Monza GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Monza, 2009. 09. 15.


részletes nézet

Babinszki Gábor bizonyult a legjobbnak a „Denny Hulme Kupa” sorozat 2009. 09. 15.-n rendezett Monza-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Babinszki Gábor futotta.


logo


Verseny (21 kör, 121 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 31:18.275s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +1.386s
3. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 +11.150s
4. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +17.457s
5. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 +23.682s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 +27.256s
7. Soós Gábor / Ferrari 312 +32.547s
8. Posta János / S/Power Honda RA300 +33.916s
9. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 +38.210s
10. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +58.630s
11. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 +1:12.814s
12. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 1 kör
Sándor Tibor / Ferrari 312 9 kör
Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 14 kör
Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 14 kör
Porczió László / Tireburner Lotus 49 16 kör
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 21 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.041s
2. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 1:28.079s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.308s
4. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:28.563s
5. Sándor Tibor / Ferrari 312 1:28.710s
6. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:28.740s
7. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 1:28.865s
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:29.128s
9. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:29.141s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.270s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 1:29.351s
12. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:29.362s
13. Soós Gábor / Ferrari 312 1:29.503s
14. Posta János / S/Power Honda RA300 1:29.642s
15. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 1:29.674s
16. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:31.580s
17. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:48.597s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:28.516s
2. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 1:28.626s
3. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.726s
4. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.979s
5. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:28.992s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 1:29.070s
7. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:29.193s
8. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 1:29.290s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.321s
10. Sándor Tibor / Ferrari 312 1:29.361s
11. Posta János / S/Power Honda RA300 1:29.401s
12. Soós Gábor / Ferrari 312 1:29.436s
13. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:29.832s
14. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 1:29.884s
15. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:30.300s
16. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:30.691s
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Babinszki Gábor
Hoztam amit tudok Monzán Lotussal, 28,5 az időmérőn, 4.rajthely. Kicsit kiment a segge az autónak a rajtnál, korrigálni kellett, de Milán is beragadhatott, mert el tudtam menni mellette. Tibi meg szerintem beszereltette a KERS-t a Ferkába, mert nagyon állva hagyott mindkettőnket 3-4. körben megpróbáltam szélárnyékból előzni Tibit a Parabolica féktávon, ami sikerült is, de Milán mindkettőnket átugrott ott, szóval maradtam 4. Próbáltam nem lemaradni Milántól, Tibi elmaradt mögöttem. Aztán egyszer csak Milán eldurrantotta a Hondát, így örököltem a 3. helyet, majd láttam Ricsit pörögni a Lesmo 1 után, gyorsan kikerültem. Ekkor azt hittem hogy 2. vagyok és Ricsi mindjárt bedarál, a kör végén írja a pribi hogy első vagyok... Mi van??? Ricsi 1-2 mp hátrányból üldöz, de nem támad, (ezt nem értettem miért) én meg megpróbáltam a hátralévő tíz kört hiba nélkül teljesíteni. Sikerült.

Kis Richard
Szeglet, én nem láttam mi történt veled, parában falra tettem, azt hittem jönnél belül, elméretem, sok volt... (ott meg is nyerhetted volna, mert vagy 200m-en keresztül poliroztam a korlátot), utána meg azon elmélkedtem hogy hogyan is mehettem neked hogy kiestél, ugyhogy nemsokkal később Lesmo1-ben megforogtam, és beelöztek...

Soós Gyula
Az edzés nagyon jól ment, új PB-t futottam. A rajt is jó volt, sikerült csapattársat megelőzni. Aztán kiestek előlem, 4. voltam, de nem találtam a jó formámat, sorra léptek le az ellenfelek. Az 5. hely több mint korrekt, ezzel is egyre távolodik a Brabham... Ja és köszönet a Hondának a remek autóért!

Fejes Gábor
Startot jol kaptam el, tulsagosan is, azt hittem, hogy kiugrottam, ezert egy pillanatra elvettem a gazt, es mar suhantak is el mellettem a versenyzotarsak (ahogy olvasom, tobbunket is megzavart a gyorsan lecsapodo zaszlo). Ascariban azt hittem, hogy ugy jarok mint elozo Hondas monzai futamomon, szettort orral, nulla vegsebesseggel kell vigigcsinalnom a futamot, miutan elkaptam egy lotust az elottem utkozok kozul. Robi elment mellettem, a szelarnyekaban mar ereztem, szerencsere meguszta az auto kisebb serulesekkel. Robi apro hibaja utan visszavettem a poziciomat, majd gyakorlatilag az utolso korig nem hagyott ellogni, mindig ott jot mogottem 1 - 1.5 mp-re. Elorebb nem tudtam volna kerulni onerobol, igy a vegen elegedett voltam a 6. hellyel. Grat Captainnak a gyozelemhez!

Soós Gábor
Edzés egy kínszenvedés volt, végig kint voltam, de csak egy 29.5-re futotta. Itt már éreztem hogy ez egy melós verseny lesz, nagyon formán kívül voltam, hiába ilyen a hangulatemberek sorsa. Viszont olyan rajtot fogtam mint még sose, 4 autót átugrottam, féltem is hogy nem-e ugrottam be, volt egy-két kieső, egész a hatodik helyig kúsztam előre, gondoltam itt már jól el leszek, erre persze hibáztam a lesmo1-ben, de a korlát segítségével összeszedtem a vasat. Kaptam viszont egy Gabót a nyakamba, megpróbáltam újra kiépíteni pár sec előnyt, erre beforogtam a lesmo2-ben. Gabó, Robi el, Janival meg össze-akasztottuk a bajszunkat. Egy kis erőfitogtatás után meggyőztem jó lesz nekünk ha ilyen sorrendben futunk be. Robival még vmi történt el-eltűnt a pályáról, aztán feltünt a korlátban, alig tudtam kikerülni. Végülis az edzés után nem olyan rossz ez, meg a -R-esek között is egész jól állok

Posta János
Az időmérőn nem sok jóra számítottam és ez be is igazolódott: pb-körrel is maximum egy hellyel lettem volna előrébb, így a 14. pozícióból vághattam neki a futamnak. A rajt az elég felemás volt, mivel a zászlóból nem láttam semmit. De végső soron ez nem volt nagy probléma, mert a Hondával nem hiszem, hogy nagyot tudtam volna rajtolni. Az első körben sajnos sokat vesztettem az Ascariban történt baleset miatt - még a család is felszisszent mögöttem, ahogy kerülgettem a roncsokat... Aztán a verseny kétharmadáig azon görcsöltem, hogy valamivel közelebb kerüljek a Gabó-Robi duóhoz. Már éppen kezdtem bizakodni, amikor a 14. körben Gabi (még eggyel előrébb) hibázott a Lesmo 2 kijáratában, és éppen elém érkezett vissza. Próbáltam ütni a vasat, amíg meleg volt, de Gabi hamar összeszedte magát, és köt kör alatt meg is lett köztünk a biztonságos 1-2 mp. Bíztam benne, hogy együtt utolérjük Robit, aztán hátha jut még valami “pozíciómorzsa“. Végül nem pontosan ez történt, de mégiscsak sikerült Robi elé kerülnöm. A 8. hely (mezőny első fele) volt a célom a verseny előtt, ez össze is jött. Meg egy új PB is az utolsó körben, ami külön öröm. : ) Grat Captainnek az első bajnoki győzelemhez!

Szabó Szilárd
Nem volt magas az elvárásom, éppen ezért elégedett is lehetek akár. Az már biztos hogy Spa ehhez képes sétagalopp volt Kvalin sikerült egy PB-t hasítanom ami az előkelő 15. rajthelyhez volt elég. A rajtot szépen komótosan vettem, mivel nem láttam pontosan hogy már integet vagy csak tartja a zászlót a csóka, csak akkor indultam el mikor már elindultak előttem. Az első körben pár karambolt kikerültem - Ascari - Para között kissé hajmeresztő volt ahogy elmentem a lassabb autók között. Kb a 7. körben sikerült először jól bevenni a Parabolicát, addig minden volt ott, még egyszer szemben is álltam a forgalommal. Aztán ráéreztem a ritmusra de már késő volt, esélyem se volt felzárkózni. Érdekes módon 2 körben egymás után is sikerült felrobbanni, úgyhogy a lekörözést se tudtam elkerülni..anélkül megúsztam volna, de legalább beértem. Hamarosan véget vetek a “Sziszka szindrómának“.

Szegletes Gábor
Szuper, elment a net, nulla pont. + Na kicsit bővebben. Ricsi bement a 27-be, úgyhogy pole-ban nem is gondolkodhattam, na meg nem is gyakoroltam. 28,3 ennek megfelelően nem rossz, sőt azt hiszem kétszer is megfutottam ezredre ugyanazt az időt, GPL-ben legalább is egyszerre mindkettő piros volt. Második hellyel elégedett lettem volna, de Milán bejött másodiknak közénk, szóval már aggódtam. Ha Tibi vagy Gabó is befért volna, akkor lehet ki is lépek : ) Rajtot közepesen kaptam el, ennek ellenére Milán lemaradt, és Ricsi sem tudott elhúzni. Tibi viszont a Ferrarival nagyot ugrott, majdnem engem is megelőzött. Ricsit agresszívan támadtam, mivel úgy éreztem, másképp meglóg. Elé is kerültem, ő viszont engem békén hagyott, nem akart megelőzni, hogy lógjunk kicsit el e többiektől. Én meg úgy mentem, hogy a motorral meg a BH-val biztosan ne legyen gond. Gyakorláson már a 3. köben is ment a 28-as idő, 15. körben pedig már a 28,3 is, szóval úgy éreztem, menni fog az erősítés, csak az alkalom kellett volna, hogy Ricsi egy aprót hibázik és kiesik a szélárnyékból. 4 mp volt Milán előtt már az előnyünk, amikor elkezdtem volna nyomni neki, de ekkor már RIcsi is kezdett nézelődni. Aztán Milán közeledett hozzánk, és elment a net, pont abban a T1-ben, amikor Ricsi elrontotta azt hiszem. Szóval úgy néz ki első helyet vette el a net, persze annyi kör alatt én is hibázhattam volna még, stb... De azért rossz, Ricsi+H személyében idén minden eddiginél nehezebb ellenfelet kaptam, ilyen helyzeteket nem kéne kihagyni. Köszi a versenyt mindenkinek, Captainnek nagy grat a győzelemhez!

Krajsek Milán
Az edzésen nem tudtam hibátlan kört menni, kellett egy restart is, mert valami nem klappolt és az eső 10 percben, össze-vissza törtem zúztam mindent. A maradék időt aztán végig görcsöltem, hátha sikerül egy 27-es, persze nem. A végeredmény pont az amit leginkább nem akartam, hús lettem a BRM darálóban. Sokáig nem kellett ebben a kellemetlen pozícióban tartózkodnom, mert ahogy többen észrevették elég rosszul sikerült a rajt. Egyrészt féltettem a Honda érzékeny lelkét, másrészt nem csináltam egy darab rajtpróbát se, sőt megtankolva sem volt az autó a start előttig. T1-ig visszaestem 5.-nek, és pár körig követtem Captain-éket. Nézegettem hol tudok majd kezdeni velük valamit, de alapvetően jól elvoltam, Gyula szerencsére a Lesmokban lemaradozott. Tibiék összecsaptak az Ascariból kifelé, kaptam tőlük egy kis szélárnyékot, majd amikor Parabolica féktávját elsokallták, egyszerre tudtam megelőzni őket. Igaz Captain majdnem fölkent a palánkra, de nem vagyok ijedős . Szegleték elkezdték közben püfölni egymást, és tudtam hogy ez nekem csak jót jelent, közepesen gumi kímélős tempóban tizedenként közeledtem. 7. körben messziről is látszott, hogy a T1 húzós lesz a fiúknak, felnéztem a pribire és mire kapcsoltam, Ricsi előttem polírozta a korlátot. Kezdtem magamban mosolyogni, erre 5 másodperc múlva 4. padlón felrobbant a Honda , pedig az olajhőfokra végig figyeltem. 129-130 között ingadozott, és volt már olyan Spa futam amit 134 fokkal teljesítettem. Pech... Cserébe kaptam egy Brabhamet, amit szerintem soha sem fogok felhasználni... Grat Captainnak a győzelemhez!!

Porczió László
Már az első körben eldöntötték a versenyem miután az ascariban szépen keresztbeálltak előttem majd ebből egy jó kis tömegbaleset kerekedett és egyből utolsó lettem, még pár körön át próbálkoztam hasonló sikerrel, így inkább kiszálltam a versenyből.

Papdi Tamás
Miután a LesmoII és az Ascari közötti távot többszöri próbálkozásra sem tudtam sikeresen abszolválni, úgy ítéltem meg, hogy ezt az estét talán hanyagolni kéne. Jön Snetterton, arra talán készülni is sikerül.


http://hgplm.gtr-masters.hu/