Versenyzői nyilatkozatok
Papdi Tamás
Ma nagy nehezen sikerĂĽlt feltelepĂteni mindent, mentem kĂ©t offline kört a pályán, ennyi volt a gyakorlás. A 69-es Ferrarival vágtam neki a versenynek, ami hozott kĂ©t shift+r-t, jĂłpár pörgĂ©st, meg egy egĂ©szen jĂł időt, amivel ha minden igaz, kategĂłriaelső lettem Norbinak köszönöm a tĂĽrelmĂ©t, háromszor mentem el mellette, mire sikerĂĽlt leelőznöm (termĂ©szetesen ő maximálisan gavallĂ©r volt, Ă©n bĂ©náztam egy sort)
SoĂłs Gyula
Örülök, hogy azért csak akadt egy normális nyári futamunk, és pont itt. Nem lehet betelni ezzel a pályával, remélem egy hagyományt teremtettünk, és minden évben megrendezzük majd.
TesĂłm után másodikkĂ©nt kezdtem, cĂ©lul azt tűztem ki, hogy 40 perc alatt legyen az időm. Meg titkon, esetleg, hogy reset nĂ©lkĂĽl, de ez csak vágyálom volt.
Nem ártott volna egyszer legalább vĂ©gigmenni a pályán, Ă©s nem az "ismeretlenbe" ugrani, ugyanis borzasztĂł rosszul kezdtem, nem találtam a saját ritmusom, nem jöttek ki jĂłl a kanyarok, Ă©s mĂ©g az első szektorban kellett is kĂ©tszer resetelnem. Ezután meg ideges lettem, elkezdtem erőltetni, de Ăşgy látszik ez kellett, mert Ă©reztem, hogy felvettem a ritmust, jöttek egymás után a kanyarok jĂł tempĂłban. A 2. szektorral igen elĂ©gedett voltam.
A harmadikban volt egy kisebb hibám, keresztbe állt az egyébként nagyon kezes Lotus, és az orra felment a dombra, kellett picit tolatgatni, mire újra elindultam. Tesómat is itt értem utol, szépen lehúzódott.
A 4. szektor gondoltam, hogy nem lesz erőssĂ©ge a 65 modnak, de azĂ©rt szĂ©pen megcsináltam, Ă©s örĂĽltem az Ăşj rekordomnak. Grat mindenkinek aki vĂ©gigcsinálta!
Soós Gábor
Nem is gondoltam hogy ekkora különbségek lesznek a modok között, ha ezt tudom 69-el jövök én is. Egyébként az a nem gyenge hogy egy 42 perces körön 1 másodperc volt köztem meg Convar között.
Oláh Gábor
Nos, az eredmĂ©ny nem tĂşl acĂ©los, volt benne 4 reset meg egy-egy pöri-fori meg fal is. Am szinte minden hibám u.ott volt ahol tegnap, szal bele lehetne ebbe jönni, ha legalább a kritikus pontokat memorizálná az ember Nameg Ăşgy fĂ©ltávnál Ăłriási vihar kerekedett Ă©s nem csuktam be az erkĂ©lyajtĂłt, ami azt eredmĂ©nyezte hogy alig hallottam a motort. Ettől meglehetősen dekoncentrált lettem, akkor jött 2 reset is, de nem magyarázom tovább a bizonyĂtványt, erre a versenyre azt hiszen kĂĽlönösen vonatkozott hogy a rĂ©szvĂ©tel volt a fontos És a lĂ©nyeg, hogy egy rendőrt sem ĂĽtöttem el
Nagy nagy grat Papdi Tominak, 69 mod ide vagy oda.
Posta János
Nem sok szerencsĂ©t hozott a 13-as rajtszám, a második szektor elejĂ©n a profiler kiugrott, a kormányon pedig meghalt minden gomb Ă©s fĂĽl. Az autĂł hármasban ragadt, pár kilomĂ©tert kĂnlĂłdtam a szerpentinen, aztán megálltam egy shift-r-re. Sajnos nem jött helyre az irányĂtás, ĂĽresben ragadtam... VisszalĂ©ptem a boxba, mondom technikai hiba, meg mĂ©g csak jĂł tĂz percet mentem, elkezdem a kört Ăşjra. BeállĂtottam a kormány gombjait, de nagyon hiányzott a profiler, tĂşl erős volt hirtelen a közĂ©pretartás, meg az egĂ©sz nem volt otthonos, Ăşgyhogy kĂ©nytelen-kelletlen kilĂ©ptem. Persze winben ĂşjraindĂthattam volna a profilert, Ă©s visszalĂ©phettem volna, de már feladtam magamban...