Versenyzői nyilatkozatok
Szegletes Gábor
4 pont hátrányban vártam a futamot, ami azt jelentette, hogy nyernem kellett Milán ellőtt, ha Ă©letben akarom tartani a bajnoki esĂ©lyeket. Ez a kelletĂ©nĂ©l könnyebben sikerĂĽlt, miután Milán nem indult a net miatt... : ( Watkinson mĂ©g bármi lehet, de azĂ©rt Milán esĂ©lyei most erősen redukálĂłdtak, Ă©s ez nem a pályán dőlt el. :S
Azt, hogy ezek után még Ricsi is kiállt az elején, nem is kommentálom már...
Tiszta futamom volt, Ă©s bár alig kĂ©szĂĽltem, meglepően jĂł tempĂłt sikerĂĽlt mennem a közepes edzĂ©s után. Norbival egy lekörözĂ©s során nem Ă©rtettĂĽk meg egymást, Ăşgyhogy Ă©n is bekerĂĽltem az őt kiĂĽtők táborába, ezt meg majd Gyuláék vizsgálják ki. Gyorsan elment most valahogy az a 27 kör, gyűjtöttem az olajhőfokot 3-4 körig, aztán mentem kĂ©t gyorsat, megint pihentettem, megint gyorsat mentem... Voltak kisebb hibák, de ennyi gyakorlás Ă©s a dĂ©lutáni LFS után ez belefĂ©rt. FĂĽvön talán egyszer jártam, de az is kontrollált volt, T1 kigyorson sokalltam be, Ă©s mentem ott pártĂz mĂ©tert.
Watkinson a tĂ©t továbbra is a bajnoki cĂm, várhatĂłan felfokozott lesz az Ă©rdeklődĂ©s az amik rĂ©szĂ©ről. Lehet, hogy mĂ©g Szabi is kilátogat a futamra, ha jĂłl tudom New York nincs annyira messze. FigyeljĂ©tek a magyar zászlĂłt! : )
Soós Gábor
Ă“h hogy Ă©n mekkora egy ökör vagyok, 2 Ă©vben egyszer van esĂ©lyem egy ilyen kiugrĂł eredmĂ©ny elĂ©rĂ©sĂ©re, erre senkitől sem zavartatva eldobom az ugratĂł után. SzĂ©p az a 3.hely meg minden, főleg hogy első bajnoki dobogĂł dehát na. EdzĂ©sen nagyon szenvedtem, csak a 22. körre sikerĂĽlt futni egy normálisat, igaz az Ăşj pb lett. Rajtnál egy Ferrari elment mellettem balrĂłl, aztán a t1-ben letisztult előttem az Ăşt, csak a 2 honda maradt állva. Pár körrel kĂ©sőbb felnĂ©ztem a pribire ahol látom második vagyok, na ezen Ăşgy összezavarodtam, hogy a hajtű előtt korlátot fogtam, köv körben homokot, Ăgy Tomi kezdett rám esni. VĂ©gĂĽl ugye a bukkanĂł után eldobtam a gĂ©pet, tapostam a fĂ©ket minnĂ©l kisebbet essek, de Ăgy is korlát lett szerencsĂ©re shift r nem kellet. Vörös Tomit ĂĽldöztem pár körig, de hibázott, egyszer Gabo belĂ©m csĂşszott a hajtűben, szerencsĂ©re mindketten továbbmentĂĽnk, sztem sima versenybaleset. UtolsĂł 3-4 körre Jani Ă©rt utĂłl Ă©s jĂłl meghajtott, de sikerĂĽlt visszatartani a cĂ©lig. Glenre kĂ©t kredit maradt, hiába dobogĂłs helyezĂ©ssel nem szoktam kalkulálni.
Posta János
Sokat kĂ©szĂĽltem erre a futamra. Az időmĂ©rőn oda is tettem magam egy Ăşj egyĂ©ni csĂşccsal a harmadik helyre. ĂŤgy utĂłlag a negyedik szerencsĂ©sebb lett volna...
T1-ben jött a kocc, majd az utolsĂł előtt hely... JĂł tempĂłban sikerĂĽlt felzárkĂłzni a mezőnyre, az ötödik(?) körben azonban kicsit elhamarkodtam a Norbi ellen tervezett manővert Ă©s kipöccintettem a bukkanĂł utáni fĂ©ktávon... IsmĂ©t csak elnĂ©zĂ©st kĂ©rek...
Elment pár autĂł mire Norbit vissza tudtam engedni magam elĂ©. Ezután viszont nagyobb gond nĂ©lkĂĽl törtem előre: előbb Norbit előztem tisztán, majd letudtam a Captain-Gyuri-Gyula triĂłt nem kis mákkal kĂ©t kanyarban, aztán VTomi majd GabĂł következett.
RohamlĂ©ptekkel eredtem Gabi után, Ă©s sikerĂĽlt is befognom, de előzni már nem sikerĂĽlt a kockás zászlĂł előtt.
Tekintve, hogy honnan jöttem fel, elĂ©gedett vagyok a negyedik hellyel. Főleg, hogy ilyen prĂma vĂ©ge lett a versenynek.
Grat a győztesnek Ă©s a dobogĂłsoknak!
Fejes Gábor
A versenyen nekem a legnagyobb gondot a valos elet jelentette, ketszer is telefonalnom kellett futam kozben (raadasul en hivtam, nem engem hivtak), gondolkodtam rajta, hogy inkabb kiallok, de nehany poziciovesztessel sikerult lerendeznem a dolgot.
SoĂłs Gyula
Az edzĂ©s után az volt a tervem, hogy lerajtolom Janit. SikerĂĽlt is, de olyan szűk ez a pálya, hogy fĂ©kezĂ©snĂ©l a jobb első ráment a padkára, már dobott is, kiĂĽtöttem Janit. Megvártam mindenkit, Ă©s utolsĂłkĂ©nt folytattam. Fel is vettem a ritmust, Ă©pp azon kezdtem gondolkodni, hol lehet itt előzni, amikor sorra peregtek ki előlem a versenyzők. Már GabĂłval meccseltĂĽnk az 5. helyĂ©rt, amikor rosszul vette a T2-őt, beszĂşrtam mellĂ©, de a T3 fĂ©ktávon összementĂĽnk.
MĂ©g nem volt vĂ©ge, kĂ©sőbb utolĂ©rtem Gyurit, gyorsabb voltam, de 2 kör alatt sem találtam fogást rajta, ezĂ©rt prĂłbáltam közel maradni hozzá, hátha hibázik. Ennek az lett a vĂ©ge, hogy az ugratĂł előtt sokkal korábban fĂ©kezett mint Ă©n, nem tudtam mit tenni, ismĂ©t ĂĽtközĂ©s. Ennyi ĂĽtközĂ©sem máskor egy szezon alatt nincs, nem tudom miĂ©rt volt, koncentráltam vĂ©gig, kicsĂşszásom nem is volt. Várom a jogos bĂĽntetĂ©seket SzegletĂ©ktől...
Vörös Tamás
SzenvedĂ©s volt ez a verseny, a Cooperből egyszerűen nem tudtam többet kihozni. IdőmĂ©rőn csak 9. lettem, pontosabban 7. mivel Ricsi Ă©s Milán nem indultak. Aztán törtĂ©nt egy baleset a T1-ben, amit sikeresen kikerĂĽltem, Ă©s feljöttem a 3. helyre. Tudtam is tartani egy darabig, bár a teletankolt Cooper hihetetlenĂĽl alulkormányzott volt a kanyarokban. Gabóék lassan utolĂ©rtek, prĂłbáltam tartani a pozĂciĂłm, de hibáztam kĂ©tszer is, majd visszaestem a 7. helyre. Nagy kár, mert akár meglehetett volna a dobogĂł is. Mosport nem tartozik a kedvenc pályáim közĂ©, Ă©s azt hiszem a Cooper sem a legjobb választás volt ide.
Sárai Róbert
Hülyét kapok!!! Megint besz*°^* a kormányom. Mentalistának kellene lennem akkor legalább tudnám mikor akar megszivatni...
Tóvári György
Nem bántáskĂ©nt, de lehetne ezt komolyabban is venni! Az első három kanyarban a mezőny fele lehullott a pályárĂłl... Én pedig nagyon Ăştjában lehettem a mögöttem lĂ©vőknek. T8-ban reptetett vki, shift-r, majd kĂ©t kanyarral kĂ©sőbb szintĂ©n kaptam hátulrĂłl. És a közĂ©pmezőnyből máris utolsĂł lettem...
Krajsek Milán
Nos: ez egy rosszul sikerĂĽlt nap volt. A net egyszerűen használhatatlan lett amikor többen lettĂĽnk a szerveren. 5 másodpercenkĂ©nt akadt a kĂ©p meg a hang, kĂ©sett a kormány. Egy 20-as kört kĂ©ptelen voltam összerakni nem hogy egy 19-est. OtthonrĂłl ez sima lett volna, Ăgy meg bebuktam a bajnokságot. Ez van, majd megbarátkozom vele. A következő szezonokban meg megint csak nĂ©ha jövök, mert ez Ăgy többe van már mint egy iracing Ă©ves tagdĂj... A lĂ©nyeg: Grat Szeglet!!!