Silverstone GP eredmények

Papyrus Cup, Silverstone, 2006. 03. 22.


részletes nézet

Rajnóki Tibor (Lotus 49) nyerte Silverstone nagydíját. Rajnóki Tibor a 1. helyről rajtolva Szegletes Gábor előtt ért célba a „Papyrus Cup” 2006. 03. 22.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Ulrich Tamás állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Rajnóki Tibor futotta.



Verseny (24 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Rajnóki Tibor Lotus 49 35:07.857s
2. Szegletes Gábor Honda RA300 +16.174s
3. Ulrich Tamás Cooper T81B +51.846s
4. Juhász Tamás Eagle T1G +55.328s
5. Fejes Gábor Ferrari 312 +1:05.778s
6. Posta János Lotus 49 +1:11.163s
Brixel László Lotus 49 2 kör
Kiss Zoltán Lotus 49 5 kör
Kis Richard Honda RA300 19 kör
Varga Ádám Ferrari 312 20 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Rajnóki Tibor Lotus 49 1:26.258s
2. Szegletes Gábor Honda RA300 1:26.845s
3. Kis Richard Honda RA300 1:26.917s
4. Ulrich Tamás Cooper T81B 1:26.970s
5. Juhász Tamás Eagle T1G 1:27.082s
6. Kiss Zoltán Lotus 49 1:28.270s
7. Posta János Lotus 49 1:28.442s
8. Varga Ádám Ferrari 312 1:28.717s
9. Fejes Gábor Ferrari 312 1:28.738s
10. Brixel László Lotus 49 1:31.606s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Rajnóki Tibor Lotus 49 1:26.730s
2. Ulrich Tamás Cooper T81B 1:27.287s
3. Juhász Tamás Eagle T1G 1:27.420s
4. Szegletes Gábor Honda RA300 1:27.669s
5. Posta János Lotus 49 1:28.891s
6. Fejes Gábor Ferrari 312 1:28.920s
7. Kis Richard Honda RA300 1:28.985s
8. Kiss Zoltán Lotus 49 1:29.060s
9. Brixel László Lotus 49 1:31.187s
10. Varga Ádám Ferrari 312 1:32.302s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Az edzés a legvégéig izgalmas volt, aztán Yoda jött, látott, és alázott. :) Fácán első sor volt, ahogy az RTL Klub mondaná “dupla Fácán pole“ (hihi). Izgalmas futamra volt kilátás. Aztán rajt, amit elaludtam (belepislogtam :D ), mégis valahogy senki sem került elém. Pár kanyar és eltűntek a tükörből az autók, innentől már csak a Mestert követtem, ahogy tudtam, az első körök útkeresése után ő pedig mind jobban távolodott. Közben a nevek mögöttem folyamatosan cserélődtek, az előnyöm folyamatosan nőtt. Kezdtem alkalmazni a hátsó egyenesben a kímélő ötödik fokozatot, aztán látva hogy itt Shift-R-ből sem lehet nagy baj elhatároztam hogy 12 mp-en belül fogok célbaérni Yodához képest, kicsit keményebben próbáltam nyomni. Végül 16 lett, de annyi baj legyen. Minden velem kb. egy időt autózónak gondjai akadtak, így sikerült egy elég unalmas versenyt összehozni. Sajnálom Ricsit és Tomit, hogy gondjaik voltak. Grat Yodának, Fácán Csapat kettős győzelem! :)

Ulrich Tamás
A kevés gyakorlás ellenére elég jó időt sikerült mennem, úgyhogy ennek örültem is!!Eszméletlen szoros volt az eleje az időmérőn!!Versenyen meg bénáztam egy kicsit, meg volt egy kis fight is :) Tényleg nagyon kemény volt amit Tomival csináltunk!Már az agyamra ment a szitu: amikor elléptem 1 vagy max 2 mp re akkor rögtön elrontottam valamit és ott volt!! :) Végül összejött a 3. hely úgyhogy nincs okom panaszra!! Bár megjegyezném a Fácán team flexibilis első és hátsó szárnyait!!! A versenybíróság legyen szives közreműködni!! Köszönöm!! :)))

Juhász Tamás
Kicsit kedvetlenül versenyeztem :( Ennek eredményeként Jani rendesen elbizonytalanított az elején, azt se tudtam hogy védekezzek, jól meglepett. :D Később kétszer meg is csúsztam, de “szerencsémre“ a többiek is hibáztak folyamatosan, így a végén Sulrichmacher-al tudtam küzdeni a harmadik helyért. Sajna utolsó körben visszaelőzött így a negyedik helyen értem célba.

Fejes Gábor
Sok verseny után végre sikerült egy tiszta futamot teljesítenem. Az elején érdekes volt a fűről visszatérő autókat kerülgetni. Itt még közel voltam Janihoz, azutan amikor Juha elhúzott mellettem, vétettem egy kicsi hibát, ezzel állandósult az 5-6 mp-es lemaradasom. A verseny csapattársam motorcseréje után csendessé vált, de Silverstone-ban nagy csaták nélkül is élvezetes körözni. A versenyen közel sem futottam azt a @tempót amit szerettem volna, összesen két 1:28-as köröm volt, ami elég gyenge teljesítmény (előző Silverstone-i futamon az 1:27.9-et céloztam meg...) A lényeg, hogy Tempo Team tovább röppent (jah nem bocs, az a fácán! :)

Posta János
Gabó biztatására végül Lotusszal indultam, és tényleg jó versenyt vívtunk volna, ha nincs közöttünk az a 4-5, majd később 9-10 másodperc... Az időmérőm egész jól alakult: nem gyakoroltam külön erre a versenyre, de sikerült összehozni egy egyéni csúcs környéki időt. A rajt problémamentes volt, a verseny első szakasza pedig mesés :D Kikerültem pár balesetest, Juhát többször is zavarba hoztam és egyszercsak a harmadik helyen voltam, biztonságos távolban Gabótól :) Ezután kiderült, hogy a szerelőim véletlenül Raikkönen tavalyi Mercedes-motorját tették az autómba, ami meg is adta magát (ha jól emlékszem) a 9. körben... :(( Ez kissé kizökkentett a ritmusból, így Gabó, Juha és Tomi is viszonylag könnyen elment mellettem... Ezek után nem sokat tudtam tenni. Előttem nem hibázott senki elég nagyot, hogy utolérjem, Zoli és Laci pedig messze lemaradva követett. A végén azért kiautóztam két 1:28-as versenykört, ami kicsit javított a kedélyemen :)

Kis Richard
Még az első kyalami versenynél is rosszabbul sikerült.... race setupot nem állítottam át csak a qualt, így 4 körre elegendő üzemanyaggal kezdtem a futamot :(, de ezt még csak lennyelném.... de a Tomit is megpöccintettem a második körben a második kanyar elött egyszer... nagyon sajnálom!!!! :(( hát ennyi, kárba veszett minden gyakorlás... :)

Varga Ádám
Nekem hétvégén volt csak egy kis időm gyakorolni, ennek látszott is az eredménye az időmérőn, talán két kör volt, amin nem hagytam el a pályát, és a kormányom is érdekes dolgokat művelt. A verseny első 2 köréből nem láttam szinte semmit, mert egy diavetítéshez hasonlított a játék, a sokadszori kicsúszásom után kiálltam a boxba, és feladtam a versenyt... :(


http://hgplm.gtr-masters.hu/