Donington Park GP eredmények

15. kupa, Donington Park, 2007. 11. 27.


részletes nézet

Szegletes Gábor (BRM P115) nyerte Donington Park nagydíját. Szegletes Gábor a 3. helyről rajtolva Krajsek Milán előtt ért célba a „15. kupa” 2007. 11. 27.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Balog Szabolcs állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (30 kör, 94 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 35:01.561s
2. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 +3.600s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B +20.413s
4. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 +26.892s
5. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +56.416s
6. Posta János / Historic Cooper T81B +1:02.016s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kör
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 1 kör
9. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1 kör
10. Porczió László / Historic Ferrari 312 1 kör
11. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 2 kör
Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 4 kör
Pápa Ádám / ZSÍR Lotus 49 4 kör
Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 28 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 1:08.249s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:08.567s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:08.776s
4. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:08.995s
5. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:10.555s
6. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:10.835s
7. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:11.250s
8. Posta János / Historic Cooper T81B 1:11.264s
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:11.565s
10. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 1:11.838s
11. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:12.145s
12. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:12.260s
13. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:13.806s
14. Pápa Ádám / ZSÍR Lotus 49 1:18.223s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 1:08.449s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:08.952s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:09.096s
4. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:09.192s
5. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:10.593s
6. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:10.675s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:10.844s
8. Posta János / Historic Cooper T81B 1:10.926s
9. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:11.761s
10. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:12.178s
11. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 1:12.532s
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:13.436s
13. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:14.714s
14. Pápa Ádám / ZSÍR Lotus 49 1:16.097s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzés jól sikerült, bár a szokásos 3 tized lemaradásom megvolt a PB-től. Rajtnál rögtön előre tudtam törni, ha nem is a legminimálisabbat kockáztatva. A 4 gyors pilóta közül legfeljebb Ricsivel tudtam volna tartani a lépést, ám Szabi és Milán elfoglalták egymást, Ricsi pedig biztos távolságból követte őket, biztosan kimaradva minden mókából. Mentem, gumikra figyeltem. Igazából olyan volt ez a pálya, hogy ha az ember a hosszú egyenesre a kigyorsot becsülettel megcsinálta, akkor csak erősebb autóval lehetett megelőzni, így nem kellett nagyon feszülnöm Szabi miatt. Aztán sajnos megtörtént az a bizonyos baleset, amiből én csak egy repülő autót észleltem a tükörben. Ricsi került mögém kb. 6 mp távolságban, és elkezdődött a mostmutasdmeg. Kiadtam mindent, amit a gumik bírtak, ennek ellenére feljött 3-4-re pár kör alatt. Aztán durranhatott el a motor, mert lemaradt, vagy egyből el is tűnt, már nem emlékszem. A végére Milán került mögém, aki egy túl kalandos futam után már nem tudott utolérni olyan kevés kör alatt. Így lett az, hogy 2 fixen, és 1 valószínűleg gyorsabb ember előtt végeztem.

Balog Szabolcs
Hát ez Nekem megint nem jött be. Nem az első eset az idén de ilyen az élet. 2. helyről rajtolhattam ami ideális volt és úgy kalkuláltam bevallom őszintén hogy ha a rajtnál sikerül megelőznöm Milánt akkor akár nyerhetek is. Ezt a célomat elértem de Szeglet - aki mindent egy lapra felrakva bődült tempóval rajtolt - elhúzott mellettem és elsőként fordult. Nah ezután következett 11kör kőkemény autóverseny. Mindent megpróbáltam hogy Szegletet minél hamarabb megelőzzem mivel a nyakamban loholt bokáig érő nyelvvel Milán. Voltak lehetőségeim és kerestem a fogást Gabin de nem volt időm megtalálni mivel hibáztam és a 3-as meccsének ezzel annyi is volt mivel a keresztbeálló autómat Milán már nem tudta kikerülni. Bocs Milán! Ezután együtt indultunk neki a küzdelemnek és csak azért lehettem 3. mert Ricsinek volt egy shit-r. Kár hogy megint a saját hibámon szállt egy esetleges jobb helyezés de sebaj jön Monza, hazai pálya, tifosik, Ferrari....!

Soós Gyula
Kábé hoztam az előfutamon nyújtott tempót, sajna gyorsulni nem sikerült. A rajt és az első kör necces volt, addig fékezgettek a többiek előttem, hogy BxL elslisszant mellettem. Aztán nem is tudtam nagyon rámenni, míg nem hibázott. Cserébe viszont megkaptam a nyakamba Janit. Pár körig szorongatott, lehet 1-2-szer előzési pozícióban is volt, de tudtam blokkolni, majd sikerült gyorsítani és leszakadt 2-3 mp-re, amivel már nyugodtan mentem. Innen már csak egy meredek helyzet volt, T1 féktávon Norbi lefékezett előttem, amire nem készültem, így sajnos kilöktem hátulról. Azt mondta nem haragszik, remélem így is van, de Janival a nyakamon nem mertem megpróbálni elrántani a kormányt, igazából nem is biztos, hogy el tudtam volna. Szerencsére a kocsi nem sérült, így behoztam 5.-nek. Aminek lett is egy hátulütője: az volt a tervem, hogy egyetlen futamon cserélem le a Ferrarit Lotusra: Monzán. De nem maradt rá elég kredit...

Posta János
Féltem ettől a versenytől, mert múlt kedd óta nulla métert gurultam a pályán. Aztán a szabad edzésen tudtam menni pár kört, és megnyugodtam kicsit. Időmérőn is sikerült hozni a 11 alja időket, Gabi ugyan egy hajszállal megelőzött, de a nyolcadik hely még bőven megfelelt. A rajtnál nem volt semmi probléma, az első körben ugyan jó szorosan voltunk, de ezzel együtt is sima volt. Két-három kör után kicsit megnyugodtak a kedélyek és láttam, hogy Gyulával kell majd meccselnem. Bíztam benne, hogy a Cooperrel nagyobb esélyem lesz, mint legutóbb a BRM-ben. Sikerült versenyen is hozni a 11-es köröket és nem szakadtam le, pár alkalommal pedig az előzés lehetősége is felvillant. De Gyula sosem hibázott elég nagyot, én meg nem akartam kockáztatni. Hét körrel a vége előtt sajnálatos módon éppen előttem perdült meg Ádám, vesztettem két-három mp-et, amit már képtelenség volt behozni, úgyhogy maradt a hatodik hely. De legalább kaptam egy Ferrarit Monzára.

Pápa Ádám
Lehet ez mások számára viccesen fog hatni, de én elégedett vagyok... Egész eddig a napig földrajz érettségire készültem szóbelire, szal tök ismeretlen pálya.Indultam 1:25tel aztán időmérőn 1:18 és versenyen végül 1:16.Örülök hogy nulla gyakorlással egy teljesen ismeretlen pályán pár kör alatt majdnem 10mp tudtam javulni...lehet jobb lett volna ha én is gyakorolni tudok egy hetet mondjuk...na mindegy. sose derül ki. A verseny, hát a fent említett okok miatt ugye jöttek a lekörözések ahogy szoktak, úgy érzem mindenkire vigyáztam és ütemben engedtem el A végén nagyon figyeltem Benő merre jár +31 volt a hátrányom ami kb 2-3mp re olvadt mert hibázott, majdnem sikerült utolérnem de hibáztam...ha nem csúszok ki lehet ha a nyakában vagyok hibázik és akkor a 4.kör nem is kapom meg és megvan az 1 pont...Egyébként nem értem Benő a végén miért engedte el a sikánnál Szegletet( vagy hibázott?nemtudom) de így ő is értékelésen kívül esett a 4kör miatt és így hiába ért be a 12.helyen nullázotKöszi a versenyt én azért élveztem de jobb lehetett volna ha gyakorlok és küzdhettem volna pontért.Grat mindenkinek!Monzát várom és gyakorlok


http://hgplm.gtr-masters.hu/