Kyalami GP eredmények

Kiss Zoltán Emlékkupa, Kyalami, 2007. 02. 14.


részletes nézet

Kis Richard (Lotus 49) nyerte Kyalami nagydíját. Kis Richard a 1. helyről rajtolva Szegletes Gábor előtt ért célba a „Kiss Zoltán Emlékkupa” 2007. 02. 14.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Balog Szabolcs állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (24 kör, 98 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / ZSÍR Lotus 49 31:44.908s
2. Szegletes Gábor / Fácán Lotus 49 +17.286s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Lotus 49 +27.457s
4. Kiss Zoltán / ZORRO Lotus 49 +36.584s
5. Brixel László / Fácán Lotus 49 1 kör
6. Vörös Tamás / Eagle T1G 1 kör
7. Posta János / Historic Honda RA300 1 kör
8. Fejes Gábor / Ferrari 312 1 kör
9. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 2 kör
10. Varga Ádám / Ferrari 312 2 kör
11. Babinszki Gábor / Lotus 49 2 kör
Brixel Balázs / ZSÍR Lotus 49 4 kör
Porczió László / Historic Ferrari 312 10 kör
Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 16 kör
Vidner István / Lotus 49 16 kör
Ulrich Tamás / Lotus 49 24 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / ZSÍR Lotus 49 1:18.061s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Lotus 49 1:18.314s
3. Szegletes Gábor / Fácán Lotus 49 1:18.424s
4. Kiss Zoltán / ZORRO Lotus 49 1:19.252s
5. Varga Ádám / Ferrari 312 1:19.660s
6. Vidner István / Lotus 49 1:20.821s
7. Vörös Tamás / Eagle T1G 1:20.981s
8. Babinszki Gábor / Lotus 49 1:20.992s
9. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:21.356s
10. Fejes Gábor / Ferrari 312 1:21.514s
11. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:21.623s
12. Posta János / Historic Honda RA300 1:21.688s
13. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:22.089s
14. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:22.233s
15. Brixel Balázs / ZSÍR Lotus 49 1:23.999s
16. Ulrich Tamás / Lotus 49 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / ZSÍR Lotus 49 1:18.561s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Lotus 49 1:18.776s
3. Szegletes Gábor / Fácán Lotus 49 1:18.778s
4. Kiss Zoltán / ZORRO Lotus 49 1:19.741s
5. Varga Ádám / Ferrari 312 1:20.131s
6. Fejes Gábor / Ferrari 312 1:21.310s
7. Babinszki Gábor / Lotus 49 1:21.337s
8. Vörös Tamás / Eagle T1G 1:21.737s
9. Vidner István / Lotus 49 1:21.747s
10. Posta János / Historic Honda RA300 1:21.788s
11. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:21.986s
12. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:22.604s
13. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:22.919s
14. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:23.346s
15. Brixel Balázs / ZSÍR Lotus 49 1:25.475s
Ulrich Tamás / Lotus 49 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Kis Richard
A verseny első fele nagyon tetszett míg Szabi nagyon közel autózott hozzám, az elején sajna 1xrüen nem tudtam volna gyorsabban menni (utcsó pillanatban a gummák miatt picit alulkormányzottá varázsoltam a vörsöny setupom), azon agyaltam hogy miért nem elöz már ... Aztán a mikor eltünt mögülem akkor meg a Lotusomhoz kezdtem el imátkozni hogy birja ki a végéig... Még egy pozitívum volt számomra hogy semmilyen fennakadást nem tapasztaltam a körözéseknél, mindenki nagyon korrekt volt, bár Szabi esetére visszatérve nagyon nehéz észrevenni, hogy nem csak 1 autót kellene elengedni hanem lehet hogy 2öt, ebben talán a Pribi lehet egy segítség, bár az is elég csalóka tud lenni néha.... Végezetűl még annyit hogy remélem a többi versenyünk is ilyen jóra sikeredik, leszámítva a Boxbol indulásos problémákat...

Szegletes Gábor
Nekem egészen jó futamra sikeredett ez a ma esti. Edzés előtt eloroztam Ricsi és Szabi 5 tizeddel jobb köreit és RA-ból kinéztem egy jó kis ívet a “sikán“-ra. Legnagyobb meglepetésemre másfél tizedet javultam, és ez már három-négy mért körből kijött. Nem rendezünk inkább még egy Kyalamit Zandy helyett? : ) Még a 2. szektorban mentem egy barátságost, egészen vad időket írt a pribi hozzám képest. : ) Ricsi idejéhez azonban bravúr kellett volna már. Rajtot jól kaptam el, de nem a legjobban. Szabi egy merész, de szabályos manőverrel szépen visszaelőzött egy kör múlva, a kifékezés klasszikus példája volt ez szerintem, abból is a neccesebb. Szép volt! Aztán folytatódtak a jó köreim, hárman mentünk jól együtt, amíg a hetedik körben... megforogtam a T2 kijáratánál, ha jól emlékszem pedig a fűre se mentem le. Zolee 1 körig volt csak ellenfél ( : D), és innentől egy rossz periódus következett. Aztán láttam, hogy Szabihoz közeledek, aztán egyszercsak elhagytam a célegyenesben a lassuló motorhibás Lotusát. Innentől már csak bevittem a célba. 3. helyet kalkuláltam be mára, ehez képest jó a 2. Külön öröm, hogy a Fácán Csapat rögtön az élre tört a megfelelő tabellán, és még legalább ekkora, hogy 15en indultunk, pedig nem volt Ulrich Tomi. Maradjon ez így. Azt hiszem, ma mindenkinek volt kivel harcolni, mindenkinek akadt hozzá hasonló ellenfél.

Balog Szabolcs
Nem tudom mit mondjak. Nem volt szerencsém. Az időmérőn az utsó percben buktam el a polet és a rajtot is nagyon elszúrtam. Szegletet egy merész előzéssel magam mögött tudhattam és Ricsi után vetettem magam. Minden jól is ment a nyakán autóztam amíg el nem kezdődtek a lekörözések. Itt feljöttem rá kicsit de aztán egy lekörözött valószínűleg nem figyelte a tükrét nem hitte volna hogy ott vok majdnem Ricsi mögött és behúzott elém. Alig tudtam kikerülni és rengeteg időt is vesztettem. Újra belevágtam a lekörözésekbe és Ricsi üldözésébe amiről persze már én is tudtam hogy lehetetlen lenne őt utolérni de meg akartam próbálni. Sajnos a motorom nem bírta a sok szélárnyékban való autózást ami a lekörözésekkel jár és felrobbant. Mire reseteltem már Szeglet leelőzött és elbuktam a második helyet. Végül Zolee nem előzött meg és bejöttem harmadiknak. Nem volt rossz verseny a sok balszerencse ellenére se. Gratula mindenkinek főleg Vidner Istvánnak aki szépen megállta a helyét az első futamán. UI: Nem minden lekörözött tartott fel. Akinek nem inge ne vegye magára. Kérem hogy mindenki főleg az időmérőn és a versenyen is figyelje a tükrét hogy elkerüljük a problémákat

Brixel László
Remekül végződött számomra ez a verseny! Külön örülök, hogy a csapat az élen nyitott, és ebben nekem is volt szerepem. Időmérőn nem sikerült PB kört futnom, bár nagyon készültem rá, az újrafelfedezett GH2 setuppal. Igazából a benchmark időt lőttem be, mint célt, de ahhoz még fél mp-et kell találnom valahol Aztán a versenyen meglepően elölre kerültem, sikerült kikerülnöm az első körök kicsúszásait, és végig aránylag egyenletesen mentem, shiftR nélkül, egyetlenegy kipördüléssel. Azt hiszem az elején Fejes Gabit sikerült tartanom pár körig, aztán a vége felé, amikor a gyorsabbik Fácán bejelentkezett lekörözésre és elengedtem, Vörös Tomi jött fel rám, de sikerült megtartanom az ötödik helyet. Gratulálok minden versenyzőnek.

Posta János
Az időmérő első felében egy telefonbeszélgetést folytattam, a második felében pedig mindössze két gyors kört sikerült futnom, de azért összejött egy 1:21-es kör. A rajtrácson ezzel együtt is olyan hátul álltam, hogy távcsővel kellett lesnem a zászlós embert A rajtom jól sikerült. Bal szélen nyomultam előre, mert jobbról egy Loti nagyon beragadt (István?). Az első pár kört, ha jól emlékszem, Vörös Tomi mögött töltöttem, meglepődtem, hogy tudtam tartani a tempót. Hátulról közben István kezdett szorongatni. Aztán a T1 megoldotta mindkét problémámat, mert mindketten kicsúsztak. Jött pár nyugisabb kör. Sikerült egyre közelebb kerülnöm Brixel Lacihoz, Tomi Lotusa viszont egyre nagyobb lett a tükörben. Később Ádám jelent meg (mint lekörözött, meg is lepődtem), és jött ezerrel. Éppen ekkor halkabbra kellett vennem a rendszert, amire T1/T2 közötti szakasznál talán lett volna alkalmasabb pont is. Következmény: pörgés T2-ben, elment Ádám és Tomi, plusz Ricsi lekörözött. Kicsit később Gabó hibázott, így visszakaptam a hetedik helyet. Viszont keményen kellett dolgoznom, hogy meg is tarthassam. Az elengedések/lekörözések miatt egyébként sem volt esélyem felzárkózni Tomi és Laci kettősére, de Gabóval a tükörben ez abszolút lehetetlenné is vált. Összességében remek verseny volt, ebben a nagy mezőnyben pedig még ez a hetedik hely is jól mutat.

Soós Gábor
Én rendesen a rajtrácsról rajtoltam, csak annyira szarul voltam (ez az influenza teljesen levert a lábamról), hogy csak vánszorogtam a páylán, Ádám majdnem meg is előzött a végén, ha van még 1-2 kanyar simán lenyomott volna, sokáig nem is értettem mi van, azt hittem BxB van mögöttem aztán a vége felé mégis Ádám jött egyre közelebb, csak futam után tudtam meg mi történt velük. Egyébként ilyen állapotban örülök, hogy egyáltalán végigmentem, sajnos ezzel kisebb hátrányba hoztam a Tornádó Team-et, de még visszavágunk :)

Varga Ádám
Nekem az időmérőm nagyszerűen sikerült, mivel amióta végetért a 13. szezon, a kezembe se vettem a kormányom, kicsit kifújtam magam a II.vh csatamezein. Szóval 0 gyakorlókörrel a hátam mögött is összejött egy 1:19.66, és csak 4 tizeddel maradtam le Zolee LOTUSÁTÓL. Látjátok mennyire szeretjük egymást a Ferrarimmal??? A verseny érdekesre sikerült! Az időmérő vége elött elszívtam a kis cigimet, és versenyre készen figyeltem az órát. Még be is mondtam, hogy végetért az edzés, mp-re pontosan. Ezt követően a szerver szépen elkezdett átváltani a versenyre, eltűnt a jobb alsó sarokból a gomb, én meg várakoztam, és vártam és vártam! Aztán amire már írni akartam nektek, hogy itt gond van, addigra megjelent a gomb, én pedig rögtön rányomtam. Hirtelen a boxban találtam magam, az aszfalton leradírozott guminyomok, és sehol senki. Hirtelen azt se tudtam mi van, aztán amint leesett Captain kollégával eredtünk a mezőny után. Az első körökben hatalmasat csatáztunk, oda-vissza előzgettük egymást kanyarról-kanyarra. Utánna egyre ritkábbak voltak az izgalmas pillanatok, majd végetért a verseny.

Babinszki Gábor
Ádám, összekeversz valakivel, mi először a 8. körben találkoztunk ha jól emlékszem. Hibáztam, és simán elmentél mellettem. T1-ben megpróbáltalak még kifékezni, de utána meg egyre távolodtál. A verseny 2/3-nál eldurrant a motorom, Ricsi 4mp-el mögöttem, gyors shift-r, le a fűre és hajrá tovább. Meleg helyzet volt A rajtot meg benéztem 27 mp-nél járt a számláló mikor észbe kaptam, késő volt. A végén csalódottam vettem tudomásul hogy az 1.20.98-as időm még mindig sovány a benchmarkhoz képest.

Brixel Balázs
Nagyszerú verseny volt tetszett kár hogy nem kaptam pontot. de majd legközelebb. ja és jobbnak láttam elengedni azokat akik gyorsabbak nehogy vkit esetleg feltartsak s emiatt rosszabb helyen végezzen! de egyszer eljutok én is arra a szintre amikor már harcolni fogok!!!!!!!! addig meg csak rontanám a játék élvezetét.

Porczió László
Na ezen a pályán sem vagyok valami gyors így örültem, hogy megközelíttem az 1:22 alját időmérőn ami a 13. helyre volt elég. A rajtot immár hagyományosan jól elkaptam csak úgy száguldottam el a beragadt emberek mellett de a nagy mellény megártott és az első kanyarok egyikében ki is csúsztam. Ezután a mezőny után eredtem, közben Ádámmal nagyokat csatáztunk, majd a 9. helyig feltornázódtam, aztán jött a disconnect pont úgy mint a legutóbbi előfutamon a verseny közepe után nemtom mitől

Soós Gyula
Öröm volt látni ennyi résztvevőt! Mióta én is tagja vagyok a ligának, ez rekord. Edzésen jöttek a disconnectek, de a létező összes hálózati hardvert lecserélve végül bizakodó voltam A rajtom nem volt rossz, bár előttem egy Lotus kicsit beragadt, és nem mertem kerülni, így Portion kolléga a szuper rajtjával megint átugrott minket , de mentem egy jó kör valahol az első 7-8-ban. Aztán a 2. kör elején elrontottam a T1-et, jópáran elmentek mellettem. Aztán üldöztem az előttem lévő bojt, a 9. helyen mentem, és a 9. kör elejére utólért az újonc Vidner kolléga. Még nem láttam a replayt, de szerintem hibázott amikor nekemjött a T2-ben, nem gondoltam volna, hogy ott eszébe jut előzni. Így megint visszaestem vagy 12.nek, az autóm is sérült, shift+r-eznem kellett, közben újabb ellenfelek mentek el, akiket meg addig üldöztem már 27-30 mp-re elmentek, így nem láttam értelmét folytatni, kiléptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/