Zandvoort GP eredmények

Köztes hetek 1967, Zandvoort, 2010. 02. 02.


részletes nézet

Posta János bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2010. 02. 02.-n rendezett Zandvoort-i futamán. A második helyen Fejes Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Soós Gyula szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.



Verseny (14 kör, 59 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Posta János Cooper T81B 20:18.604s
2. Fejes Gábor Cooper T81B +3.075s
3. Soós Gyula Cooper T81B +10.155s
4. Oláh Gábor Cooper T81B +13.587s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 +29.294s
6. Soós Gábor Cooper T81B +38.808s
7. Csomor Benö Lotus 49 +50.275s
8. Porczió László Ferrari 312 +59.636s
Sárai Róbert Ferrari 312 7 kör
Petra Gergely Brabham BT24 13 kör
Papdi Tamás Ferrari 312 14 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Sárai Róbert Ferrari 312 1:25.732s
2. Oláh Gábor Cooper T81B 1:25.819s
3. Posta János Cooper T81B 1:26.050s
4. Soós Gyula Cooper T81B 1:26.116s
5. Fejes Gábor Cooper T81B 1:26.713s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:27.100s
7. Porczió László Ferrari 312 1:27.178s
8. Soós Gábor Cooper T81B 1:27.397s
9. Petra Gergely Brabham BT24 1:31.764s
10. Csomor Benö Lotus 49 köridő nélkül
11. Papdi Tamás Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor Cooper T81B 1:25.875s
2. Posta János Cooper T81B 1:25.969s
3. Oláh Gábor Cooper T81B 1:26.029s
4. Soós Gyula Cooper T81B 1:26.226s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:26.455s
6. Sárai Róbert Ferrari 312 1:26.509s
7. Porczió László Ferrari 312 1:27.452s
8. Soós Gábor Cooper T81B 1:27.589s
9. Csomor Benö Lotus 49 1:27.599s
10. Petra Gergely Brabham BT24 1:33.792s
Papdi Tamás Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
Nagyon jól sikerült az estém. Ez általában azzal jár, hogy a bajnoki rettenetesen rossz lesz, dehát... Szóval, jött a várt idő már az edzésen is, a versenyeken pedig összejöttek a dolgok. Még az is jól jött, hogy Ricsi kiütütt a második rajt előtt : ) És ismét bebizonyosodott, hogy borzasztó nehéz itt előzni, ha az elől haladó nem hibázik. A 45 kör nagyon kemény lesz jövő héten, de azért bizakodó vagyok.

Soós Gábor
Nos ez még igen szezon eleji forma volt részemről, úgyis mondhatnám az eredmény erősen közelít a nullához. Első futamon a t1 előtt rövidebb lett a féktávom mint Norbinak, pedig még csak nem is gondoltam előzésre, szóval összeakadtunk, bevártam, mezőny vége, vagy ketten hibáztak később, hatodik hely. Második futamon Norbi revansot vett a korábban őt ért sérelmekért, most ő tarolt le a t1 féktávon. Ez még nem is okozott akkora riadalmat minthogy a medve meglátta ma az árnyékát, csakhogy fél percig nem tudtam visszavergődni arra a nyűves pályára, végül restel sikerült. Rögtön eszembe jutott miért nem ez a pálya a kedvencem, gyakorlatilag minimális az esélye hogy csak úgy szépen visszajöjjön a volánművész ha már befejezte a mezőgazdasági munkákat a szántásban. Na mindegy, Convar került mögém egyszercsak, 3-4 körön keresztül nyomás alatt tartott, míg végül szégyenszemre elrontottam egy kigyorsítást. Innentől kezdve a hűséges krónikások már csak azt jegyezhették fel a nevem mellé, hogy legalább böcsülettel végigküszködte magát, megint hatodik hely.


http://hgplm.gtr-masters.hu/