Silverstone GP eredmények

Kiss Zoltán Emlékkupa, Silverstone, 2007. 04. 24.


részletes nézet

Varga Ádám bizonyult a legjobbnak a „Kiss Zoltán Emlékkupa” sorozat 2007. 04. 24.-n rendezett Silverstone-i futamán. A második helyen Balog Szabolcs futott be, míg a harmadik pozíciót Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Varga Ádám futotta.


logo


Verseny (24 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 35:30.680s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 +18.219s
3. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 +28.827s
4. Posta János / Historic Brabham BT24 +39.243s
5. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 +39.748s
6. Porczió László / Historic Lotus 49 +1:11.035s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1 kör
8. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1 kör
9. Brixel László / Fácán Lotus 49 2 kör
Brixel Balázs / ZSÍR Ferrari 312 3 kör
Vörös Tamás / Ferrari 312 14 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:26.316s
2. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:26.920s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:27.182s
4. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:27.228s
5. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:28.394s
6. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:28.622s
7. Porczió László / Historic Lotus 49 1:28.777s
8. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:29.581s
9. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:29.627s
10. Posta János / Historic Brabham BT24 1:29.819s
11. Brixel Balázs / ZSÍR Ferrari 312 1:34.124s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:27.166s
2. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:27.749s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:28.087s
4. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:28.319s
5. Posta János / Historic Brabham BT24 1:29.009s
6. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:29.160s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:29.198s
8. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:29.298s
9. Porczió László / Historic Lotus 49 1:29.590s
10. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:29.934s
11. Brixel Balázs / ZSÍR Ferrari 312 1:33.023s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Varga Ádám
Hejjjj de boldog vagyok én!!! Nagyon jó kis verseny volt ez! Az időmérőn nem sikerült az 1:25-ös idő, annak ellenére, hogy már a szabadedzésen is benne volt a Pribiben. Volt egy nagyon erős köröm, de végül elrontottam. Az időmérő végén próbálgattam a rajtolást, de ennek ellenére Ricsi könnyedén lerajtolt. Az első körökben leszakadtam Ricsiről, próbáltam felvenni a verseny ritmusát, aztán szép lassan utolértem. Ha jól emlékszem rögtön bepróbálkoztam, de nem koronázta siker a próbálkozásomat. Egy ideig a nyakán voltam, amíg a Pribiben meg nem láttam, hogy Szeglet 1,2-re van mögöttünk. Innentől kezdve szakaszosan próbálkoztam. Megpróbáltam tartani a tempót Ricsivel, miközben nem akartam a nyakán lenni, hogy tempósan mehessünk, és amint összejött olyan 2-3 mp előny Szegletékkel szemben próbálkoztam. Még az egyik kisérletem sikeres is volt, de aztán Ricsi az Abbey kanyarban a füvön körbeautózott. A tükörben láttam, ahogy centikre tőlem továbbsodródik a fűre. Aztán nagy meglepetésre elnéztem jobbra a fülkéből, és azt láttam hogy mellettem vagy inkább elöttem autózik. Törtem a fejem, hogy hol is sikerülhetne egy előzés, és a következőre jutottam: A célegyenesre ráfordító Woodcote kanyarban a Ferrari jobban tapadt, viszont nem éreztem azt a távolságot, aminél ha besodródok nem kell félnem, hogy összekoccanunk, viszont a kijáratnál a nyakán lehetek. A Beckets kanyar féktávját stabilabban tudtam venni, mint Ricsi, de ott nem mertem próbálkozni. A Chapel kanyart követő egyenesben nem sok esélyem volt, mert abban a kanyarban Ricsi sokkal jobb volt, én nem mertem annyira közel menni a fűhöz a kanyar elött. Abban bíztam, hogy ha a Stowe kanyarból tudok venni egy jó kigyorsítást, akkor a Club kanyarban megfoghatom. Amire ezt így kigondoltam, Ricsi a Beckets kanyart követően félreállt, ha jól gondolom motorhiba miatt. Innentől kezdve sima volt a verseny. Kár hogy Ricsinek elrobbant a motorja, mert ezzel az autókiosztással és ezen a pályán úgy éreztem, hogy megtudom előzni és le tudom győzni, de a Honda közbeszólt. Azért nagyon örülök a győzelmemnek!!!

Balog Szabolcs
Kiváló verseny volt. Az időmérőn hatalmas csata volt 3unk között Szeglettel és Ricsivel a minél előkelőbb rajthelyért. Harmadik helyről rajtolhattam és úgy számoltam hogy Szeglet lerajtolja majd a második helyről induló Ricsit nemcsak engem és majd 4en az első néhány körben nagyot fogunk pofozkodni. Szeglet -ahogy számoltam lerajtolt engem de Ricsit nem sikerült és Ádámmal meg is kezdték az ellógást velem pedig olyan történt ami eddig soha. Nem akarták elérni az üzemi hőfokot a gumijaim . Az első néhány köröm ezért katasztrófa volt de ahogy bemelegedett a gumi megkezdtem a felzárkózást. Szépen centiről centire egerésztem vissza magam Szeglet mögé és már igencsak tele volt velem a tükre amikor eldurrant Ricsi. Gondoltam most kell nagyon megküldenem és megpróbáltam támadó alakzatba felállitani a Hondám és elkezdtem keresni Szegleten a fogást és már tudtam hogy akarom megelőzni amikor Ő is eldurrant. Innentől kezdve pedig arra törekedtem hogy lehetőleg motorhiba nélkül beérjek de a végzet engem is utolért. Megfőtt a V12 a hátam mögött de volt előnyöm szóval nem aggódtam. Az utolsó előtti kör végén utolértem egy Ferkát akit sikerült leelőznöm de nagyon harcias volt az illető gondoltam ez az Ádám és nyomni kezdtem a pedált. A kör felénél rájöttem hogy egy harcias lekörözött volt de igy is boldogan haladtam át a célvonalon másodikként.

Szegletes Gábor
Hát hát, harmadik futamom volt ahol Szabi elől estem ki, kétszer kitettek, most pedig a motor. Amúgy tök egyformán mentünk, Ricsi volt csak jobb egy hajszálnyit. Tiszta EOLC érzésem volt, ment mindenki és ha eldobott 4 tizedet már ott is volt mögötte a másik. Jó volt. : )

Posta János
A szabad edzésen futottam egy új Brabham PB-t, ami aztán sehogy sem akart újra összejönni sem az időmérőn, sem a versenyen... Sőt, az időmérő annyira rosszul ment, hogy csak az utolsó sorból tudtam rajtolni. A rajt viszont jól sikerült, a második kört már hatodikként kezdtem. Ezután az verseny első harmadát Portion kolléga nyakán töltöttem. Épp csak egy picit voltam gyorsabb. Végül csak sikerült belehajszolnom egy hibába, és onnan kezdve már nyugisabb körök jöttek az ötödik helyen. Azért nyomtam neki, remélve, hogy az előttem haladó Hondák valamelyike beadja a kulcsot. Be is jött a számításom, sikerült Ricsi elé kerülnöm. Tudtam, hogy bő 2 mp-cel gyorsabb, úgyhogy mindent feltekertem a Barbiban, hogy kihúzzam előtte a hátralévő néhány kört. Az utolsó kör így is neccesre sikerült. Szerencsémre az az egy kör csak arra volt elég, hogy Ricsi felmérje, hol vagyok lassabb. Ha lett volna még egy kör simán otthagy. De nem volt, úgyhogy megszakítva sorozatomat, ezúttal NEGYEDIK lettem Jó verseny volt, köszönöm mindenkinek. Grat az élmezőnynek! Őrület, hogy miket mentek.

Porczió László
Ez nem volt egy rossz verseny. Sokat ugyan nem tudtam gyakorolni így még az időmérőn is setupolgattam, a végére már éreztem hogy helyes irányba állítgatom a Lotit de lejárt az idő így csak a 7. rajthelyet szereztem meg. A rajtnál sikerült 2 helyet is feljönnöm, Vörös Tomi mellé kissé agresszívan érkeztem, akkor nem vettem észre de a replayen láttam, hogy ki is csúszott, bár a kocsink nem ért össze sőt annyira nem is voltam hozzá közel, de lehet valamilyen netes dolog miatt mégis megdobódott, ha én hibáztam akkor bocsi, és ezt vizsgálja ki a bíróság. Ezután 8 körön át Janival a nyakamban Lótottam, de sajnos a stressz miatt egyre csökkent a koncentrációm és kezdtem hibázgatni aztán a 8 körben egy kanyarban elfékeztem magam és elszállt a Loti. Ezután próbáltam tartani a tempót, de Jani csak eltávolodott, Brixel Laci kezdett közeledni hozzám így próbáltam összeszedni magam, szerencsére a lekörözés nem fenyegetett így még az is belefért, hogy az utsó körben elszálltam. Végül a 6. helyen értem célba ami ebben a bajnokságban a legjobb helyezésem.

Soós Gyula
Végülis úgy alakult, hogy nem volt rossz verseny számomra. Az első 6-7 körben jó kis vonat volt, Vörös Tomi, Bx Laci, tesóm és én csatáztunk kicsit néhány helycserével. Aztán számomra úgy lett vége a dolognak, hogy a célegyenes előtti egyenesben Laci nagyon feljött rám, és előtte már úgy éreztem sokat nem hagytam magam, valamiért azt gondoltam, hogy hagyom a belső ívre kerülni, én meg fordulok kint. Hát kipördültem. Aztán tesóm hibázott valahol, őt utolértem és megelőztem, de Laciékat már nem volt esélyem elcsípni. Próbáltam stabilan menni tesómmal a hátamban, ami sokáig ment is, de sajnos ráéreztem, hogy ahogy bemelegedtek jól a gumik, és a benga is fogyni kezdett, lehet itt rövidebb féktávokat is venni. A T3 előtt szépen el is mértem, megprödültem, és tesóm ellépett 7 mp-re, miközben volt 8 kör hátra. Már addig is kapott a kocsi, így azt mondtam nem érdekes, nyomtam ahogy tudtam, sikerült is jobb kört menni mint edzésen. Pár mp-et hoztam tesómon, de közben Ádámot is elengedtem, nem nagyon csökkent a diffi, már kezdtem feladni, amikor a jó öreg Loti megviccelte tesómat, a net Lacit, és máris a 7. helyen találtam magam.


http://hgplm.gtr-masters.hu/