Albi GP eredmények

Köztes hetek 1967, Albi, 2009. 11. 03.


részletes nézet

Oláh Gábor (Lotus 49) nyerte Albi nagydíját. Oláh Gábor a 2. helyről rajtolva Szeredi Norbert előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2009. 11. 03.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Posta János állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Oláh Gábor futotta.



Verseny (12 kör, 44 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Lotus 49 14:17.795s
2. Szeredi Norbert Ferrari 312 +27.242s
3. Posta János Lotus 49 +27.815s
4. Fejes Gábor Ferrari 312 +36.914s
5. Soós Gyula BRM P115 +44.730s
6. Csomor Benö Ferrari 312 +50.797s
7. Papdi Tamás Ferrari 312 +1:02.698s
8. Soós Gábor Brabham BT24 +1:09.781s
Szegletes Gábor BRM P115 9 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Posta János Lotus 49 1:09.753s
2. Oláh Gábor Lotus 49 1:10.154s
3. Szegletes Gábor BRM P115 1:10.492s
4. Soós Gábor Brabham BT24 1:11.338s
5. Fejes Gábor Ferrari 312 1:11.409s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:11.770s
7. Soós Gyula BRM P115 1:11.984s
8. Papdi Tamás Ferrari 312 1:12.449s
9. Csomor Benö Ferrari 312 1:13.826s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Lotus 49 1:10.286s
2. Posta János Lotus 49 1:10.405s
3. Fejes Gábor Ferrari 312 1:11.183s
4. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:11.471s
5. Szegletes Gábor BRM P115 1:11.837s
6. Soós Gyula BRM P115 1:11.862s
7. Soós Gábor Brabham BT24 1:12.435s
8. Csomor Benö Ferrari 312 1:12.509s
9. Papdi Tamás Ferrari 312 1:13.039s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Edzésen minden rendben, megvolt a 10 körüli idő, így megvolt a “tittára bódottág“. Jani tudtam hogy elérhetetlen lesz, miután kirittyentett egy 9-es időt. Az első verseny a szokásos sz.r rajttal indult, Szeglet meg is lepett, ahogy befurakodott közénk. Aztán az ominózus 2. kör után nyugis sétakocsikázás következett a célig. Yesss! Hosszú volt már a böjt Indy óta. A 2. versenyen elég gyorsan a 3. helyen találtam magam. Előztem is (ez nekem még nagy dolog ), persze tudom, Lotival nem nagy wasistdas szélárnyékot fogni. Mondjuk Gabó már nem adta olcsón a bőrét. Azért az durva volt, és 1-2 kör után már éreztem, hogy a Loti annyival jobb, hogy a T1-et még határon sem kell vegyem, akkor is melléérek az egyenes végére. A végén meg Jani nagyon jött fel rám, de valszeg meglehetett volna a futam, ha nem hiszem a 11. kör végén, hogy vége! Így benézni vazze... Grat a győztesnek! Úgy látszik a nagy koncentrálásban nem tűnt fel, hogy pl. nincs zászlós ember se??? A Lotus előtt meg le a kalappal, egy kezes bárány volt. Asszem minden funra ezzel fogok jönni. Ezzel még haladni is lehet.

Posta János
Kénytelen voltam Lotival indulni, mert zavart az a fél mp, amit még bennehagytam a felkészülés során Az időmérőn sikerült is összehozni - öröm, boldogság. Aztán a verseny is jól indult, sőt, kiválóan. Szeglet erősen bekezdett a BRM-mel, nyomtunk egy szoros első kört. Aminek aztán a második kör T1-ben sírás lett a vége. Beszorultam a bálák közé, mire kiszabadultam, elment a mezőny nagy része... Aztán jöttek az üldözéses jelenetek, a végén pedig egy hajszállal Norbi mögött harmadik lettem. A második verseny se alakult a terveknek megfelelően. Ezúttal a harmadik körben letttem kitessékelve a pályáról (ennyire bántott titeket a Loti? haha). Ismét ment a felfelé kapaszkodás, ezúttal kicsit jobb esélyekkel. A végén Convaron nem nagyon találtam fogást. Ha nem nézi el a befutót, akkor maradt volna a második hely. Így viszont meglett a győzelem. Jó kis versenyek voltak ezek. Köszi mindenkinek!

Soós Gyula
Na gyerekek, senki nem volt formában? Én egyre szoktam bele a BRM-be, így aztán PB az edzésen, majd PB az 1. versenyben, és PB a 2. versenyben is. Csak az összeszokás projekt miatt maradtam versenyben amúgy, nem terveztem resetelni, de a T1-et sem sikerült bevenni. Előttem crash volt, nagy nehezen kikerültem, erre hátulról jött egy Ferrari és megröptetett. Tesómmal jót csatáztunk a mezőny végén, ennek is kocc lett a vége, mikor elmérte a a féktávot, de a tankomnak meg sem kottyant. A 2. futamban meg meg voltam győződve arról, hogy valaki megtolt hátulról a hajtűben, annyira váratlanul ment el a segge, de most néztem, a közelemben nem volt senki. Szóval megint uccsó hely, jót hajtottam, Norbi kergetett sokáig, és convar zavarodottsága miatt még a dobogóra is felfértem. Annyira, de annyira kiszolgáltatottnak érzem magam a Brümiben...

Papdi Tamás
Első futam: Tűrhető rajt után az első kanyarban beleakadtam a két Ferrariba, ez visszavetett egy picit. Aztán féltávnál Jani megprödült a hajtűben, visszakanyarodásnál pedig befordult elém, vele is volt kocc, hogy aztán két kanyarral később elszálljak, mint a győzelmi zászló, shift+r lett belőle. Aztán bekocogtam utolsó előttiként. Második futam: Ez már jobban indult, Gábort sikerült a hajtűnél megelőznöm, bár kicsit aggódtam, amikor blokkoló, kb. 30 fokos szögben álló kerekekkel csúsztam a hátuljától úgy 20 centire, nem rajtam múlt, hogy nem raktam ki Hálisten hagyott helyet, sikerült szűken fordulnom, és a következő kanyarban mgelőztem. Innentől enyhén laggoltam, amikor epdig Janit letarolták, hát akkor már diavetítésbe kezdett átcsapni Érdekes módon ez scak addig tartott, amíg az élen álltam. Gabó megelőzött, én pedig annyira vigyáztam, hogy elég helyet hagyjak neki, hogy az utolsó előtti kanyarban megcsíptem a füvet, megpörögtem. Innentől kezdve egy-két ksiebb hiba és egy utolsó hely. De remek futam volt, jó ez a pálya


http://hgplm.gtr-masters.hu/