Brands Hatch GP eredmnyek

Kiss Zoltán Emlékkupa, Brands Hatch, 2007. 06. 19.


rszletes nzet

A 2007. 06. 19.-n rendezett Brands Hatch-i viadal gyztese Balog Szabolcs lett. A „Kiss Zoltán Emlékkupa” versenyn a msodik helyet Posta János, a harmadikat Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt Krajsek Milán futotta.



Verseny (24 kr, 102 km)


# versenyz aut versenyid
1. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 37:44.774s
2. Posta János / Historic Ferrari 312 +20.297s
3. Kis Richard / ZSÍR Cooper T81B +22.394s
4. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 +29.095s
5. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +1:30.026s
6. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1 kr
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 1 kr
8. Porczió László / Historic Ferrari 312 2 kr
Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 9 kr
Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 9 kr
Szegletes Gábor / Fácán Cooper T81B 16 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán Cooper T81B 1:32.102s
2. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:32.150s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:32.414s
4. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 1:32.742s
5. Kis Richard / ZSÍR Cooper T81B 1:32.983s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 1:34.145s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:35.152s
8. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:35.975s
9. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:36.682s
10. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:38.646s
11. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 1:43.324s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 1:32.866s
2. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:32.889s
3. Kis Richard / ZSÍR Cooper T81B 1:33.155s
4. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:33.265s
5. Szegletes Gábor / Fácán Cooper T81B 1:33.551s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 1:33.960s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:35.307s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:35.847s
9. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:37.052s
10. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:37.062s
11. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 1:42.772s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Nehéz futamon vagyok túl. Sokáig úgy nézett ki hogy abszolut nem leszek versenyképes de végül némi gyakorlás és setupjavítgatás után (itt mondok köszönetet Szegletnek ) éreztem magamban az erőt arra hogy nyerjek. Sikerült egy harmadik helyet szereznem az időmérőn aminek nagyon örültem. Úgy terveztem hogy lerajtolom Ádámot és Szeglettel nekiállunk gyilkolászni egymást 3an de már én leszek a második helyen. Minden tervem szerint alakul sikerült lerajtolnom Ádámot és mentem Szeglet után amennyire tudtam de a második kör elején jött a rémálom: elment a hang. Észrevettem hogy kijött a hangfal kábele és odanyúltam visszadugni de sajnos eközben nem tudtam uralni az autóm és a falban kötöttem ki és elment Ricsi is és Ádám is. Nahh mondom ennek a versenynek itt annyi. Kétségbeesetten eredtem Ricsi után de előtt még Milánnal is meg kellett küzdenem. Miután ezen túl voltam próbáltam csökkenteni a távolságot Ricsi és közöttem de nem nagyon ment és a gumijaim is megint túlmelegedtek kicsit. Gyakorlatilag az egész versenyem azzal telt hogy próbáltam Ricsit zavarni a versenyszemélygépjárművel való közlekedésben (LOL) de ez nem nagyon ment. 5körrel a vége előtt nézem a tábla P2t ír... Nahh mondom akkor itt az ideje még egyszer minden erőmmel nekirugaszkodni Ricsi üldözésének és centiről centire tizedről tizedre slattyogtam vissza Ricsi közvetlen közelébe. Aztán Ricsi hibázott (talán az idegesítésem miatt nem tudom de nem is számít igazából ) és tudtam hogy innentől kezdve csak arra kell figyelnem hogy betoljam az autót. Megtettem és ismét van esélyem arra hogy bajnok legyek és mindent el fogok követni (persze csak a sportszerűség keretein belül) hogy megvédjem a címem. Ezt a győzelmemet Horváth Sándor nevű általatok jól ismert kollegámnak ajánlom aki a verseny napján töltötte be 22. életévét. Innen is Iten éltessen Téged sokáig Sanyi! Legyen még sok ilyen szép napod!

Posta János
Az időmérőn összejött egy új egyéni csúcs, de még mindig 1:34 fölött... Előttem csupa 32-es, mögöttem Gyula 35-ös idővel. Már itt látszott, hogy hatalmas űrben fogok autózni a versenyen. A rajtot jól kaptam el, nagyon figyeltem, hogy Gyula semmiképpen ne férjen be elém az első két kanyarnál - nem akartam megint egy Soós-fiút kergetni fél versenyen át, mint Monzán, haha! Az első kör végére megvolt a múlt heti felállás: előttem az elit, mögöttem biztonságos 2 mp-re Gyula. Aztán ez a két mp felugrott 8-ra, és máris nyugodtabban mentem a tempómat. Kicsit később Milán pottyant elém, de nem volt elég közel ahhoz, hogy megzavarjam, így aztán gyorsan elhúzott. A verseny eseménytelen része következett ezután. Próbáltam minél több 34-es kört bemutatni. Köszönet a lekörözötteknek az udvarias elengedésekért. Aztán Milán ismét hibázott valahol, de észre sem vettem, hogy elé kerültem. Valószínűleg azt hittem, hogy egy lekörözött miatt volt kint a sárga zászló. Ekkorra Szeglet és Ádám már nem volt versenyben, úgyhogy ez az előzés a harmadik helyet jelentette számomra. Volt még hátra jópár kör, kicsit aggódtam, hogy mi lesz ha Milán utolér, de továbbra is nyomtam a 34-eket és bíztam, hogy kibírom a célig. Ez olyan jól sikerült, hogy az utolsó körben még Ricsit is utolértem :p

Krajsek Milán
Edzés: eddigi legrosszabbul sikerült edzésem volt, benne maradt több mint fél másodperc. Azon is látszik, hogy az edzés időm kb. 0,1-el volt csak jobb a versenyben futottnál, fél tank benzinnel. Verseny: Tulajdonképpen még örültem is neki, hogy a bajnokság szinte teljes élmezőnye, - miután Ricsi a rajtnál otthagyott ? már a t2-ben előttem volt. Mert semmiképp nem szerettem volna galibát okozni. Sikerült egy jó verseny setup-ot kreálni, de lassan melegedtek fel a gumik ezért óvatosan kezdtem. Aztán Szabit üldöztem jó-pár körön keresztül, kétszer próbáltam valami előzésszerűt bemutatni, de Szabi keményen védekezett. Ezután nem akartam az egyik bajnok esélyest kitenni a pályáról, ezért inkább csak távolról követtem. Valaki hibázott a visszafordítónál, és annyira megnéztem a sárga zászlót mintha még nem láttam volna olyat, nem raktam kettest? Szabiék elléptek, és Janit kellett valahogy leráznom, ami nem volt egyszerű. Lassan megint kezdtem közelebb kerülni az előttem haladókhoz akkor már a 3. helyen, mert sajnos Szeglet meg Ádám akkor már nem volt a mezőnyben. A nagy igyekezetben megint eltoltam a T2 féktávját, de még Jani előtt el tudtam újra indulni, aztán még ebben a körben csúnyán meghúztam az alját abban a kis völgyben, és nagy csörömpöléssel beestem a szemben lévő bokorba. Hallottam, hogy a Ferrari elhúz. Megpróbáltam a nehéz autóval meg hideg gumikkal utolérni, de két körrel a vége előtt csak egy újabb hiba lett ez eredménye (megint a visszafordító). Nagyon rossz edzés után végül, egy izgalmas versenyem volt. Sajnálom, hogy Ádám és Szeglet nem ért célba, akkor is, ha csak ennek köszönhetem a 4. helyet. Gratulálok mindenkinek! Csak a T2 ne lett volna?

Soós Gyula
A múlt heti előfutamon a versenyen derült ki, hogy nem kényelmes nekem feltankolva hosszútávra ez a setup. Így másikat kerestem, Alison Mosporti setup-ja lett a nyerő. Edzésidőm nem volt jó, de elég lett a 7. helyre. A rajtot nagyon óvatosra vettem a dimbek-dombok miatt, de többen mások is, így nem veszítettem pozíciót, bár a T2-nél izgalmas volt amikor a belső íven füstölő kerekekkel elszállt mellettem egy Ferrari Aztán így letudtam az első kört, beállt a mezőny, és ahogy mostanában rendre, most is Janit vettem üldözőbe. Jó tempót is sikerült felvenni (leggyorsabb köröm az 5. volt), de ez kábé 6 körig tartott, a hídnál túl hamar kezdtem a kigyrsítást, lesodródtam és ahíd alatti tábla kettévágta a kocsit Reset. Jani elment 20 mp-re, próbáltam a tesóm vezette üldözőcsapat előtt maradni, ami sikerült is. Aztán féltáv körül váratlanul felrobbant a motorom, újabb reset. Az élről elkezdtek kipotyogni az emberek, így az 5. helyen találtam magam. A végén csak Szabi elől menekültem, nehogy lekörözzön. Legjobb helyezésem a bajnokságban, de nem igazán mentem jól.

Soós Gábor
Ellentmondásos futam volt ez számomra. Ott kezdődött az egész, hogy fél nyolc magasságában megszünt létezni az internetkapcsolatom. Már le is mondtam magamban a versenyzésről, amikor egy fertályórával este tíz előtt a visszatérő élet jeleit fedeztem fel az engem a világhálóval összekötő kapcsolatban. Gyorsan csatlakoztam a stopperóra mutatója ellen küzdő többi kollégámhoz, és 8 kör alatt futottam egy számomra majdnem elfogadható kört. A rajtnál megőriztem előkelőnek nem nevezhető pozíciómat, de lelki szemeim előtt már láttam, hogy a t1-et vagy t2-őt nem úszom meg kocc nélkül. Miután sértetlenül átjutottam a t1en, t2ben beteljesült rémálmom, hiszen mielőtt Portion sporttárs füstölő kerekkel átvágott volna bátyám előtt, engem hatásosan eltávolított az útból. A versenyrendezvény hátralévő tetemes hányadát unalmas körözgetéssel töltöttem, persze kisebb-nagyobb hibák közbeiktatásával. Viszont az események ismert és furcsa alakulása miatt, ez a 6. hely nemcsak ebben a szezonban elért legjobb helyezésem, hanem egész pályafutásom során elért legelőkelőbb pozíció bajnoki futamon. Örömmel nyugtáztam hogy csapatunk nem kicsi előnyre tett szert a nem egyéni trófeáért folytatott ádáz küzdelemben, persze szórakoztatóbb lett volna ezt nem ilyen körülmények között elérni, hanem az aszfaltcsíkon, versenyben, dehát még semmi sem dőlt el, hiszen mint tudjuk az ördög sosem alszik.

Varga Ádám
Az időmérő edzés: Csak a Pribis időn sikerült javítani, de Szeglettől 0,05mp-re elmaradtam. A rajtom és az első köröm borzalmas volt, össze-vissza kapcsolgattam a sebességi fokozatokat, ááá szörnyű volt. A borzalmas rajt után a T1-ben elment Szabi, a T2-ben meg Ricsi. Na gondoltam ez is jól kezdődik. A verseny elején Szabi a T4-ben, abban a tört ívű kanyarban kisodródott a pályáról, és Ricsi meg én is elmentünk mellette. A következő kanyarban Ricsi félrehúzódott és elengedett, nem tudom miért, lehet félt hogy ezen a szűk pályán összeütközünk, ha megpróbálok heveskedni. Mindenesetre én örültem neki. Szegletet vettem üldözőbe és sikerült is utolérnem. Gondoltam a verseny végéig nem nagyon kakaskodok, mert egy ütközés esetén megint megismétlődött volna Spa, mivel Ricsi túl közel volt. Gondoltam megvárom a verseny végét, addigra hátha ellépünk az üldözők elől, vagy Szeglet hibázik. Azért bepróbálkoztam egyszer szélárnyékból, de Szeglet szépen fogta az ívet. Aztán Sennahoz hasonló módon, a tört ívü kanyar közepén egyszercsak lement egyenesen. Aztán kiírta a GPL, hogy disconnect lett a vége. Húú gondoltam magamban, ez egy nagyon mákos futam számomra, nyugodtan körözgettem az 1. helyen, amikor eltűnt a Pribiről mindenki. Ekkor már éreztem, hogy baj lesz, de még rendbejött a kapcsolat. Aztán rövid időn belül megint eltűnt mindenki, és végül kidobott a szerver. Szeglet nagyon imádkozhatott, mert ilyen velem még nem történt. Mindegy, ezen a szezon már úgyis elment, szóval ezen a futamon már nem fogom magam feleslegesen idegesíteni.

Szegletes Gábor
Edzés: összejött egy értékelhető kör, meglett a pole. Futam: rajtról eljöttem elsőnek, szereztem két-három mp előnyt, amikor Ádám került mögém. Gyorsabb volt, 9. kör körül ért utol. 11. körig tartottam, jót vívtunk, aztán ugyanaz mint Zandyn, kidobott a GPL. Hibát észlelt, leállt. Remélem ezúttal nem okoztam balesetet, amíg nem én irányítottam az autót. Ezzel vége a bajnoki arany és ezüst reményeknek, sőt, gondolom Ádám benyeri ezt a futamot, szóval még a dobogónak is. Még jó, hogy ma írtam a fórumra, hogy aránylag jól megy a GPL, kevés a kifagyás. Watkinsra mindent újrateszek, rosszabb nem lesz. Azért jó verseny volt, kár hogy a feléig se jutottam!


http://hgplm.gtr-masters.hu/