Mexikóváros GP eredmények

13. kupa, Mexikóváros, 2007. 01. 24.


részletes nézet

Kiss Zoltán (Ferrari 312) nyerte Mexikóváros nagydíját. Kiss Zoltán a 2. helyről rajtolva Varga Ádám előtt ért célba a „13. kupa” 2007. 01. 24.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Kis Richard állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (20 kör, 100 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kiss Zoltán Ferrari 312 36:29.475s
2. Varga Ádám Cooper T81B +4.625s
3. Kis Richard Cooper T81B +6.650s
4. Balog Szabolcs Cooper T81B +38.701s
5. Posta János Lotus 49 +47.446s
6. Babinszki Gábor Ferrari 312 +1:06.070s
7. Porczió László Ferrari 312 +1:11.844s
8. Brixel László Eagle T1G +1:29.112s
9. Soós Gábor Brabham BT24 +1:46.466s
10. Brixel Balázs Eagle T1G 2 kör
Soós Gyula Ferrari 312 16 kör
Szegletes Gábor Honda RA300 20 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard Cooper T81B 1:46.184s
2. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:46.332s
3. Varga Ádám Cooper T81B 1:47.333s
4. Posta János Lotus 49 1:48.475s
5. Porczió László Ferrari 312 1:49.870s
6. Soós Gábor Brabham BT24 1:50.178s
7. Soós Gyula Ferrari 312 1:50.408s
8. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:50.668s
9. Brixel László Eagle T1G 1:50.740s
10. Brixel Balázs Eagle T1G 1:53.649s
11. Szegletes Gábor Honda RA300 köridő nélkül
12. Balog Szabolcs Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard Cooper T81B 1:46.491s
2. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:47.283s
3. Varga Ádám Cooper T81B 1:48.304s
4. Balog Szabolcs Cooper T81B 1:48.824s
5. Posta János Lotus 49 1:48.888s
6. Brixel László Eagle T1G 1:50.494s
7. Porczió László Ferrari 312 1:50.556s
8. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:50.726s
9. Soós Gábor Brabham BT24 1:51.684s
10. Soós Gyula Ferrari 312 1:52.776s
11. Brixel Balázs Eagle T1G 1:53.035s
Szegletes Gábor Honda RA300 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Varga Ádám
Nagyon boldog nap nekem ez a mai, mivel megszereztem első HGPLM trófeámat!!!! Az időmérőm jól sikerült. Iagzából nem sok dolgom volt, mert Zoli és Ricsi köridejét esélyem se volt megfutni, mögöttem viszont Jani volt lemaradva egy kicsit, szóval nem kellett nagyon idegeskednem a rajtpozíció miatt. A verseny elött nagy matekozással kiszámoltam, hogyha Zolee nyer, akkor nekem másodiknak kell lenni, ami elég nehéz Ricsi, Szabi, Szeglet jelenlétében. Szóval abban bíztam, hogy Zolee 2. lesz, mert akkor nekem elég lett volna az 5. A rajt pocsék lett, Jani a Lotussal, és Porczió Laci a Ferrarival állva hagyták a Cooperem. A T1-et elrontottam, és a palánknak koccantam, még a baleset elött. Utólag visszanézve megállapítottam, hogy a palánknak ütközésnek köszönhetem, hogy szerencsésen túljutottam a tömegbaleseten. Ezt követően a 2. helyen autóztam, majd Zolee hibázott az egyik kanyarban, és az 1 helyen mehettem pár körig. Zolee hibázhatott mert 10mp volt az előnyöm, majd a 10. körben próbáltam kicsit bátrabban bevenni a T1-et, hogy Zolee ne tudja a verseny vége elött lefaragni hátrányát. A vége a korlát lett, amiről nem tudtam lemászni, csak amikor véget ért a palánk. Viszont tudtam, hogyha levágom azt a kanyart fekete zászlót kapok, ezért a gumik elött próbáltam egyből visszahúzni a kocsit a pályára, ennek következtében pörögtem egyet a füvön, majd a gumik között visszatértem a pályára. Az elönyöm persze elfogyott, majd néhány próbálkozás után Zolee könnyedén elment mellettem a célegyenesben. Ezt követően márcsak az imádság maradt, és a Pribi figyelése. Hál Istennek Ricsi nem ért utol a verseny végéig, így sikerült megtartani a 2. helyet, és vele együtt lenyerni az összetett 3. helyéért járó trófeát. Gratulálok mindenkinek, főleg Szabinak, aki végig keményen dolgozott a szezon alatt, megérdemli a bajnoki címet. GRATULÁLOK SZABI!!!! Szép volt!

Balog Szabolcs
Az időméröröl annyit hogy majd szétvert az ideg mert tudtam hogy Vörös Tomi mögül kéne indulnom de Ő nem akart eljönni nekem meg már minden bajom volt hogy mi van lekésem a futamot....Végül bementem 5 perccel az edzés vége előtt gondoltam lesz ami lesz....A rajtom jó volt már Janiék mögött voltam majd jött a tömegkarambol ami meginn majdnem el tudtam kerülni de egy Ferrari meginn útban volt...(lásd Spa...). Az útolsó helyről kezdtem meg a felzárkózást de elrontottam az autó setupját és végig izzó (170-225fok közötti) balelsővel mentem ami nem kicsit hátráltatott a gyorsabb haladásban...Ezzel együtt elértem a célom és megszereztem a bajnoki címhez elegendő pontot(kat). Nagyon boldog vagyok és köszönöm hogy Veletek versenyzehettem és remélem a HGPLM14 is nagyon jó szezon lesz!

Posta János
Az időmérőn összejött egy új PB, sőt igazából kettő is -- az utolsó két köröm igazán remekre sikerült A rajtot nagyon jól elcsíptem. T1 felé haladva esküdtem volna, hogy Ricsi mögém sorolt harmadiknak. Forduló elején felpillantottam a pribire, ami azt mutatta, hogy mögöttem vki 0.2 mp-cel. Ekkor meg is pillantottam a tükörben egy autót. Gondoltam, rendben is vagyunk, ilyen sebesség mellett ez egy tiszta kanyar lesz számomra. Csakhogy éppen ekkot Ricsi közvetlenül mellettem lehetett, azaz alig néhány ezreddel előttem... Én megsodródtam kifelé, így aztán... A kettes számú egyenesben megvártam, amíg Ricsi visszaér elém és tök utolsóként kezdtem újra a versenyemet. Az első körben két-három embert visszaelőztem, hogy aztán elrontsam a T1-et és ismét a mezőny végén találjam magam Na, ezekkel a manőverekkel sikerült igazán eseménydússá tenni az estémet. Az utolsó helyről rajtoló Szabival nagyjából lépést tartva átvágtam magam a mezőny hátsó felén. Aztán az ötödik helytől nem volt tovább. A nagy hajtásban végig paráztam, hogy a Loti majd megadja magát, de szerencsére nem történt semmi probléma. Az utolsó kört azért még odatettem rendesen

Babinszki Gábor
Mexico nálam a legnehezebb pályák egyike. A kvali a várakozásoknak megfelelően sikerült, és ismét remek rajtot vettem, de a T1-hez közeledve visszavettem kicsit, mert sejtettem hogy nem lesz problémamentes. A fél mezőny fölkenődött a palánkra, én meg a belső íven elmentem, egy darabig enyém volt a 3. pozíció. Először Porczió úr ért utol, simán el is ment a célegyenesben, majd Ricsi következett, akit el is engedtem gyorsan, nem akartam beleszólni a bajnokság kimenetelébe. A verseny ezen szakaszában rengeteget csúszkáltam, nem éreztem a kanyargós részt, nagyon elmelegedtek a gumijaim. Megérkezett Posta Jani is, esélyem nem volt tartani, majd Szabi is, akitől kaptam egy - két medvepuszit hátulról, de szerencsére nem lett baj belőle. Közben kezdtem ráérezni a pályára, és egyre jobban közelítettem TireBurnert, szerintem Laci is hasonló gondokkal küzdött itt mint én a verseny elején, csúszkált előttem össze-vissza. 5-6 körrel a vége előtt hibázott az utsó kanyarban, majd gyorsulási versenyt rendeztünk a célegyenesben és már enyém volt a 6. hely! A végére megfutottam a pb-met, ami ugyan még benchmarkon kívüli, de gyakorlás hiányában elégedett vagyok vele, és a végeredménnyel is. Kösz mindenkinek ezt a remek szezont, gratulálok a dobogósoknak és a győztesnek is, következő szezonban is számíthattok rám, szerintem jó töltelékpilóta voltam

Porczió László
Nagyon jó, emlékezetes verseny volt ez. Az edzésen végre sikerült először 1:50 alá menni, így az 5. helyről rajtolhattam. A rajtom is jól sikerült még Ádámot is legyorsultam, amikor jött a kanyar, gondoltam az elején várható, hogy esetleg összegabajodás lesz ezért elég korán elkezdtem lassítani, de még ez sem volt elég így bele ütköztem Ricsibe aztán még valakivel összegabajodtam. Ezután a 4. helyen folytatam a versenyt és egy kis időre még a 3. helyre is feljöttem. Babinszki versenytárssal jókat csatáztunk már ekkor is végül a célegyenesben legyorsultam szélárnyékból. Aztán jött Ricsi, tudtam, hogy nincs esélyem de az egyenesben még tudtam tartani aztán az egyik kanyarban elhúzott mellettem. A 9. körig tartottam a 4. helyet amikor aztán Szabi átvette a helyem. Innentől elkezdett piszkosul csúszkálni a kocsim, jött Jani is és ő is simán megelőzött. Próbáltam Captaint tartani, de az első gumerájok már nem tapadtak és én is egyre stresszesebb lettem, végülis a célegyenesben megelőzött úgy ahogy én őt az elején. Így a 7. helyre kerültem ami maradt is, bár Brixel Laci is fenyegetett párszor. Nagyon jó volt a verseny annak ellenére, hogy nem igazán kaptam el jó ritmust, külön örülök a pb-nek az időmérőn.

Soós Gábor
Edzésem jól sikerült, új pb-t futottam. A rajtom elég gyengén sikerült, nemigazán tudok még a braby-vel rajtolni. Aztán jött a T1, ahol a fél mezöny összegabalyodott. 5. helyen mentem tovább, a 2. körben Ricsi könyedén lenyomott, majd Brixel Laci ütött meg hátulról és mind2en kipördültünk. A következő körökben kis csatározás után Szabi előzött meg, majd Jani körbeautózott a célegyenesben, végül 10 kör üldözés után Brixel Laci is megelőzött. Nem tudom az autó volt-e sérült, de egyszerűen nem tudtam felvenni a ritmust, meg se közelítettem az edzés tempómat. Végül is shift r nélkül végigmentem, pedig sokat kapott az autó, úgyhogy köszönet blackjack-nek és csapatának a jó autóért.


http://hgplm.gtr-masters.hu/