Monaco GP eredmények

Köztes hetek 1967, Monaco, 2010. 05. 11.


részletes nézet

Krajsek Milán (BRM P115) nyerte Monaco nagydíját. Krajsek Milán a 1. helyről rajtolva Posta János előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2010. 05. 11.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Oláh Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Posta János futotta.



Verseny (15 kör, 47 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán BRM P115 21:59.745s
2. Posta János Cooper T81B +1.437s
3. Oláh Gábor Cooper T81B +32.431s
4. Fejes Gábor Cooper T81B +32.752s
5. Soós Gyula Cooper T81B +51.608s
6. Porczió László Ferrari 312 +1:29.202s
7. Soós Gábor Brabham BT24 +1:31.999s
8. Papdi Tamás Ferrari 312 +1:35.693s
9. Babinszki Gábor Lotus 49 +1:37.919s


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 1:26.709s
2. Soós Gyula Cooper T81B 1:27.017s
3. Posta János Cooper T81B 1:27.293s
4. Fejes Gábor Cooper T81B 1:27.899s
5. Oláh Gábor Cooper T81B 1:28.019s
6. Soós Gábor Brabham BT24 1:28.464s
7. Babinszki Gábor Lotus 49 1:28.563s
8. Papdi Tamás Ferrari 312 1:30.085s
9. Porczió László Ferrari 312 1:30.360s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Posta János Cooper T81B 1:26.712s
2. Krajsek Milán BRM P115 1:27.013s
3. Fejes Gábor Cooper T81B 1:27.428s
4. Soós Gyula Cooper T81B 1:27.590s
5. Oláh Gábor Cooper T81B 1:27.832s
6. Soós Gábor Brabham BT24 1:29.750s
7. Babinszki Gábor Lotus 49 1:29.766s
8. Papdi Tamás Ferrari 312 1:30.249s
9. Porczió László Ferrari 312 1:30.559s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
A tizenöt perc felkészülés még nem okozott különösebb problémát az első futamon. Kétszer azért elszámoltam a sebesség fokozatokat, mondjuk nem lepődtem meg. 6-ból lehet választani, de egyik se volt jó sehova. Mindenhol lehörgött ahol nem kellett volna, aztán meg egyszerre 3-at kellett volna felváltani. Jani ragadt rám végig, ezért jól telt az első 15 kör. A második futamon már kiütközött a felkészületlenség, ennek ellenére egész jókat tudtam előzni. Sajnos Gabót kiforgattam a hajtűben, a sikánnál pedig Jani pörgött miattam. Elnézést kérek érte. Mindkettőjüket visszaengedtem magam elé, + Convar is bepofátlankodott, de őt lenyomtam azért a végéig! Remélem a netem acélosabb lesz a jövőhéten.

Posta János
A simának mondható első után a második futam igazi élménytúra volt. Nagyon sokat kapott a Cooper, de jóformán fel se vette a kontaktokat. Még amikor Milán belevitt a sikános pöribe, akkor se szakadt le semmi, még a kormánymű sem ütődött el. Remélem ezt a GOD módot hozza majd a cucc a bajnokin is, haha. A forgalomban futott köridők olyanok amilyenek, az első versenyen hoztam a várt szintet. Talán még az időmérős formámon kell kicsit javítsak. Jó lesz ez, jó lesz.

Oláh Gábor
Monaco, Monaco. Hogy Petőfit idézzem: “csodállak, ámde nem szeretlek“. Tegnap komoly leckét kaptam. Kicsit azért komolyabb tempót vártam magamtól (különösen a T2-ben és a Tabacban éreztem azt, hogy majd felökleltek), ezzel szemben én voltam a leglassabb az élmezőnyben. Talán itt jön ki legjobban az általános rutin? Nade bajnokira azért még próbálok fejlődni vmit... Ja, azmeg, hogy megint felrobbant a motor, méghozzá mind2 futamon...ez vmi új dili? Igaz, most a váltókiosztás házi kreálmány volt, lehet hogy ezért?

Soós Gyula
Edzésen a PB meglepett, mert már a 30 körre tankolt autóval próbálgattam a verseny körülményeket. De így már láttam 26-os kört a pribin. Aztán amit az edzésen még csak sejtettem, az 1. körben valósággá vált, iszonyat módon akadt a grafika. Főleg az alagútnál, és utána az utolsó 180-asnál. Néhány körig sikerült pályán maradni, de aztán rosszul jött ki az alagút, rosszul érkeztem a sikánhoz, csatt. Páran belém is jöttek, még a reset után is. Mindegy, befejeztem a versenyt. A 2. futamon sejtettem, hogy jobb lehet, ha sikerül előre keveredni. Hamarabb ment mint gondoltam, és bár néha belehibáztam, de néhány jó körrel sikerült ellépni, és tesóm is egész soká fogta az üldöző csapatot.

Soós Gábor
Nagyon örülök az előfutamoknak, talán itt a leghasznosabbak, teljesen más ugyanis egyedül az idő ellen harcolni, mint forgalomban védekezni, támadni. A sok ütközés ellenére szerintem mindenki értékes tapasztalatokat gyűjtött, nehéz előzni, kemény 50 kör vár ránk a bajnokin. Sajnos sokat hibáztam, jóval többet mint szerettem volna, egy reset is kellett, második futam már jobban ment, de az sem volt balesetmentes.

Papdi Tamás
Érdekes volt, fogalmazzunk így. A rajtnál előreugrottam 1-2 helyet, aztán viszonylag nyugodt körözgetésbe kezdtem. A sikánt csak egyszer rontottam el, a Tabacot többször, a futóművet össze-vissza ütögettem. A táv közepétől kezdve már alig bírtam megállni, egyszer elkaszáltam Gyulát a Tabac féktávon, ütköztem Soós Gabival is a hajtűben (azt hittem, hogy már eléfordult), illetve a cél előtt 10 méterrel összeakadtam Porczió Lacival is. A kocsi mindenesetre bírta. A második futamon megpörögtem a T1-be, utána estem-keltem, így inkább kiléptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/