Monza GP eredmények

Junior liga 2009, Monza, 2009. 08. 11.


részletes nézet

A 2009. 08. 11.-n rendezett Monza-i viadal győztese Oláh Gábor lett. A „Junior liga 2009” versenyén a második helyet Gebei LászlĂł, a harmadikat Papdi Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Oláh Gábor futotta.


logo


Verseny (11 kör, 63 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Ferrari 312 16:44.536s
2. Gebei László Eagle T1G +40.161s
3. Papdi Tamás Ferrari 312 +49.383s
4. Winkler Roland Lotus 49 +1:28.361s
5. MracskĂł JĂłzsef Ferrari 312 1 kör
6. Petra Gergely Eagle T1G 1 kör
7. Görömbei Lajos Ferrari 312 1 kör
Virág Attila Lotus 49 2 kör
SzabĂł Szilárd Brabham BT24 10 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Ferrari 312 1:29.272s
2. Winkler Roland Lotus 49 1:29.388s
3. Gebei László Eagle T1G 1:29.835s
4. Petra Gergely Eagle T1G 1:30.053s
5. Szabó Szilárd Brabham BT24 1:30.885s
6. MracskĂł JĂłzsef Ferrari 312 1:31.375s
7. Görömbei Lajos Ferrari 312 1:32.760s
8. Virág Attila Lotus 49 1:32.969s
9. Papdi Tamás Ferrari 312 1:33.288s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Ferrari 312 1:29.812s
2. Petra Gergely Eagle T1G 1:31.374s
3. Gebei László Eagle T1G 1:32.084s
4. MracskĂł JĂłzsef Ferrari 312 1:32.303s
5. Winkler Roland Lotus 49 1:32.597s
6. Papdi Tamás Ferrari 312 1:32.627s
7. Görömbei Lajos Ferrari 312 1:33.962s
8. Virág Attila Lotus 49 1:36.269s
9. Szabó Szilárd Brabham BT24 2:13.838s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Én egĂ©sz hĂ©ten gyakoroltam majd mindennap v.melyik funracen. Persze mindig nem lehet, mivel a fizetĂ©sem nem innen kapom, aztán ott az asszony, meg a haverok, buli, fanta De szĂłval sokat. AzĂ©rt itt is mp-eket jelent a gyakorlás ám! Előre jelzem, Siverstoneban mĂ©g többet fog számĂ­tani, ott több kanyar van Kedd: már a szabadedzĂ©sen is jobbára versenyszimuláciĂłt gyakoroltam. Ezt ismĂ©t javaslom mindenkinek, hogy max. 1 Ăłrát töltsön el a best idő kergetĂ©sĂ©vel, utána prĂłbáljon meg 90%-on menni, de teljes versenytávon. IdőmĂ©rő: 1'29,5“ után kĂ©nyelmesen hátradőltem mondván, hogy megvan. Aztán majd kiesett a szemem: Roland 1'29,3“! ĂŤgy a vĂ©gĂ©re csak kijöttem, de őszintĂ©n, nem hittem benne, Ă©s mĂ©gis: 1'29,2“! Verseny: a rajt tĂşl jĂł lett, mert hiába gyakoroltam ezt is, csak felpörgettem. Most tĂşlĂ©lte a kocsi, mĂşltkor nem. Nagy parával mentem az első körökben, őszintĂ©n mondom, nĂ©ha Isten kezĂ©ben voltam, hogy eldobom-e. Aztán lassan-lassan kezdtem megnyugodni, mert láttam hogy az előnyöm csak nő Ă©s nő a Lacival szemben. Aztán asszem a 6. körben majdnem elszĂşrtam, de nem kanyarban, hanem elfelejtettem váltani!!! Na lehetett stresszelni megint, hogy kibĂ­rja-e a motor. KibĂ­rta! A verseny 2. felĂ©ben már teljes tartalĂ©kon mentem, 50 m-rel vettem hamarabb a fĂ©ktávokat, semmit sem kockáztattam, egy lekörözĂ©st 1 kör alatt oldottam meg, sebaj...És vĂ©gĂĽl begurultam meg lol SzĂłval fantasztikus volt nyerni, erre vártam Ă©vek Ăłta!!! És már Ă©rtem, Schumi miĂ©rt örĂĽlt annyira: lehet hogy kĂ­vĂĽlről sima ĂĽgy vezetni, belĂĽlről sosem unalmas. KöszönetnyilvánĂ­tások: köszönöm Ă©desanyámnak, Ă©desapámnak, TĂĽndĂ©mnek (hogy tűri ), a haveroknak, a munkahelyemnek, Neumann Jánosnak, Bill Gatesnek, Sierrának, Papyrusnak, Alisonnak, az internetszolgáltatĂłmnak, a hardvereim összes gyártĂłjának, kĂĽlön a Logitechnek Ă©s nem utolsĂłsorban nektek, főleg a GPL Help fĂłrumos senioroknak, hogy annyit Ă©s annyiszor Ă©s oly gyorsan segĂ­tettek mindenben április Ăłta! Na Ă©s a jobb lábamnak “Egy kĂ©k zászlĂłt viszont remĂ©lem nem kĂ©sőn vettem Ă©szre,egy Ferrarit kellett elengednem,a Lesmo 2.után sikerĂĽlt.“ - Én voltam, de no para “Gábornak a stabil Ă©s gyors versenykörökĂ©rt!“ - Látod, nem hiába erőltettem Ă©n tavasszal ezt a segĂ­tsĂ©gekkel akarok menni dolgot meg hogy majd csak fokozatosan leszokni. AzĂ©rt a segĂ­tsĂ©gekkel is kapsz rendesen a játĂ©k fizikájábĂłl, Ă©s pl. a fĂ©ksegĂ­tsĂ©g miatt tanultam ennyire tisztelni a fĂ©ktávot. Tehát nálam bejött ez a fokozatosság, de Ăłva intenĂ©k mást ettől, lehet, hogy Ă©n vagyok az egyedi eset. “Az autĂł a futamon lassĂş volt, mint egy tank, a cĂ©legyenesben nem ment 300-at, valĂłszĂ­nűleg a 16 környi benya miatt...“ - Ezt Ă©n sem vágom, gondolom most is Alisonnal mentĂ©l, mint Ă©n, nem? Az enyĂ©m pedig versenyen is ment 306-ot. Bár Ă©n csak 13 körre tankoltam...Nem állt vissza defaultra??? És köszönöm Ă­gy utĂłlag is a gratuláciĂłkat. És Ă©n is viszont Akinek meg nem ment a dolog, gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni! Legrosszabb esetben akár az AI ellen offlineba legalább. Az is segĂ­t legalább abban, hogy szokd, ha melletted vannak. Mert Silverstone jĂłval trĂĽkkösebb lesz.

Gebei László
Futam előtt szinte semmit se gyakoroltam, ezĂ©rt elĂ©g kellemes meglepetĂ©st okozott ez a verseny. SzabadedzĂ©seken mĂ©g nem a gyors körökre mentem, hanem hogy hiba nĂ©lkĂĽl autĂłzzak. Aztán az időmĂ©rőn sikerĂĽlt egy jĂł kört összeraknom, a többin hibáztam ezĂ©rt a pole nem kerĂĽlt elĂ©rhető közelsĂ©gbe. A futam jĂłl alakult számomra másodikkĂ©nt jöttem el a rajttĂłl. MegprĂłbáltam követni Gábort de olyan ritmust vett fel hogy kĂ©t kör után nem láttam már. Pár körig prĂłbáltam mĂ©g erőltetni, de hibáztam a parabolicában, Ă©s Ăşgy döntöttem hogy inkább Ă©rjek be a cĂ©lba hiba nĂ©lkĂĽl. Következő körben megĂ©rkezett a hátam mögĂ© Jani. KĂ©t körrel a vĂ©ge előtt összeakadtunk a parabolicában, megvárt aztán arnyĂ©kkĂ©nt követett. Az utolsĂł körben a Curva GrandĂ©ben kettőt váltottam vissza Ă©s alig bĂ­rtam összeszedni az autĂłt, sajnos pont Jani előtt bĂ©náztam Ă©s lassĂ­tania kellett, ezĂ©rt megelőztĂ©k őt is. VĂ©gĂĽl a juniorok között 2. lettem. Nagyon örĂĽlök ennek az eredmĂ©nynek, Ă©s annak hogy csak 2 pont a hátrányom a bajnokságban. Silverstonban támadok majd MĂ©gegyszer gratulálok Gábornak nagyon jĂłt ment.

Papdi Tamás
DĂ©lután mĂ©g Sopronban voltunk tĂşristáskodni, este 7-re Ă©rtĂĽnk haza, fĂ©l kilenc vĂ©ge felĂ© benĂ©ztem az edzĂ©sre, Ă©s ennyi volt a mai gyakorlásom a futamra. Ezelőtt se mentem sokat mondjuk, sokkal rosszabbnak Ă©reztem az autĂłt, mint Watkins Glenben. Ennek megfelelően edzĂ©sen az utolsĂł, 14 rajthelyet szereztem meg egy nem tĂşl acĂ©los idővel, ez valĂłjában egy kilencediket (utolsĂłt) Ă©rt a juniorok között. Rajtot jĂłl kaptam el, a csihipuhibĂłl kimaradtam, 3. voltam az első kanyarban. Aztán a Lesmoban megprödĂĽltem, Gergő megelőzött. És inentől kezdve a futamom hasonlĂ­tott egy burleszkre: Gergő a Parabolicában kicsĂşszott, maradtam harmadik. Jani a 3. körben utolĂ©rt, Ascari után megelőzött, de a Parabiolciában kicsĂşszott, maradtam harmadik. A következő körben mondjuk biztosra ment, mert a cĂ©legyenesben előzött meg inkább A hetedik körben megcsĂşsztam a Lesmoban, GabĂł utolĂ©rt Ă©s megelőzött. Ő mondjuk nem csĂşszott ki a Parabolicában Az utolsĂł körre utolĂ©rt Majer Tomi, megelőzött, Ă©s... KicsĂşszott a Parabolciában (mondtam már, hogy mennyire szeretem ezt a kanyart? ) Az utolsĂł mĂ©terekre Gyula is felzárkĂłzott mögĂ©m, de hálisten előzni már nem maradt ideje, Ă­gy ötödik lettem (juniorok közt 3.). Az autĂł a futamon lassĂş volt, mint egy tank, a cĂ©legyenesben nem ment 300-at, valĂłszĂ­nűleg a 16 környi benya miatt...

MracskĂł JĂłzsef
Hát vĂ©ge lett a várva várt futamnak amiről felemás a vĂ©lemĂ©nyem. A rajtot jĂłl kaptam el,de valaki egyből kilökött oldalrĂłl mintha dodzsemeznĂ©nk.Aztán ilyen kilökĂ©snek mĂ©g kĂ©tszer voltam szenvedő alanya.Én komolyan számĂ­tottam rá hogy tĂ©nyleg figyelĂĽnk, főleg hideg gumin az első egy-kĂ©t körben. Ezzel el is ment a versenyem, hiába jöttem előre 4-5 helyet,összesĂ­tĂ©sben csak a 10.helyen zártam.Ha nincsenek ezek az incidensek akkor a juniorok között meg lett volna a dobogĂł. Annyiban jĂł volt a futam,hogy önhibámbĂłl nem hagytam el a pályát, elĂ©g állandĂł köröket futottam.Egy kĂ©k zászlĂłt viszont remĂ©lem nem kĂ©sőn vettem Ă©szre, egy Ferrarit kellett elengednem, a Lesmo 2.után sikerĂĽlt. Gratulálok Mindenkinek, a győztesnek.

Petra Gergely
IsmĂ©t grat mindenkinek, a győztesnek kĂĽlön is! LeĂ­rom az Ă©n szemszögömből, hogy milyen volt a verseny. Az időmĂ©rön legalább fĂ©l másodperc bennem, illetve az autĂłban maradt, de valahogy nem jött ösze, valamint az időből is kifutottam, vĂ©ge lett az edzĂ©snek, Ă­gy lett 6. rajthely. A verseny jĂłl kezdődött, első körben a Parabolicáig 3. helyre feljöttem, majd a Parabolica fĂ©ktávját elcsesztem, Ă­gy viszaestem egy helyet, amit a cĂ©legyes utáni első kanyarban prĂłbáltam visszaszerezni, de egyrĂ©szt nem fĂ©rtem volna be, mĂ©srĂ©szt elĂ©ggĂ© ráfutottam az előttem lĂ©vőre, Ă­gy vĂ©szfĂ©k, aztán keresztbe egyszer, utána Lesmonál mĂ©g egyszer, Ă©s valaki belĂ©m jött, mert sajna rossz helyen voltam keresztbe. UtĂłlag is elnĂ©zĂ©st kĂ©rek. ValĂłszĂ­nűleg már ekkor elkezdett szarakodni a kormányom, mert utána jobrra 15-20° fokos szögben kellett tartanom, hogy egyenesen tudjak menni, Ă­gy előfordult, hogy cikáztam az egyenesekben Ăşgyis, hogy voltak mögöttem (persze nem direkt), Ă©s a kanyarok bevĂ©tele is kĂĽlön kihĂ­vást jelentett. PrĂłbáltam előzĂ©kenyen elengedni, azokat, akik mögöttem jöttek, de Ă­gy is sokszor a fĂĽvön kötöttem ki, de legalább az utolsĂł előtti helyet megcsĂ­ptem. A vĂ©gĂ©re sikerĂĽlt egy kicsit megszoknom a kormányt Ă­gy is. Ha, jĂłl emlĂ©kszem nagyjábĂłl ez volt. EgyĂ©bkĂ©nt nagy Ă©lmĂ©ny volt, nagyon Ă©lveztem a dĂĽhöngĂ©sekkel egyĂĽtt is, amit a kormány váltott ki. Már most várom Silverstone-t!

Szabó Szilárd
Nade most tĂ©nyleg...ez vicc volt. Rajt után mĂ©g az egyenesbe egy keresztbe pörgő forgĂł Ferrarit prĂłbáltam volna elkerĂĽlni, nem sikerĂĽlt..aztán a második körben a Curva grandeban volt annyi roncs, hogy esĂ©lyem se volt kikerĂĽlni..pedig sárgára már lassĂ­tottam. Ezekután elment a kedvem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/