Mosport GP eredmnyek

15. kupa, Mosport, 2007. 11. 13.


rszletes nzet

A 2007. 11. 13.-n rendezett Mosport-i viadal gyztese Szegletes Gábor lett. A „15. kupa” versenyn a msodik helyet Kis Richard, a harmadikat Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Kis Richard futotta.



Verseny (27 kr, 107 km)


# versenyz aut versenyid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 37:07.728s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 +9.820s
3. Posta János / Historic Cooper T81B +42.025s
4. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 +47.359s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +59.168s
6. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 +1:02.404s
7. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 +1:11.958s
8. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 1 kr
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kr
10. Porczió László / Historic Ferrari 312 1 kr
11. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1 kr
Csomor Benö / Ferrari 312 5 kr
Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 6 kr
Pápa Ádám / ZSÍR Ferrari 312 6 kr
Brixel László / Fácán Lotus 49 9 kr
Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 14 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:20.878s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:21.214s
3. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 1:21.504s
4. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 1:21.718s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.440s
6. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 1:22.559s
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:22.974s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.205s
9. Posta János / Historic Cooper T81B 1:23.273s
10. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:23.289s
11. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:23.289s
12. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:23.786s
13. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 1:24.077s
14. Csomor Benö / Ferrari 312 1:28.166s
15. Pápa Ádám / ZSÍR Ferrari 312 krid nlkl
16. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 krid nlkl


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:21.366s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:21.771s
3. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 1:22.113s
4. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 1:22.162s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.472s
6. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 1:22.636s
7. Posta János / Historic Cooper T81B 1:23.225s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.329s
9. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:23.470s
10. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:23.543s
11. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:23.572s
12. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:23.666s
13. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 1:24.397s
14. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 1:24.564s
15. Csomor Benö / Ferrari 312 1:26.957s
16. Pápa Ádám / ZSÍR Ferrari 312 1:30.756s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Álmosan és fáradtan talált a 18:00, ennek megfelelően nem is ment a gyakorlás. Szombat óta nem mentem, és ezt most nagyon meg is éreztem, nem ugrottak be a finomabb dolgok. A túl nagy erőlködésből fürdés-kávé-szőlőlé kombinációval igyekeztem menekülni, annyit értem el, hogy időmérőn meglett a pribi +3 tized nagyobb erőlködés nélkül. Negyed óra után már a verseny beállítással körözhettem. Rajtnál sikerült megőriznem az első helyet Ricsivel szemben, majd diktáltam pár belelendülős kört, nulla kockáztatással, mivel ezen a pályán erőből nem nagyon lehet előzni. Ricsi még az első körökben hibázott mögöttem, kaptam 10 mp előnyt, amit szépen leadtam, átlagban 22,2-es körökkel. Lekörözések során sokat vesztettem, annak ellenére, hogy mindenki korrekt volt, sőt voltak akik egyenesen lemenekültek a pályáról. Így végül is egy alacsony tempót diktálva elhajtottam a célig. A versenyidőm így spórolással és forgalommal 13 mp-cel volt rosszabb, mint a 3 gyakorló futam legjobbika. Ennyi, semmi harc, semmi izgalom. Kreditek szempontjából jól végeztem. Köszönöm a születésnapi jókívánságokat! : )

Posta János
Az időmérő eléggé közepes lett, ráadásul szorosan is voltunk a 23 alja régióban, így csak a kilencedik helyről indulhattam. Top 6-os befutót terveztem magamnak, úgyhogy kicsit borongós lett a hangulatom. Mosporton mindig is necces volt a rajt, ennyire a közepéről indulva meg komoly veszélyben éreztem magam... Végül minden sima volt, a páros oldal (Ádám miatt?) totál lassan indult, én meg balról elhúztam a messzeségbe. T1-T2 így fájdalommentes volt, és kb az ötödik helyen találtam magam... Az első körökben azért igen szorosan mentünk, előttem/mögöttem VTomi, Ricsi, Portion... Nem egyszer csak igen meredeken sikerült a hajtű, meg a bukkanó utáni jobbos : ) Aztán valahogy leült a por, tudtam, hogy a Cooperrel előzni nem fogok, próbáltam hát hiba nélkül végigautózni a távot. Picit aggódtam ugyan a motorért, ami az előzetes teszteken mutatott megbízhatatlanság után az időmérőn is megadta magát egyszer. Ám szerencsére nem volt gond, PB-t ugyan nem futottam, cserébe viszont nem történt nagyobb malőr sem. Egy pillanatig sem unatkoztam, és a top6-os tervet is messze túlteljesítettem. Köszi mindenkinek! És még egyszer boldog szülinapot Szegletnek!

Krajsek Milán
Az egyik legmunkásabb versenyemen vagyok túl. Az edzésen 5.-nek számoltam magam, ezért 4. hely több mint jó volt. A rajtnál rossz ütemben engedtem vissza a gázt a padlóról és rondán beragadtam, ketten is leléptek. A hajtű tetején BxL kisodródott, gondoltam megy szántani, de valahogy mégis visszarántotta a gépet a pályára. Gyökketővel haladtam, mégsem tudtam reagálni és megpöcköltem (elnézést kérek!). Ahogy illik, megvártam amíg visszakászálódik a betonra, uh. fél körig még 15. is voltam. “Hideggumis hajrá tempó“-nak köszönhetően, még egy forgás is összejött, aztán a völgyben beékeltem a gépet a korlát és a fasor közé. Na mondom, most lesz ebből elég, nyúltam az esc felé...de meggondoltam magam...shift+R. Inkább jól kitapostam a BRM padlólemezét a hátralevő huszonvalahány körben. Annak ellenére, hogy sokan csúsztak ki előlem és volt pár vad helyzet Gabóval, meg a vége felé Ádámmal, innentől hiba nélkül végigmentem. A teljesen elbaltázott rajt után, azt hiszem maximálisan elégedett lehetek a 6. pozícióval. Egy meccset még bevállaltam volna VTomival az 5.-ért, de nem volt több kör...

Varga Ádám
Időmérő: lezajlott! Verseny: A rajt pillanatában elfüstölt a motorom-> mezőny vége. Csúszkáltak ki előlem az emberek -> nekem is volt 2 hibám. A verseny végén utolért Milán, akit úgy éreztem ezen a szűk pályán tudok tartani -> ideges voltam és hibáztam. Végeredmény -> 7. hely

Porczió László
Brutál kemény verseny volt ez számomra. Az időmérőn nagyon szoros volt a felállás, a legjobbamat ugyan nem tudtam hozni de Gyulával ezredre megegyező időt mentem, ez pedig a 10. helyre volt elég. A rajtot jól kaptam el és az előttem történő sorozatos kicsúszások egészen az 5. helyig hoztak fel. Nagyon elkaptam a fonalat mert hosszas vonatozás után még Janit is meg előzhettem és a 4. helyre kerültem, na ez volt a hiba mivel ezzel túlvállaltam magam és nem bírtam a gumik hevülését féken tartani így a huppanó utáni féktávon egyszercsak totál máshogy kezdett viselkedni a gép és el is szálltam. Aztán tovább küzdöttem a gumikkal a 7. helyen de a sok bénázás után már nem tudtam megúszni a resetelést miután a visszafordító kanyar rázókövén felborult a verdám, ekkor egészen a 12. helyig estem vissza. Soós Gabival üldöztük egymást egyik alkalommal Gabi keresztbe állt és nekimentem, nagyon sportszerűen visszaengedett, aztán még párszor helyet cseréltünk. A végére már sikerült megbírkózni a gumi hevüléssel de ekkorra már le is köröztek. Remélem a nagy kavalkádban nem okoztam senkinek galibát. Végül csak a 10. hely jött össze, ennél azért jobbra számítottam.

Majer Tamás
Nem szoktam belőle nagy problémát csinálni, ha egy futam nem úgy sikerül ahogy szeretném, de most igazán dühös vagyok magamra. Nagyon sokat gyakoroltam, és még az időmérő elött sikerült egy 1:23:05-ös, számomra “űridőt“ mennem, ezért bizakodva vártam a futamot. Persze az időmérőn ezt meg sem sikerült közelítenem, de ezt már megszoktam. Aztán a futamon egész jól indultam, de az első pördülés után teljesen elvesztettem a fonalat. Komolyabb balesetem csak Pápa Ádámmal volt, majd holnap megnézem még a replayt, de azthiszem ez az én hibám volt. Éreztem, hogy összeakadunk, aztán a tükörben láttam, hogy Ádám meg is pördül. Bocsi.

Soós Gábor
Körülbelül azt kaptam a futamtól, amire számítottam, inkább mennék minden futamon Monacóban, mint itt egy kört megtenni. Még nem láttam replayt, de már a rajtnál összeakadtam Pápa Ádámmal, nem tudom mi történt. Lassan kezdtem felküzdeni magam egy normális pozícióba, amikor az ugrató elő a kormány kirántotta a kezemből a vasat. Megint feljebb kúsztam, amikor BxL flikk-flakozott vmit előttem lezárva az út 90 %-át. Majd mikor saját hibámból is eldobtam a gépet, úgy döntöttem elég volt a szenvedésből. Ja és Szeglet Isten hozott a 2x-esek klubbjában.

Brixel László
Elnézést kérek mindenkitől, akit feltartottam a verseny során. Nem ment, van ilyen. Már az első körben elment a kedvem az egésztől, amikor hátulról megpördítettek, aztán próbáltam kiszenvedni valami normális eredményt, de kb 15 kör után elegem lett. Tudom, nem így kell versenyezni, hanem sokkal kitartóbban, de most csak ennyi jött össze.

Soós Gyula
Este 8-ig dolgoztam, nem tudtam gyakorolni, a pálya szaggatott, a kormány elállítódott, és még a motorom is eldurrant. Remélem most jött össze miden sz*r erre a szezonra...


http://hgplm.gtr-masters.hu/