós Gábor Ferrari 312 3:21.481s
12. Szeredi Norbert Ferrari 312 3:21.647s
13. Csomor Benö Eagle T1G 3:21.832s
14. Domán Ariel Ferrari 312 3:21.888s
15. Csányi Tamás Ferrari 312 3:28.136s
Tarr Dávid Cooper T81B köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Mindenekelőtt: ismĂ©t meg kell jegyezzem, hogy: SPA FOREVER! FelkĂ©sz: hĂ©tfőn egypár ai elleni utolsĂł rajthelyes elindulás, a vĂ©gĂ©n egy 3. hely IdőmĂ©rő: khmm, khmm, hát igen, az Eagle faktor Race1: na ilyennek kĂ©ne mindnek lennie 3 para azĂ©rt volt benne: 1. a rajt, mert nem tudtam hogy Ricsi hol van, Ă©s ugye nemcsak a Masta, henem az ĂłrĂşzs is necces kettőnek De amikor megláttam a visszapillantĂłban mĂ©g Ă©pp időben, megnyugodtam 2. 1. kör Stavelot. Majdnem tĂşlsodrĂłdtam, ment is a miatyánk rendesen 3. 5. kör Blanchimont. Elfogyott a benzin, elkezdett dadogni a motor De azĂ©rt csak elgurultam a cĂ©lig. És asszem ilyen mĂ©g nem volt, legyőztem Ricsit Tudom, könnyű egy telivĂ©rrel egy bányalĂłval szemben, de akkor is Ricsi ellen sehogysem könnyű Race2: rajt után Szeredi Norbit telibe, aztán kĂ©sőbb GabĂłt telibe. Erről ennyit...

SoĂłs Gyula
JĂł volt látni, hogy már a szezon előtti előfutamon ennyien voltunk! 1. futam: hát az edzĂ©s Ă©rdekesen indult: 2 hete nem GPL-eztem, nemhogy Spán Ă©s Brabhammel. Volt vagy 3 rontott köröm, mire vĂ©gre sikerĂĽlt egy 3:18. Utána szintĂ©n kicsĂşsztam mindig, szĂłval maradt ez az idő, Ă©s az 5. rajthely. Norbit sikerĂĽlt lerajtolni, majd BxL-t követtem jĂł másfĂ©l körön keresztĂĽl. Pont ott volt lassabb (Malmedy), ahol lehetetlen előzni, az egyenesekben a Loti ellen meg esĂ©lyem sem volt. Épp kezdtem csĂĽggedni, amikor megpördĂĽlt a Mastában Ă©s megörököltem a 3. helyet. A vezető duĂł már messze járt, hátulrĂłl GabĂł közelĂ­tett, de sikerĂĽlt megőrizni a dobogĂłt. 2. futam: hát a 12. vagy hanyadik rajthely nem sok jĂłt Ă­gĂ©rt, de több első körös csetepatĂ©t is sikerĂĽlt valami vĂ©letlen folytán kikerĂĽlni. ĂŤgy már az első kört valahol a 7. helyen zártam, Ă©s tovább folytatĂłdtak a balhĂ©k. A 3. körre már Arielt támadtam a dobogóért, ami majdnem sok lett: a Blanchimont előtt annyira közel voltam mögötte, hogy egy picivel elvĂ©tettem a fĂ©ktávot. Hogy neki ne menjek, kicsit oldalra hĂşzĂłdtam, de pont valaki már ott pörgött a kanyarban (Sziszka?), ez már sok volt, borulás reset. Az utolsĂł kör sem mĂşlt el izgalom nĂ©lkĂĽl, a Masta után láttam a belassulĂł Sziszkát, elkezdtem előzni jobbrĂłl, de ekkor vettem Ă©szre, hogy Ă©pp ő is előzni kezd valamit. Na innen hárman egymás mellett mentĂĽnk a Stavelot felĂ©! Amit egyedĂĽl sem egyszerű bevenni. Bár Ă©n voltam legbelĂĽl, vĂ©szfĂ©keztem egyet, Ă©s a másik kĂ©t kollĂ©ga szĂ©pen ki is ĂĽtötte egymást, Ă­gy vittem magammal a 4. helyet.

Posta János
Az első futam teljesen korrekt volt. A második kicsit neccesen indult, a Malmedyből kifelĂ© lassĂ­tottam Ă©s prĂłbáltam jobb szĂ©len elkerĂĽlni a karambolt, aztán persze beleakadtam a szőlőlugasba, Ă©s mĂ©g nagyobb karambol lett... Utána a kör vĂ©gĂ©n volt mĂ©g egy baki -- a Blanchimontban Csányi Tomi manőverĂ©t pontosan másolva kicsĂşsztam. Megvártam mindenkit aztán prĂłbáltam javĂ­tani az egyĂ©ni csĂşcsomon. Ez sikerĂĽlt is, de jövő hĂ©tre azĂ©rt jĂł lenne 18 alját futni.

Soós Gábor
Well-well a jĂł öreg Spa, azt hiszem jelentős anyagi kárt halmoztunk fel, ha csak az összetört autĂłkat nĂ©zzĂĽk is. Eddig általános tendencia volt nálam hogy Ă©vről-Ă©vre gyorsultam a pályákon, lehet ennek most vĂ©ge szakad, mĂ©g továbbra sem találok másfĂ©l másodpercet a pályán a korábbi pb-imhez kĂ©pest, persze lehet a gyakorlás hiánya is közrejátszik. SzĂłval edzĂ©sen sikerĂĽlt megszerezni a huszárosnak nem nevezhető 11. hely környĂ©kĂ©t. A rajt kiválĂłan sikerĂĽlt, vagy 3-4 autĂłt leelőztem, a kör további rĂ©szĂ©n sikeresen kikerĂĽltem minden balhĂ©t Ă­gy az ötödik helyig jöttem előre. KĂ©sőbb ezt Jani elvette tőlem, de a hatodik hellyel is maximálisan elĂ©gedett voltam, bajnokin is elfogadnám. Második futamon is sikeresen átvĂ©szeltem az első kört 4. vagy 5. hely környĂ©kĂ©n, de már Ă©reztem hogy erőt vesz rajtam a fáradtság, egy-egy szituáciĂłban bizony kĂ©sve reagáltam. Aztán a második körben GabĂłval fej-fej mellett Ă©rkeztĂĽnk a Mastához, egyikĂĽnk sem engedett, ebben nyilván benne volt az is hogy a bajnoki előtt senki sem akar gyengĂ©nek mutatkozni, nehogy valaki azt gondolja, majd Ăşgyis elveszi a gázt. Nahát mint tudjuk kĂ©t autĂł nem tud átmenni ott, ĂĽtközĂ©s, Ăşgyhogy itt vĂ©get is Ă©rt a futamom.

Domán Ariel
húúúú,ez nem volt rossz! R1:rajt nem sikerĂĽlt rosszul,aztán nem tudtam kikerĂĽlni az előttem megpördĂĽlő autĂłt,aztán autĂłkáztam mĂ­g a vĂ©gĂ©n sajnos kipöccintettem 1 ferraris kollĂ©gát,bocsi Ă©rte,de nagyon hosszat fĂ©keztĂ©l Ă©s nem tudtam hova menekĂĽlni,hogy ne törtĂ©njen ez meg! R2:jĂłl jöttem ki a rajt procedĂşrábĂłl,3 helyen autĂłztam,jĂłl elvoltam magamban a pályán aztán a vĂ©gĂ©n megĂ©rkezett Gyula,mint a gyorsvonat,csak Ăşgy tĂşrt le a pályárĂłl,jĂłval gyorsabb volt,aztán egyszer csak eltűnt mögĂĽlem,(remĂ©lem nem tettem olyat ami nem lett volna fair a vĂ©dekezĂ©semben),aztán Sziszkát láttam hogy bajban van,elmentem Ă©s Ă­gy sikerĂĽlt másodikkĂ©nt befejezni! csak ismĂ©telni tudom magam:nagyon Ă©lvezem,királyság ez a GPL

Szabó Szilárd
Nos, tisztán látszik hogy 4 mumusom van, sorrendben: Malmedy - Masta - La Cerriere - Blanchimont. Első versenyben sikeresen all-int mondtam Ă©s mindbe eldobtam - nĂ©melyikbe többször is - katasztrofálisan sikeredett futam lett, bár elĂ©g jĂłl sikerĂĽlt gyakorolni az ĂĽldözĂ©st Benővel . A másodikban a második helyről a rajtnál kilőttem Tamás mellett, kicsit elaludta a LeCombes kijáratát Ă©s az Ă©lre álltam Ă©s 3,5 körig nem is volt gond, tartottam mögöttem Robit, aztán jött a mumus #4 alias Blanchimont, ráadásul egyből kĂ©tszer, mert a hideg gumik a Shift-R után nem akarták Ăşgy ahogy Ă©n Innen már jöttek gondok csőstĂĽl, MastábĂłl kifelĂ© valaki sebessĂ©get vesztett de nem eleget, Ă­gy csak mellĂ© tudtam kerĂĽlni, Gyula meg mint emlĂ­tette jött harmadiknak a Stavelot felĂ©, utĂłlag bánom, hogy nem voltam olyan okos mint Ő, bár Ăşgy Ă©reztem már elől vagyok, a kanyarbevĂ©tel bizonyĂ­totta hogy nem. Ebben a futamban is azĂ©rt volt jĂł - a 3,5 kör vezetĂ©sen kĂ­vĂĽl - gyakorolhattam milyen ĂĽldözöttnek lenni, kicsit kevesebbet kell a “kijelzőket figyelni, sok picit bakiztam mert a pribit bambultam hogy hogyan alakul a kĂĽlönbsĂ©g Ă–sszessĂ©gĂ©ben elmondhatom, hogy jĂł kis felkĂ©szĂĽlĂ©si meccs volt a jövő hĂ©tre, kevĂ©ske valĂłdi sikerrel, de ha azt nĂ©zzĂĽk hogy vĂ©gig a 15 körös benzinmennyisĂ©ggel mentem - kvalin is, Ă©s Ă­gy is felcsillant a pribi szerint a 18,2 - akkor kecsegtető a dolog.


http://hgplm.gtr-masters.hu/