Mosport GP eredmények

16. kupa, Mosport, 2008. 07. 01.


részletes nézet

Szegletes Gábor (Honda RA300) nyerte Mosport nagydíját. Szegletes Gábor a 1. helyről rajtolva Majer Tamás előtt ért célba a „16. kupa” 2008. 07. 01.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Soós Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.



Verseny (27 kör, 107 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 36:53.233s
2. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G +57.221s
3. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 +1:13.268s
4. Posta János / Historic Ferrari 312 +1:13.421s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1 kör
6. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1 kör
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1 kör
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1 kör
9. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1 kör
Sárai Róbert / Ferrari 312 16 kör
Tóvári György / Ferrari 312 17 kör
Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 26 kör
Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 27 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:20.528s
2. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:20.975s
3. Posta János / Historic Ferrari 312 1:21.533s
4. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:21.639s
5. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 1:21.672s
6. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:22.193s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:22.536s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:22.584s
9. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:22.720s
10. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:23.201s
11. Sárai Róbert / Ferrari 312 1:23.298s
12. Tóvári György / Ferrari 312 1:24.248s
13. Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:21.020s
2. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:21.981s
3. Posta János / Historic Ferrari 312 1:22.084s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:22.734s
5. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:22.863s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:23.001s
7. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:23.287s
8. Sárai Róbert / Ferrari 312 1:23.365s
9. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:23.504s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:23.513s
11. Tóvári György / Ferrari 312 1:24.967s
12. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:25.957s
Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
4 pont hátrányban vártam a futamot, ami azt jelentette, hogy nyernem kellett Milán ellőtt, ha életben akarom tartani a bajnoki esélyeket. Ez a kelleténél könnyebben sikerült, miután Milán nem indult a net miatt... : ( Watkinson még bármi lehet, de azért Milán esélyei most erősen redukálódtak, és ez nem a pályán dőlt el. :S Azt, hogy ezek után még Ricsi is kiállt az elején, nem is kommentálom már... Tiszta futamom volt, és bár alig készültem, meglepően jó tempót sikerült mennem a közepes edzés után. Norbival egy lekörözés során nem értettük meg egymást, úgyhogy én is bekerültem az őt kiütők táborába, ezt meg majd Gyuláék vizsgálják ki. Gyorsan elment most valahogy az a 27 kör, gyűjtöttem az olajhőfokot 3-4 körig, aztán mentem két gyorsat, megint pihentettem, megint gyorsat mentem... Voltak kisebb hibák, de ennyi gyakorlás és a délutáni LFS után ez belefért. Füvön talán egyszer jártam, de az is kontrollált volt, T1 kigyorson sokalltam be, és mentem ott pártíz métert. Watkinson a tét továbbra is a bajnoki cím, várhatóan felfokozott lesz az érdeklődés az amik részéről. Lehet, hogy még Szabi is kilátogat a futamra, ha jól tudom New York nincs annyira messze. Figyeljétek a magyar zászlót! : )

Soós Gábor
Óh hogy én mekkora egy ökör vagyok, 2 évben egyszer van esélyem egy ilyen kiugró eredmény elérésére, erre senkitől sem zavartatva eldobom az ugrató után. Szép az a 3.hely meg minden, főleg hogy első bajnoki dobogó dehát na. Edzésen nagyon szenvedtem, csak a 22. körre sikerült futni egy normálisat, igaz az új pb lett. Rajtnál egy Ferrari elment mellettem balról, aztán a t1-ben letisztult előttem az út, csak a 2 honda maradt állva. Pár körrel később felnéztem a pribire ahol látom második vagyok, na ezen úgy összezavarodtam, hogy a hajtű előtt korlátot fogtam, köv körben homokot, így Tomi kezdett rám esni. Végül ugye a bukkanó után eldobtam a gépet, tapostam a féket minnél kisebbet essek, de így is korlát lett szerencsére shift r nem kellet. Vörös Tomit üldöztem pár körig, de hibázott, egyszer Gabo belém csúszott a hajtűben, szerencsére mindketten továbbmentünk, sztem sima versenybaleset. Utolsó 3-4 körre Jani ért utól és jól meghajtott, de sikerült visszatartani a célig. Glenre két kredit maradt, hiába dobogós helyezéssel nem szoktam kalkulálni.

Posta János
Sokat készültem erre a futamra. Az időmérőn oda is tettem magam egy új egyéni csúccsal a harmadik helyre. Így utólag a negyedik szerencsésebb lett volna... T1-ben jött a kocc, majd az utolsó előtt hely... Jó tempóban sikerült felzárkózni a mezőnyre, az ötödik(?) körben azonban kicsit elhamarkodtam a Norbi ellen tervezett manővert és kipöccintettem a bukkanó utáni féktávon... Ismét csak elnézést kérek... Elment pár autó mire Norbit vissza tudtam engedni magam elé. Ezután viszont nagyobb gond nélkül törtem előre: előbb Norbit előztem tisztán, majd letudtam a Captain-Gyuri-Gyula triót nem kis mákkal két kanyarban, aztán VTomi majd Gabó következett. Rohamléptekkel eredtem Gabi után, és sikerült is befognom, de előzni már nem sikerült a kockás zászló előtt. Tekintve, hogy honnan jöttem fel, elégedett vagyok a negyedik hellyel. Főleg, hogy ilyen príma vége lett a versenynek. Grat a győztesnek és a dobogósoknak!

Fejes Gábor
A versenyen nekem a legnagyobb gondot a valos elet jelentette, ketszer is telefonalnom kellett futam kozben (raadasul en hivtam, nem engem hivtak), gondolkodtam rajta, hogy inkabb kiallok, de nehany poziciovesztessel sikerult lerendeznem a dolgot.

Soós Gyula
Az edzés után az volt a tervem, hogy lerajtolom Janit. Sikerült is, de olyan szűk ez a pálya, hogy fékezésnél a jobb első ráment a padkára, már dobott is, kiütöttem Janit. Megvártam mindenkit, és utolsóként folytattam. Fel is vettem a ritmust, épp azon kezdtem gondolkodni, hol lehet itt előzni, amikor sorra peregtek ki előlem a versenyzők. Már Gabóval meccseltünk az 5. helyért, amikor rosszul vette a T2-őt, beszúrtam mellé, de a T3 féktávon összementünk. Még nem volt vége, később utolértem Gyurit, gyorsabb voltam, de 2 kör alatt sem találtam fogást rajta, ezért próbáltam közel maradni hozzá, hátha hibázik. Ennek az lett a vége, hogy az ugrató előtt sokkal korábban fékezett mint én, nem tudtam mit tenni, ismét ütközés. Ennyi ütközésem máskor egy szezon alatt nincs, nem tudom miért volt, koncentráltam végig, kicsúszásom nem is volt. Várom a jogos büntetéseket Szegletéktől...

Vörös Tamás
Szenvedés volt ez a verseny, a Cooperből egyszerűen nem tudtam többet kihozni. Időmérőn csak 9. lettem, pontosabban 7. mivel Ricsi és Milán nem indultak. Aztán történt egy baleset a T1-ben, amit sikeresen kikerültem, és feljöttem a 3. helyre. Tudtam is tartani egy darabig, bár a teletankolt Cooper hihetetlenül alulkormányzott volt a kanyarokban. Gabóék lassan utolértek, próbáltam tartani a pozícióm, de hibáztam kétszer is, majd visszaestem a 7. helyre. Nagy kár, mert akár meglehetett volna a dobogó is. Mosport nem tartozik a kedvenc pályáim közé, és azt hiszem a Cooper sem a legjobb választás volt ide.

Sárai Róbert
Hülyét kapok!!! Megint besz*°^* a kormányom. Mentalistának kellene lennem akkor legalább tudnám mikor akar megszivatni...

Tóvári György
Nem bántásként, de lehetne ezt komolyabban is venni! Az első három kanyarban a mezőny fele lehullott a pályáról... Én pedig nagyon útjában lehettem a mögöttem lévőknek. T8-ban reptetett vki, shift-r, majd két kanyarral később szintén kaptam hátulról. És a középmezőnyből máris utolsó lettem...

Krajsek Milán
Nos: ez egy rosszul sikerült nap volt. A net egyszerűen használhatatlan lett amikor többen lettünk a szerveren. 5 másodpercenként akadt a kép meg a hang, késett a kormány. Egy 20-as kört képtelen voltam összerakni nem hogy egy 19-est. Otthonról ez sima lett volna, így meg bebuktam a bajnokságot. Ez van, majd megbarátkozom vele. A következő szezonokban meg megint csak néha jövök, mert ez így többe van már mint egy iracing éves tagdíj... A lényeg: Grat Szeglet!!!


http://hgplm.gtr-masters.hu/