Spa GP eredmények

Köztes hetek 1967, Spa, 2010. 08. 31.


részletes nézet

Oláh Gábor (Eagle T1G) nyerte Spa nagydíját. Oláh Gábor a 1. helyről rajtolva Kis Richard előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2010. 08. 31.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Soós Gyula állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Oláh Gábor futotta.


logo


Verseny (5 kör, 71 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 16:30.657s
2. Kis Richard BRM P115 +6.199s
3. Soós Gyula Brabham BT24 +16.411s
4. Fejes Gábor Brabham BT24 +18.776s
5. Posta János Brabham BT24 +25.912s
6. Soós Gábor Ferrari 312 +31.507s
7. Brixel László Lotus 49 +48.337s
8. Majer Tamás Ferrari 312 +55.296s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 +56.708s
10. Domán Ariel Ferrari 312 +1:09.464s
11. Csomor Benö Eagle T1G +1:23.960s
12. Sárai Róbert Ferrari 312 +1:24.165s
13. Szabó Szilárd Eagle T1G +1:47.551s
14. Csányi Tamás Ferrari 312 +2:12.802s
Leitner Norbert Eagle T1G 1 kör
Tarr Dávid Cooper T81B 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:16.793s
2. Kis Richard BRM P115 3:17.221s
3. Leitner Norbert Eagle T1G 3:18.289s
4. Brixel László Lotus 49 3:18.318s
5. Soós Gyula Brabham BT24 3:18.753s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:19.270s
7. Fejes Gábor Brabham BT24 3:19.363s
8. Posta János Brabham BT24 3:19.853s
9. Domán Ariel Ferrari 312 3:20.899s
10. Sárai Róbert Ferrari 312 3:21.023s
11. Soós Gábor Ferrari 312 3:21.277s
12. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.887s
13. Csomor Benö Eagle T1G 3:23.163s
14. Szeredi Norbert Ferrari 312 3:23.489s
15. Csányi Tamás Ferrari 312 3:23.539s
16. Tarr Dávid Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Eagle T1G 3:17.008s
2. Kis Richard BRM P115 3:17.718s
3. Soós Gyula Brabham BT24 3:18.532s
4. Fejes Gábor Brabham BT24 3:18.755s
5. Posta János Brabham BT24 3:19.674s
6. Sárai Róbert Ferrari 312 3:21.240s
7. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.293s
8. Brixel László Lotus 49 3:21.361s
9. Szabó Szilárd Eagle T1G 3:21.452s
10. Leitner Norbert Eagle T1G 3:21.477s
11. Soós Gábor Ferrari 312 3:21.481s
12. Szeredi Norbert Ferrari 312 3:21.647s
13. Csomor Benö Eagle T1G 3:21.832s
14. Domán Ariel Ferrari 312 3:21.888s
15. Csányi Tamás Ferrari 312 3:28.136s
Tarr Dávid Cooper T81B köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Mindenekelőtt: ismét meg kell jegyezzem, hogy: SPA FOREVER! Felkész: hétfőn egypár ai elleni utolsó rajthelyes elindulás, a végén egy 3. hely Időmérő: khmm, khmm, hát igen, az Eagle faktor Race1: na ilyennek kéne mindnek lennie 3 para azért volt benne: 1. a rajt, mert nem tudtam hogy Ricsi hol van, és ugye nemcsak a Masta, henem az órúzs is necces kettőnek De amikor megláttam a visszapillantóban még épp időben, megnyugodtam 2. 1. kör Stavelot. Majdnem túlsodródtam, ment is a miatyánk rendesen 3. 5. kör Blanchimont. Elfogyott a benzin, elkezdett dadogni a motor De azért csak elgurultam a célig. És asszem ilyen még nem volt, legyőztem Ricsit Tudom, könnyű egy telivérrel egy bányalóval szemben, de akkor is Ricsi ellen sehogysem könnyű Race2: rajt után Szeredi Norbit telibe, aztán később Gabót telibe. Erről ennyit...

Soós Gyula
Jó volt látni, hogy már a szezon előtti előfutamon ennyien voltunk! 1. futam: hát az edzés érdekesen indult: 2 hete nem GPL-eztem, nemhogy Spán és Brabhammel. Volt vagy 3 rontott köröm, mire végre sikerült egy 3:18. Utána szintén kicsúsztam mindig, szóval maradt ez az idő, és az 5. rajthely. Norbit sikerült lerajtolni, majd BxL-t követtem jó másfél körön keresztül. Pont ott volt lassabb (Malmedy), ahol lehetetlen előzni, az egyenesekben a Loti ellen meg esélyem sem volt. Épp kezdtem csüggedni, amikor megpördült a Mastában és megörököltem a 3. helyet. A vezető duó már messze járt, hátulról Gabó közelített, de sikerült megőrizni a dobogót. 2. futam: hát a 12. vagy hanyadik rajthely nem sok jót ígért, de több első körös csetepatét is sikerült valami véletlen folytán kikerülni. Így már az első kört valahol a 7. helyen zártam, és tovább folytatódtak a balhék. A 3. körre már Arielt támadtam a dobogóért, ami majdnem sok lett: a Blanchimont előtt annyira közel voltam mögötte, hogy egy picivel elvétettem a féktávot. Hogy neki ne menjek, kicsit oldalra húzódtam, de pont valaki már ott pörgött a kanyarban (Sziszka?), ez már sok volt, borulás reset. Az utolsó kör sem múlt el izgalom nélkül, a Masta után láttam a belassuló Sziszkát, elkezdtem előzni jobbról, de ekkor vettem észre, hogy épp ő is előzni kezd valamit. Na innen hárman egymás mellett mentünk a Stavelot felé! Amit egyedül sem egyszerű bevenni. Bár én voltam legbelül, vészfékeztem egyet, és a másik két kolléga szépen ki is ütötte egymást, így vittem magammal a 4. helyet.

Posta János
Az első futam teljesen korrekt volt. A második kicsit neccesen indult, a Malmedyből kifelé lassítottam és próbáltam jobb szélen elkerülni a karambolt, aztán persze beleakadtam a szőlőlugasba, és még nagyobb karambol lett... Utána a kör végén volt még egy baki -- a Blanchimontban Csányi Tomi manőverét pontosan másolva kicsúsztam. Megvártam mindenkit aztán próbáltam javítani az egyéni csúcsomon. Ez sikerült is, de jövő hétre azért jó lenne 18 alját futni.

Soós Gábor
Well-well a jó öreg Spa, azt hiszem jelentős anyagi kárt halmoztunk fel, ha csak az összetört autókat nézzük is. Eddig általános tendencia volt nálam hogy évről-évre gyorsultam a pályákon, lehet ennek most vége szakad, még továbbra sem találok másfél másodpercet a pályán a korábbi pb-imhez képest, persze lehet a gyakorlás hiánya is közrejátszik. Szóval edzésen sikerült megszerezni a huszárosnak nem nevezhető 11. hely környékét. A rajt kiválóan sikerült, vagy 3-4 autót leelőztem, a kör további részén sikeresen kikerültem minden balhét így az ötödik helyig jöttem előre. Később ezt Jani elvette tőlem, de a hatodik hellyel is maximálisan elégedett voltam, bajnokin is elfogadnám. Második futamon is sikeresen átvészeltem az első kört 4. vagy 5. hely környékén, de már éreztem hogy erőt vesz rajtam a fáradtság, egy-egy szituációban bizony késve reagáltam. Aztán a második körben Gabóval fej-fej mellett érkeztünk a Mastához, egyikünk sem engedett, ebben nyilván benne volt az is hogy a bajnoki előtt senki sem akar gyengének mutatkozni, nehogy valaki azt gondolja, majd úgyis elveszi a gázt. Nahát mint tudjuk két autó nem tud átmenni ott, ütközés, úgyhogy itt véget is ért a futamom.

Domán Ariel
húúúú,ez nem volt rossz! R1:rajt nem sikerült rosszul,aztán nem tudtam kikerülni az előttem megpördülő autót,aztán autókáztam míg a végén sajnos kipöccintettem 1 ferraris kollégát,bocsi érte,de nagyon hosszat fékeztél és nem tudtam hova menekülni,hogy ne történjen ez meg! R2:jól jöttem ki a rajt procedúrából,3 helyen autóztam,jól elvoltam magamban a pályán aztán a végén megérkezett Gyula,mint a gyorsvonat,csak úgy túrt le a pályáról,jóval gyorsabb volt,aztán egyszer csak eltűnt mögülem,(remélem nem tettem olyat ami nem lett volna fair a védekezésemben),aztán Sziszkát láttam hogy bajban van,elmentem és így sikerült másodikként befejezni! csak ismételni tudom magam:nagyon élvezem,királyság ez a GPL

Szabó Szilárd
Nos, tisztán látszik hogy 4 mumusom van, sorrendben: Malmedy - Masta - La Cerriere - Blanchimont. Első versenyben sikeresen all-int mondtam és mindbe eldobtam - némelyikbe többször is - katasztrofálisan sikeredett futam lett, bár elég jól sikerült gyakorolni az üldözést Benővel . A másodikban a második helyről a rajtnál kilőttem Tamás mellett, kicsit elaludta a LeCombes kijáratát és az élre álltam és 3,5 körig nem is volt gond, tartottam mögöttem Robit, aztán jött a mumus #4 alias Blanchimont, ráadásul egyből kétszer, mert a hideg gumik a Shift-R után nem akarták úgy ahogy én Innen már jöttek gondok csőstül, Mastából kifelé valaki sebességet vesztett de nem eleget, így csak mellé tudtam kerülni, Gyula meg mint említette jött harmadiknak a Stavelot felé, utólag bánom, hogy nem voltam olyan okos mint Ő, bár úgy éreztem már elől vagyok, a kanyarbevétel bizonyította hogy nem. Ebben a futamban is azért volt jó - a 3,5 kör vezetésen kívül - gyakorolhattam milyen üldözöttnek lenni, kicsit kevesebbet kell a “kijelzőket figyelni, sok picit bakiztam mert a pribit bambultam hogy hogyan alakul a különbség Összességében elmondhatom, hogy jó kis felkészülési meccs volt a jövő hétre, kevéske valódi sikerrel, de ha azt nézzük hogy végig a 15 körös benzinmennyiséggel mentem - kvalin is, és így is felcsillant a pribi szerint a 18,2 - akkor kecsegtető a dolog.


http://hgplm.gtr-masters.hu/