Monza GP eredmények

Papyrus Cup, Monza, 2006. 05. 03.


részletes nézet

A 2006. 05. 03.-n rendezett Monza-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „Papyrus Cup” versenyén a második helyet Juhász Tamás, a harmadikat Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (21 kör, 121 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor Eagle T1G 30:54.799s
2. Juhász Tamás Lotus 49 +5.607s
3. Kis Richard Eagle T1G +21.678s
4. Rajnóki Tibor Eagle T1G +25.470s
5. Fejes Gábor Eagle T1G +29.795s
6. Kiss Zoltán Eagle T1G +46.320s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 +56.022s
8. Posta János Cooper T81B +1:19.050s
9. Sándor Tibor Eagle T1G 2 kör
Brixel László Eagle T1G 20 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Eagle T1G 1:27.011s
2. Kis Richard Eagle T1G 1:27.270s
3. Rajnóki Tibor Eagle T1G 1:27.467s
4. Juhász Tamás Lotus 49 1:27.502s
5. Kiss Zoltán Eagle T1G 1:28.218s
6. Fejes Gábor Eagle T1G 1:29.103s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:29.441s
8. Brixel László Eagle T1G 1:29.765s
9. Sándor Tibor Eagle T1G 1:30.000s
10. Posta János Cooper T81B 1:30.951s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard Eagle T1G 1:27.458s
2. Szegletes Gábor Eagle T1G 1:27.620s
3. Rajnóki Tibor Eagle T1G 1:27.778s
4. Juhász Tamás Lotus 49 1:27.853s
5. Fejes Gábor Eagle T1G 1:28.483s
6. Kiss Zoltán Eagle T1G 1:28.700s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:29.770s
8. Posta János Cooper T81B 1:31.001s
9. Sándor Tibor Eagle T1G 1:33.106s
10. Brixel László Eagle T1G 1:41.393s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzésen PB-t mentem, meg az egész jó szoros volt. Futamon is folytatódtak az izgalmak, szorosan mentünk, sokáig hiba nélkül, aztán Yoda mesternek robbant a motor, jött Ricsi és jött és jött aztán kicsit melegedtek a gumik, egy kis hiba, még egy kis hiba és már ott is volt, következett a nagy harc 4 körrel a vége előtt. aztán baleset, amiben ő szenvedett én mentem tovább, majd kérjük illetékes által megtekinteni. Innentől Juha 5 mp-re volt, a 4 kört nyugodtan befejeztem. Nagyon tuti futam volt, létszám is volt, harc is volt, dráma is volt. Kösz mindenkinek!

Juhász Tamás
Az időmérőn nagyon ideges voltam, hogy nem tudok jobbat menni, pár nappal ezelőtt simán mentem jobbakat, most nem tudom mi volt. Lehet nyugodtabban kellett volna próbálni. A verseny viszont nagyon tetszett annak ellenére, hogy szinte végig 2-4 sec-re volt az előttem lévő. Kb. az első 10 körben amit Yoda és Ricsi leművelt, azt öröm volt nézni, hálistennek 1-2-3 sec-re tudtam tartani a tempót. Aztán jött a Ratesz pukija, ettől kicsit erőre kaptam, majd a vége előtt láttam, hogy Ricsi már Szegletet is utól érte, mondtam magamban ez nem normális, képes megelőzni Őt is És sajna megtörtént a baj, így másodiknak értem célba nagy szerencsémre. A 3 racer gyorsabb volt ma este, viszont nem én voltam a peches A stabil hibamentes autózás meghozta gyümölcsét. Asszondom profi meccs volt

Kis Richard
Elöször is úgy kezdemném hogy nekem ez volt a legjobb verenyem idáig a HGPLMben... Már az időmérő is irtó izgalmasra sikerült, ha jól emlékszem 4en is 1/2 sec. belül voltunk az elsőhöz képest... Időmérőn végül is a második lettem ami meg is lepett, 3-4helyre vártam magam... A verseny nagy meglepetéssel kezdődött, csúnyán elrontottam a rajtot 3dik helyre estem vissza az első kanyarig... Az első kör végén elött a Parabolikában Rajnoki Tibi is megelözött Innét kezdtem meg a felzárkozást, gondolván még bármi lehet a nagy kakaskodásban... Versenyböl két számomra nagyon izgalamas részt emelnék ki: 1. 16-17dik körben probálom megelzöni R. Tibit, a Parabolikában már kívülről akarom megelözni, a célegyenesbe egyszerre fordulunk, kigyorsítás jobban jön ki neki és be is akar jönni elém. Mák hogy időben észrevettem mert nekem jött volna! A másik szitu hajszálra ugyanott történt a vége elött 4 körrel, Szegletessel Gabival kezdtem volna meg a csatát az első helyért és gondoltam bemegyek neki kivülről, aztán valahogy összeértünk, pörögtem egy párat, aztán szerencsére nem lett komoly baja a verdának! A gumik izzotak az eset miatt, a uccsó körben Parabolikát is elszurtam... Remek kis verseny volt ez

Rajnóki Tibor
Sajnálom ezt a futamot, mert így már szinte biztos, hogy Ricsi és Juha között dől el a bajnoki cím. Nem mintha vérmes reményeim lettek volna - főleg ugye a szemem miatti dolgok rányomták a bajnoki teljesítményemre a bélyeget -, de jó lett volna, ha a vége izgis. De nem, ez van! Juhával egyetemben nekem is katasztrófális volt az időmérőm. Lehet, nem kellene betonozni, meg földet hányni verseny előtt??? A verseny viszont jól indult, mer a rajtnál le tudtam lépni Ricsit. Csak ez volt a célom, hogy őt magam mögé utasítsam. Ez ment is 10 körön keresztűl, de aztán inkább elengedtem, mert hátha majd felhúz és közösen betámadhatunk Szegletnek (addig a sok harc miatt rengeteg időt vesztettünk mindketten). Mikor megelőzött, rá egy körre a nyugisabb tempótól berobbant a verdám motorja... Itt már tudtam, hogy mindennek vége. Aztán még küzdöttem Zoleeval teli tankkal nagyon lassú voltam, de erre ő is beadta a kulcsot. A végén még láttam, hogy Ricsi pozíciót veszít, de már nem volt esély utolérni. Grat Szegletnek a visszatéréshez!

Fejes Gábor
Szamomra mar a verseny elotti pillanatok is izgalmasak voltak, ugyanis megfeletkeztem a startrol, es csak az edzes 30. perceben csatlakoztam. Aztan kiderult, hogy a kormanyom 30 fokos elfordulas mellett gondolja azt, hogy o most kozepen van, johetett a kalibralas. Vegul 2 kor teljesitesevel sikerult nekivagnom a futamnak, oszinten szolva semmi jora nem szamitottam. Elso par korben nem tudtam Zolee-val tartani a lepest, 3-5 mp-el mogotte autoztam. Amikor Yoda csatlakoztott hozzank, szepen elkezdtem ledolgozni a hatranyomat. Sajnos Zolee motorja megadta magat, nem alakulhatott ki a harmas csata. A kezdeti nehezsegek ellenere jo verseny volt!

Kiss Zoltán
Valóban jó meccs volt,, Ratesz elfüstölése után beértem és később le is előztem majd 5 körön át (11-16 kör) egymás mögött mentünk Gabó ---- 2mp ----> Yoda ---- 0.5mp ----> Zolee .. szóval 5 körön át mögöttem jött ez a két arc és nagyon izgi volt, aztán az én motorom is elfüstölt, igy elmentek mellettem ... futam vége felé már láttam hogy nem tudom őket beérni,, igy bekullogtam a hatodik helyen .. Grat Szegletnek a nagyon stabil vezetéséért és persze a PB-ért Gratula még Sándor Tibinek, mivel első gpl-es futamán lekörözésekkor nagyon figyelt és szépen elengedte a népet!! Grat Mindenkinek

Babinszki Gábor
Az edzésen “újkori“ GPL-es karrierem legjobb monzai idejét futottam, aminek nagyon örültem. Szokás szerint pocsékul rajtoltam, és utána Gabó körről körre egyre távolodott tőlem, Jani meg maradt le a Cooperrel. Stabil 1.30-as köröket futottam, amivel nem vagyok elégedett, pár napja edzés közben ment folyamatosan a 29 vége is. Hibamentes futamom volt, ennek viszont örülök. Gratulálok mindenkinek, legközelebb remélem közelebb leszek hozzátok és nem lesz ilyen eseménytelen futamom mint a mai.

Posta János
Mivel az utóbbi napokban Cooperrel köröztem Monzán, és egyre jobban éreztem magam benne, úgy döntöttem, maradok a “csapatnál“. Bár volt egy bevált setupom, az utolsó pillanatokban halásztam néhány beállítást a netről is. Alison Hine megoldása jött be leginkább, sikerült 1:31 alá mennem vele az edzésen. Ekkor hátra is dőltem, élveztem kicsit ezt a személyes sikert Mivel nem csak a mezőny eleje, de a vége is PB-ket autózott, simán az utolsó helyről rajtoltam, ám Lacit és Tibit sikerült megelőznöm az első körben. Laci igen hamar kiszállt, Tibi pedig inkább stabil körökre koncentrált, így biztosan tartottam a pozíciómat. Előttem Babinszki kapitány egyre csak távolodott, úgyhogy beálltam tempomat módba és élveztem az autózást. Annak ellenére, hogy az autóválasztás miatt eleve elrendelt és eseménytelen volt a versenyem, nagyon is jól éreztem magam. A Cooper végig kezes volt és otthonos Egy kisebb hibám volt a verseny során, így aztán megúsztam körhátrány nélkül, ami külön öröm

Brixel László
Sajnos életem első “kormányos“ futama nem jött össze. Bár az időmérőn tök jól mentem, még a végén arra is volt időm, hogy a versenysetupot is kipróbáljam, a rajt után hamar elfüstölt a motor, aztán a második körben megint Innen meg, a szabályok alapján felesleges lett volna folytatnom... Amúgy nem tudom, mi volt a baj, mert az időmérőn bírta a tempót a motor 6-8 körön keresztül is...


http://hgplm.gtr-masters.hu/