Mosport GP eredmények

Papyrus Cup, Mosport, 2006. 04. 19.


részletes nézet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „Papyrus Cup” sorozat 2006. 04. 19.-n rendezett Mosport-i futamán. A második helyen Rajnóki Tibor futott be, míg a harmadik pozíciót Juhász Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Rajnóki Tibor futotta.



Verseny (27 kör, 107 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard Ferrari 312 36:52.954s
2. Rajnóki Tibor Lotus 49 +15.699s
3. Juhász Tamás Ferrari 312 +24.940s
4. Fejes Gábor Ferrari 312 +51.054s
5. Kiss Zoltán Brabham BT24 +53.664s
6. Posta János Brabham BT24 +1:13.261s


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Rajnóki Tibor Lotus 49 1:20.229s
2. Kis Richard Ferrari 312 1:20.361s
3. Juhász Tamás Ferrari 312 1:20.571s
4. Kiss Zoltán Brabham BT24 1:21.772s
5. Posta János Brabham BT24 1:23.016s
6. Fejes Gábor Ferrari 312 1:23.615s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Rajnóki Tibor Lotus 49 1:21.226s
2. Kis Richard Ferrari 312 1:21.259s
3. Juhász Tamás Ferrari 312 1:21.288s
4. Kiss Zoltán Brabham BT24 1:21.927s
5. Fejes Gábor Ferrari 312 1:22.183s
6. Posta János Brabham BT24 1:22.804s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Rajnóki Tibor
Az időmérő minden várakozásomat felülmúlta, hiszen 5 tizedet javítottam PB-en és meglett a pole (bár ezt a végeredmény tudatában elcseréltem volna másra...). A rajt jól sikerült, igazából próbáltam gyorsan is, de stabilan menni - 2. köröm már 1:21:26 volt -, aminek az lett a következménye, hogy ki is csúsztam a T3-ban, de végülis “csak“ 3 mp-et vesztettem, ezáltal visszatudtam sorolni Ricsi mögé. Láttam is, hogy nagyon jól megy, nem akartam semmi atrocitásba sodródni a verseny első felében, szépen száguldoztunk együtt. Figyeltem gyengéit, 1-2 ponton éreztem, hogy megtudnám zavarni a lelkét , de inkább a verseny utolsó harmadára tartogattam a lőport. A lotusban volt erő, úgyhogy rendben is ment a dolog, amíg ki nem ugrattam a kocsi bal oldalára a fűre és meg nem találtam a pálya melletti korlátot. Ekkor már Juha is elment és vagy 8 mp-es előnyre tett szert ő is, ráadásul a loti is megsérült meglehetősen, szóval már nem voltak vérmes reményeim, ráadásul még 2x kicsúsztam a szar futómű miatt... Aztán a vége előtt Juha megtette a szivességet, hogy odaverte a gépet völgymenetben, én meg be tudtam cammogni a 2. helyen. Elmondható a futamról: Ricsi volt a legjobb, megérdemelten nyert, én voltam a leggyorsabb, de szart se értem vele, Juha meg a legpechesebb!

Juhász Tamás
Az időmérő edzésen elég nehezen jött össze az 1:20:571, aztán nem is erőltettem tovább, mivel 2-3 tizedet már nem tudtam volna javítani. Rajt után maradtam a harmadik helyen, jó volt látni, hogy az eleje stabilan megy 2-3 másodpercen belül. Próbáltam stabilan körözni, mivel a pálya nehézsége miatt bármi előfordulhatott. Ratesz második hibája után már én is leelőztem, így a verseny középső szakaszát már a második helyen futottam. Utolsó 5-7 körben nagyon túlmelegedtek a gumijaim, úgyhogy a balos lejtős résznél már csak tolta ki az orrát a palánkfelé. Idegesített, hogy már megint nem tudtam hiba nélkül végigmenni. “Év végén“ sokat fog jelenteni ez a 2 pont minusz

Fejes Gábor
Az idomeron csak az utolso 15 percben tudtam kort futni, igy a verseny elejen meg szoktam a palya vonalvezeteset. Kesobb Zolee-val 3-4 mp-en belul autoztunk, de test-test elleni kuzdelem nem alakult ki. Tulajdonkeppen csendes, esemenytelen verseny volt szamomra, csak arra kellett figyelnem, hogy ne hibazzak tul nagyot a kanadai dombokon.

Posta János
A tervezettnel jobban alakult szamomra ez a futam. A vasarnapi tesztet kovetoen nem remenykedtem uj egyeni rekordban, de az idomeron megis sikerult osszehozni egyet A verseny elotti napon es kozvetlenul a verseny elott is sokat kavartam a beallitasokkal, letoltottem jopar setupot, de vegul a bevalt Kyalami alapon modositottam egy kicsit, illetve replayeket nezegettem hogy hol lehet meg hozni tizedeket. A versenyen sajat kis (lassu, haha) ritmusomban koroztem, nem is hibaztam nagyot, egyszer-ketszer kimentem a fure. Mivel Gabo 1 mp-et gyorsult az idomerohoz kepest igy nem sok eselyem volt vele szemben sem. A tobbiek megintcsak gyorsabbak voltak, es sehogy sem akartak hibazni A verseny vege fele futottam egy ujabb egyeni csucsot es sikerult koron belul maradnom. Ez volt a maximum amit elerhettem, hat orulok neki


http://hgplm.gtr-masters.hu/