Nürburgring GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Nürburgring, 2009. 12. 29.


részletes nézet

Vörös Tamás (Brabham BT24) nyerte Nürburgring nagydíját. Vörös Tamás a 2. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Denny Hulme Kupa” 2009. 12. 29.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Szegletes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (5 kör, 114 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 41:25.994s
2. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B +0.968s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +26.960s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:14.170s
5. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +1:52.087s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +2:16.034s
7. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 +3:44.857s
8. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 +5:10.295s
9. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B +5:26.242s
Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 2 kör
Posta János / S/Power BRM P115 4 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 8:05.535s
2. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 8:15.730s
3. Posta János / S/Power BRM P115 8:22.913s
4. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 8:23.295s
5. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 8:29.855s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 8:31.735s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 8:40.944s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:44.325s
9. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 9:04.274s
10. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B köridő nélkül
11. Kis Richard / BRM Only BRM P115 köridő nélkül
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 8:08.559s
2. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 8:10.230s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 8:13.883s
4. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 8:20.214s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 8:20.710s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:27.216s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 8:30.731s
8. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 8:43.573s
9. Posta János / S/Power BRM P115 8:54.463s
10. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 8:58.870s
11. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 9:00.366s
Kis Richard / BRM Only BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Vörös Tamás
Jó kis verseny volt, nem gondoltam, hogy négy hónap kihagyás után így fogok menni , hála a GH setupnak a gyakorláson már elsőre jöttek a 8:12-13-mas körök. Edzésen sikerült a második helyet megszerezni, a rajtot jól kaptam el, Szegletet sikerült az első kanyarban megelőzni, majd tudtam is tartani az első körben. Kissé meglepett hogy nem nagyon akar támadni, pedig kétszer is hibáztam a kör végén, de sikerült visszajönni egyben a pályára, aztán a 2. körben úgy tűnt kezd egy kissé lemaradni, majd a Karussel után el is tűnt, így bő 10 másodperces előnyhöz jutottam. Gondoltam itt az alkalom, hogy végre nyerjek egy bajnokit, úgyhogy innen már megpróbáltam óvatosabban vezetni, hogy a hátralévő három körben még csak véletlenül se csússzak ki. Gábor közben megelőzte Szegletet, és szépen ledolgozta a 10 mp hátrányt az utolsó körre, az egyenes végén pedig már fel is tűnt a tükörben nem kis meglepetésemre, de végül meglett a győzelem . Grat neki a versenyhez, Szegletnek pedig a bajnoki címhez, jó dolog volt újra versenyezni, a következő szezonban megpróbálok majd gyakrabban jelen lenni .

Oláh Gábor
Az edzésen biztos szereztem egypár ősz hajszálat, mert eleve később léptem be, majd a gyorsköröm végefelé leállt a netem, és nem mérte. Kiléptem, gépet újraindít, beléptem, a felvezetőn fejreálltam (nemtom minek erőltettem azt az uleet) és el ezzel is ment az idő, 10. rajtkocka. Minden mindegy alapon elindultam. Azt gondoltam, hogy páran kiesnek előlem, de így is meglepett, hogy 3. voltam a kör végére. Gondoltam, jó is lesz ez így, tudtam, Szeglet van előttem. Aztán egyszercsak meghallottam a Brm-et, aztán meg is láttam, vérszemet kaptam, pontosabban gondoltam tapadok rá amennyire lehet. Gabi eldobta egyszer, aztán kétszer és akkor elmentem mellette. Arra számítottam, hamarosan visszaelőz, de aztán nem, és lassan elmaradt. Oké, akkor 2. hely, Vörös Tomi úgyis 11 seccel előttem 2 körrel a vége előtt. Még mindig inkább visszafelé figyeltem. Uccsó kör: -9 sec, akkor mondom ennyi, de a kör felénél őt is megláttam egyszer és akkor elgurult a gyógyszer (mellesleg mentem egy pb-t ). Na, szóval jó kis finish lett no! Ejj, ha belegondolok, milyen jó kis meccs lehetett volna kettőnk közt, ha van mért köröm... De azt még álmomban sem gondoltam volna, hogy a silverbeli 3 piruett után pont itt megyek végig hiba nélkül (pontosítok: nagy hiba nélkül, egyszer azért megjártam a falat ). Pedig ha valahol, akkor itt elnéztem volna magamnak egy hibát. Brutális ez a pálya, a kihívások non plus ultra-ja! Hadd gratuláljak Szegletes Gabi bajnoki címéhez és Vörös Tomi győzelméhez! És minden célraérőnek! És Tomi, azért jöhetnél gyakrabban is. A szezonról: összességében nem lehet okom panaszra, az eredeti célkitűzés 1 db dobogó volt. De azért tavasszal egyszer hagyhatnátok már nyerni is. Csak egyszer

Szegletes Gábor
Időmérő edzés előtt mentem két kört egy kb. 10 körös setuppal, majd edzésen jött egy 8:05 a második mért körben. Ezzel teljesen elégedett vagyok, főleg, hogy ebben a körben is volt talán még fal is, de fű az biztos. Az élmenők bakiztak qualon, vagy pl. én nem tudom Ricsi miért nem jött végül. Pole meglett, vaktyúk is talál szemet. Rajtot jól kaptam el, csak a G25 hűanyag szeki váltó egysége vágott egy 5-et magától, teljesen összezavarodtam hirtelen, T1-re bőven korán fékeztem, és Vörös Tomi meg kíméletlenül ki is használta, szép volt! Gondoltam mazsola, követem és majd amikor hibázik elmegyek egy Raise Arm-mal. Gyorsabb tudtam volna lenni, de ugye a tét miatt nem akartam igazából éles szituban előzni. Aztán Tomi a második körben ment egy 8:13-at, ami nagyon jó kör, ennyit a mazsoláról. De mire ide eljutottunk, bejött a szokásos bajom, az egyik teknőben kiforogtam. Számomra hihetetlen, hogy gyakorlatilag minden Nürbi bajnokin kiforgok ott. Most gyakorlatilag a beton és az aszfalt találkozásánál álltam meg, az élén keresztben. Szóval brutál sok idő elment. Be akartam Tomit hozni, de túlságosan erőltettem, és bejött ugyan az, ami Janinál, nem gyakoroltam a versenysetuppal és beütött az egyik ugrató, de úgy, hogy az autót kivezette a fűre, mint valami sín. Hozzáteszem még, hogy a 3 setup, amivel mentem kedd este, 3 féle váltókiosztást tartalmazott, első körben ez is újdonság volt nekem. Kicsit szétestem, volt palánk, szintén egyik kedvenc részemen, azt a bizonyos ugratót pedig mégegyszer benéztem, egy kör múlva is még beért. Végül a harmadik hely már sima volt, visszavettem a tempóból, de azért nem volt unalmas. Mindig meglepődök, mikor így kéthetente visszaülök, hogy mennyire jó és élvezetes a GPL. Köszönöm a futamokat mindenkinek, nagyszerű, hogy vannak, akik a kedd estéiken hajlandóak elviselni a GPL-t valamelyik kevésbé súlyos szimulátor helyett, netán még a munkájukkal is hozzájárulnak ahhoz, hogy vesenyezhessünk. Convarnak pedik külön köszönet, hogy szorossá tette a bajnokság végjátékát! A Shift+R különdíjról lemondok a pontversenyben következő versenyző, Gyula javára. A következő bajnokságban valószínűleg nem veszek részt teljes erővel, hasonlóan az utóbbi futamokhoz, inkább csak kedd esténként ülök majd le, megpróbálom a dolgot a fun, és nem a edzés/munka oldaláról megközelíteni. Azt hiszem ez így nem lesz már a régi, dehát nem változtathatok nick-et. További jó versenyzést, további jó versenyeket! 22-esben találkozunk!

Majer Tamás
Erről a futamról nem tudok sokat írni. Futam előtt még volt egy hajszálnyi esélyem a bajnoki dobogóra, persze ehhez Norbinak nagyon gyengén kellett volna szerepelnie. Ő viszont már az elején elhúzott, én pedig sokat hibáztam, így maradt a bajnoki 4. helyezés, ami még így is felülmúlta a várakozásaimat. Én is gratulálok minden résztvevőnek. Gabinak az n+1-edik bajnoki címért, az újoncoknak pedig a szép eredményekért.

Papdi Tamás
Túl vagyok rajta, ez a lényeg Igaz sok közöm nem votl a versenyhez, de körbegurultam ötször. Votl minden, shift+r, motorbumm, pörgés, hiába, a Nordschleife az a Nordschleife, meg kell vele küzdeni. A szezon jó volt, a végére azért sikerült valamicskét fejlődnöm is. Grat Szegletnek, grat convarnak, grat mindenkinek

Krajsek Milán
Az edzés ideje alatt nem sikerült hibátlan közeli kört menni. A setupom sajnos úgy sikerült, hogy megtankolt állapotban autó finoman beverte az orrát a betonba (ki kellett volna legalább 1x próbálni...). Az első körben kitépte a kormányt a kezemből, amikor lejtőn kellett fékezni. Utolsó körüli helyen tudtam visszamászni a pályára. Többször bajba kerültem, hol az autó miatt, hol ezerrel pörgő ferrarikat kellett kerülgetni. a 2. körben kezdtem megszokni, hogy markolni kell a kormányt, a 3.-ban már egész jól ment. Janit sikerült letudni közben, a benzin szépen fogyott, és a gép kezdett normálisan üzemelni. A 4. kört kezdtem volna kb. 20sec hátránnyal, amikor a célvonal után pár méterrel felrobbantottam a motort. Valószínűleg nem a véletlen műve volt... A maradék két körben a tv-n követtem a két éllovas küzdelmét és nagyon jó volt a műsor! Gratulálok esősorban Tominak az első bajnoki győzelemhez, Gabinak a szép küzdelemhez a végéig, végül pedig Szegletnek, a már nem is számoljuk hányadik bajnoki címhez!

Posta János
Noshát, noshát... Az időmérő teljesen rendben volt (bár a pb meg a benchmark megint érintetlen maradt), aztán versenyen már bizony megéreztem a (telitankos) gyakorlások hiányát: az első körben a Rókalyuknál beütött az alja, rögtön volt egy kis szünet, aztán a második körben a cikcakkban is volt egy pöri-fori, majd a második kör végén a Tiergartennél simán kikresseltem... Szóval ennyi.


http://hgplm.gtr-masters.hu/