Spa GP eredmények

19. kupa, Spa, 2009. 04. 07.


részletes nézet

A 2009. 04. 07.-n rendezett Spa-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „19. kupa” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Vörös Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (9 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 29:48.477s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +3.617s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +35.968s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 +42.959s
5. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 +51.424s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:05.766s
7. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G +1:36.102s
8. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 +1:40.533s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +2:03.269s
Fejes Gábor / 2 Laps BRM P115 6 kör
Köszegi Tamás / ZORRO Eagle T1G 7 kör
Sándor Tibor / Stardust Honda RA300 8 kör
Posta János / S/Power BRM P115 9 kör
dq Porczió László / Tireburner Eagle T1G +0.-477s


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:16.906s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:17.245s
3. Köszegi Tamás / ZORRO Eagle T1G 3:17.594s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 3:18.583s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:18.719s
6. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 3:20.142s
7. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 3:20.674s
8. Fejes Gábor / 2 Laps BRM P115 3:20.991s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:21.134s
10. Posta János / S/Power BRM P115 3:21.366s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:21.728s
12. Porczió László / Tireburner Eagle T1G 3:23.152s
13. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.847s
14. Sándor Tibor / Stardust Honda RA300 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:17.370s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:17.412s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:18.831s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 3:20.514s
5. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 3:20.870s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.947s
7. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 3:22.122s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:22.287s
9. Porczió László / Tireburner Eagle T1G 3:22.721s
10. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.449s
11. Köszegi Tamás / ZORRO Eagle T1G 3:26.128s
12. Fejes Gábor / 2 Laps BRM P115 3:31.282s
13. Sándor Tibor / Stardust Honda RA300 4:09.410s
Posta János / S/Power BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Nos, valĂłban negyed 8 felĂ© kezdődött a felkĂ©szĂĽlĂ©s egy kávĂ© után, Ă©s könnyebben ment, mint gondoltam. AzĂ©rt a rĂ©gi időimet nem közelĂ­tettem meg. Este az edzĂ©sen szerencsĂ©vel enyĂ©m lett a pole, Ă©s Ă©reztem, hogy már csak pár tizedre vagyok a PB-mtől, szĂłval itt már vártam a futamot. Setupok kĂ©szen voltak a HGPLM16 Ăłta, egy minimálisat állĂ­tottam Ă©s mentem gyakorolni a futamra. A rajt kiválĂłan sikerĂĽlt, Ă©s kĂ©t határozott körrel máris 3 mp körĂĽli előnyöm volt. Nem nagyon kockáztattam, de igyekeztem becsĂĽletes tempĂłt menni, talán csak a második banánt (Stavelot) spĂłroltam el kicsit mindig, nem voltam ott edzĂ©sen magabiztos. Egy mp-es hibám volt kb. a 3. vagy 4. körben, a MalmĂ©dy-ben megfarolt a BRM, de ennyi. Ricsivel elĂ©ggĂ© egyformát mentĂĽnk, szĂłval figyelni kellett, vĂ©gĂ©re leizzadtam. : ) A 16-osban 33 ezreddel mentem jobbat a 9 körön, Ă©s a következőket nyilatkoztam: “Első 7 köröm a legteteje volt annak, amit tudtam. BeállĂ­tás talán tĂşl vĂ©dekezőre sikerĂĽlt, mehettem volna gyorsabban is egy bevállalĂłsabbal. 8-9. körben már hibáztam olyan 5 tizednyit. PozitĂ­vum a futamot illetően, hogy egy komolyabb hiba sem fĂ©rt bele, mert jöttek az ember mögött.“ Az akkor egy majd egy hetes gyakorlás után volt, most meg beugrással, szĂłval ehhez kĂ©pest elĂ©gedett vagyok, de szerintem egy 4-5 mp-cel gyorsabb versenyidőt simán lehetne menni, ha nagyon rákĂ©szĂĽlnĂ©nk valakivel. Köszönöm mindenkinek a futamot!

SoĂłs Gyula
Sokat nem tudok mondani. EdzĂ©sen hoztam amit kell, egy fĂ©l mp bőven benne maradt. Rajt lassĂşcska volt, Tomi elment, de a versenyben sem tudtam tartani a tempĂłját. 5. voltam, majd csapattárs kiszállt (ezĂ©rt mĂ©g számolunk ), Ă­gy 4. KĂ­mĂ©letesen hajtottam a vasat, jĂł 10 mp előnnyel Robi előtt, erre 3 körrel a vĂ©ge előtt pukk. Hát baromira nem örĂĽltem, 2 versenyszimuláciĂłt kibĂ­rt, az edzĂ©st kibĂ­rta, rittig versenyen robbant. De azĂ©rt se lĂ©ptem ki, vĂ©gĂĽl be tudtam hozni a 4. helyre. Kredit mĂ©g mindig kevĂ©s.

Posta János
1. kör, Masta, és az érdekesség kedvéért gyújtáshiba...

Porczió László
Nem szeretem ezt a pályát, Ă©s mĂ©g az eddigi formámat se hoztam Ă­gy edzĂ©sen csak a 12. helyről rajtolhattam. A rajt után nagyon előrerongyoltam, Ă©s az L'Eau Rouge-ban szĂ©pen telibe kaptam egy keresztben állĂł Ferkát, ezután elĂ©ggĂ© lemaradtam, a kĂ©sőbbiekben sokan kiestem előlem, Ă­gy a 8. helyre jutottam, Benőt vettem ĂĽldözőbe, de nem bĂ­rtam utĂłlĂ©rni, aztán Babinszki elől menekĂĽltem, sajnos az egyik gyors kanyarban megpördĂĽltem Ă©s pörgĂ©s közben Gabi is eltalált, megvártam mĂ­g felveszi a sebessĂ©get Ă©s ezután vettem ĂĽldözőbe, de közben már Norbi elhĂşzott mellettĂĽnk, Ă­gy a 9. hely jött össze. Viszont sajna Ăşgy nĂ©z ki a Kyalami utáni verseny eredmĂ©nyeim törlĂ©sre kerĂĽlnek, mivel csĂşnyán benĂ©ztem a kreditjeimet. Valami azt sĂşgja nem ez lesz a legjobb szezonom.


http://hgplm.gtr-masters.hu/