Watkins Glen GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Watkins Glen, 2009. 11. 10.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „Denny Hulme Kupa” sorozat 2009. 11. 10.-n rendezett Watkins Glen-i futamán. A második helyen Oláh Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Szeredi Norbert szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (33 kör, 122 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 36:32.771s
2. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B +0.796s
3. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +4.894s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +5.298s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +8.292s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +33.028s
7. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 +53.633s
8. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1 kör
9. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1 kör
10. Soós Gyula / ZORRO BRM P115 1 kör
Soós Gábor / Ferrari 312 7 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 9 kör
Sárai Róbert / SF Ferrari 312 18 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 19 kör
Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 20 kör
Posta János / S/Power Cooper T81B 31 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:04.435s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:04.622s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:05.165s
4. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:05.520s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:05.553s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.658s
7. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:05.659s
8. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:05.780s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.826s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.978s
11. Soós Gyula / ZORRO BRM P115 1:06.049s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:06.245s
13. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:06.285s
14. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:06.559s
15. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 köridő nélkül
16. Soós Gábor / Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:05.087s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:05.167s
3. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.559s
4. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:05.604s
5. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.748s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:05.845s
7. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:05.902s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.903s
9. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:05.935s
10. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:06.210s
11. Soós Gábor / Ferrari 312 1:06.214s
12. Soós Gyula / ZORRO BRM P115 1:06.495s
13. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:06.635s
14. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:06.761s
15. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:07.209s
16. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:08.097s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Nulla gyakorlás, szerveren 20:00-tól mentem, 21. körben jött a 04,52, aztán még mentem kb. 5 kört a verseny setupommal, és már fel is voltam készülve. Edzésen semmi para, éreztem, hogy meglehet a jó kör, meg is lett a ,43, ami szerintem ennyi gyakorlásból marha jó kör . Rajtot gyakoroltam, a setupom teljesen jó volt, szóval úgy gondoltam akár egy jó és színvonalas harc is lehet ebből Ricsivel. Egész jól is mentünk, kb. féltávig. Sok szoros jó jelenet volt, előzésnél, helyezkedésnél Ricsi többet engedett, én kevesebbet. Kb. az 5. körben lehetett, amikor az Esses-ben megcsíptem ugye jobb oldalon a bálákat, de még akkor is sikerült abban a körben visszavenni az első helyet. Aztán féltávnál (azt hiszem pont a 17. körben) Ricsi megint elém került, én pedig az utolsó kanyarnál túl későn fékeztem, és kiütöttem. Nem sokat tartózkodtam a helyszínen, pár mp tétovázás után már nyomtam neki. Ricsi Convar mögé esett vissza, én meg el akartam kerülni a hármas csatát. Megvártam amíg Ricsi megelőzi Convart, és kiautóz egy kicsi előnyt. Ez néhány körbe beletellett, aztán visszaengedtem Ricsit, akit utána támadtam egyből. A verseny közöttünk a következő Loop-ban fejeződött be, nem tudom, hogy lag vagy mi miatt, de Ricsi meglátogatta a nem túl hatalmas bukóteret, és kilépett. A kilökés féltávnál teljes mértékben az én saram, ezért Ricsitől elnézést kérek és várom a büntetést : (. Megint lagosnak láttam Ricsit, de az én csíkom is megint fentebb volt, mint kellene, majd a szerver repit érdemes lesz megnéznem, de szerintem most mindeketten ludasok voltunk.

Oláh Gábor
Tudom, már talán unalmasnak hangzik, de attól még igaz, hogy ismét felülmúltam az előzetes várakozásaimat. Ugyanis eleve vasárnap mentem először 6 alá, és ismét az uccsó 24 óra hozta a kulcsfontosságú tizedeket. Végig hezitáltam a setupok között, csak kedden 20,00-kor tettem le véglegesen a voksomat a GH mellett, természetesen lightosított difivel. Aztán az edzésen miután kibrusztoltam az 5,5-öt (naná hogy pb, mostmár biztos hogy versenydrukk), nem is erőltettem tovább. Mondjuk ezzel hogy ment Huttu 4,9-et...tudhat egy kissé a srác az biztos! Kivételesen jó rajttal indultam, majd meglepő módon tartottam is a hézagot Milánnal szemben. Az eleje mondanom sem kell egy kicsit se izgatott, szépen, egyenletesen róttam a köreimet. Aztán kicsivel később már Szeredi Norbi volt mögöttem úgy 3 mp-cel, ami egy darabig nem is csökkent aztán viszont igen! Plusz izgalmi faktornak Ricsi mögém jött vissza a pályára, aminek inkább nem örültem, mint igen. Tudtam, hogy semmi esélyem, próbáltam a legkevesebb idővesztéssel túllenni a megelőzésemen, de persze a végére Norbi így is utolért. És így elkezdődött a móka. Sokkal gyorsabb volt (itt jut eszembe, érdekesség: én csak a 9. leggyorsabb kört mentem a futam alatt!!!), de körökön keresztül ott “toporzékolt“ mogöttem, gondolom nem akarta elkapkodni. Igaz, most jól bírtam a nyomást, nagyon figyeltem a kigyorsokra, de azért rendszeresen szélárnyékba ért az egyenesek végére, izgi volt. Azt egyébként már verseny előtt megfogadtam, hogy ha előzni akarnak, mindenképpen inkább maradok az ideális íven (végig a felkészülésben nagyon bizonytalan voltam, ha letértem az ideális ívről). Ha a másik bebújik, hát hajrá, csinálja meg. Na, egyszer el is szánta magát, de túlvállalta a Big Bendet, így maradtam a 2. helyen, egészen a verseny végéig. Ez megint egy olyan verseny volt, ahol kihoztam magamból a maximumot, szal egy rossz szavam nem lehet.

Babinszki Gábor
A rajtom jó volt, viszont sikerült a Loop-ban elszállnom az első körben, reset majd utolsó hely. Büszke vagyok magamra... Utána szép lassan dolgoztam le a hátrányom, volt egy - két előzésem, és a kiesők jóvoltából kerültem egyre feljebb. A 6. helyezéssel elégedett vagyok, de így utólag kár az első körös bénázásomért.

Papdi Tamás
Edzésről nincs mit mondani, UR miatt átmoziztam, nagy jelentőssége nem volt Versenyre majdnem rossz setuppal mentem ki, mert a Ferrari csak 20 körre volt megtankolva, lóhalálában húztam fel 38 környire. A végén így is alig maradt benne benya Rajtnál kikerültem az előlem induló két Lotit, majd az Essesben még egy Ferrari mellett elmendtem. Aztán a Big Bendben kissé keresztbeálltam, de nem pörögtem meg. És ez volt az első és utolsó nagyobb hibám, tehát sikerült hiba (és shift+r) nélkül végigmennem Ennek nagyon örültem, hát még annak, hogy így végre nem lettem utolsó, Benő ugyan majdnem elelőzött, de hibázott a Loopban, Gyula pedig a rokkanttankkal szintén mögém került a végére. Jó verseny volt

Soós Gyula
Elég megviselt állapotban ültem le ma játszani, nem is jött edzésen a 06 alatti idő, de végülis Brümivel a 10. rajthely reális. Azt hiszem 1. kör végén maradtam ezen a helyen, előzni nyilván nem tudtam, elöl elkezdtek kiesni. Soká tartottam a 6. helyet, tesóm szépen gyilkolt, mikor bejött a Loopnál direkt hamar fékeztem, mondom hadd menjen, ugyanis mióta üldözött 2 fokot melegedett a BRM, pedig már előtte is 108 fok volt, szóval féltettem. De sajnos elrontotta. Láttam nagy az előnyöm, sima a 6. hely, visszahűtöttem a motort. Utána meg tesóm kilépett, pont a Loop féktávon voltam, nézek fel ki az, hát of course elb*sztam! Vissza tudtam jönni, de teljesen szétment a futómű, a következő jobbosnál vettem észre, hogy jobbra gyakorlatilag nem fordul. Na innen nagy küzdés volt, lekörözés, előzések, remélem nagyon nem tartottam fel senkit, de nagyon kellett a finish, hogy megszabaduljak Brümikétől...

Soós Gábor
Na én meg a Ferrarit gyilkoltam szét, ne vegyetek olasz autót! De kár érte, jó kis futam volt, megfogadtam verseny előtt hogy nem kezdek előzésbe a Loop előtt, csak belekezdtem, el is rontottam. Sajnos elfogyott a türelmem, Tesóm kezdett feltartani, lehet az ütés miatt ment tönkre, fenébe is inkább maradtam volna a helyemen.

Sárai Róbert
De utálom az ilyet, hogy nem vagyok képes végigmenni egy versenytávot. Valahogy nem bírom a gyűrődést

Krajsek Milán
Tömören: nem készültem semmit, az edzés felét elkajáltam, 2 pb gyanús kört eldobtam, rajtot elkúrtam, a verseny setup rossz volt, én meg béna. A feléig bírtam cérnával.

Szabó Szilárd
Kétszer elbambultam a loop előtt és későn fékeztem. A 3. után kiléptem...

Posta János
Na, a jó öreg Maserati a harmadik körben megadta magát... Sose vegyetek Maseratit!


http://hgplm.gtr-masters.hu/