Panchine GP – „Kiss Zoltán emlékverseny” eredmények

Köztes hetek 1967, Panchine, 2010. 03. 09.


részletes nézet

Soós Gyula bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2010. 03. 09.-n rendezett Panchine-i futamán. A második helyen Soós Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Porczió László szerezte meg. A leggyorsabb versenykört Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (30 kör, 200 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula Ferrari 312 56:08.851s
2. Soós Gábor Brabham BT24 +13.366s
3. Porczió László Lotus 49 +22.003s
4. Szegletes Gábor Cooper T81B +42.901s
5. Oláh Gábor BRM P115 +1:02.915s
6. Csomor Benö Ferrari 312 1 kör
Krajsek Milán Cooper T81B 5 kör
Fejes Gábor Eagle T1G 7 kör
Görömbei Lajos Lotus 49 13 kör
Papdi Tamás Ferrari 312 22 kör
Posta János Lotus 49 25 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:47.545s
2. Soós Gyula Ferrari 312 1:48.053s
3. Posta János Lotus 49 1:48.164s
4. Fejes Gábor Eagle T1G 1:48.432s
5. Krajsek Milán Cooper T81B 1:48.946s
6. Porczió László Lotus 49 1:50.044s
7. Soós Gábor Brabham BT24 1:50.919s
8. Csomor Benö Ferrari 312 1:54.675s
9. Oláh Gábor BRM P115 1:54.727s
10. Papdi Tamás Ferrari 312 1:58.593s
11. Görömbei Lajos Lotus 49 1:58.698s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor Eagle T1G 1:48.188s
2. Soós Gyula Ferrari 312 1:48.457s
3. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:48.624s
4. Krajsek Milán Cooper T81B 1:48.650s
5. Posta János Lotus 49 1:49.673s
6. Porczió László Lotus 49 1:49.771s
7. Oláh Gábor BRM P115 1:50.128s
8. Soós Gábor Brabham BT24 1:50.828s
9. Csomor Benö Ferrari 312 1:51.594s
10. Papdi Tamás Ferrari 312 1:54.285s
11. Görömbei Lajos Lotus 49 1:57.429s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Nem mondom, hogy Zolee ilyen emlékversenyt érdemel, minden esetre közben én is sokat nevettem. Főleg magamon. Az első koccomig egész tűrhetően mentem, Szeglettel már ekkor megtaláltuk egymást. Aztán Lalival sikerült ütközni, muszáj volt resetelnem, hát mit mondjak nem tett kedvemre az újabb 106 liter benzin. Innen már jöttek a hibák, de Szeglettel mindig bevártuk egymást - főleg ő engem. Aztán előbb felért Gabó, majd tesóm, végül Milán is. Egész jó volt pár körig az ötösfogat, de gondoltam, hogy nem lesz hosszú életű. Ott a sikánnal szépen egymásra futottunk, itt már akkorát kapott a futóművem, hogy innentől gyakorlatilag az egyenes haladás sem volt triviális, de mentem tovább, legalább 70 liter alá ment az üza. Itt jött el a dilemma, mert tesóm messze elől 12+ sec, Szegleték pár seccel mögöttem, de gondoltam majd felérnek, és jó lesz. Nos nem értek, így egyedül mentem tesóm után. Egész könnyen megelőztem az utolsó előtti körben, majd elővettem a hülye szokásomat, mondom futok egy FL-t az uccsóban. Hát a T1 még tetszett is, azonban a T2-őt elfékeztem. Tesómmal hajtottuk egymást a célig, az utolsó előtti kanyart még egymás mellett vettük , de a célba már egyedül értem, hát így sikerült.

Soós Gábor
Na meg kellett néznem a repyt, ez hatalmas fun volt. Előzetes köridők alapján álmomban sem gondoltam volna hogy a győzelemért fogok harcolni, de így utólag nem sok kellett volna hogy behúzzam a futamot. Edzésen megfutottam a kis '50-es körömet, hetedik hely. Rajtnál jó ütemben indultam volna, de aztán szégyenszemre leejtettem a fordulatszámot, csúnyán megtorpantam, galiba szerencsére nem lett belőle, Papdi Tomi viszont lerajtolt. Innentől tulajdonképpen mentem a saját tempómat, közben az élmenők estek-keltek körülöttem, így egyszercsak az élen voltam. Az ötös fogat nagyon látványos (többek között), videóra kívánkozik. A győzelem az utolsó kanyarban dőlt el, nekem mondjuk eszembe se jutna ott előzni, sajna a kijárat szűk lett két autónak, így bizony repülés lett a mozzanat vége, próbáltam fékezni mikor láttam hogy baj lesz, de már késő volt. Megkockáztatom eddigi pályafutásom legszórakoztatóbb versenye volt.

Szegletes Gábor
Időmérőn egy egész jó kört sikerült futni, a rajt is jól sikerült, aztán kezdődtek a bevárós játékok. A Cooper egyenesben SOKKAL lassabb volt, mint bármi más, Eagle-lel még szélárnyékban is alig tudtam tartani a tempót. Voltak nagyon jó jelenetek, sajnos kétszer is hibáztam nagyot: futam elején Gyulát ütöttem ki, futam végén pedig Gabót, így lett vége az 5-ös fogatnak. Gyulába hátulról mentem bele egy elnézett féktáv után, Gabóra pedig ráfutottam az utolsó kanyarban : ( Azt hittem elmegyek mögötte/mellette, de az autóink sarkai összeakadtak, és úgy érzékelte a GPL, hogy Gabót katapultálta a levegőbe. Elnézést! Sok nagyon jó jelenet volt, talán összevágom majd egy nyers videóba, csak nehéz nekikezdeni. Ja és: látjátok, nem kell ide 66 mod : )

Oláh Gábor
20:45-kor raktam fel a pályát, majd még setupkeresés (nem volt kedvem sokat vacillálni rajta, ali silver volt, aminek edzésen persze módosítani kellett az áttételeit) is, így az edzésen gurultam ki először a pályára. De úgy pörgött az idő, meg mivel úgyis még tanultam a pályát, eleve fulltankkal mentem rajta. Mondjuk nem egy bonyolult vonalvezetésű, 5 perc után már memorizáltam a kanyarokat (sőt, már voltaképpen az elejétől kezdve képben voltam nagyjából a pályarajz által). A verseny, többek között a BRM-nek is köszönhetően egy übergyenge rajttal indult. Élveztem az első köröket, pedig akkor még nagyon lassú voltam, a Milán pl. úgy hagyott le mintha álltam volna. Aztán egyszer besokkalt, belerongyoltam egy Lotiba a pálya szélén. Úgy láttam, addig habozott, nyomjon-e resetet, hát én egyértelműsítettem a kérdést. Ő is reset, én is reset, ok, ez van, menjünk tovább. Ezután sajna még egy hibám volt, mondjuk ez már nem kicsit bosszantott: a célvonalra fordulván túl szélesre akartam venni az ívet és elkaptam a szalmát. Na, Benő el is ment tőlem 16 secre. Aztán, ahogy fogyott a benya, meg én ahogy kezdtem érezni a pályát, egyre gyorsultam, ami által Benő egyre közelebb volt, amitől meg még gyorsultam. Nagyon jó üldözéses verseny volt, apait-anyait beleadtam, már csak 2 secre voltam, mikor Benő elszúrta, így sajna a várt ütközet elmaradt. Innentől nem történt semmi, bekocogtam az 5. helyen. Mivel úgy az utolsó 20 kört már hiba nélkül le tudtam zavarni a végén 50-51-es időkkel, ezért adok magamnak egy pirospontot. A pálya egyébként nagyon fun (értem már, miért volt Zolee kedvence), szép a grafikája is, tényleg csak az a kár, hogy fantasy. Ilyeneket kéne Tilkének tervezni (na jó, azért ugrató nélkül ), nem Abu Dhabikat...

Krajsek Milán
Az edzésre nem nagyon sikerült összerakni a setupot, a verseny előtt még javában fabrikáltam. Ennek az lett az eredménye, hogy elsőre nem tudtam vezetni az autót. A verseny közepére belejöttem, felértem az elejére (a többiek biztos kimentek kerékcserére)?! Közben 10 perecenként lekapcsolt a monitor (új vinóz ), ami marha szórakoztató volt. Az erőltetett tempó miatt túlhevültek a gumik, ez elsők is meg a hátsók is, ezért elég hamar hibáztam, aztán volt egy gruppen előttem, amibe belekeveredtem. Egy szép nagy kupacban mentünk tovább, én főleg kilinccsel előre. Szeglettel téptük egymást pár körig, ami nagyon durva volt, de t2-ből kifelé megint sötét lett, sövényt fogtam. Shift-r után már semmi esélyem nem volt értelmesen közlekedni, meg az idegeim sem bírták már tovább a kiképzést, kiléptem inkább. Egész vicces verseny volt, pedig az elején még a pokolba tudtam volna kívánni...

Görömbei Lajos
ribi nélkül nem mertem gyorsan mert nem tudtam hogy ki hol van,plusz mikor beléptem a versenyre még a digi display sem jött be nem értem mert más pályán meg simán megy. na mindegy nem tudtam e miatt sem gyakni meg gyorsabban menni sem mert zavart és állandóan ki beléptem elment az idő. a versenyen meg a harmadik körben az ugratón leszakadt a hátulja a kocsinak és megállt a motor még tovább mentem mert tetszett a tempó a lotival de a 17-18 kör környékén szétestem mert beakadtam a sövénybe. utánna meg szenvedtem még 2-3 kört és jobbnak láttam feladni.Kár érte. Érdekes hogy ha valami megszokott dolog hiányzik hiába tudod hogy meg lehet nélküle is oldani, már a tudata annak hogy nem műxik valami szétesik az ember.

Papdi Tamás
Az első kör jó volt. Aztán a T1-et pont annyira fékeztem el, hogy Gabót kipöcköljem. Innentől jött a szétesés, pl. a boxutcát elválasztó falba is sikerült beleakadnom. Ha tétre megy, akkor valószínűleg többet gyakoroltam volna rá, de így is aggaszt, hogy nem igazán sikerül hibamentesen mennem. Pedig nem gyakorlok kevesebbet, mint ősszel. Na midnegy, Silver remélem tényleg jobb lesz.

Posta János
Rögtön a harmadik körben robbant a Cosworth, holott a másfél óra szabadedzésen a jelét sem mutatta ilyesminek. Aztán meg szétestem, ésatöbbi... Jobb volt kiszállni...


http://hgplm.gtr-masters.hu/