Versenyzõi nyilatkozatok
Soós Gyula
Edzés: egy hét GPL-szünet, és 1 szezon Rouen-szünet után sokra nem vágytam, csak hogy jó tempót találjak. A kezdeti 58-as körök után hamar jött is egy 57 közepe, szóval elégedett voltam. Pláne a 3. rajthellyel. Mondjuk azért volt 2 reset is a kvali alatt.
1. futam: az első körökre tartottuk a rajtorrendet, aztán lehagytam Convart (a hogyan már nem rémlik ), majd Milán bevárt. Gondoltam majd utolér ha akar, nekem fontosabb volt a gyakorlás. Hajtottam az időre is, meg hajtottam a Coopert is, hogy mit bÃr. Az utolsó körben pedig jött egy 57.19-es PB id. Ja meg a győzelem.
2. futam: dacára a győzelemnek, kábé a 4-5. helyről indultam. Gergő valszeg nem figyelt mögöttem, mert már a rajt pillanatában elütötte a hátsó futóművemet a hajtűben, beletelt 1-2 körbe mire ezt megszoktam. Aztán belehúztam és felértem az élbolyra. Izgalmas csaták voltak, általában akkor tudtam előzni, mikor hibáztak előttem. De a nagy egyenesben gyorsultam Ferrarival, majd fékeztem ki, illetve Hondát is sikerült előznöm a kis Cooperemmel.
Soós Gábor
Hasznos előfutamok voltak ezek, jó csatákkal, sok tanulsággal, izgalmas jelenetekkel. Néha szűknek bizonyult a pálya, mondjuk amikor négyen is mehettünk volna egymás mellett, de csak kettőnek volt hely. A brabham jól bÃrta a gyűrődést, én sem hibáztam nagyot, két dobogós helyezés, csak a Convar-al történt incidenst sajnálom, bajnokin jobban kell majd figyelnem, főleg utolsó rajthelyről.
Posta János
Tanulságos kis versenyek voltak ezek. Az első egész jől alakult a rács végéről indulva is. Sajnos kissé túlmelegÃtettem az első gumikat, Ãgy a második helyért végül nem csatázhattam. A második versenyt pedig +17 kilóval futottam, egyetlen gyermekem mindenképpen az ölemben kÃvánta kivárni a verseny végét. Eléggé megnehezÃtette a dolgomat, és amikor féktávon a hajtű felé nem sikerült elkerülnöm Milánt, jobbnak láttam inkább kiszállni.
Krajsek Milán
Először is meglepett, hogy ma kedd van...
Félórát mentem a hondával, de nem kötöttünk barátságot. Kipróbáltam a WR setupot, de az valami rossz vicc, kb a guminyomásokat hagytam meg.
Az első versenyen 1,5 kör alatt összehoztam 4-5 sec előnyt, ez nem tűnt túl izgalmasnak a hátralévő 6 körre. Mondom lazÃtok, és kipróbálom mit ér a honda egy cooper ellen. Sajnos Convar kipörgött előttem, én pedig rettentő amatőr módon elütöttem. Aztán a futóművel küzdöttem meg, egész a végéig.
A második futamon, Soós Gabin akadtam fenn, nem bÃrtam a brabhammal egyenesben, csak olyan japános bevetődéssel sikerült legyűrni, sportszerűtlennek éreztem a dolgot, és inkább visszaengedtem.
Zűrzavarosra sikeredett futamok voltak, remélem a jövő kedd értelmesebben sikerül majd.
Petra Gergely
[Gyula,] Figyeltem én, figyeltem csak fura volt, mintha laggoltál is volna, úgy el-el tűnögettél, én meg hamarabb próbáltam kigyorsÃtani, azt hittem elférek és erre megkoccoltalak. Elég fura volt. Montam is, hogy nehéz elfordÃtani ezt a sast. Egy szó, mint száz, bocs, az én hibám volt. Kárpótlásul, én meg kigyullattam. Ekkor volt az első reset, aztán a dombon felfelé a 2. és még tán két körön belül még 2ő. Váltó nem bÃrta.
Egyébként a verseny előtt sikerült működésre bÃrni a pélyát, úhygohy a versenyken tettem meg az első köreimet, és Ãgy végre lementem 2 perc alá, ami eddig még nem sikerült.
Az biztos, hogy bajnokin Ferkával megyek, az jobban bÃrja a gyűrődést, és a stÃlusomat is.
1ébként grt. mindenkinek, aki végigment!
Oláh Gábor
Na, ilyen sz.rul sikerült felkészülési futamaim még nem voltak. Ennél a bajnoki csak jobb lehet...