Spa GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Spa, 2009. 09. 01.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „Denny Hulme Kupa” sorozat 2009. 09. 01.-n rendezett Spa-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (10 kör, 141 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 33:09.134s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +1.208s
3. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 +19.584s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B +34.808s
5. Soós Gábor / Ferrari 312 +1:02.427s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +1:12.742s
7. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 +1:13.804s
8. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G +1:17.160s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:17.340s
10. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 1 kör
Posta János / S/Power Honda RA300 4 kör
Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 7 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 8 kör
Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 10 kör
PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Eagle T1G 10 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:15.989s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:16.193s
3. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:17.480s
4. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 3:19.453s
5. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 3:19.629s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 3:19.805s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:19.897s
8. Soós Gábor / Ferrari 312 3:19.934s
9. Posta János / S/Power Honda RA300 3:20.364s
10. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 3:20.780s
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:21.062s
12. Porczió László / Tireburner Eagle T1G 3:22.286s
13. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.292s
14. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:23.389s
15. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 3:25.763s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:16.752s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:17.256s
3. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:19.481s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 3:20.538s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.738s
6. Soós Gábor / Ferrari 312 3:20.832s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:21.016s
8. Posta János / S/Power Honda RA300 3:21.168s
9. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 3:21.577s
10. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 3:22.094s
11. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.244s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:24.693s
13. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 3:26.757s
Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 köridő nélkül
PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Eagle T1G köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
MĂşlt hĂ©ten gyakoroltam kb. 2x2 Ăłrát, meg most 8 után leĂĽltem, ehhez kĂ©pest teljesen jĂł az edzĂ©sen elĂ©rt Ăşj PB, plusz Ricsihez kĂ©pest is a H váltĂł hatĂłsugarán maradtam. A legutĂłbbi kĂ©t bajnoki futamom jĂłl sikerĂĽlt itt, bĂ­ztam benne, hogy most is menni fog. Ricsivel kb. 2 vagy 3 körig bĂ­rkĂłztunk, aztán el tudtam lĂ©pni annyira, hogy nem fogott folyton szĂ©lárnyĂ©kot, innentől pedig pár koncentrálĂłs körrel már lett olyan 1,5 mp előnyöm. A 6. körtől már a kocsival is tudtam spĂłrolni, illetve a Masta utáni kanyarban is mindig vigyáztam a bal hátsĂł gumira. Aztán a vĂ©gĂ©re Ricsi robbantott, amit csak kĂ©sőn reagáltam le, szĂłval az utolsĂł kör már tĂşl izgalmas lett, de azĂ©rt meglett a győzelem, aminek nagyon örĂĽlök, nem számĂ­tottam rá. Következő helyszĂ­n Monza, ahol Ricsinek is meg nekem is WR-ĂĽnk van a BRM-mel, szĂłval... akár mĂ©g valami jĂł is kijöhet belőle. Legfeljebb megint benyeri Jani : )

Oláh Gábor
Én teljes mĂ©rtĂ©kben elĂ©gedett vagyok magammal Ă©s a versenyemmel ElőzmĂ©nykĂ©nt annyit, hogy hĂ©tfőn visszaálltam az 1. generáciĂłs Alisonra, mert nem bĂ­rtam megbarátkozni az Alison2-vel. TĂşl gyakran dobtam el, hideg gumikon kĂĽlönösen rĂ©málom volt. A gyorsaságával sem voltam megelĂ©gedve, az a pár tized nem győzött meg, hogy megĂ©ri használni. Sőt, vĂ©gĂĽl az Alison1-gyel lettem gyorsabb! Hiába, minĂ©l bátrabb egy setup, annál jobban kĂ©ne tudni vezetni (pontosabban: uralni az autĂłt) Ă©s Ă­gy megállapĂ­tottam, hogy mĂ©g nem jött el a váltás ideje. Ez jĂł döntĂ©snek bizonyult. Ja Ă©s inkább nem kĂ©rtem az 51/49-es fĂ©karánybĂłl se. Nehogymá a legkisebb fĂ©klenyomásra is megforogjak a Blanchimontban! Akkor inkább fĂĽstöljön! EdzĂ©s: Ăşj pb. Érdekes, hiába gondolom Ăşgy, hogy az idegessĂ©gem milyen rossz hatással van a teljesĂ­tmĂ©nyemre, paradox mĂłdon mĂ©gis a qualifikáciĂłn futok pb-t, Ă©s mindig magát a futamot tudom hiba nĂ©lkĂĽl megcsinálni...kezdem elhinni, hogy kĂ©pes vagyok versenytávot menni nagyobb gebasz nĂ©lkĂĽl. Verseny: tulajdonkĂ©ppen szinte semmi nem törtĂ©nt, azt leszámĂ­tva, hogy 2 körig tartottam a BRM-es srácokat! Aztán persze lenyugodtak Ă©s elhĂşztak. Na nem mintha meglepett volna, nyilvánvalĂłan nem vagyunk egy sĂşlycsoport Ezután Ă©n is nyugodtan, “komĂłtosan“ rĂłttam a köreimet, látván, hogy Gyula meg velem nem tud lĂ©pĂ©st tartani. A 3. körben azĂ©rt majdnem eldobtam a Malmedyben, vĂ©gĂĽl ez lett a mumuskanyarom (időmĂ©rőn is itt perdĂĽltem meg 2x is). Ekkor adtam fel vĂ©gkĂ©pp a remĂ©nyt, hogy RicsiĂ©k közelĂ©ben tudok maradni legalább valamennyire. Na de a lĂ©nyeg, hogy első bajnokimon dobogĂł , amit nem hittem volna (bár álmodoztam rĂłla)! És mĂ©g talán egy junior győzelemnĂ©l is többet jelent számomra! KĂĽlön öröm, hogy a statisztika szerint Ă©n rĂłttam a legegyenletesebben a köröket: “Gabor Olah 0.394 0.483“ Tehát konzisztencia már van, mĂ©g egy kis tempĂł kĂ©ne Annak viszont nem örĂĽlök, hogy milyen sokatoknak voltak technikai vagy más problĂ©mái. Sajnálom, amikor ilyenek szĂłlnak bele a vĂ©gső helyezĂ©sekbe, na meg hogy a Milán nem indult Bár valszeg akkor ugrott volna a 3. helyem Gratulálok Szegletnek a győzelemĂ©rt, Ă©s neked is Ricsi, nagyon komolyan toltátok ott az elejĂ©n (mikor fogok tudni Ă©n Ă­gy vigyázni a másikra), Ă©s persze minden cĂ©lbaĂ©rkezőnek, főleg a junioroknak! Köszi srácok Ă©s go go ZORRO!

SoĂłs Gyula
Én abszolĂşte örĂĽlök! Az edzĂ©sen sikerĂĽlt PB-t futni, az 5. rajthelyről nem is álmodtam. A sok 3:19-es kör miatt viszont bĂ­ztam egy izgalmas versenyben. Nos valamiĂ©rt ebből nem lett semmi. Az első körben mĂ©g csak-csak követtem a csapattársat, de szĂ©p lassan lemaradtam. Mögöttem meg cserĂ©lgettek egymást az ellenfelek, tőlĂĽk pedig egyre hĂşztam el. SzĂłval tök egyedĂĽl tettem meg a 10 kört, legalább tudtam vigyázni a motorra, szĂłval a kis Cooper bőven várakozáson felĂĽl teljesĂ­tett.

Soós Gábor
Bajnokin ötödik hely az nagyon jĂł nekem, mĂ©gsem tudok teljesen örĂĽlni neki ugyanis Norbival voltunk vĂ©gig nagy csatában, Ă©s sajnos nem fair körĂĽlmĂ©nyek között kerĂĽltem előre. Eau Rouge után szĂ©lárnyĂ©kot fogtam, aztán a jobbosban tĂşl közel maradtam, Ă©s már nem voltam ura az autĂłnak, letaroltam szegĂ©ny Norbit a fĂ©ktávon. Viszont a ferka egy karcolás nĂ©lkĂĽl megĂşszta, Ă­gy tovább tudtam menni. Kár hogy Jani nem maradt velĂĽnk vĂ©gig pedig Ăşgy mĂ©g izgalamasabb lett volna, már kezdtem megszokni a Hondáját mögöttem 1 sec-en belĂĽl. A hibámĂ©rt várom a bĂĽntetĂ©st, ez a szezon is jĂłl kezdődik.

Szabó Szilárd
Hát...vegyesen Ă©rzem magam... Kvalin felĂĽlmĂşltam a saját elvárásaimat Ă©s PB közeli idővel sikerĂĽlt a 4. rajthelyet megszereznem. Rajtnál kettőt hátraestem, de aztán sikerĂĽlt elkapnom a ritmust Ă©s szĂ©p nyugodt köröket menni. MĂ©g az is megfordult a fejembe hogy mint az ultiban csinálok egy “csendes -R“-t de sajna a Stavelot-ba valakitől kaptam egy kis extralöketet hátulrĂłl Ă­gy a kijáratán kerĂ­tĂ©st fogtam. VĂ©gĂĽl is ezen kĂ­vĂĽl egy kisebb hibám volt mĂ©g az utolsĂł körben mikor Szeredi Norbi eldobta aztán Ă©n követtem pĂ©ldáját Ă©s megforogtam, de nem mentem neki semminek Ă©s mĂ©g irányba is álltam a pörgĂ©s után, de sajna Norbi vissza tudta venni a helyet. SzĂłval örĂĽlök hogy első “igazi“ GPL versenyemen sikerĂĽlt majdnem tökĂ©letesen mennem, Ă©s kicsit bosszant hogy önhibámon kĂ­vĂĽl nem sikerĂĽlt kicsit előrĂ©bb vĂ©geznem. Hajrá Monza...azt meg már ismerem is...Ăşgyahogy....

Papdi Tamás
PocsĂ©k volt. Futamon elĂ©g nagy forgalom volt a szobámban, Ă­gy az eleve harmatos versenytempĂłm Ă©s az egy fokkal jobb stabilitásom a mĂ©lybe zuhant. Első körben Mastában valakivel összeakadtam, tőle elnĂ©zĂ©st, Ăşgy Ă©reztem, elfĂ©rek mĂ©g a baloldalon.

Posta János
Családi okok miatt ki kellett lĂ©pjek... Asszem legközelebb csak az időmĂ©rőn ĂĽlök autĂłba, tök felesleges beletenni a km-eket ha ez a vĂ©ge.. Három Ă©pkĂ©zláb köröm volt az időmĂ©rőn, amiből az utolsĂł egĂ©sz pofásra sikerĂĽlt (20.3). Egy egyĂ©ni csĂşccsal mondjuk nyertem volna 2-3 helyet, de rendben volt Ă­gy is. A rajtot jĂłl kaptam el, de aztán inkább Ăłvatosra vettem a figurát. Aminek az lett az eredmĂ©nye, hogy GabĂł megelőzött az Eau Rouge-ban... Ennek nem sokkal kĂ©sőbb meg is ittam a levĂ©t, amikor a Mastában lassĂ­tanom kellett miatta. A SGabival szemben ekkor összeszedett hátrányomat három kör alatt sikerĂĽlt ledolgoznom. Amikor aztán (majdnem) belefutottunk a Sziszka-VTomi duĂł alig mozgĂł járműveibe... Kicsit megint lemaradtam GabirĂłl, de a kör vĂ©gĂ©re a nyakára estem, mert ő előtte meg Norbi hibázott. Már Ă©ppen kinĂ©zett volna valami előzĂ©sközeli helyzet, amikor hibáztam egy kicsit a Les Combes-ban Ă©s ismĂ©t ott volt 3 mp hátrány, ááá... Kör vĂ©ge felĂ©, a Blanchimonthoz közeledve aztán megĂ©rkezett a három Ă©s fĂ©l Ă©ves kis “családi ok“, Ă©s kĂ©nytelen voltam kiszállni a versenyből. Nagyon sajnálom, mert igazi jĂł kis verseny volt, Ă©s mĂ©g az ötödik hely is összejöhetett volna... Grat a győztesnek, a dobogĂłsoknak Ă©s minden cĂ©lbaĂ©rőnek. KĂĽlön köszönet Benőnek a Slower Power pontokĂ©rt!

Babinszki Gábor
Na, Spa hozta nálam a formáját. Első kör, Mastában pörgĂ©s előttem, lassĂ­tok, hátulrĂłl eltrafálnak. Reset. 3. kör vĂ©ge, a GPL.exe hibát Ă©szlelt stb... desktop. Életemben először... Közben mĂ©g egy ĂĽzenet: a Logitech profiler nem Ă©rzĂ©keli a kormányomat stb... Eszem megáll.... jĂłl bekezdett a csapatunk...

Fejes Gábor
Bocs az elso korben a Masta miatt. A kanyar kozepen belagzott a grafika, utana pedig jol kifagyott a GPL, bizom benne, nem tort-zuzott utana meg a szellemem. Uj gepem van, azota hasznalhatatlan a GPL sajnos. A grafika folyamatosan lagol, az uj rasterizert probaltam, talan kicsit javit a helyzeten, de nem sokat, cserebe viszont a pribluda-val akadnak gondok. Probalkozom majd nehany dologgal, ha nem segitenek, sajnos nem fogok tudni indulni, jelenlegi formaban nincs ertelme kuzdenem az elemekkel.

Porczió László
Fogta magát a GPL Ă©s kiugrott a rajt után, már a szabadedzĂ©stől kezdve gyanĂşs volt ,hogy egyfolytában tölt a vinyĂł fĂ©l kör megtĂ©tele után.


http://hgplm.gtr-masters.hu/