Rouen GP eredmények

16. kupa, Rouen, 2008. 04. 22.


részletes nézet

A 2008. 04. 22.-n rendezett Rouen-i viadal győztese Balog Szabolcs lett. A „16. kupa” versenyén a második helyet Varga Ádám, a harmadikat Vörös Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Balog Szabolcs futotta.



Verseny (18 kör, 118 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 34:44.555s
2. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 +1:05.423s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:20.008s
4. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +1:21.158s
5. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +1:25.506s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:27.156s
7. Posta János / Historic Lotus 49 +1:49.786s
8. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 +1:50.587s
9. Porczió László / Historic Ferrari 312 +1:56.363s
10. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1 kör
11. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1 kör
12. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1 kör
Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 5 kör
Brixel László / Fácán Ferrari 312 8 kör
Kis Richard / ZSÍR Ferrari 312 9 kör
Sárai Róbert / Brabham BT24 9 kör
Pechnig Rezsö / Brabham BT24 18 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 1:53.975s
2. Kis Richard / ZSÍR Ferrari 312 1:54.633s
3. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:55.799s
4. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:56.202s
5. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 1:56.743s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:56.875s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:57.290s
8. Posta János / Historic Lotus 49 1:57.792s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:58.678s
10. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:58.899s
11. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:59.452s
12. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:59.577s
13. Szeredi Norbert / Ferrari 312 2:00.449s
14. Pechnig Rezsö / Brabham BT24 2:00.606s
15. Brixel László / Fácán Ferrari 312 2:00.855s
16. Sárai Róbert / Brabham BT24 2:03.745s
17. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2:05.183s
18. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 1:54.568s
2. Kis Richard / ZSÍR Ferrari 312 1:55.350s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:56.110s
4. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:56.509s
5. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:57.708s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:57.906s
7. Posta János / Historic Lotus 49 1:57.920s
8. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 1:58.069s
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:58.315s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:58.564s
11. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:59.069s
12. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 2:00.012s
13. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 2:00.087s
14. Szeredi Norbert / Ferrari 312 2:00.260s
15. Brixel László / Fácán Ferrari 312 2:00.908s
16. Sárai Róbert / Brabham BT24 2:03.795s
17. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2:04.043s
Pechnig Rezsö / Brabham BT24 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Varga Ádám
Az időmérő kínkeserves volt. Végül csak összejött a szokásos 1:55,8, amit egész nap nem bírtam áttörni (1:54:883 a pribim, ez kikészít!). Szeglet lerajtolt, bár ezt mondanom sem kellene. Követtem jópár körön át, egyszer hatalmasat segített nekem, amikor elmértem a visszafordítót, ő pedig résen volt és hagyott helyet nekem belül. Ezután még egy darabig követtem, végül a hátsó egyenes részen sikerült megelőznöm. Most hirtelen nem tudom, hogy a rákövetkező körben, vagy még később, de egyszercsak megláttam a visszafordítónál a jobb tükörben a BRM-et füstölő kerekekkel. Még hirtelen elrántottam a kormányt balra, de nem volt elég hely. Sajnálom, hogy nem tudtam viszonozni a segítséget. Na szóval beleálltam a gumifalba, ami ugyebár nem nagyon engedi el az embert. A Shift-R-el viszont várnom kellett, mert nem volt üres a pálya. Visszaestem az 5. helyre, mivel Szeglet elengedett. Végül beértem Vörös Tomit, de az egyik körben a visszafordítóban keresztben állt Gyula kocsija. Beleugrottam a fékbe, de egy kicsit így is meglöktem. Ebből a balesetből végülis szerencsésen jöttem ki, és Tomitól sem szakadtam le nagyon. Lassan újra beértem, és ekkor Ricsi kiesése miatt már a 2. helyért folyt a küzdelem. Végül Tomi elmérte azt a balos fordítót, és itt eltudtam menni mellette. Innentől sima volt az utam a célig.

Vörös Tamás
Remek versenyt futottam, köszönhetően az új setupnak, majdnem 1,5 mp-vel gyorsabb voltam, mint korábban. Időmérőn meglett a 6. hely új pályacsúccsal, viszont a rajt nem igazán sikerült, kissé nagy gázzal indultam, elment a kocsi hátulja és Gyula megelőzött. Aztán az első körökben nem történt semmi, tartottam a lépést, majd később kezdek fogyni előlem az autók. Először Milán dobta el, majd Szeglet és Ádám akadt össze a hajtűben, Gyula is megforgott, kishíján bele is rongyoltam, Ricsi kiszállt, és már a 2. voltam. Ádám kezdett egyre közelebb érni, pár körig tudtam is tartani, aztán a balos visszafordítóban egy kicsit lementem a fűre, és meg tudott előzni. Próbáltam tartani vele a lépést, aminek az lett az eredménye, hogy a hajtű utáni kanyarban megforogtam pár körrel a vége előtt, de még vissza tudtam állni Szeglet elé, bár már nagyon közel volt, de végül sikerült a 3. helyre beérni.

Szegletes Gábor
Edzés szánalom volt. Rajt után fogtam a 3. helyet, Ádámmal jót csatáztunk. Ő volt éppen elöl, amikor be akartam ijeszteni az íves féktáv utáni visszafordítóban, de rosszul sikerült, és kiütöttem. Elnézést, buta hiba volt : (. Ez egyértelműen büntetés lesz számomra. Szerencsére a később történtek fényében nem tettem tönkre a versenyed. Mire mindketten összeszedtük magunkat, és Ádámot magam elé engedtem, azt hiszem az 5. vagy a 6. helyen tartottam. Gyula hibázott ugyanabban a visszafordítóban, és volt ott még két Ferrari, én meg lendülettel érkeztem. Úgy bírtam menteni a szituációt, hogy lementem a fűre, onnan meg a gumiknak neki. És most kapaszkodjatok meg, senkivel nem ütköztem. : ) Innentől a gép nem fordult, de egyik irányban sem, jól be lett állítva. 4-5 helyeken haladtam, már célozgattam a 6-at, mondom kreditet szerezzek legalább, amikor megláttam, hogy negyedik vagyok. A köridők szánalmasak voltak, hibáztam egy kigyorson mégegyet. Végén Gyula hibázott, így negyedik voltam másfél körrel a vége előtt, és felnéztem a Pribire, és ott volt a semmiből Vörös Tomi, a harmadik, mindössze kétszáz méterre! Nyomtam, ahogy bírtam, és mentem is egy PB-t futamon azzal az éppen élő vassal, de természetesen már nem értem utol. Grat neki, Ádámnak, és Szabinak is! Ádámtól mégegyszer elnézést kérek! Láttátok a bajnokság elejét? 51-50-49.

Soós Gyula
Volt egy szándékom verseny előtt: csak 5. ne legyek. Az a legrosszabb 2 kreditet érő helyezés, vagy 6. vagy előrébb, erre tessék. Az edzésen még bizakodtam, a 7. hely jónak tűnt a tervemhez. Sikerült lerajtolnom Tomit, na mondom meg is van a 6. hely De sajna Milán Brm-je megadta magát, majd pár kör után Szeglet és Ádám összegabalyodott a hajtűben, egyszercsak a 3. voltam, a legjobb 2 kredites helyen. Már majdnem elértünk féltávig, amikor csináltam egy buta hibát: se nem mentem gyorsan, se nem pördültem meg, csak túl szélesen akartam fordulni a hajtűre, nem fordult el időben, bele a betonba. Sajna még van aki belém is akadt, de nem láttam hátra, resetelnem kellett. Azzal meg az volt a baj, hogy mostanában reseteléskor elmegy az FFB, edzésen is ez volt motordurr után. Sajna most is elment, innentől eléggé szenvedtem, ráadásul Ricsi kiválásával újra 5.-ként. Már-már azon gondolkodtam, elengedem Gabót, amikor Szeglet közelebb került hozzám. Nosza meghajtottam pár kört, és hibázott is, elé kerültem, és foggal körömmel óvtam a 4. helyet, de sok hiba lett, végül visszavete a helyét. Na mind1, megint -1 kredit, de legalább jó szoros a csampioncsipp.

Fejes Gábor
Azt hiszem, jo valasztas volt, hogy nem Hondaval indultam. A kis Cooper nagyon kezes volt a kanyarokban, amit a hatso egyenesben elveszitettem, azt a kanyarokban vissza tudtam venni. Megmondom oszinten, oskaoszt vartam a start utan a visszaforditoban, mikor odaertem, nagy orommel lattam, hogy semmi gubanc nincs ott. Kicsit elhamarkodtam a tenymegallapitast, ugyanis latszolag teljesen artatlan szituban osszeakadt elottem Jani es Captain Lotusa. Majdnem elfertem mellettuk, de az egyik Lotti visszapattant a gumikrol, es kilokott, nagy csattanast hallottam, a biztonsag kedveert reseteltem. Ezzel kb 8mp lemaradassal kezdtem a versenyt, semmi eselyem nem volt utolerni az elottem autozot. Par korrel a vege elott feltunt elottem Szeglet, gondoltam ha elkezdi gyapalni Gyulat, meg lehet belole valami, ezert kegyetlenul nyomtam a vegen, de profin megoldottak egymas kozott a dolgot, maradt szamomra a 6. hely. A tempoval es a helyezessel is meg vagyok elegedve, jo futam volt.

Posta János
Elégedett vagyok a tegnapi versenyemmel. Időmérőn hoztam, amit lehetett (új PB-t nem is vártam), a versenyen pedig hiba nélkül mentem a tervezett tempóban. Az első körös balesetet követően, a verseny első felében szépen átküzdöttem magam 6-7 emberen, aztán sajnos elfogyott alólam/mögülem a Cosworth... Annyi mákom volt, hogy éppen a leglassabb részen, a szűk balos előtt történt a dolog. Ezután hamar megkaptam társaságnak Milánt, akivel közösen zárkóztunk fel Portionre. Az utolsó körben el is csíptem a kollégát a hajtűben, így az idei szezonban eddigi legjobb eredményemet elérve a hetedik helyen futottam be. Szép sokan voltunk, grat a győztesnek és a dobogósoknak, és köszi a versenyt mindenkinek!

Krajsek Milán
A qual nekem is hihetetlen tré volt! Semmi sem jött össze, vagy a benzin fogyott el az utolsó szektor végén, vagy elmentek a BRM-lovak legelni, vagy forgalomba keverdetem, de legtöbbször egyszerűen sok lett (plusz ezek különböző kombinációi)! A rajt végre értékelhetően sikerült ezzel az ócskavassal is, de nem mentem vele sokra. Szeglet, Ádám elé teleportált, ahogy szokott. Ádám, ahogy azt kell, szép óvatosan vette a visszafordítót, amitől én is, amitől kigyorson szépen lemaradtam a ferraritól. Megpróbáltam volna a felzárkózást, de a kocsi nem akarta ezt eléggé, felrobbant a második kör elején. A szokásos idegbaj miatti hibák jöttek: forgás, gumifalba állás stb... Mire újra tudtam koncentrálni, már tök utolsó voltam. Bocsánatot kérek azoktól, akikkel szembe kerültem ! A verseny közepén megérkeztem Jani lotusa mögé, aki valami elképesztően máshogy ment mint én. Féktávon, egyenesben, kigyorson kaptam szépen, csak a kanyarok közepén voltam gyorsabb valamivel, ami édeskevés volt. Jani csak aprókat vétett, így helyzetbe kerülni se sikerült a 8 kör alatt amit mögötte voltam kénytelen eltölteni. Nagyon szeretem ezt a pályát, de azt hiszem ez nem kölcsönös ! Majd talán legközelebb... Pontok: 51-50-49 Kreditek: 5-4-3! Nagy show lesz itt még!

Porczió László
Jó verseny volt, nyomtam neki végig mint állat, de ferkával így se tudtam 1:59 alá menni. Az időmérőn csak a 11. hely jött össze. Jól rajtoltam bár kettesben kissé megcsigásodott a verda, a visszafordítót próbáltam óvatosan megközelíteni, gondoltam ott mindíg gebasz van. Sajna ez nem sikerült mivel hátulról kaptam egy kis lendületet . Gondoltam sebaj ez még semmi nem volt így nem reseteltem, bár a GPLRA itt már jelzi, hogy kapott a gép. Szerencsére nem estem vissza és Gabó mögött folytathattam, a 8. helyen. Aztán egy megpördülés után Babinszki ért utól és sokáig üldözött, ekkor már a 7. helyért ment a küzdelem de a nagyobb igyekezetben túlhevült a bal első gumeráj is és ez egyre több hibára késztetett, emiatt szép drifteket mutattam be, de az egyik ilyen csúszásnál a füre kerültem a visszafordító előtt és itt Babinszki megelőzött. Sajnos pár kör után Babinszki is disco miatt kiesett. A vége felé volt még egy kicsúszásom amitől kissé félre kezdett húzni a ferka és megérkezett Jani, Milánnal a hátában, nagyon bele tapostam de így sem tudtam tartani, az utolsó körben a visszafordítóban valamiért megdobódott a verdám, a replayen nem látszik hogy Jani ért volna hozzám, sajnos emiatt Milán is otthagyott így csak a 9. hely lett meg.

Soós Gábor
Nos megint utolsó helyről kellett indulnom, ami nem a legkellemesebb edzés nélkül rögtön odaállni a rajtrácsra. Így két célom volt, nehogy megint büntetést kapjak, illetve nehogy megint kilépjek. A rajt az egy vicc volt, eleve vagy két sorral hátrébb kerültem mint az előttem lévő, a zászlóst embert egyáltalán nem láttam, így már csak azt vettem észre, hogy egyedül álldogálok a rajtrácson. Hajtűnél volt valami csoportos megmozdulás az első körben, de olyan szinten hogy nem jelenítette meg nekem az összes autót, így talán megpöcköltem egy BRM-et, de addig nem is láttam, míg elém nem rakta. Később túl óvatos és lassú voltam, nem tudtam felvenni a versenytempót, kétszer elmértem a hajtűt, a mögém került gyorsabb versenyzőket szinte ellenállás nélkül elengedtem. Ez végül a 10. helyre volt elég, de a két célom sikerült elérni, hátha beindul lassan az a szekér.

Majer Tamás
Nem vagyok elégetett. Pedig a verseny elött simán mentem 1:59-es időket versenysetuppal. Élesben mégsem tudtam 2 perc alá menni. Ráadásul volt két megpördülésem is. Mindegy majd legközelebb. És elnézést kérek mindenkitől, akinek gondot okoztam az első körben a visszafordítónál.

Babinszki Gábor
Ilyen sem volt még: 5 körrel a vége előtt kidobott a játék.... Jani! elnézést hogy megpöcköltelek a visszafordítóban Érik az utolsó rajthelyem....

Pechnig Rezsö
Hát ez kiborito volt! Délután kékhalált játszott a gépem,de 1-2 napja is szorakozott már. Az időmérön kékhalállal kilépett a rendszer,gondoltam majd a másik vinyo megoldja a gondot. Az egy az egyben átrakott rendszer meg sem mukkant,ugyhogy GEm reinstall. Semmit nemjavult a dolog,ugyhogy abbahagytam mikor az időmérő kb véget ért. Addig jutottam,hogy pirosan látszodnak a szerverek... Kár a versenyért...


http://hgplm.gtr-masters.hu/